Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 7:40

Ik heb alweer trek in patat Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pien do 11 aug 2011 - 7:43

Lejow schreef:Ja, we hebben echt de goede keuze gemaakt, ik zie het hele kamertje ook al voor me I love you

Nou, dat is toch ook het meest belangrijk! Wat maakt het dan uit dat misschien 60% van de dames hier het erg vroeg vinden, als jullie er blij mee zijn is het goed!

Ennuh.. wat betreft die patat, ik had daar ook altijd zin in! Kon mezelf beperken tot 1 keer in de 2 weken en heel soms 1 keer per week.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 7:45

[quote="Lejow"]Oeh, wat een leuk quizje hahahaha
Nou ik woon daar tegen aan :P Tegen de wijk aan die begint met de S en eindigt op Vaar (in het kader van de raadseltjes :P)[/q

Grappig daar werk ik Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Printje do 11 aug 2011 - 7:45

Pien schreef:
Lejow schreef:Ja, we hebben echt de goede keuze gemaakt, ik zie het hele kamertje ook al voor me I love you

Nou, dat is toch ook het meest belangrijk! Wat maakt het dan uit dat misschien 60% van de dames hier het erg vroeg vinden, als jullie er blij mee zijn is het goed!

Ennuh.. wat betreft die patat, ik had daar ook altijd zin in! Kon mezelf beperken tot 1 keer in de 2 weken en heel soms 1 keer per week.
Idd
Ik had dat met Mac, hoevaak we toen sávonds niet anar de mac gereden zijn....... Embarassed ik MOEST dat gewoon hebben hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 7:46

Daarom zei ik ook.. dat zal me een worst wezen haha smile
En het scheelt ook dat mijn schoonouders betalen denk ik Embarassed Dan maak je toch makkelijker een keuze.
We kregen een gratis matrasje bij het bedje, een veilige, maar er waren natuurlijk nog betere matrasjes te krijgen.
Dus die mevrouw ging het uitleggen, en ik had zo iets van, nou laten we de middenmoot kiezen! Begon schoonmoeders te wijzen naar mijn schoonvader. Nee hoor, zegt mijn vriend! Ik wil graag die duurste. Als dat de veiligste en de beste is.. wil ik die! Laughing
We hebben nu zo'n aerosleep ding ofzo, zodat het kindje, mocht het naar de buik draaien, toch nog door kan ademen. Je verzint het niet... wat ze allemaal hebben tegenwoordig!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 7:47

Ok, dat patat is dus geen raar kwaaltje haha. Dinsdag zaten we om 22 in de auto, onderweg naar de mac Very Happy
Ik heb ZO'N zin in een patatje speciaal en een berenklauw oorlog.. jammmiee
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 7:47

Lieveheersbeestje schreef:
Lejow schreef:Oeh, wat een leuk quizje hahahaha
Nou ik woon daar tegen aan :P Tegen de wijk aan die begint met de S en eindigt op Vaar (in het kader van de raadseltjes :P)

Grappig daar werk ik Very Happy

Voor de rest ken ik daar niets hoor (al hoewel, als het Beren restaurant daar ligt, en Fit for Free, en Rasa Sayang en de Terp, dan ken ik het wel)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje do 11 aug 2011 - 7:48

Wij hebben een losse aerosleep erop, gebruik hem nu nog steeds ideaal ding.
Heb je trouwens nog interesse in een buikdragen van Chicco nog nooit gebruikt. smile
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 7:49

@lejow...ik werk daar als verpleegster in de wijk

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 7:50

Printje schreef:Wij hebben een losse aerosleep erop, gebruik hem nu nog steeds ideaal ding.
Heb je trouwens nog interesse in een buikdragen van Chicco nog nooit gebruikt. smile

Klinkt wel leuk.. ben der nog niet helemaal uit hoe ik het kindje zou willen gaan dragen.. Zo'n draag ding lijkt me inderdaad ook wel leuk!

LB, ik woon hier nog niet zo lang, dus ben blij dat ik de wijk hierzo een beetje ken haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje do 11 aug 2011 - 7:51

Ik zal zo eens de preciese foto zoeken anders. Het is niet zo'n draagdoek ding maar echt een drager, eventueel heb ik ook een mini monkey. Wilde het toevallig deze week allebei nog op internet gaan zetten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 7:52

@lejow....de wereld is wel klein zo Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Printje do 11 aug 2011 - 7:54

http://baby-outlet.nl/shop/image/cache/data/Chicco-Go-zwart-250x250.jpg

Hij mag voor een symbolisch bedrag weg mocht iemand hier interesse hebben. Hij is 1x gebruikt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 8:28

printje die mini monkey heb ik wel intresse!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 8:31

Printje schreef:http://baby-outlet.nl/shop/image/cache/data/Chicco-Go-zwart-250x250.jpg

Hij mag voor een symbolisch bedrag weg mocht iemand hier interesse hebben. Hij is 1x gebruikt.

Vriendlief vindt het een raar gezicht, haha :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sharky do 11 aug 2011 - 8:49

poeh hee wat schrijven jullie veel zeg! Dat kan ik echt niet bijhouden!

dikkie dik welkom hier en gefeliciteerd!

laurientje: jij ook gefeliciteerd en welkom!

earane : wat jammer dat je geen echo hebt gehad , zou fijn geweest zijn als je gerustgesteld was he. ik hoorde vandaag in het zknhuis dat als een hartje eenmaal klopt met 7 weken het voor 98% zeker is dat er geen miskraam komt en bij 10 weken is het zelfs 99% . Misschien kan dat jou een beetje geruststellen? En mijn schoonzusje zei heel toevallig nog voordat ik jou verhaal over het mindere teststreepje las dat het na een aantal weken zwangerschap steeds lichter wordt omdat het hcg gehalte ook minder wordt. dus lijkt me dat de symptomen dan ook gaan veranderen. Niet te veel zorgen proberen te maken meid! (zei degene die ook vaan de piekermodus aan heeft;) )

clapperdie: fijn dat het bij jou ook goed was!

lejow: zo jij laat er ook geen gras over groeien! al een kamertje! maar als jij dat prettig vind moet je het vooral doen hoor. ikzelf heb totaal nog niet de drang om dingen te kopen.

all: zo pfioeuw heb vanmiddag het hartje/knipperlichtje gezien hoor! wauw wat bijzonder! raakte behoorlijk geëmotioneerd al kon ik de tranen wel even wegslikken. die heb ik pas de vrije loop gegeven toen we naar buiten liepen. wat bijzonder. hij is maarliefst bijna 1 cm en ligt precies op schema. Ik ben vandaag 7, 3 weken en de uitgerekende datum is 27 maart (lejow schema! Wink )
na zo`n lange tijd is het zo bijzonder om dit eindelijk mee te mogen maken, ik voel me dan ook echt heel gelukkig. eindelijk kan ik het geloven en nu ik het gezien heb kan ik ook gaan genieten! en ik mag nu naar de verloskundige, hoef niet meer naar het ziekenhuis, alleen maar voor de 20 weken echo omdat we icsi hebben gehad willen ze dan extra goed naar de organen ed kijken.
ow trouwens ik las net wat over frieten, daar heb ik ook steeds zo`n zin in. ben af en toe een beetje misselijk maar als ik aan frieten denk dan heb ik daar wel zin in , lekker met een dikke klodder mayo en extra zout! mjammie. gelukkig heb ik een strenge vriend die er goed oplet dat ik voldoende groente en fruit eet dus die frieten komen er alleen maar op zaterdag in. maar als ik eraan denk dan loopt me het water weer in de mond hahaha.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Hutselfuts do 11 aug 2011 - 9:04

Clapperdie en Sharky, goed zo! Very Happy

Earane, het blijft wel moeilijk hè. Ik had vandaag ook zo'n baaldag: chagrijnig, moe, janken, buikpijn. En die twijfel. Als het je lukt om het van je af te zetten, vertel mij dan ook maar hoe dat moet, ik weet het nog steeds niet Wink

Grappig om te lezen dat jullie ook zin hebben/hadden in patat! Ik hou helemaal NIET van patat, maar toevallig zei ik van de week tegen m'n man dat ik graag naar de Mac wilde Laughing Alleen wilde hij niet, dat was een beetje jammer haha
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Printje do 11 aug 2011 - 9:31

Laurientje85 schreef:printje die mini monkey heb ik wel intresse!

Das goed, het is een groene, jij krijgt hem uiteraard tegen een vriendinnenprijsje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie do 11 aug 2011 - 21:06

:shock: Zo kan ik toch niet meer reageren! Laughing

Lana: Lekker dat je er een paar dagen tussenuit bent geweest! Ja wij moeten ons ook maar eens gaan verdiepen in een kinderdagverblijf! Verder ben ik ook nog steeds erg moe. Schijnt dat je met 9 weken op je piek zit qua vermoeidheid. Dat zeiden ze gister in het ziekenhuis. Ik hoop van harte dat ze gelijk hebben!

Kinderkamertjes zijn duur he! Gelukkig krijgen wij het kamertje van mijn moeder en haar vriend. In september gaan we een dagje inplannen om naar kamertjes te gaan kijken en te bestellen.

Hutselfluts: Nog even voor jullie 2e echo! Het voelt daarna zoveel "echter". Ik merk aan mezelf dat ik er nu echt van kan genieten!

Lejow: Leuk kamertje hebben jullie gekocht/gekregen! Lange levertijd zit er op zeg! Wij gaan in september kijken voor een kamertje. Hoe gaat het verder met je? Nog misselijk geweest?

Over patat: Van de week gingen wij in de ochtend (uur of 11) naar het tuincentrum en daar stond een frietkraam. Ik had nog niet ontbeten maar het rook gewoon zo lekker dat ik een puntzak friet wilde met mayo! De helft in de auto opgegeten dat ging goed. Toen ik thuis kwam had ik zo'n dorst dat ik een heel glas water achterover goot.... Vanaf dat moment is de friet nog goed gevallen! Water en vet gaat op de een of andere manier niet samen haha. En het feit dat ik nog niet ontbeten had denk ik ook wel.. Maar ohh ik kan alles wel eten wat ongezond is! Mijn vriend houdt me hier goed in tegen gelukkig!

Laurientje: Welkom! Lukt het je al een beetje om er van te genieten? Is moeilijk he? gelukkig heb je een datum voor de echo zodat je daar een beetje naar toe kan leven. Kan me voorstellen dat ook alle krampjes etc wat je voelt je erg onzeker maken. Helaas hoort het er bij. Er is toch van alles gaande in je buik/baarmoeder. Voel je je verder wel goed? Niet misselijk ofzo?

Earane: Wat jammer dat je geen echo hebt gekregen. Is toch een kleine moeite? Maar ja zolang je geen krampen en bloedverlies hebt is de kans natuurlijk heel klein. Wel leuk dat je 2 echo;s zo dicht op elkaar hebt toch? Ik hoop dat ik met 12 weken ook nog een termijn echo krijg. Ik snap namelijk helemaal niets meer van mijn uitgerekende datum en aantal weken dat ik zwanger ben. Zullen ze bij fertiliteit wel niet gewend zijn om te berekenen Wink

Sharky: Yeah jij ook een goed echo! Mooi is dat he! Ik heb het voor mn echo en tijdens mn echo niet droog gehouden haha.. Gister gelukkig wel! Toen kon ik er echt van genieten om te kijken. Zie mijn verhaal over frieten bij Lejow haha!

Iedereen: Zo even weer kunnen reageren op iedereen (hoop dat ik niemand vergeten ben?).

Hier een hele gelukkige Clapperdie! Wat was ik blij om te zien dat het hartje nog steeds zo goed knipperde. Ook om te zien dat het al echt een vormpje had van een mensje (zal vanmiddag eens de echo inscannen en proberen te plaatsen).
Daarna hebben we het aan de familie verteld en iedereen was natuurlijk erg blij! Zit nu te twijfelen of ik het gewoon algemeen bekent wil maken of echt ga wachten tot de 12 weken.. Wat zouden jullie doen?

Verder gaven ze in het ziekenhuis dus aan dat in week 9 je echt op je vermoeidheidspiek zit. Nu moet het langzaam weer beter gaan en daarna schijn je veel meer energie te krijgen. Daar wachten we dan maar op!
Zie er wel een beetje tegen op om weer te gaan werken maandag. Ben de enige van de 6 secretaresses de komende 2 weken.. Zal het dus heel druk gaan hebben en ben benieuwd of ik dat ga trekken. Ach mocht het echt niet gaan dan kan er wel weet iets op gevonden worden.

Nou nu even lekker douchen en daarna beginnen met de strijk...... Evil or Very Mad Schuif het al 2 weken voor me uit.. Moet nu toch echt gaan beginnen..

Fijne dag!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:21

Goedemorgen! Even snel want wij gaan zo zwemmen! Kleine man slaapt nog! :shock: Dat zijn we niet gewend normaal is het om 7 uur altijd feest, maar gisteren zijn we bij vrienden wezen eten en lag hij er om half 10 pas op, normaal is dat 19 uur, vanmorgen om zes uur werd hij gillend wakker, kreeg een fles pap en ging weer terug en slaapt nu nog!

Ik voel me zo vreselijk... Bibber van de zenuwen steeds... Let op alles.. Voel ik me nog wel zwanger en ben ik eigenlijk nog wel moe en misselijk? Ik word eer gek van... Neutral Zoveel zorgen maak ik me... Vreselijk..

Ik had tegen de ochtend ook weer opvliegers.? Herkent iemand dit? (ik heb dit normaal als ik omgesteld moet worden en bij de miskraam.)

Ook lijk ik me t ene moment me wel zwanger te voelen en t andere moment helemaal niet dus...

Sorry voor het geklaag!

Clapperdie heerlijk die friet!! Hèb er nu ook ineens zin in haha en geniet van het mooie beeld van de echo!

Sharky heerlijk ook een goede echo! Gefeliciteerd meis!!

Hutselfluts klopt t dat ook jij al eens eerder een mk hebt gehad?

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 21:50

Jaaa, foto van de echo!!!! Die wil ik zien Clapperdie! Ik ben wel misselijk geweest, maar niet meer zo ziek als maandag en dinsdag. Heb die vitamine pillen niet meer genomen en heb het idee dat het daar aan lag! Deze misselijkheid kan ik gewoon onder controle houden door rustig te ademen zeg maar.
En wat fijn dat jullie het kamertje ook krijgen! Wij zijn geslaagd bij Baby en Tiener in Sliedrecht, echt een super leuke, super grote zaak!!!!

Laurientje, lastig al die gevoelens, kan me voorstellen dat je bij alles denkt: ??? Het maakt het ook zo lastig dat je het zelf niet in de hand hebben...

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Hutselfuts do 11 aug 2011 - 22:27

Clapperdie, dat is goed om te horen! Ik zat nog wel te denken, misschien zijn het ook wel de zenuwen. Dat had ik bij de vorige echo ook, toen kreeg ik ook buikpijn van de zenuwen haha.

Wij zitten ook nog wel te twijfelen of we het na maandag (met een goede echo dan hè) gaan vertellen, of dat we nog een paar weken wachten. Geen idee nog eigenlijk..

Laurientje, ja ik heb er zelfs al 2 gehad.. Vandaar ook dat ik me alleen maar druk zit te maken Wink

Gister had ik buikpijn, en nu ook weer een beetje. Nou denk ik dat het m'n darmen zijn, want moet alleen maar naar de wc. Het rommelt daar wel erg. Maar blijf bang (Goh Rolling Eyes ).
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Clapperdie vr 12 aug 2011 - 2:48

Zie hier onze ieniemienie! Links boven het hoofd(je) dan daaronder een uitsteekseltje wat uiteindelijk een armpje wordt en daarna het onderlijfje

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Foto-3TB4NNIT
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773

Bericht  Hutselfuts vr 12 aug 2011 - 2:52

Oh moooooooooi! Very Happy Very Happy

Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow vr 12 aug 2011 - 2:58

Aahwww mini Clapperdietje!!! Very Happy Very Happy Very Happy Wat leuk!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: