Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben zo moe, en mijn vriend moet nog werken tot half 2 Ik wil graag tegelijk met hem op bed, dus ik ga straks maar eventjes op de bank liggen. Maar eerst nog afwassen en misschien nog wat eten..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:Oe dan moet je nog even volhouden Caroow
Ik ga even sporten tot straks!
Zonder gtst
Knap hoor dat je dat elke dag volhoudt, ik ben daar 's avonds echt te moe voor.
Caroow- Lady Post-a-lot
Goedenavond!
Gadsie, aan het huiswerk maken op de zaterdagavond.. Zo oppassen (hopen dat ze wakker wordt!)
Morgen een reunie van stage!
Gadsie, aan het huiswerk maken op de zaterdagavond.. Zo oppassen (hopen dat ze wakker wordt!)
Morgen een reunie van stage!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zo. Ik heb een heel grote bak yoghurt, met 3 kiwi's, banaan, druiven, lijnzaadolie en noten. Jammie
Gast- Gast
Waar koop je lijnzaadolie? Is het duur?
Ik heb vandaag voor het eerst Billy's Bootcamp, helemaal afgemaakt
Ik heb vandaag voor het eerst Billy's Bootcamp, helemaal afgemaakt
Gast- Gast
Ik heb een fles gekocht in een biowinkel voor 3 euro. En een zak lijnzaadjes dat echt geen drol kostte.
Gast- Gast
Wat goed zeg!! Wauw
Ik heb het bij de Tuinen gekocht, volgens mij was het 4 euro ofzo. Maar het is zuinig in gebruik vin ik. Maar (gebroken of hele) lijnzaadjes gewoon in een zak zijn veel goedkoper!
Ik heb het bij de Tuinen gekocht, volgens mij was het 4 euro ofzo. Maar het is zuinig in gebruik vin ik. Maar (gebroken of hele) lijnzaadjes gewoon in een zak zijn veel goedkoper!
Gast- Gast
En die zaadjes eet je gewoon op? Door de muesli of zo? Ik heb heel snel last van mijn darmen, dus misschien helpt dat wel!
Gast- Gast
Brennuss schreef:En die zaadjes eet je gewoon op? Door de muesli of zo? Ik heb heel snel last van mijn darmen, dus misschien helpt dat wel!
Nee, ik snuif ze. Smikk draait er peuken van.
Gast- Gast
Reva schreef:Brennuss schreef:En die zaadjes eet je gewoon op? Door de muesli of zo? Ik heb heel snel last van mijn darmen, dus misschien helpt dat wel!
Ooh, dus op een lepel, met een vuurtje eronder moet ook lukken?
Gast- Gast
Ik vind het wel een apart smaakje aan de yoghurt geven trouwens, die olie. De zaadjes gooi ik gewoon overal doorheen Ook weleens met op crackers met tomaat, sesamzaadjes en peper. Dan strooi ik er gewoon wat overheen
Gast- Gast
Brennuss schreef:Reva schreef:Brennuss schreef:En die zaadjes eet je gewoon op? Door de muesli of zo? Ik heb heel snel last van mijn darmen, dus misschien helpt dat wel!
Ooh, dus op een lepel, met een vuurtje eronder moet ook lukken?
Snelle leerling
Gast- Gast
Caroow schreef:Theedoosje schreef:Oe dan moet je nog even volhouden Caroow
Zonder gtst
Zoow daar ben ik weer. En ja zonder gtst maar nu met Iedereen is gek op Jack
Maar ik moet zeggen sinds ik er mee ben begonnen heb ik meer energie om het toch vol te houden.
Maar dank je wel
Gast- Gast
Nee, dat doe ik alleen met maanzaad. Daar zet ik thee van, heerlijk spacen!!Reva schreef:Brennuss schreef:En die zaadjes eet je gewoon op? Door de muesli of zo? Ik heb heel snel last van mijn darmen, dus misschien helpt dat wel!
Lijnzaad doe ik door de yoghurt of salade..
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Caroow schreef:Theedoosje schreef:Oe dan moet je nog even volhouden Caroow
Zonder gtst
Zoow daar ben ik weer. En ja zonder gtst maar nu met Iedereen is gek op Jack
Maar ik moet zeggen sinds ik er mee ben begonnen heb ik meer energie om het toch vol te houden.
Maar dank je wel
Ik zit
Best grappig, dat Gek op Jack.
Caroow- Lady Post-a-lot
de zaadjes niet, de olie vind ik een beetje smaken naar sterke thee zonder suiker..Isabella schreef:Smaakt dat ergens naar, lijnzaad?
Gast- Gast
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo blij! Vanavond concert van Guus op tv, mijn zooooomeeeer hoooogteeeeeepunt
En ik dacht OHNEE, ik heb géén wijn. Maar toen dacht ik OJEE, ik HEb wél wijn, maar waar is die fles! En die heb ik net gevonden, tadaa. Olé.
In het kader ranzig eten: ik heb gisteren een blikje van unox (geloof ik) meegenomen. Gehaktballetjes in satésaus. Ja, echt. En ik durf 'm niet te openen, omdat ik denk dat het te ranzig voor woorden is. Maar toch wilde ik 'm kopen.
En ik dacht OHNEE, ik heb géén wijn. Maar toen dacht ik OJEE, ik HEb wél wijn, maar waar is die fles! En die heb ik net gevonden, tadaa. Olé.
In het kader ranzig eten: ik heb gisteren een blikje van unox (geloof ik) meegenomen. Gehaktballetjes in satésaus. Ja, echt. En ik durf 'm niet te openen, omdat ik denk dat het te ranzig voor woorden is. Maar toch wilde ik 'm kopen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik wacht op Ik hou van Holland!
Ik ook. Maar heb eerst Iedereen is gek op jack gekeken
Gast- Gast
Volgens mij zijn die ballen niet te vreten. Waarom eet je nooit meer van die nuggets?
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: