Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Lejow, ik heb allang al gezegd dat ik 26 ben en mijn man 30
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben ook de babykamer Nick.
Maar die is altijd in de "aanbieding" voor 499.-
Zo werkt van Asten en de zaken die daaronder vallen.
Elke folder die je krijgt staat die aanbieding in.
Maar die is altijd in de "aanbieding" voor 499.-
Zo werkt van Asten en de zaken die daaronder vallen.
Elke folder die je krijgt staat die aanbieding in.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ja, vlak bij ons, of nou ja 8 km bij ons vandaan
Maarja, ook sliedrecht is niet heel ver weg..
Pffff ik wil het liefste morgen al gaan kijken, gewoon orienteren, wegdromen, kijken, voelen enz.. Vriendlief wil wachten tot de echo.. heel vervelend!
Ook vlak bij ons maar ik vond en vind het de moeite waard om naar Sliedrecht te rijden. Jammer dat je vriend niet wil kijken! Wij hebben natuurlijk alles van de eerste dus ook hier wordt niet geshopt....
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Weegschaal schreef:
@ Dikkie_Dik; dan maar hopen dat je een meisje krijgt, mag je toch weer gaan shoppen ;-) Fijn dat het kinderdagverblijf geregeld is, lees overal dat je er vroeg bij moet zijn. Wij werken allebei onregelmatig, dus hebben geen oppas of kinderdagverblijf nodig. Ik ga alleen 24 ipv 36 uur werken, twijfel nog over 28, maar een vrije dag met zn 3en is toch ook wel fijn…
Lekker dat jullie geen kdv nodig hebben, scheelt erg veel geld. Ik wil niet weten wat wij straks voor 2 kindjes kwijt zijn voor 2 dagen... Helemaal niet als de plannen goed worden gekeurd. Maarja, stoppen met werken is ook geen optie. Ja, stiekem hoop ik wel op een meisje. Dan gaat alles van m'n zoontje op marktplaats en ga ik helemaal los op rokjes, jurkjes enz....
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Lejow schreef:Ja, ik vind houtkleur zelf mooier dan witte meubeltjes!
Heb ook een prachtig kamertje gezien met verschillende soorten kleuren hout, errrug mooi (vind ik dan hehe)
Ik heb me vanmiddag ingeschreven, maar nog niets gehoord.. dus ben benieuwd!
Ik heb in de woonkamer ook houtkleur meubels. Alleen hebben wij boven grijs laminaat en daar vind ik witte meubels mooier bij staan. Hier ben ik degene die nog niet in de winkel wil gaan kijken. Mijn man wilde zaterdag al gaan, maar ik wil wachten tot na de 2e echo die we hebben met 11 weken.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook houtkleur meubels, en boven gewoon licht bruin laminaat!
Ik weet ook al precies hoe ik de babykamer zou willen, al past dat iets meer bij een jongetje
Ik weet ook al precies hoe ik de babykamer zou willen, al past dat iets meer bij een jongetje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo mijn kleine man ligt lekker op bed dus even languit op de bank. Het was vanochtend 5.45 uur dus ik ben best al wel een klein beetje gesloopt, haha!
Hoe is het met iedereen? Hebben jullie het al verteld aan de naaste familie? Ouders ed? En hoe hebben jullie het verteld? Bij de eerste hadden we een fotolijst met een gedicht en een rompertje / slabbertje voor opa en oma, andere oma gebeld (niet zo'n goede band mee) en opa (mijn ouders zijn gescheiden) een romper met voor de liefste opa! Nu willen we ons zoontje een shirt aantrekken met Stoer! Ik word grote broer. Helaas kunnen we het mijn vader dit keer niet meer vertellen omdat hij vorig jaar is overleden
Hoe is het met iedereen? Hebben jullie het al verteld aan de naaste familie? Ouders ed? En hoe hebben jullie het verteld? Bij de eerste hadden we een fotolijst met een gedicht en een rompertje / slabbertje voor opa en oma, andere oma gebeld (niet zo'n goede band mee) en opa (mijn ouders zijn gescheiden) een romper met voor de liefste opa! Nu willen we ons zoontje een shirt aantrekken met Stoer! Ik word grote broer. Helaas kunnen we het mijn vader dit keer niet meer vertellen omdat hij vorig jaar is overleden
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Dat is verdrietig Dikkie Dik
Wij hebben voor mijn ouders en schoonouders een speentje gekocht met i opa/oma, en voor mijn opa's en oma een kaartje met daar op het versje: We hebben groot nieuws, ook al is het nu nog heel klein.. We willen graag vertellen dat we in april met zijn 3tjes zijn!!!
Wij hebben voor mijn ouders en schoonouders een speentje gekocht met i opa/oma, en voor mijn opa's en oma een kaartje met daar op het versje: We hebben groot nieuws, ook al is het nu nog heel klein.. We willen graag vertellen dat we in april met zijn 3tjes zijn!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dat is verdrietig Dikkie Dik
Leuk! Ik ga vandaag maar het shirt bestellen. Weet zo niks anders leuks.. En als het shirt binnen is gaan we het maar vertellen!
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Je kan ook met de tekst: vanaf april ben ik niet meer in mijn *plaatje van een eendje*
Wij zijn net even naar Ikea geweest, wat een tegenvaller was dat zeg.. Ik had wel verwacht dat er complete babykamertjes zouden staan.. nou niet dus whahaha
Wij zijn net even naar Ikea geweest, wat een tegenvaller was dat zeg.. Ik had wel verwacht dat er complete babykamertjes zouden staan.. nou niet dus whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Je kan ook met de tekst: vanaf april ben ik niet meer in mijn *plaatje van een eendje*
Wij zijn ook naar de Ikea geweest zojuist! Welke filiaal jullie? Wij Amsterdam.
Viel wel een beetje tegen ja.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Je kan ook met de tekst: vanaf april ben ik niet meer in mijn *plaatje van een eendje*
Ja, kan ook inderdaad! Had ook de tekst 'ik krijg versterking' nog in gedachten maar dan zal het wel een hele tijd duren voordat het kwartje valt.
Ikea valt inderdaad héél erg tegen!
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Delft!
Juist de teksten waarbij het even duurt vind ik grappig Is kijken hoe snel ze van begrip zijn haha!
Juist de teksten waarbij het even duurt vind ik grappig Is kijken hoe snel ze van begrip zijn haha!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Delft!
Ja, is inderdaad ook wel leuk... Misschien achterop dan een rugnummer met grote broer. Vanavond maar eens met m'n man overleggen
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Lejow schreef:Dat is verdrietig Dikkie Dik
Die is wel leuk
Wij hadden met Pasen voor opa en oma een kaart met een muisje met een piepklein berichtje, en in dat kaartje stond,
lieve opa & oma, mag ik volgens jaar eitjes komen zoeken? En dan een zak paaseieren erbij, vond ik nog vrij orgineel haha
Gast- Gast
Clapperdie schreef:Lejow schreef:Je kan ook met de tekst: vanaf april ben ik niet meer in mijn *plaatje van een eendje*
Wij zijn ook naar de Ikea geweest zojuist! Welke filiaal jullie? Wij Amsterdam.
Viel wel een beetje tegen ja.
In Amsterdam staan gewoon kant en klare kamertjes voor ideen etc. En niet alleen op de baby afdeling.
We zijn er twee weken terug nog geweest en zijn er goed geslaagd.
Dat had ik in Delft dus ook wel verwacht.. Helaas..
Wel een mooie keuken gezien haha
Wel een mooie keuken gezien haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Wooeeehooee!!! Ik voelde me goed toen ik wakker werd (in tegenstelling tot de afgelopen 2 ochtenden). Ik heb sinds het weekend vitamine pillen en heb die gisteravond niet ingenomen. De vraag is nu dus of het puur toeval is, of dat ik gewoon niet tegen die pillen kan..
Ik durf het alleen niet uit te proberen, want was gister en eergister echt heel beroerd!
Ik durf het alleen niet uit te proberen, want was gister en eergister echt heel beroerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
Er zit geloof ik ook ijzer in de pillen, een collega van me werd steeds ziek als ze die pillen 's ochtends nam.
Misschien proberen ze 's middags te slikken een keertje, en als je je dan weer beroerd voelt ze maar niet meer nemen denk ik...
Misschien proberen ze 's middags te slikken een keertje, en als je je dan weer beroerd voelt ze maar niet meer nemen denk ik...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik nam ze voor het slapen in!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hey meiden,
Even ego, hoor. Omdat ik het slechte gevoel bleef houden heb ik net weer een test gedaan en nu is het 2e streepje een stuk lichter dan de controlestreep... De streep is vergelijkbaar met mijn test toen ik 4,5 week zwanger was. Bij mijn andere testen (3) was de 2e streep donkerder dan de teststreep. Ik had eerder gemerkt dat mijn borsten wat steviger waren geworden, maar ze zijn nu weer zoals vanouds. Als het streepje lichter wordt dan betekent het toch dat er minder hcg aanwezig is? Maak me beetje zorgen.
Even ego, hoor. Omdat ik het slechte gevoel bleef houden heb ik net weer een test gedaan en nu is het 2e streepje een stuk lichter dan de controlestreep... De streep is vergelijkbaar met mijn test toen ik 4,5 week zwanger was. Bij mijn andere testen (3) was de 2e streep donkerder dan de teststreep. Ik had eerder gemerkt dat mijn borsten wat steviger waren geworden, maar ze zijn nu weer zoals vanouds. Als het streepje lichter wordt dan betekent het toch dat er minder hcg aanwezig is? Maak me beetje zorgen.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane schreef:Hey meiden,
Earene google is op: bij 8 weken test lichter.. Je leest daar veel voorbeelden met name op zwangerschapspagina.nl
Blijkt dat je HCG erg kan schommelen en ook dat je een top bereikt.
Het kan natuurlijk ook betekenen dat het niet goed gaat.. Maar ik duim voor je dat het zo is als wat je veel op internet kunt lezen.
Had je al een echo gehad?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jeetje Earane.. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Anders morgen even het ziekenhuis bellen en vragen of je een echo kan krijgen...
Ik hoop dat alles goed zit!
Ik hoop dat alles goed zit!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb inderdaad ook gelezen dat het niet altijd slecht nieuws hoeft te betekenen dat het tweede streepje lichter wordt na ongeveer 8 weken. Alleen ik had al weinig last van zwangerschapssymptomen en nu zijn zelfs die minder geworden. Mijn borsten zijn weer zoals eerst en ik ben niet meer zo moe. De combinatie van mijn slechte gevoel, minder wordende symptomen en de lichte streep maakt dat ik mij een beetje zorgen maak. Morgen heb ik intake bij de verloskundige en ik hoop dat ze toch dan ook een echo wil doen. Bedankt voor jullie berichten trouwens.
Earane- Prater
Ow, er werd nog gevraagd of ik een echo heb gehad. Heb 2 weken geleden een echo gehad en daarop was een traag kloppend hartje te zien.
Earane- Prater
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken