Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen allemaal,
Ik ga vandaag goed uitzieken. Ik had gisteren griep en lag gisteravond om 19.40 al op bed. Ik heb vannacht wel goed geslapen maar werd vaak wakker, helemaal bezweet of erg koud. Het gaat gelukkig iets beter. En ons kleine meisje is ook nog eens ziek ( al vanaf woensdag )
Dus mijn plannen voor vandaag zijn uitzieken en verwend worden door mijn man.
Ik ga vandaag goed uitzieken. Ik had gisteren griep en lag gisteravond om 19.40 al op bed. Ik heb vannacht wel goed geslapen maar werd vaak wakker, helemaal bezweet of erg koud. Het gaat gelukkig iets beter. En ons kleine meisje is ook nog eens ziek ( al vanaf woensdag )
Dus mijn plannen voor vandaag zijn uitzieken en verwend worden door mijn man.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!
Ik ben zo blij Ik ben weer 1,1 kg kwijt en dat is nu totaal 4,5 kilo! Voel me onwijs goed en ben zo blij dat mijn knop om is.
Durf bijna niet te zeggen hoeveel ik nu weeg, maar doe het toch even (niet quoten, misschien haal ik het nog weg) 111,8 kg. En mijn 1e doel voor mijzelf is om onder de 110 te komen. Dus ben daar al bijna
Heb verder geen plannen vandaag, misschien wel weer een stuk wandelen maar ik weet het nog niet. We zien wel.
Ik ben zo blij Ik ben weer 1,1 kg kwijt en dat is nu totaal 4,5 kilo! Voel me onwijs goed en ben zo blij dat mijn knop om is.
Durf bijna niet te zeggen hoeveel ik nu weeg, maar doe het toch even (niet quoten, misschien haal ik het nog weg) 111,8 kg. En mijn 1e doel voor mijzelf is om onder de 110 te komen. Dus ben daar al bijna
Heb verder geen plannen vandaag, misschien wel weer een stuk wandelen maar ik weet het nog niet. We zien wel.
Gast- Gast
TD wat goed! Ben echt trots op je dat het je lukt, ik weet hoe moeilijk het soms is!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je wat lief! Ik heb het heel soms moeilijk, maar mijn vriend probeert mij zoveel mogelijk te steunen hier in. Dat is wel fijn. Dat heb ik hem ook wel gevraagd, als ik even weer afzwak of teveel loop te snaaien dat hij er wat van zegt of het afpakt of zo hahaha Maar dit hoeft hij eigenlijk niet veel te doen.
Gast- Gast
Ja maar dat vind ik ook altijd heel fijn. Als ik de steun heb van mensen in mijn omgeving. Dat maakt het vaak net weer ietsjes beter vol te houden, omdat als jij dan even een zwak moment hebt, je vaak een ander hebt die zegt waarvoor deed je het ook al weer. En dan raak je toch wel weer gemotiveerder!
May- Ratel
Ja precies. Al heb ik niet tegen iedereen gezegd dat ik zo erg bezig ben met afvallen, want heb geen zin in telkens die vragen van hoe gaat het etc. Want als het dan even tegenzit dan voel ik mij rot omdat te vertellen. Maar de belangrijkste mensen weten het wel
Gast- Gast
Ja precies, ik vertel het ook nooit lang iedereen. Want dan krijg je inderdaad steeds vragen, en nu zien ze gewoon vanzelf wel of ik ben afgevallen of niet. Maar goed ik ga nu een rondje hardlopen, kijken hoe het mij afgaat!
May- Ratel
Ja precies
Succes jj en het gaat je lukken! En anders blij zijn met elke minuut dat je wel haalt
Succes jj en het gaat je lukken! En anders blij zijn met elke minuut dat je wel haalt
Gast- Gast
Goeiemorgen! Ik ben net wakker, A. slaapt bij mijn zwager en schoonzus. Straks ga ik naar Amsterdam voor een fotoshoot en daarna heb ik met een vriend afgesproken. Ik heb er echt zin in.
TD, wat goed dat je steeds wat meer afvalt!
TD, wat goed dat je steeds wat meer afvalt!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja precies
En het is me gelukt De hele les gewoon gedaan. Heb blijkbaar toch meer conditie dan ik dacht hahaha!
May- Ratel
May schreef:Theedoosje schreef:Ja precies
En het is me gelukt De hele les gewoon gedaan. Heb blijkbaar toch meer conditie dan ik dacht hahaha!
Wat goed!! Nu ben ik trots op jou Super gedaan joh!
Alex> dank je wel! Ja ben er ook erg blij mee Jij veel plezier vandaag!
Gast- Gast
Theedoosje en May, wat goed!
Ik ga de weegschaal maar weer eens opzoeken, misschien dat ik dan m'n spirit om af te vallen weer terug krijg. Zal ongetwijfeld eerst me een hoedje schrikken als ik er weer voor het eerst sinds een jaar op ga staan...
Ik ga de weegschaal maar weer eens opzoeken, misschien dat ik dan m'n spirit om af te vallen weer terug krijg. Zal ongetwijfeld eerst me een hoedje schrikken als ik er weer voor het eerst sinds een jaar op ga staan...
Gast- Gast
Dank je Maple.
Misschien is het schrikken, maar ga vanuit daar gewoon beginnen. Gun je zelf af en toe wat lekkers en ontzeg je niet alles. Maar goed jij bent geloof ik al eens veel kwijt geraakt toch? Dus je weet wel hoe het moet
En je kan het! ALs je wilt lukt het je
Misschien is het schrikken, maar ga vanuit daar gewoon beginnen. Gun je zelf af en toe wat lekkers en ontzeg je niet alles. Maar goed jij bent geloof ik al eens veel kwijt geraakt toch? Dus je weet wel hoe het moet
En je kan het! ALs je wilt lukt het je
Gast- Gast
Ik zou graag voor onze vakantie in september weer op het gewicht willen zitten wat ik begin 2009 ook had, 70 kilo. Als het even kan, zelfs iets eronder. Maar ik heb geen idee wat ik nu weeg, volgens mij ga ik al hard richting de 80, als ik er al niet overheen zit... Maar aan de andere kant: qua kledingmaat lijkt dat weer mee te vallen. 't Nadeel is ook dat ik klein ben, dus het lijkt voor het oog allemaal nog eens méér ook, al die kilootjes extra.
Eigenlijk wil ik een digitale weegschaal, maar we hebben twee analoge weegschalen ergens in een verhuisdoos in de berging liggen. Denk dat ik ruzie ga krijgen thuis als ik nu een digitale aan zou schaffen.
Eigenlijk wil ik een digitale weegschaal, maar we hebben twee analoge weegschalen ergens in een verhuisdoos in de berging liggen. Denk dat ik ruzie ga krijgen thuis als ik nu een digitale aan zou schaffen.
Gast- Gast
hallo meiden, ik ben er ook weer ff tussendoor hier weer wat verhuisdozen uit aan het zoeken.
Gast- Gast
Dank jullie wel! Voelt ook goed!
Ik hoop dat bij mij nu ook echt de knop om is en ik echt doorzet, ook als ik stil kom te staan even qua afvallen.
We hebben hetzelfde streefgewicht Maple, ik hoop dat we hem beide voor september behalen!
Ik hoop dat bij mij nu ook echt de knop om is en ik echt doorzet, ook als ik stil kom te staan even qua afvallen.
We hebben hetzelfde streefgewicht Maple, ik hoop dat we hem beide voor september behalen!
May- Ratel
goedemorgen,
@TD wat goed, je stelt jezelf ook gewoon realistische doelen waardoor je het vol kan blijven houden. Gewoon zo door gaan. Als je steeds je doel iets bij stelt kom je er vanzelf. Super! je kan het.
@TD wat goed, je stelt jezelf ook gewoon realistische doelen waardoor je het vol kan blijven houden. Gewoon zo door gaan. Als je steeds je doel iets bij stelt kom je er vanzelf. Super! je kan het.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Maple> als de kleding nog goed zit, zal het niet heel dramatisch zijn gok ik Maar succes !
May> jij ook succes met afvallen. Het gaat je gewoon lukken !
Fairy> dank je wel! Ja kleine doelen, als je die dan haalt heb je geljk weer een boost om door te gaan
May> jij ook succes met afvallen. Het gaat je gewoon lukken !
Fairy> dank je wel! Ja kleine doelen, als je die dan haalt heb je geljk weer een boost om door te gaan
Gast- Gast
succes met afvallen dames jullie kunnen het!
Verder hier weer leuks nieuws, we hebben gisteren onze trouwringen besteld ... ik ben zo blij
Verder hier weer leuks nieuws, we hebben gisteren onze trouwringen besteld ... ik ben zo blij
Gast- Gast
pfff echt wel, begin steeds meer gestresst te worden nja niet gestress maar spanningen enzo. Ben bang dat het niet allemaal op tijd geregeld wordt enzo. Maar komt goed
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: