Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Ja, dat zei mijn vriend ook al hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Earane ; bij alle winkels is het zo dat je vroegtijdig je meubels moet bestellen, omdat er vaak zo'n 16 weken levertijd op zit. Bijna alle winkels hebben ook een soort overeenkomst waarin staat dat mocht het mis gaan je alles (kosteloos) mag retourneren.
Gast- Gast
Ik ben bang dat ik ook pas durf te genieten als ik een eind op weg ben. Om vervolgens na de zwangerschap zeker spijt te krijgen dat ik niet de hele zwangerschap heb genoten . En een auto is ook gewoon handig!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
@ Parels: Wow, zo'n lange levertijd? Dat wordt dan wel een ander verhaal, haha...
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Lejow schreef:Earane, ik zit met hetzelfde dilemma..
Ik denk dat we de 12 weken echo afwachten, op een aantal dingen zit een behoorlijke levertijd, en helemaal als er een goede aanbieding is.
Nu bij baby en tiener ook, krijg je er een box bij, of een gratis wandplank en de kamers zijn best goed aan de prijs!
**breekt in** op vrijwel alle spullen zit de garantie dat mocht het onverhoopt misgaan de spulletjes terug mogen. Wel zou ik bijv een kinderwagen niet te vroeg in huis halen aangezien de garantie dan al ingaat. Eer je kind er dan in kan is de garantie voorbij**
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ok, dat is wel fijn Printje!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoe werkt het met de betaling van een kinderkamer?
Doe je dat bij levering? Of een deel vooraf en een deel achteraf? Of alles vooraf?
Doe je dat bij levering? Of een deel vooraf en een deel achteraf? Of alles vooraf?
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij moesten een deel vooraf betalen en bij levering de rest.Lejow schreef:Hoe werkt het met de betaling van een kinderkamer?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij moesten (bij babytiener.nl) 100 euro vooraf betalen en de rest daarna.
Gast- Gast
Ok! Ik heb bij babytiener ook een super leuk kamertje gezien!
Zijn ook niet al te duur vind ik!
Zijn ook niet al te duur vind ik!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wow, wat hebben jullie veel geschreven. M'n zoontje ligt lekker op bed dus nu even de tijd om rustig te reageren
@weegschaal; beter dat je ook al met 8 weken een echo krijgt! Hier zit nog 1 andere verloskundige maar die doet het ook pas met 12 weken. Aangezien deze verloskundige me heel goed is bevallen wacht ik dus maar netjes af. Gelukkig gaat de tijd best snel!
@lejow; goed dat je mvm gaat doen! Ik heb het bij de eerste niet gedaan omdat het dan maar voor 1 week kon ivm vakantie. Ik denk dat ik me straks ook aanmeld. Net al het kdv geregeld omdat ik graag wil dat hij/zij bij z'n broer op dezelfde locatie zit. Gelukkig konden ze het nog plaatsen straks ook maar vast de kraamhulp doen want ik wil heel graag dezelfde en die schijnt erg gewild te zijn.
@earane; dank je! Wij hebben 2 auto's. Een kleine waar mijn man voornamelijk in rijdt voor zijn werk en een station die ik meestal bij me op om op pad te gaan met de kleine man of om naar mijn werk te gaan. Wij hebben natuurlijk al een kleintje. Wij hadden de kinderwagen met 16 weken besteld en de kinderkamer volgens mij met 19-20 weken. Kleertjes ed hebben we gekocht toen we wisten wat het werd. Kinderwagen hebben we trouwens ook nog geannuleerd omdat we toch graag een blauwe wilde ipv een ecru. Was geen enkel probleem.
@clapperdie; wat leuk dat je lekker hebt gesnuffeld in de baby zaken, heerlijk toch! Hier is (helaas) alles al in huis. De babykamer van mijn zoontje gaat over naar de kamer van zijn broertje of zusje en hij krijgt een nieuw peuterbed. Als hij groter is willen we een stapelbed met hut voor hem maken dus nu even een goedkoop bedje voor de time being. Als we weer een jongetje krijgen zal het qua kleertjes ook weinig shoppen worden.. Jammer hoor want het is allemaal zo leuk!
@weegschaal; beter dat je ook al met 8 weken een echo krijgt! Hier zit nog 1 andere verloskundige maar die doet het ook pas met 12 weken. Aangezien deze verloskundige me heel goed is bevallen wacht ik dus maar netjes af. Gelukkig gaat de tijd best snel!
@lejow; goed dat je mvm gaat doen! Ik heb het bij de eerste niet gedaan omdat het dan maar voor 1 week kon ivm vakantie. Ik denk dat ik me straks ook aanmeld. Net al het kdv geregeld omdat ik graag wil dat hij/zij bij z'n broer op dezelfde locatie zit. Gelukkig konden ze het nog plaatsen straks ook maar vast de kraamhulp doen want ik wil heel graag dezelfde en die schijnt erg gewild te zijn.
@earane; dank je! Wij hebben 2 auto's. Een kleine waar mijn man voornamelijk in rijdt voor zijn werk en een station die ik meestal bij me op om op pad te gaan met de kleine man of om naar mijn werk te gaan. Wij hebben natuurlijk al een kleintje. Wij hadden de kinderwagen met 16 weken besteld en de kinderkamer volgens mij met 19-20 weken. Kleertjes ed hebben we gekocht toen we wisten wat het werd. Kinderwagen hebben we trouwens ook nog geannuleerd omdat we toch graag een blauwe wilde ipv een ecru. Was geen enkel probleem.
@clapperdie; wat leuk dat je lekker hebt gesnuffeld in de baby zaken, heerlijk toch! Hier is (helaas) alles al in huis. De babykamer van mijn zoontje gaat over naar de kamer van zijn broertje of zusje en hij krijgt een nieuw peuterbed. Als hij groter is willen we een stapelbed met hut voor hem maken dus nu even een goedkoop bedje voor de time being. Als we weer een jongetje krijgen zal het qua kleertjes ook weinig shoppen worden.. Jammer hoor want het is allemaal zo leuk!
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, ik zie door de bomen het bos niet meer zo en heb geen idee wat ik allemaal moet gaan regelen haha.
Sowieso is het handig om de echo af te wachten.
Maar en dan?
- KDV regelen natuurlijk
- Moet je zelf je eigen kraamzorg regelen?
Maar en dan?
- KDV regelen natuurlijk
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja, ik zie door de bomen het bos niet meer zo en heb geen idee wat ik allemaal moet gaan regelen haha.
Maar en dan?
- KDV regelen natuurlijk
Je moet zelf je kraamzorg regelen idd. Ik geloof dat je dat voor je 14 e week gedaan moet hebben. Elke regio heeft een aantal opties. De verloskundige zal wel wat folders voor je hebben. Ik wil het nu al vlot doen omdat we de vorige keer zo'n top kraamhulp hadden... Ik hoop echt dat ze nog plek heeft dan.
Tja, wat moet je verder nog regelen.. Volgens mij ben je nog niet getrouwd hè? Dan moet je het kindje met je vriend gaan erkenen bij de burgelijke stand en na de bevalling moet je nog naar de rechtbank zodat je vriend ook het ouderlijk gezag heeft
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Nope, dat zijn we niet inderdaad. Dus inderdaad erkennen en het gezag regelen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij de verloskundige krijg je een eigen boekje waar je gegevens in worden bijgehouden, en daarin zitten vaak ook folders over kraamzorg.
Er zijn bij baby&tiener ook heel veel dure kamertjes hoor, maar het is een goede mix!
Wij hebben een kamertje van 500 euro, was een van de goedkoopste en die vonden we het mooist.
Wij hebben bij 12 weken onze box en kinderkamer besteld, de kinderwagen pas later, want daar zit veelal geen levertijd op. Aangezien je pas in april moet bevallen, zal ik er ook even mee wachten, dan heb je kans dat de versie uit 2011 van jouw kinderwagen een stuk goedkoper uitvalt als je he begin 2012 besteld!
Er zijn bij baby&tiener ook heel veel dure kamertjes hoor, maar het is een goede mix!
Wij hebben een kamertje van 500 euro, was een van de goedkoopste en die vonden we het mooist.
Wij hebben bij 12 weken onze box en kinderkamer besteld, de kinderwagen pas later, want daar zit veelal geen levertijd op. Aangezien je pas in april moet bevallen, zal ik er ook even mee wachten, dan heb je kans dat de versie uit 2011 van jouw kinderwagen een stuk goedkoper uitvalt als je he begin 2012 besteld!
Gast- Gast
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik al een kinderwagen! Kan een super mooie tweedehands van iemand overnemen,die hem even voor ons wil vasthouden tot na de eerste echo!!
Parels, welk kamertje hebben jullie gekozen? Atlanta heel toevallig?
Parels, welk kamertje hebben jullie gekozen? Atlanta heel toevallig?
Lejow- Lady Post-a-lot
@ lejow ; nee wij hebben kamertje 'Nick'.
Destijds (en geloof nu nog steeds) stond hij in de folder van 1400 euro naar 500 euro dus we hebben hem toen toch maar gekocht.
Destijds (en geloof nu nog steeds) stond hij in de folder van 1400 euro naar 500 euro dus we hebben hem toen toch maar gekocht.
Gast- Gast
Oh die is inderdaad ook erg leuk zeg!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben ook de kamer bij baby en tiener store vandaan. We hebben de Genova van Bopita. We zijn wel altijd naar Sliedrecht geweest. Vond de zaak in Rotterdam helemaal niks!
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Hoezo vond je het niets DD?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Hoezo vond je het niets DD?
Tja, een gevoel erbij. Rommelig, spullen niet goed in elkaar gezet, haastige medewerkers... Sliedrecht is een stuk ruimer opgezet. Die in Rotterdam ligt echt in de stad, bij blaak.
Dikkie_Dik- Fluisteraar
@ Hutselfuts; Van mij mag deze week ook snel voorbij gaan, wij hebben volgende week woensdag de echo!
@ Earane; Wij willen het na de echo vertellen, maar ik twijfel ook nog zo. Er staat overal als tip, vertel het alleen aan mensen als je ze ook over een eventuele miskraam wilt inlichten. En dat zou ik weer liever voor mezelf houden. Maar aan de andere kant is het vertellen ook zo leuk, hoef je idd geen smoesjes meer te verzinnen. Dus ik ga het straks ook blij vertellen en dan wel spijt krijgen denk. Wij hebben twee auto’s , omdat we deze nodig hebben voor ons werk. Maar als alles op afstand is… Wij hadden vroeger ook geen auto thuis, als er iets was klopte mijn moeder bij familie/buren aan. Verder vervelend dat je je zo onzeker voelt, ik herken het wel een beetje.
@ Earane en Lejow; raar van mvm, ik werd dezelfde dag nog teruggebeld. Ze kwam bij mij ook al met 5 wkn langs, omdat ik door hun test heen kwam mocht ik vast meedoen.
@ Clapperdie; Ik heb de gekleurde muren op onze slaapkamer en de logeerkamer net weer wit gemaakt. Heb besloten geen muren meer te verven, dus we maken wel werk van de babykamer, maar dan met accessoires. Dat kan bij een eventuele verhuizing dan ook allemaal weer mee. Alleen laten we wel nog dubbelglas op de kamer zetten. Alleen deze kamer heeft nog geen dubbelglas en dat moet wel goed zijn als de kleine komt. Wij zitten op een lijn over het kamertje, sowieso witte hoogglans meubeltjes. Alleen kijk ik dan meer naar de praktische kant (lades in de commodes enz.). Ik kan ook niet wachten om te gaan kijken, maar wacht even tot na de echo. Ik vindt trouwens de hotdog van de hema lekkerder ;-)
@Lejow; ik keek nog niet echt naar houtkleur meubeltjes, maar dit vind ik een mooi kamertje! Voor de lijst; ik ben 25 en mijn man 26 jaar.
@ Dikkie_Dik; dan maar hopen dat je een meisje krijgt, mag je toch weer gaan shoppen ;-) Fijn dat het kinderdagverblijf geregeld is, lees overal dat je er vroeg bij moet zijn. Wij werken allebei onregelmatig, dus hebben geen oppas of kinderdagverblijf nodig. Ik ga alleen 24 ipv 36 uur werken, twijfel nog over 28, maar een vrije dag met zn 3en is toch ook wel fijn…
@ Earane; Wij willen het na de echo vertellen, maar ik twijfel ook nog zo. Er staat overal als tip, vertel het alleen aan mensen als je ze ook over een eventuele miskraam wilt inlichten. En dat zou ik weer liever voor mezelf houden. Maar aan de andere kant is het vertellen ook zo leuk, hoef je idd geen smoesjes meer te verzinnen. Dus ik ga het straks ook blij vertellen en dan wel spijt krijgen denk. Wij hebben twee auto’s , omdat we deze nodig hebben voor ons werk. Maar als alles op afstand is… Wij hadden vroeger ook geen auto thuis, als er iets was klopte mijn moeder bij familie/buren aan. Verder vervelend dat je je zo onzeker voelt, ik herken het wel een beetje.
@ Earane en Lejow; raar van mvm, ik werd dezelfde dag nog teruggebeld. Ze kwam bij mij ook al met 5 wkn langs, omdat ik door hun test heen kwam mocht ik vast meedoen.
@ Clapperdie; Ik heb de gekleurde muren op onze slaapkamer en de logeerkamer net weer wit gemaakt. Heb besloten geen muren meer te verven, dus we maken wel werk van de babykamer, maar dan met accessoires. Dat kan bij een eventuele verhuizing dan ook allemaal weer mee. Alleen laten we wel nog dubbelglas op de kamer zetten. Alleen deze kamer heeft nog geen dubbelglas en dat moet wel goed zijn als de kleine komt. Wij zitten op een lijn over het kamertje, sowieso witte hoogglans meubeltjes. Alleen kijk ik dan meer naar de praktische kant (lades in de commodes enz.). Ik kan ook niet wachten om te gaan kijken, maar wacht even tot na de echo. Ik vindt trouwens de hotdog van de hema lekkerder ;-)
@Lejow; ik keek nog niet echt naar houtkleur meubeltjes, maar dit vind ik een mooi kamertje! Voor de lijst; ik ben 25 en mijn man 26 jaar.
@ Dikkie_Dik; dan maar hopen dat je een meisje krijgt, mag je toch weer gaan shoppen ;-) Fijn dat het kinderdagverblijf geregeld is, lees overal dat je er vroeg bij moet zijn. Wij werken allebei onregelmatig, dus hebben geen oppas of kinderdagverblijf nodig. Ik ga alleen 24 ipv 36 uur werken, twijfel nog over 28, maar een vrije dag met zn 3en is toch ook wel fijn…
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ja, vlak bij ons, of nou ja 8 km bij ons vandaan
Maarja, ook sliedrecht is niet heel ver weg..
Pffff ik wil het liefste morgen al gaan kijken, gewoon orienteren, wegdromen, kijken, voelen enz.. Vriendlief wil wachten tot de echo.. heel vervelend!
Maarja, ook sliedrecht is niet heel ver weg..
Pffff ik wil het liefste morgen al gaan kijken, gewoon orienteren, wegdromen, kijken, voelen enz.. Vriendlief wil wachten tot de echo.. heel vervelend!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, ik vind houtkleur zelf mooier dan witte meubeltjes!
Heb ook een prachtig kamertje gezien met verschillende soorten kleuren hout, errrug mooi (vind ik dan hehe)
Ik heb me vanmiddag ingeschreven, maar nog niets gehoord.. dus ben benieuwd!
Heb ook een prachtig kamertje gezien met verschillende soorten kleuren hout, errrug mooi (vind ik dan hehe)
Ik heb me vanmiddag ingeschreven, maar nog niets gehoord.. dus ben benieuwd!
Lejow- Lady Post-a-lot
Naam | Leeftijd | Uitgerekende datum | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden |
Clapperdie | 23/24 | 15 maart 2012 | 1e | |
Hutselfuts | 17 maart 2012 | 1e | ||
Earane | 27/28 | 18 maart 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
Weegschaal | 25/26 | 30 maart 2012 | 1e | |
Lejow | 25/21 | 14 april 2012 | 1e | We willen het geslacht weten |
Dikkie Dik | 27/31 | 15 april 2012 | 2e | We willen het geslacht weten |