Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie Topic!

+22
Dolphinne
Monte
Tsjip
M@niek
Jezzie
Sterre
ixis
Jente10
Primrose
Phileine
SnowWhite
Laquisia
Cheesegirl
Mermaid
Cow
klavertje
Snoes
RioolSpook
Blond
Rovine
Kqip
Jeanette
26 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie Topic! - Pagina 4 Empty Re: Sollicitatie Topic!

Bericht  Jeanette wo 6 apr 2011 - 21:17

Anousch, wat fijn zeg! Very Happy Leuk dat je maandag mag meedraaien!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Cheesegirl do 7 apr 2011 - 4:39

Klinkt goed. Bso-werk is alleen niet zoveel uren toch?

Edit: Niet om negatief te doen hoor, maar gewoon even interesse omdat je misschien wel aardig wat uren wilt werken.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:08

Carola589 schreef:Klinkt goed. Bso-werk is alleen niet zoveel uren toch?

Edit: Niet om negatief te doen hoor, maar gewoon even interesse omdat je misschien wel aardig wat uren wilt werken.

Nee klopt, maar ik heb nu zoiets van alles wat ik kan krijgen neem ik aan.
Het is 7,5 uur in de week (3 dagen) maar ik kan ook invalwerk gaan doen binnen de stichting, en als het helemaal doorgaat heb ik er ook weer een oppasadresje bij voor paar uur in de week.
Dus zo kom ik er ook wel haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 22:21

Ik heb gisteren een brief gekregen van een bedrijf waar ik een open sollicitatie heb gedaan. Ze bedankten me voor de interesse, maar hebben helaas geen vacatures..

Nou heb ik nog één in de lucht, maar daar had ik ook al van moeten horen, dus ik ga er vanuit dat ook dit niks wordt Cry

Nou heb ik vandaag weer een nieuwe vacature gezien die me aanspreekt, maar dat is voor te weinig uren (24). Er staat alleen wel bij dat in overleg ook andere uren gedraaid kunnen worden. Als dat betekent dat het ook meer kan worden, is het misschien de moeite waard.. Ik ga er maar eens een telefoontje aan wagen..

Gast
Gast

Bericht  Cow vr 8 apr 2011 - 0:39

Idd BOD gewoon even bellen en kijken wat evt mogelijk is.

Ik heb vandaag een test gedaan voor Vodafone, ben benieuwd of het wat gaat worden. Zou voor een callcenter zijn, mensen adviseren bij hun abbo en telefoon enzo. Ach, het is werk......
Als ik op gesprek mag komen moet ik alleen goed kunnen onderbouwen waarom ik bij Vodafone wil komen werken en wat mee anspreekt in de telecommunicatie branche (de telefoons en abbo's dus) maar ik heb werkelijk waar géén idee want het boeit me niet. Ik heb een MEGA simpele telefoon met een voordelig SIMonly abbonemment. Vidn het alleen leuk om mensen te helpen een goede keuze te maken maar dat is natuurlijk niet genoeg nerd

Iemand dus tips wat ik kan aandragen als motivatie????
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Laquisia za 9 apr 2011 - 0:04

Helaas. Ik ben afgewezen. Ik zou te betrokken zijn en daardoor de zwaarte van dit werk niet aankunnen.
Ik heb voor a.s. maandag nog een gesprek staan. Hopenlijk denkt dat bedrijf er anders over.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Cow zo 10 apr 2011 - 19:16

Succes vandaag Leah!
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Rovine zo 10 apr 2011 - 22:01

Vanmiddag weer een gesprek bij een autobedrijf. Weer via dezelfde detacheerder die me eerst als hoofdconstructeur voorstelde (10j+ ervaring nodig, ik heb 1), dat was een groot fiasco, maar ze lulden er gewoon overheen. Geen excuses, maar wel anderen afzeiken. En voor ik het wist wéér een gesprek te pakken via die detacheerder.
Nu ik de mail doorlees zie ik dat ik weer nul info heb. Ze hebben alleen de naam van de afdeling gegeven. Dus nu mag ik zelf gaan googlen wat die mogelijk zouden kunnen doen. Ter vergelijking; bij andere bureau's gaan we eerst een uur voorbereiden en word ik erheen gebracht.
Op zich wil ik best werken voor dat autobedrijf, maar ik heb wel zó mijn buik vol van die detacheerder. Vorige keer belden ze niet eens hoe het gegaan was, dat heb ik zelf een dag later maar gedaan. Toen werd er gevraagd welke opleiding ik eigenlijk gedaan had. Ik moet er niet aan denken straks een jaar aan ze vast te zitten.
Vanmiddag dus maar even voor de vorm naar dat gesprek. Het zal wel niks worden omdat ik me niet voor kan bereiden (het bedrijf is zo groot dat ze individuele afdelingen niet op de website hebben staan). Daarna ga ik echt proberen van dat bureau af te komen. Er is een veel groter, gerenommeerder bedrijf die me eventueel daar wel verder voor zal willen stellen, dan moet ik misschien daar eens mee praten. Maar ergens ben ik dan ook weer bang; dat ene bureau heeft me lopen bedreigen dat ik nooit meer bij die autofabrikant aan de slag kom als ik er niet via hun ga werken. Grmbl.

(ik moest even stoom afblazen Mad )
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:13

Vandaag is de dag!

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite zo 10 apr 2011 - 22:36

Spannend Anousch! Hoe laat moet je beginnen?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:43

SnowWhite schreef:Spannend Anousch! Hoe laat moet je beginnen?

Om 14.45! tot 17.30 dus gaat natuurlijk wel super snel voorbij.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite zo 10 apr 2011 - 22:45

Ja, dat vliegt!
Haha, dat zou zo mijn tijd kunnen zijn.. Ik werk alleen tot 18.00uur!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:03

Ik heb volgende week dinsdag een sollicitatie als leerling verzorgende bij een verzoringstehuis (korsakoff), wat begint in September.

Ik ben zo enorm benieuwd, en vind het zoiezo al heel wat dat ik ben uitgenodigd voor een gesprek gezien ik niet de benodigde diploma's heb.. smile

Heb nu wel een baan, verdien redelijk en heb het er naar m'n zin, maar met het oog op de toekomst wil ik toch aan iets moois beginnen waar ik in verder kan groeien.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:28

Hoe was het Anoush?

Ik heb morgen een gesprek voor de flexpool kinderdagopvang/bso & een gesprek als woonbegeleider in de gehandicaptenzorg.. Wel op een volwassengroep terwijl ik bijna afgestudeerd pedagoog ben. Ik solliciteer oooooveral op en schijnbaar heeft mijn brief indruk gemaakt Wink. Ik ben benieuwd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Phileine ma 11 apr 2011 - 7:41

ILD schreef:Idd BOD gewoon even bellen en kijken wat evt mogelijk is.

Ik heb vandaag een test gedaan voor Vodafone, ben benieuwd of het wat gaat worden. Zou voor een callcenter zijn, mensen adviseren bij hun abbo en telefoon enzo. Ach, het is werk......
Als ik op gesprek mag komen moet ik alleen goed kunnen onderbouwen waarom ik bij Vodafone wil komen werken en wat mee anspreekt in de telecommunicatie branche (de telefoons en abbo's dus) maar ik heb werkelijk waar géén idee want het boeit me niet. Ik heb een MEGA simpele telefoon met een voordelig SIMonly abbonemment. Vidn het alleen leuk om mensen te helpen een goede keuze te maken maar dat is natuurlijk niet genoeg nerd

Ik zet in sollicitatiebrieven vaak dat ik het een uitdaging vind om klanten zo optimaal mogelijk te helpen. Dan zeg je hetzelfde, maar net iets formeler.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 9:22

Ah succes morgen appeltje! Very Happy

Het ging erg goed, zelf veel initatieven genomen (bij vorige gesprekken vonden ze dat ik dat meer mocht laten zien) ik zou eind van deze week meer horen, dus het is weer afwachten..

Gast
Gast

Bericht  Cow ma 11 apr 2011 - 21:15

Vilein schreef:
ILD schreef:Idd BOD gewoon even bellen en kijken wat evt mogelijk is.

Ik zet in sollicitatiebrieven vaak dat ik het een uitdaging vind om klanten zo optimaal mogelijk te helpen. Dan zeg je hetzelfde, maar net iets formeler.

Dat doe ik dus ook maar ik zou meoten aangeven waarom ik persee bij Vodafone wil werken en niet bij bv KPN......heb al het eea van internet gehaald nu hahaha.

@ ANoush; nou, afwachten dan maar. Hoop dat het positief is!!! Hoe waren je collega's? Waren ze enthousiast??
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:41

_Leah_ schreef:Helaas. Ik ben afgewezen. Ik zou te betrokken zijn en daardoor de zwaarte van dit werk niet aankunnen.
Ik heb voor a.s. maandag nog een gesprek staan. Hopenlijk denkt dat bedrijf er anders over.

Ik vroeg me af hoe het was gegaan en nu lees ik dit net... Wat jammer voor je Sad
Hoe is je gesprek gisteren gegaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:38

@ Leah: Ah balen joh! Om wat voor een stage ging het? En hoe ging je gesprek?

@ Anoush, spannend. Afwachten dus, ik hoop het voor je!

Ik heb vandaag 2 gesprekken gehad en ben op allebei aangenomen. Voor de kinderopvang/bso mag ik maandag een dagje meelopen maar ze zei dat dat alleen nog een formaliteit was. Daarnaast ben ik aangenomen op een woongroep voor volwassenen met een verstandelijke beperking. Ik vind dat wel heel eng omdat ik daar niet voor ben opgeleid dus ik moet er nog even over nadenken Wink

Gast
Gast

Bericht  Cow do 14 apr 2011 - 3:27

Heb je al iets gehoord Anoush??

@Appeltje; lastige keuze maar het is misschien ook wel weer leuk om eens iets neuws te doen toch?? Wat is het niveau van die mensen?? (ik heb niks met kinderen dus mijn keuze zou heel makkelijk zijn nerd )

Ik ben vandaag aangenomen! Ik ga vanaf volgende week woensdag beginnen bij De Telefoongids. Ik ga advertenties verkopen voor in de Telefoongids. Online maar ook de papieren versie. Daarbij zijn ze samen gegaan met Google waardoor we een breder pakket aan kunnen bieden door bv ook de vindbaarheid op Google te verhogen. Heb er stiekem best zin in eigenlijk. Collega's leken ook leuk iig.
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Cheesegirl za 16 apr 2011 - 0:57

Ik ga nog wel meelezen hier, maar ik heb sinds vandaag weer een baan (per 1 juli)! Very Happy
Ik heb 3 jaar in een supermarkt gewerkt waar ik nu een jaar weg ben.
Ik was vandaag even langs en mijn bazin zei dat ze nog iemand zochtte voor 24 uur.
Scheelt een hoop zorgen dit...
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 3:04

Appeltje, ILD en Carola, fijn voor jullie dat je bent aangenomen en aan de slag kunt! Gefeliciteerd.

De sollicitaties die ik had lopen, zijn helaas allemaal op niks uitgelopen.
Heb vandaag weer een nieuwe de deur uit gedaan, als administratief medewerker bij een onderdeel van een rechtbank, lijkt me superleuk en wederom hoop ik van harte dat dit de schot in de roos zal zijn..
Afwachten dus..

Voor de mensen die nog zoekende zijn: heel veel succes en ik hoop voor jullie op goede berichten!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 22:00

Nou, ik heb beet.. Tenminste.. ik kan op gesprek komen bij de rechtbank!!!! Weliswaar wel voor een andere functie als waar ik op heb gesolliciteerd, maar deze lijkt mij ook super bounce bounce bounce
Ik zit hier nu helemaal op en neer te stuiteren op mijn bureaustoel..
Spannend, spannend.
Morgenavond laat ik ff weten hoe het is gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl ma 18 apr 2011 - 23:12

Wat spannend BOD!
Hopelijk wordt het wat, heel veel succes.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Cow di 19 apr 2011 - 17:53

Succes BOD!!
Ik heb vandaag mijn eerste dagje, eerst 3 dagen training in vanaf dinsdag ga ik 'de lijn in ' Ben benieuwd!!
Ondanks dat ik er al elke dag op tijd uit kwam is toch erg vroeg vandaag......pfff
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: