Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Thnx Lief voor het toevoegen in het schema!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
Graag gedaan, Cranberrie. Ik hoop dat alles er een beetje goed in staat.
pff wat wordt er een boel geschreven.
Wel gezellig druk zo!!
@Lejow, wat vervelend zeg dat bruinverlies! Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt!
Verlies je nu nog steeds wat of is het gestopt? En anders idd morgen gewoon weer even bellen.
Wel iets geruststellender misschien om te lezen dat veel meer meiden hier last van hebben gehad.
@Cranberrie, Wat vervelend die angst voor spugen. Gelukkig heb je een middeltje dat iets helpt tegen de misselijkheid.
Pff ik geloof dat hier ook de eerste kwaaltjes de kop op steken. Vanmorgen erg misselijk. En nu doodmoe.
Verder afgelopen nacht erg slecht geslapen. Hebben jullie daar ook last van? of zou dit komen door de adrenaline van een positieve test gisteren?
Vandaag kwamen we toevallig bij de Prenatal langs. Toen stiekem even naar binnen gedoken met mijn man en alvast een positiebroek van Mamlicious gekocht. Een beetje vroeg misschien. Maar hij was in de opruiming en met 50% korting. Voorlopig blijft ie nog wel even achter in de kast liggen!
pff wat wordt er een boel geschreven.
Wel gezellig druk zo!!
@Lejow, wat vervelend zeg dat bruinverlies! Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt!
Verlies je nu nog steeds wat of is het gestopt? En anders idd morgen gewoon weer even bellen.
Wel iets geruststellender misschien om te lezen dat veel meer meiden hier last van hebben gehad.
@Cranberrie, Wat vervelend die angst voor spugen. Gelukkig heb je een middeltje dat iets helpt tegen de misselijkheid.
Pff ik geloof dat hier ook de eerste kwaaltjes de kop op steken. Vanmorgen erg misselijk. En nu doodmoe.
Verder afgelopen nacht erg slecht geslapen. Hebben jullie daar ook last van? of zou dit komen door de adrenaline van een positieve test gisteren?
Vandaag kwamen we toevallig bij de Prenatal langs. Toen stiekem even naar binnen gedoken met mijn man en alvast een positiebroek van Mamlicious gekocht. Een beetje vroeg misschien. Maar hij was in de opruiming en met 50% korting. Voorlopig blijft ie nog wel even achter in de kast liggen!
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Ik sliep de eerste 2 weken echt heel slecht! Laat in slaap komen, vroeg wakker, onrustig! Heel vervelend. Maar sinds vorige week is dat over, nu gaat om 21.30 max mn lampje uit en heb ik het rond een uur of 2 overdag eigenljk al flink gehad..
Oeh ja, ik wil als ik me goed voel van t weekend ook even langs de prenatal!
Oeh ja, ik wil als ik me goed voel van t weekend ook even langs de prenatal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, ik heb ook last gehad van (zelfs) rode afscheiding. Was toen een week verder dan jij zodat ik wel meteen langs kon komen voor een echo, maar het was loos alarm. Het was bij mij (sorry voor het onsmakelijke detail) na een grote boodschap, volgens de vk kwam het dan vaker voor, ook na andere inspanningen zoals sporten of gemeenschap.
Als het bij alleen vanmorgen blijft hoef je je zeker niet ongerust te maken, maar snap heel goed dat je geschrokken bent!
Als het bij alleen vanmorgen blijft hoef je je zeker niet ongerust te maken, maar snap heel goed dat je geschrokken bent!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Avond!
Lejow
Ik wil ook in t lijstje maar ik krijg t niet gedaan...
wil iemand dit doem voor mij?
Laurientje85 25/27 uitgerekende datum nog onbekend... (vermoed begin april) tweede kindje geen bijzonderheden tot nu toe!
Edit ik denk dat ik tussen Snoepy en Lejow in kan!
Lejow
Ik wil ook in t lijstje maar ik krijg t niet gedaan...
wil iemand dit doem voor mij?
Laurientje85 25/27 uitgerekende datum nog onbekend... (vermoed begin april) tweede kindje geen bijzonderheden tot nu toe!
Edit ik denk dat ik tussen Snoepy en Lejow in kan!
Gast- Gast
Wow, wat veel zwangeren erbij! Leuk . Welkom allemaal!
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben ‘Earane’, 27 jaar en mijn vriend is 28 jaar. Na bijna 1,5 jaar, waarvan 7 maanden onder behandeling bij een gynaecoloog (heb ook PCOS), heb ik 9 juli positief getest! Ik studeer fulltime, ben (per september) vierdejaars en begin over 2 weken met mijn stage.
@ Clapperdie: Wat leuk dat de echo gepland is! Ik denk dat ik morgen ook een afspraak ga maken want ben toch wel erg nieuwsgierig, haha.
@ Lejow: Lief dat je vriend zoveel in huis doet! Oh jee, wat schrikken dat je bruinverlies hebt! Zoals andere meiden al zeggen betekent dat vaak niks, maar ik kan me voorstellen dat je je nu erg zorgen maakt.
@ lief: Kan best zijn dat je slecht geslapen hebt omdat je hyper was! Ik heb altijd wel redelijk geslapen, alleen vaak eruit om te plassen. Hopelijk slaap je de komende tijd beter.
@ All: Vandaag met mijn vriend naar Groningen geweest, naar babydump en ikea. Babydump viel wel wat tegen. We kwamen om babykamers te kijken en er stonden niet veel kamers. Ik heb op internet wel een leuke kamer gezien bij baby&tiener, maar om daarvoor helemaal naar Rotterdam of Sliedrecht te reizen om te gaan kijken… (woon in het Noorden). Op de gok bestellen is ook weer zo wat… Lejow, was jij niet bij baby&tiener laatst? Heb jij toevallig babykamer ‘Nick’ gezien? Ik vraag me af of de kwaliteit goed is.
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben ‘Earane’, 27 jaar en mijn vriend is 28 jaar. Na bijna 1,5 jaar, waarvan 7 maanden onder behandeling bij een gynaecoloog (heb ook PCOS), heb ik 9 juli positief getest! Ik studeer fulltime, ben (per september) vierdejaars en begin over 2 weken met mijn stage.
@ Clapperdie: Wat leuk dat de echo gepland is! Ik denk dat ik morgen ook een afspraak ga maken want ben toch wel erg nieuwsgierig, haha.
@ Lejow: Lief dat je vriend zoveel in huis doet! Oh jee, wat schrikken dat je bruinverlies hebt! Zoals andere meiden al zeggen betekent dat vaak niks, maar ik kan me voorstellen dat je je nu erg zorgen maakt.
@ lief: Kan best zijn dat je slecht geslapen hebt omdat je hyper was! Ik heb altijd wel redelijk geslapen, alleen vaak eruit om te plassen. Hopelijk slaap je de komende tijd beter.
@ All: Vandaag met mijn vriend naar Groningen geweest, naar babydump en ikea. Babydump viel wel wat tegen. We kwamen om babykamers te kijken en er stonden niet veel kamers. Ik heb op internet wel een leuke kamer gezien bij baby&tiener, maar om daarvoor helemaal naar Rotterdam of Sliedrecht te reizen om te gaan kijken… (woon in het Noorden). Op de gok bestellen is ook weer zo wat… Lejow, was jij niet bij baby&tiener laatst? Heb jij toevallig babykamer ‘Nick’ gezien? Ik vraag me af of de kwaliteit goed is.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane, wat studeer je? Ik studeer ook, ben nu bezig met mijn master.
Gast- Gast
Deze ochtend bloed laten testen bij de dokter. Ik mocht rond 18u bellen. Zijn verdict: zwanger (op z'n Antwerps zei hij: "Ge zij kei-zwanger"). Ik zit tussen de 5 en 6 weken volgens mijn HCG-waarde, al wacht ik nog even op de controle door de gynaecoloog.
Annie; ik ben toch blij dat ik de tand niet zonder verdoving heb laten behandelen, hoor. Hij heeft tijdens het behandelen even moeten bijspuiten in de zenuwen, omdat het echt pijn deed... Ik heb me af en toe sterk gehouden door te denken "een bevalling doet meer pijn, een bevalling doet meer pijn"
Moet morgen wel weer terug omdat hij niet alles heeft afgekregen...
Ik had ook naar een gynaecoloog gebeld om even te checken wat hij van die verdoving vond. Hij zei dat het geen kwaad kan, en dat zwangere vrouwen sowieso gevoeliger zijn voor abcessen. Als ik het niet liet behandelen en dan een ontsteking kreeg, zou dat veel problematischer zijn voor de baby dan die verdoving.
Wanneer vertellen jullie het aan vrienden en familie enzo? Onze ouders weten het. Als ik maandag weer aan het werk ga, moet ik het ook vertellen (ivm risico's door werken met jonge kinderen). Als m'n collega's het mogen weten, vind ik dat vrienden het ook mogen weten. Toch vind ik het allemaal nog heel erg pril...
Annie; ik ben toch blij dat ik de tand niet zonder verdoving heb laten behandelen, hoor. Hij heeft tijdens het behandelen even moeten bijspuiten in de zenuwen, omdat het echt pijn deed... Ik heb me af en toe sterk gehouden door te denken "een bevalling doet meer pijn, een bevalling doet meer pijn"
Moet morgen wel weer terug omdat hij niet alles heeft afgekregen...
Ik had ook naar een gynaecoloog gebeld om even te checken wat hij van die verdoving vond. Hij zei dat het geen kwaad kan, en dat zwangere vrouwen sowieso gevoeliger zijn voor abcessen. Als ik het niet liet behandelen en dan een ontsteking kreeg, zou dat veel problematischer zijn voor de baby dan die verdoving.
Wanneer vertellen jullie het aan vrienden en familie enzo? Onze ouders weten het. Als ik maandag weer aan het werk ga, moet ik het ook vertellen (ivm risico's door werken met jonge kinderen). Als m'n collega's het mogen weten, vind ik dat vrienden het ook mogen weten. Toch vind ik het allemaal nog heel erg pril...
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Naam | Leeftijd | Uitgerekende datum | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden |
Clapperdie | 23/24 | 16 maart 2012 | 1e | 8 oktober geslachtsbepaling |
Earane | 27/28 | 16 maart 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
Hutselfuts | 17 maart 2012 | 1e | ||
Snoepy87 | 24/27 | 8 april 2012 | 2e | |
Laurientje85 | 25/27 | Begin april | 2e | |
Lejow | 25/21 | 14 april 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
Dikkie Dik | 27/31 | 15 april 2012 | 2e | We willen het geslacht weten |
Cranberrie | 26/26 | 18 april 2012 | 1e | |
ekjir@M | 26/26 | 25 april 2012 | 2e | |
Smooch | 24/26 | 24 april 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
Arden | 24/26 | 28 april 2012 | 3e | |
Lief | 26/26 | 1 mei 2012?? | 1e | Uitgerekende datum nog niet zeker |
Heb weegschaal uit de lijst gehaald, anders is het wel heel confronterend...
Earane- Prater
Wij gaan het vrijdag aan mijn schoonouders en dit weekend aan mijn ouders vertellen. Broers/zussen en vrienden pas als we weten dat alles goed is. Tenminste, ik hoop dat ik het zolang nog voor me kan houden! Wij vonden het wel lastig om te bepalen of je het al wel of niet ging vertellen. We wilden het toch aan onze ouders vertellen, zodat we het in ieder geval met iemand kunnen delen.
Ik heb 's avonds altijd een hele rare smaak in mijn mond. Het begon op vakantie, 2 weken terug, ik dacht dat het van het drinkwater daar kwam maar heb het nu weer. Iets eten, drinken of kauwgom helpt niets. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb 's avonds altijd een hele rare smaak in mijn mond. Het begon op vakantie, 2 weken terug, ik dacht dat het van het drinkwater daar kwam maar heb het nu weer. Iets eten, drinken of kauwgom helpt niets. Iemand hier ervaring mee?
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
@ Arden: Ik studeer HBO T.oegepaste P.sychologie. Wat studeer jij? Lukt het studeren wel een beetje met kinderen om je heen?
@ Blush: Fijn die bevestiging van de dokter! Wij hebben het onze families verteld toen ik 7 weken zwanger was. Toen was iedereen terug van vakantie, anders hadden we het misschien al eerder verteld.
@ Blush: Fijn die bevestiging van de dokter! Wij hebben het onze families verteld toen ik 7 weken zwanger was. Toen was iedereen terug van vakantie, anders hadden we het misschien al eerder verteld.
Earane- Prater
Earane, ik studeer p.sychologie maar dan op de universiteit! Het studeren gaat me prima af, alleen in de zwangerschappen wat minder vooral de eerste keer door extreme misselijkheid, hoop dat het goed gaat deze zwangerschap. Maar met kinderen is me echt meegevallen, ik moet alleen wel goede opvang hebben maar dan gaat het prima!
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekende datum | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden |
Clapperdie | 23/24 | 16 maart 2012 | 1e | 8 oktober geslachtsbepaling |
Earane | 27/28 | 16 maart 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
Hutselfuts | 17 maart 2012 | 1e | ||
Snoepy87 | 24/27 | 8 april 2012 | 2e | |
Laurientje85 | 25/27 | Begin april | 2e | |
Lejow | 25/21 | 14 april 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
Dikkie Dik | 27/31 | 15 april 2012 | 2e | We willen het geslacht weten |
Cranberrie | 26/26 | 18 april 2012 | 1e | |
ekjir@M | 26/26 | 25 april 2012 | 2e | |
Smooch | 24/26 | 24 april 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
_Blush_ | 27/27 | 26 april 2012 | 1e | Nog niet zeker of we geslacht willen weten |
Arden | 24/26 | 28 april 2012 | 3e | |
Lief | 26/26 | 1 mei 2012?? | 1e | Uitgerekende datum nog niet zeker |
_Blush_- Fluisteraar
@ Arden: Leuk dat je ook psychologie studeert! Dat is lastig studeren inderdaad als je erg misselijk bent... hopelijk blijft je dat dit keer bespaard. Wel mooi dat het studeren met kinderen je is meegevallen. Ik zal volgend jaar mijn scriptie moeten schrijven met de kleine erbij, ben benieuwd hoe dat gaat!
Earane- Prater
Gaat vast goed! Ik heb mijn bachelorscriptie geschreven toen mijn dochter 5 maanden was en ik ga mijn masterscriptie nu schrijven met 2 peuters en een zwangerschap goed plannen maar je komt er wel!
Gast- Gast
Oh, enkele mede-psychologen, leuk ! Ik ben al wel 2 jaar geleden afgestudeerd en werk nu in een revalidatiecentrum voor kinderen.
Mijn vriend staat echt te trappelen om het te mogen vertellen. Ik denk dat we dit weekend nog afwachten... Eens het op't werk bekend is, kan er wel eens iets op facebook verschijnen ofzo. Het zou niet fijn zijn als vrienden het dan op die manier te horen krijgen...
Mijn vriend staat echt te trappelen om het te mogen vertellen. Ik denk dat we dit weekend nog afwachten... Eens het op't werk bekend is, kan er wel eens iets op facebook verschijnen ofzo. Het zou niet fijn zijn als vrienden het dan op die manier te horen krijgen...
_Blush_- Fluisteraar
@ Arden: Dat heb je goed gedaan dan! Alvast succes met het schrijven van je masterscriptie!
@ Blush: Je werk lijkt me erg leuk en interessant! Hier was het ook zo dat mijn vriend juist niet kon wachten om het te mogen vertellen. Onze families weten het nu wel (ouders/broers/zussen dan) en een aantal vrienden, maar we maken het pas echt openbaar na de termijnecho van 1 september.
@ Blush: Je werk lijkt me erg leuk en interessant! Hier was het ook zo dat mijn vriend juist niet kon wachten om het te mogen vertellen. Onze families weten het nu wel (ouders/broers/zussen dan) en een aantal vrienden, maar we maken het pas echt openbaar na de termijnecho van 1 september.
Earane- Prater
@Earane, In Groningen heb je ook nog de Gardo. Geen idee of dat wat is, want we zijn er nog niet geweest. Maar ik kom ook uit het noorden en kwam deze winkel ook tegen tijdens mijn orientatierondje op internet .
@Blush, we willen het pas vertellen na de 1e echo. Dus tot die tijd is het ons geheimpje. Maar ik weet niet of ik dit vol ga houden en ik ben bang dat mijn moeder het al eerder aan mij zal merken.
@Blush, we willen het pas vertellen na de 1e echo. Dus tot die tijd is het ons geheimpje. Maar ik weet niet of ik dit vol ga houden en ik ben bang dat mijn moeder het al eerder aan mij zal merken.
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Blush dank je wel!!
Ik twijfel.. Met de emesafene gaat t redelijk.. Morgen ben ik vrij.. Zou ik er vanavond geen nemen?
De meiden die studeren petje af!!
Ik twijfel.. Met de emesafene gaat t redelijk.. Morgen ben ik vrij.. Zou ik er vanavond geen nemen?
De meiden die studeren petje af!!
Gast- Gast
Ik heb eerst toegepaste psychologie gedaan op de hogeschool in Antwerpen (HBO in NL, denk ik?) en heb dan via een schakeljaar verder gestudeerd aan de universiteit in Brussel om mijn Masterdiploma te behalen. Op die manier heb ik er wel 6 jaar over gedaan (3+3), maar nooit spijt van gehad !
Wat voor werk zouden jullie met je diploma willen gaan doen?
Wat voor werk zouden jullie met je diploma willen gaan doen?
_Blush_- Fluisteraar
Zou iemand mij er ook tussen willen zetten?
Milamber, 26/26, 29 april 2012, eerste kindje
Dank je wel.
Milamber, 26/26, 29 april 2012, eerste kindje
Dank je wel.
Milamber- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11
Pepermuntjes? Smint? Ik heb er ook last van maar er helpt maar weinig tegen. Misschien wat vaker tanden poetsen?Cranberrie schreef:
Gast- Gast
yvonne schreef:Pepermuntjes? Smint? Ik heb er ook last van maar er helpt maar weinig tegen. Misschien wat vaker tanden poetsen?Cranberrie schreef:
Ik heb t ook! Pepermunt enz helpt maar heel even..
Ik had t trouwens mijn eerste zs niet..
Gast- Gast
Earane, pfoe wij hebben zoveel kamertjes gezien dat ik t echt niet meer weet, sorry! Maar vond het wel een grote, fijne zaak met keuze uit vanalles en nog wat!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken