Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:Speeeeeeltbrood
Alex: Ik doe mee, ik sta al een week droog
Jeej! Zullen wij dan binnenkort ook gaan lunchen samen?
Ik weet van niks maar klinkt goed. Mét wijn neem ik aan.
Gast- Gast
deze schoenen heb ik net besteld, en mijn vriend heeft ze uitgezocht
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik begin morgen echt met mijn poging tot afvallen! Dus heb vandaag al heel goed geen wijn gedronken (wel McD gehaald slecht genoeg, want het was al 8 uur toen ik thuis kwam). Heb een heel schema gemaakt voor wegen (3 x in de week), en in de badkamer gehangen. En op de overige 4 dagen ga ik proberen te bewegen/fietsen/hardlopen!
Gast- Gast
Jen_ schreef:He leuk, Linda draag een Mi Moneda ketting! Oh nee zij heefd Djiu zie ik.
Leuk, mi Moneda is leuk. Dat verkoopt m'n zus.
Gast- Gast
Ik zie Guus de Vreemdganger Ik poep op mensen die zeggen dat guus buiten z'n trouwring neukt.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik begin morgen echt met mijn poging tot afvallen! Dus heb vandaag al heel goed geen wijn gedronken (wel McD gehaald slecht genoeg, want het was al 8 uur toen ik thuis kwam). Heb een heel schema gemaakt voor wegen (3 x in de week), en in de badkamer gehangen. En op de overige 4 dagen ga ik proberen te bewegen/fietsen/hardlopen!
haha moest ff hardop lachen. 3 dagen wegen en 4 dagen sporten elke dag wat dus.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat goed Marin! Hoeveel wil je afvallen?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jen_ schreef:Alex schreef:Jen_ schreef:Dat meisje in het midden met die korte krulletjes heeft stom haar.
Waar gaat dit over?
X Factor! Ik had jou vorige week nog iets gevraagd in het dagtopic!
Oh echt? zal wel door de rose komen hahahahaha ik ben niks gewend lately.
Gast- Gast
Huh, ik dacht net. Morgen ga ik echt beginnen met afvallen.. en Marin typt het . Hoeveel wil je kwijt Marin?
Gast- Gast
Fairytale schreef:Marin schreef:Ik begin morgen echt met mijn poging tot afvallen! Dus heb vandaag al heel goed geen wijn gedronken (wel McD gehaald slecht genoeg, want het was al 8 uur toen ik thuis kwam). Heb een heel schema gemaakt voor wegen (3 x in de week), en in de badkamer gehangen. En op de overige 4 dagen ga ik proberen te bewegen/fietsen/hardlopen!
Ach ja ik heb toch geen leven, is dat direct m'n dagtaak
Ik wil 15 a 18 kilo afvallen op den duur. Maar begin nu met drie weken echt absoluut niet snoepen en 3 maaltijden eten en bewegen en eerst maar eens kijken wat dat doet. En heb nu een weegschema voor 8 weken gemaakt.
Reva, ja 3x wegen per week is wel veel. Maar als ik het gewoon 3x in plan, dan krijg ik ook niet de behoefte om stiekem tussendoor te wegen als 't eigenlijk niet mag
Laatst aangepast door Marin op vr 25 maa 2011 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Marin schreef:Ik begin morgen echt met mijn poging tot afvallen! Dus heb vandaag al heel goed geen wijn gedronken (wel McD gehaald slecht genoeg, want het was al 8 uur toen ik thuis kwam). Heb een heel schema gemaakt voor wegen (3 x in de week), en in de badkamer gehangen. En op de overige 4 dagen ga ik proberen te bewegen/fietsen/hardlopen!
Goed bezig! Leuk dat je zus die munten verkoopt, vind ze ook zo leuk!
Gast- Gast
Alex schreef:Jen_ schreef:Alex schreef:Jen_ schreef:Dat meisje in het midden met die korte krulletjes heeft stom haar.
Waar gaat dit over?
X Factor! Ik had jou vorige week nog iets gevraagd in het dagtopic!
Oh echt? zal wel door de rose komen hahahahaha ik ben niks gewend lately.
Ik vroeg of je nog met Nien omging!
Gast- Gast
Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik wil 60 kilo wegen, dus dan moet er 5/6 kilo vanaf. Ik moet gewoon stoppen met snoepen en snaaien tussendoor, daar heb ik echt een handje van. En water drinken. Ik moet het nu gaan volhouden, want ik MÓET van de zomer zelfverzekerd in bikini.
Gast- Gast
Marin schreef:Fairytale schreef:Marin schreef:Ik begin morgen echt met mijn poging tot afvallen! Dus heb vandaag al heel goed geen wijn gedronken (wel McD gehaald slecht genoeg, want het was al 8 uur toen ik thuis kwam). Heb een heel schema gemaakt voor wegen (3 x in de week), en in de badkamer gehangen. En op de overige 4 dagen ga ik proberen te bewegen/fietsen/hardlopen!
Ach ja ik heb toch geen leven, is dat direct m'n dagtaak
Ik wil 15 a 18 kilo afvallen op den duur. Maar begin nu met drie weken echt absoluut niet snoepen en 3 maaltijden eten en bewegen en eerst maar eens kijken wat dat doet. En heb nu een weegschema voor 8 weken gemaakt.
Reva, ja 3x wegen per week is wel veel. Maar als ik het gewoon 3x in plan, dan krijg ik ook niet de behoefte om stiekem tussendoor te wegen als 't eigenlijk niet mag
Vind het nog knap, ik heb een intensieve relatie met mijn weegschaal, elke ochtend en elke avond. Goed hoor Marin! Let je wel op je tussendoortjes? Dat je die moet eten bedoel ik
Gast- Gast
Gezonde tussendoortjes zijn wel heel belangrijk hoor.Marin schreef: nu met drie weken echt absoluut niet snoepen en 3 maaltijden eten
Gast- Gast
Nien, was dat voorheen Supertalentje?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Ja weet ik, maar aangezien ik toch meestal tot half 11 uitslaap en op zich weinig doe op een dag, is 3 maaltijden prima.
Gast- Gast
Snoes schreef:Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Nee joh, als je regelmatig eet houd je je stofwisseling gaande.
Oh sorry las verkeerd Ik ben het dus met jou eens :d
Gast- Gast
Marin, gewoon één vaste weegdag in de week doen, met drie weegdagen in één weke lijkt het alleen maar of je gaat schommelen qua gewicht, omdat je gewicht eigenlijk geen dag hetzelfde is. Eén weegdag in de week, en dan steeds wegen op hetzelfde tijdstip, is meer dan genoeg
Ik moet ook nodig weer beter op gaan letten...
Ik moet ook nodig weer beter op gaan letten...
Gast- Gast
Jen_ schreef:Snoes schreef:Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Nee joh, als je regelmatig eet houd je je stofwisseling gaande.
Aaah Jen, jij hebt hier intussen wel verstand van he! Wat zou jij me adviseren als je me zo hoort?
(en nou niet met de titel van dat boek aan komen, die bestel ik misschien ooit nog wel, maar niet nu)
Gast- Gast
Haha nou, het is ook maar wat ik hier en daar hoor. Ik zou het zelf ook relaxter voelen om 3 maaltijden te doen en gewoon gezonde tussendoortjes, dan 6 kleine maaltijden hoor.Marin schreef:Snoes schreef:Beter dan 3 maaltijden is 6 kleine maaltijden he.
Ja weet ik, maar aangezien ik toch meestal tot half 11 uitslaap en op zich weinig doe op een dag, is 3 maaltijden prima.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: