Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie Topic!

+22
Dolphinne
Monte
Tsjip
M@niek
Jezzie
Sterre
ixis
Jente10
Primrose
Phileine
SnowWhite
Laquisia
Cheesegirl
Mermaid
Cow
klavertje
Snoes
RioolSpook
Blond
Rovine
Kqip
Jeanette
26 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie Topic! - Pagina 6 Empty Re: Sollicitatie Topic!

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 18:23

Spannend smile KLM?
Ik ben ook nog druk aan het solliciteren, helaas ook een paar afwijzingen gehad. Maar ik geef niet op smile Ik mag nog op gesprek komen in juni voor de functie van stewardess bij KLM en heb pasgeleden een brief gehad van Arkefly wat ik terug moet sturen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 20:02

Iedereen die momenteel (een) sollicitatie(s) heeft lopen: fingers crossed!
Ik heb eindelijk ook weer een passende vacature gevonden na 3 weken zoeken, dus er is weer een brief onderweg! Soms vind ik het moeilijk om in een positieve vibe te blijven, zeker als er even niks is.
Maar nu ik weer iets gaande heb, ga ik er gevoelsmatig weer helemaal voor!

Gast
Gast

Bericht  Sterre ma 16 mei 2011 - 5:32

Oeh, spannend Pompidom! Heb je al wat gehoord? Ik duim voor je.

Vandaag had ik ook een gesprek. Het ging wel goed, maar ik heb alle andere kandidaten gezien en die kwamen ook super goed op me over. Morgen hoor ik of ik door ben, zo ja, dan volgt er nog een pittige test. Maar ik kan het echt slecht inschatten..

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre ma 16 mei 2011 - 22:20

Whoop whoop, ik ben door! Nu zijn er nog 4 kandidaten voor 2 vacatures, en volgt er een hele pittige case. Ik krijg de case vrijdag toegestuurd en heb er een week de tijd voor. Dan moet ik hem daar presenteren... Spannend nog even dus!

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  SnowWhite ma 16 mei 2011 - 22:45

Spannend Sterre! Toch goed dat je door bent naar de volgende ronde :-)

Ik heb drie sollicitaties de deur uit gedaan. Nu afwachten op de reactie!

Laatst aangepast door SnowWhite op di 17 mei 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Sterre ma 16 mei 2011 - 22:59

Jaa, ik ben ook heel erg blij!

Ik hoop dat jij ook gauw goed nieuws krijgt en op gesprek mag komen!

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie di 17 mei 2011 - 5:34

Heb weer 2 brieven gestuurd...dus weer afwachten...
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 5:57

Ik moet morgen in de namiddag op gesprek komen op een school binnen onze stichting Very Happy

Mijn positie is binnen de stichting nog niet zeker, aangezien ik als laatste ben binnengekomen en er op mijn werk minstens 2 mensen uit moeten wegens krimp en nu kreeg ik opeens een telefoontje van de bovenschoolse directeur dat ik mag solliciteren op een school waar een fulltime baan vrij komt, wegens pensioen!!! Er is één andere kandidaat, dus afwachten!!! Vrijdagochtend moet ik een proefles geven... Brrrrr!!!
Maar ik ben zo blij met deze kans!! bounce

En deze school staat een huizenblok verderop... :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:14

Ik werd gisteren gebeld, belde net terug, was het die sollicitatie van Philips smile Was het al lang weer vergeten, heb best wat sollicitaties nu lopen. Alleen ze zei zo, ik heb nu een interview, kan ik je straks terugbellen? Had eigenlijk moeten zeggen dat dat niet zo handig is op t moment ivm tijdsverschil.Maargoed ik bel dan wel weer terug(kan ik ook met skype bellen, veel goedkoper ook nog)

Gast
Gast

Bericht  ixis di 17 mei 2011 - 22:17

Yasmin schreef:Ixis, dat doe ik ook gewoon, ik ben ook nog aan het studeren, ik denk dat het augustus wordt met afstuderen en anders in de herfst denk ik. Ik weet niet hoe bij jou zit maar ik heb geen les meer, het is alleen nog scriptie schrijven en een paar toetsen inhalen. Heb dan ook weinig zin om hele tijd thuis te zitten, ik solliciteer ook op hbo vacatures, hoewel ik dus nog niet afgestudeerd ben.
Ik vind het wel spannend, is het standaard dat je casussen etc moet maken tijdens sollicitatiegesprekken?
Ik heb nu 3 sollicitaties lopen, hoop deze week er wel meer over te horen eigenlijk smile Wat ik me trouwens afvroeg, word je evt pas uitgenodigd voor een gesprek als de vacature gesloten is of gaat het de hele tijd door ook al staat de vacature nog open?

Ik heb inderdaad ook geen les meer, maar nu wel fulltime bezig met het afstudeeronderzoek, waar toch meer werk in zit dan ik van te voren had verwacht. Maarja, een brief opstellen en versturen tussendoor is het werk dan ook niet smile

Ik denk dat het afhangt van de functie waar je voor solliciteert of je casussen moet maken tijdens een sollicitatiegesprek. Ik kreeg afgelopen week helaas bericht dat er niet genoeg aanknopingspunten waren in mijn cv om me uit te nodigen op gesprek. Jammer maar helaas.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  M@niek zo 22 mei 2011 - 8:16

Hey meiden,

Ik kom mij hier ook even melden.

Ongeveer ± 1,5 week geleden heb ik 2 sollicitaties verstuurd. Op het moment heb ik wel werk, maar ik zit hier helaas totaal niet op mn plek. Dit is gewoon erg jammer aangezien ik hier nog maar 4 maanden werk, maar ik kan me draai niet vinden, daarnaast heb ik totaal geen klik met mn collega´s. Dit was voor mij echt een reden om toch eens verder te gaan kijken!

Ik ben benieuwd wanneer ik iets ga horen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:17

Vervelend zeg! Maar niet opgeven, gewoon door blijven solliciteren smile
Ik heb vandaag bericht gekregen dat ik ben uitgenodigd voor een gesprek!!! Ben zo super blij, het gaat om een vacature waarbij ze echt specifiek vragen om starters, een traineeship waarbij je wordt opgeleid tot salesmanager. Een supergroot export bedrijf, waarbij op termijn ook gereist mag worden over de hele wereld.
En ben alle uitzendbureaus aan het afgaan voor een gesprek om te kijken wat de mogelijkheden zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Jezzie di 24 mei 2011 - 22:39

Heb gisteren maar weer 3 open sollicitaties opgestuurd...hopen dat er wat uit komt.
Heb er ook nog 1 lopen, daar hoor ik 1 juni wat van.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:44

ik heb goed nieuws smile Ik ben aangenomen! Morgen een klikgesprek met de manager en dinsdag bij 't uitzendbureau tekenen. Helaas wel via 't uitzendbureau, maar dat maakt niet uit. Werk is werk, en het is ook nog het HR vakgebied! (en ik heb vandaag mijn opleiding verlengd voor de aankomende twee jaar Very Happy)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 15:29

Wat goed, gefeliciteerd!

Dames, ik heb jullie hulp nodig. Ik ben al aan het denken wat ik voor mn sollicitatiegesprek aan ga doen,wat vinden jullie van dit? Het is een functie in een groot bedrijf, zakelijke functie, allereerste sollicitatiegesprek voor een eerste echte baan. Ik ben 22 en wil echt niet in een mantelpakje, ook liever niet in het zwart..
Of is dit te casual?

Sollicitatie Topic! - Pagina 6 M3221F00I-503__default__1
Sollicitatie Topic! - Pagina 6 DXLA01_91035_12053_08_2858

Sollicitatie Topic! - Pagina 6 BR321G001-003__default__1
Sollicitatie Topic! - Pagina 6 241809r

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 3:56

Yasmin schreef:Wat goed, gefeliciteerd!

Dames, ik heb jullie hulp nodig. Ik ben al aan het denken wat ik voor mn sollicitatiegesprek aan ga doen,wat vinden jullie van dit? Het is een functie in een groot bedrijf, zakelijke functie, allereerste sollicitatiegesprek voor een eerste echte baan. Ik ben 22 en wil echt niet in een mantelpakje, ook liever niet in het zwart..
Of is dit te casual?

Sollicitatie Topic! - Pagina 6 M3221F00I-503__default__1
Sollicitatie Topic! - Pagina 6 DXLA01_91035_12053_08_2858

Sollicitatie Topic! - Pagina 6 BR321G001-003__default__1
Sollicitatie Topic! - Pagina 6 241809r

Ik zou die broek niet doen, heb je geen donkere skinny spijkerbroek ofzo? Shirtje en jasje en schoenen zijn mooi!

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 31 mei 2011 - 7:16

Ik heb zondagavond voor het eerst in mijn leven een echte sollicitatiebrief verstuurd en ik vind het wachten maar niks! Tot gistermiddag kon je je reactie sturen en ik hoop echt dat ik toch snel een reactie krijg! Het is fulltime op een school waar ik graag wil werken en ook de groep sprak mij erg aan. Bijna te perfect voor woorden dus. Het is alleen dat ik officieel nog niet mocht reageren omdat ik nog niet het traject tot competente medewerker heb afgesloten binnen de stichting.

Ik heb normaal heel veel geduld maar nu dus totaal niet! Ik heb echt respect voor alle meiden die al heel bezig zijn met solliciteren en het afwachten.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  M@niek wo 1 jun 2011 - 2:20

Mn eerste afwijzing van de 2 gehad. Ben er niet heel rouwig om, achteraf waren het ook best wel weinig uren.

@Tsjip, dat wachten is echt super vervelend. Ik had een sollicitatie verstuurd begin mei en gisteren pas bericht gehad! Succes met wachten en laat even weten als je iets heb gehoord.

Ik hoop dat mn andere sollicitatie positiever is, het is voor een hele leuk functie binnen de SEH en ook nog eens dichtbij huis.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterre wo 1 jun 2011 - 2:33

Nou, ik had begin mei per mail een sollicitatiebrief + CV gestuurd naar een bedrijf n.a.v. een vacature. Ik had de mail BCC naar een ander mailadres van mij verstuurd, zodat ik kon checken of 'ie aankwam. Daar heb ik hem ook op binnen gekregen.

In de tussentijd heb ik niks gehoord, geen ontvangstbevestiging of reactie. Ik ben ook druk geweest met een andere sollicitatie, maar deze week ging ik er toch maar achteraan bellen. De P&O adviseurs waren onbereikbaar, dus heb ik maar weer een mail gestuurd. Blijkt mijn sollicitatie nooit te zijn ontvangen, en de vacature inmiddels vervuld Sad. Normaal had ik ook wel eerder aan de bel getrokken, maar door die andere sollicitatie tussendoor is het even aan mijn aandacht ontglipt.

Het goede nieuws is wel dat ik mijn brief en cv nu nogmaals heb gemaild, omdat ze binnenkort zo'n zelfde functie vrij krijgen. Ze bood aan om mijn brief te behandelen voordat de vacature online komt te staan smile. Dus who knows!

Maar toch vind ik het slecht hoor; 'jaa, het gebeurt bij ons wel vaker dat mails niet aankomen en ook niet in de spam belanden, excuses'. Niet zo slim om dan je sollicitatieprocedure per mail te doen clown

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 19:16

Dat heb ik nu ook al een paar keer gehad, dan hoor je gewoon niks! Meestal bel ik er dan niet eens achteraan, het zegt iets over het bedrijf..

Ik heb volgende week dinsdag 2 gesprekken, van de KLM en heb nog een gesprek nu in Dordrecht erbij ingepland. Stel dat ik bij beiden wordt aangenomen.. Dan heb ik echt geen idee welke ik moet kiezen.. KLM is stewardess, lijkt me echt super om dat een paar jaar te doen. Andere is een traineeship tot salesmanager, en die kans komt niet zo vaak..

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 6 jun 2011 - 3:21

IK ben nu mijn sollicitatiebrieven aan het tikken maar heb een vraagje. Zet je ook het adres van de organisatie/bedrijf bovenaan de brief als je online solliciteert? Ik doe dat meestal wel als er een adres is gegeven, maar weet niet of dat zo hoort of niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Sterre ma 6 jun 2011 - 3:48

Monte, ik doe dat alleen als mijn brief niet te lang is en het er makkelijk boven past. Maar meestal heb ik een vrij lange brief en ik wil wel dat het op één kantje past, dus dan laat ik het weg.

De organisatie uit mijn vorige post belde net, dat ze mijn cv en brief goed vonden aansluiten, en zodra er een vacature wordt vrijgegeven bellen ze me voor een gesprek. Goed nieuws, maar niks concreets nog helaas.

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  SnowWhite wo 8 jun 2011 - 6:03

*

Laatst aangepast door SnowWhite op za 26 nov 2011 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Monte wo 8 jun 2011 - 6:50

Ik heb gister 4 sollicitatiebrieven opgestuurd waarvan er 3 echt heel leuk zijn. De 4e functie is ook wel wat maar ver weg(moet dus verhuizen) en veel reizen door het land. Ik hoop echt dat ik van die andere 3 nog iets hoor. Ik ben nu nog verder aan het zoeken naar nog meer vacatures maar er staan er niet meer op mijn niveau(hbo). Op mbo staan er nog wel 2 vacatures en ik twijfel of ik daar ook nog op moet reageren. De kans is natuurlijk groot dat die andere 4 niets worden, maar heb wel een baan nodig. Wat zouden jullie doen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Dolphinne wo 8 jun 2011 - 9:14

Ik ben ook begonnen met solliciteren. Ben nog niet afgestudeerd, maar wel hard bezig.
De functies waar ik nu op gereageerd heb zijn van 1 sept en 1 okt, dan hoop ik klaar te zijn met mn studie.
Vind het wel spannend of ik uitgenodigd zal worden...

Monte, ik zou zelf niet snel solliciteren op iets wat verder weg ligt. Maar ik ben dan ook wel aan woonplaats gebonden vanwege mijn zoontje.
Ik zou ook gewoon reageren op mbo-functies als dat functies zijn die je wel leuk lijken. Je kunt altijd nog verder kijken en evt. doorgroeien.
Ik heb zelf straks een Wo-bachelor, maar reageer ook op hbo als dat iets leuks is/past bij mn vakgebied.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: