Dagcafé
+25
Zwerver
mzcharlotte
_Lacey_
Burn
Elsje
Lotus
Rovine
Toet
Zwoesj
Elin
Tullow
Suus
May
Mida4you
_DoI
Snoes
SleepingBeauty
Caroow
Merai
VeryCherry
Minx
Lynn_
Try
Jordana
Qiara
29 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Heh get, mijn keel voelt alsof 'ie dichtgeknepen wordt, zo dik... en ik hoest weer lekker. En ik moet nog avondeten heb totaal nog geen trek, maar ik denk dat ik nu toch maar een broodje ga maken ofzo. Zal toch niet ziek worden?
he bah... daar heb ik ook last van. Misschien is een cupesoepje wel lekker?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik eet me de hele week al ziek aan radijs. Bij de AH was het 99 cent voor tweeReva schreef:Kun je eigenlijk al radijsjes kopen? Nee he? Zou een fijne afwisseling zijn naast m'n paprika's en kiwi's.
Gast- Gast
Ik hou niet zo van soepjes en bouilionnetjes... Maar ik voel me verder wel oké, gisteren voelde ik me belabberder. Toen voelde ik me ook alsof ik ziek ging wordne, maar was er behalve de hoest niet zo heel veel aan de hand.
Gast- Gast
Bij de plus waren ze afgelopen week in de aanbieding...Reva schreef:Kun je eigenlijk al radijsjes kopen? Nee he? Zou een fijne afwisseling zijn naast m'n paprika's en kiwi's.
Gast- Gast
Isabella schreef:mozzarella schreef:Wij hebben wel een tuin maar dat is nog een bouwval.
Hoe gaat het klussen; overleef je het nog?
Het gaat weer...in de winter zat ik er echt ff doorheen en dacht waar zijn we aan begonnen maar sinds het langer licht is hebben we weer meer fut. Komt bij dat de ruzie tussen mij en mijn vader goed is gemaakt en hij weer meehelpt...zonder hem lukt hier echt niets hahaha. Ik hoop dat aan het einde van de maand de zolder als mijn werkruimte kan worden ingericht, dat is dan een héééle stap vooruit!
Gast- Gast
toch maar rustig aan doen Maple, en even goed aan jezelf denken.
Wat gaan jullie vanavond doen dames?
Wat gaan jullie vanavond doen dames?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik hou niet zo van soepjes en bouilionnetjes... Maar ik voel me verder wel oké, gisteren voelde ik me belabberder. Toen voelde ik me ook alsof ik ziek ging wordne, maar was er behalve de hoest niet zo heel veel aan de hand.
Tword 's avonds altijd erger he..
Ik had gister zoon hoofdpijn en misselijk, keelpijn etc
voelde me vandaag wel oke maar nu komt de keelpijn weer terug
Elsje- Prater
Hoi TD
Ik weet nog steeds niet of ik naar het feestje ga en wat ik aan doe.. Ik heb nog 2 uur en als ik te laat kom is het vol en kan ik gewoon niet meer naar binnen.
Ik weet nog steeds niet of ik naar het feestje ga en wat ik aan doe.. Ik heb nog 2 uur en als ik te laat kom is het vol en kan ik gewoon niet meer naar binnen.
Gast- Gast
Jaalalalallalala het is weer 7 uur geweest!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ik eet me de hele week al ziek aan radijs. Bij de AH was het 99 cent voor tweeReva schreef:Kun je eigenlijk al radijsjes kopen? Nee he? Zou een fijne afwisseling zijn naast m'n paprika's en kiwi's.
Oehlala, lekker.
Volgens mij is mn masker goed hard. Tijd voor de douche
Gast- Gast
Zit je straks met je potje vol radijs..mozzarella schreef:Ik vind radijsjes vies .
Gast- Gast
Ik had al antwoord gegeven Reva ging douchen en dan eten en de rest weet ik niet..Isabella schreef:Niemand avondplannen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoi TD
Heej Smikk hoe is het?
Ik zou gaan Ga je met iemand mee?
Gast- Gast
Isabella schreef:Niemand avondplannen?
Een verjaardag... En jij?
Elsje- Prater
Mozz, fijn om te lezen. Het gaat goedkomen.... en hopelijk heb je heel snel je werkkamer!
Gast- Gast
Elsje schreef:Isabella schreef:Niemand avondplannen?
Een verjaardag... En jij?
Een avondje bank en uitrusten
Gast- Gast
Nee, maar veel van de mensen die er zijn ken ik wel en de rest zijn vrienden van vrienden en nog wat studenten. Het is een themafeest en ik heb geen outfit.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Hoi TD
Heej Smikk hoe is het?
Gast- Gast
woont er iemand in de buurt van rotterdam?
Elsje- Prater
Ik heb geen plannen dan zometeen even op de hometrainer en daarna voor de tv hangen
Gast- Gast
Ik ga over een half uurtje lekker naar bed
Ben moe, de klok gaat een uur vooruit en morgen 6.15 de wekker....
Ben moe, de klok gaat een uur vooruit en morgen 6.15 de wekker....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, maar veel van de mensen die er zijn ken ik wel en de rest zijn vrienden van vrienden en nog wat studenten. Het is een themafeest en ik heb geen outfit.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Hoi TD
Heej Smikk hoe is het?
Wat voor thema is het? Kunnen we je niet helpen met bedenken?
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: