Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow ma 1 aug 2011 - 8:14

Nee.. je meent t..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Clapperdie ma 1 aug 2011 - 9:21

TGR schreef:
Lejow schreef:Nee, eigenlijk niet echt. Wel wat klachten van de week, maar die had ik vorige maand ook.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik 2 keer positief testte. Toen werd ik wakker en dacht ik: nu MOET ik testen!!!!!

Ik ben blij dat je zo blij bent, maar besef wel dat je nog heel pril zwanger bent.

silent..... Snap deze opmerking niet zo goed?..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow ma 1 aug 2011 - 19:01

Ach, ik snap de meeste opmerkingen van TGR niet, dus deze past prima in het rijtje..
Nooit geweten dat als je net positief test het pas heel pril is.. Dacht dat ik nu al 7mnd zou zijn? Verdorie... Weer een illusie armer!

Even een lekker detail... Het viel mij gister op dat mijn tepels (en dan bedoel ik niet het hof(zo heet dat toch?), maar mijn tepels zelf, groter zijn geworden... Wellicht verklaart dat ook waarom ze zo enorm gevoelig zijn....verder teken ik ervoor als het bij deze klachten blijft...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie ma 1 aug 2011 - 20:52

Lejow schreef:

Even een lekker detail... Het viel mij gister op dat mijn tepels (en dan bedoel ik niet het hof(zo heet dat toch?), maar mijn tepels zelf, groter zijn geworden... Wellicht verklaart dat ook waarom ze zo enorm gevoelig zijn....verder teken ik ervoor als het bij deze klachten blijft...

Heel herkenbaar! Mijn borsten zijn zo gevoelig.. Om over mn tepels nog maar te zwijgen..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 1 aug 2011 - 22:24

Pfff.. ik vind het toch wel spannend allemaal hoor..
Hoop zo dat alles goed mag gaan!

Krijg je echt pas een echo met 10/12 weken? Of zijn er ook mogelijkheden om eerder een echo te krijgen? Ik maak me er best wel druk om eigenlijk. Ook gezien de familiegeschiedenis.. Er komen best heel veel miskramen voor in de familie..
Nou betekent een echo natuurlijk niet per definitie dat het goed gaat, maar het zal wel een geruststelling zijn..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 1:28

Hi meiden,

Wat is het hier rustig zeg :-) zeker aan het genieten van het mooie weer?

Ik was gezellig 2 dagen bij mijn moeder geweest. Gister wezen shoppen en ben echt goed verwend door mijn moeder! 2 jurkjes van steps (I love Steps!) was lekker in de sale! En in deze jurkjes kan ik nog goed groeien. Verder heb ik ook een positiebroek gekregen en een positieblouse. Heel lief allemaal.
De positiebroeken zijn wel duur zeg. Waar wij waren winkelen was maar 1 positiewinkel en die verkocht alleen mamalicious. gewoon 80 euro voor een broek! Waar ik woon heeft de C&A en H&M ook positiekleding dus over een tijdje daar maar eens kijken.

Verder gaat het eigenlijk erg goed. Ben alleen nog maar moe. Eten etc gaat allemaal goed.

Hoe gaat het met jullie?

Earane: Heb je het al aan je eigen familie verteld? (of heb ik dat even gemist?)

Lana: Heb jij het al aan je fam verteld? En het is inderdaad wel speciaal als jullie al zolang IUI hebben gehad zonder resultaat en nu in 1x 2 eitjes bevrucht zijn! Leuk hoor

Lejow: Hoe gaat het met jou? Al verteld aan de familie? Hoe voel je je verder?

Weegschaal: Vervelend dat je last krijgt van puistjes... Hoe gaat het verder? Druk bezig met plassen voor MvM Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 6:55

Clapperdie ; ik heb broeken van de Prenatal, daar verkopen ze ook Mamalicious, maar ik heb ze van het 'eigen merk' en die broeken zijn niet duurder dan 40 euro ps, en ze zitten heerlijk!

Lejow ; iedere 'normale' zwangere krijgt een echo bij 10 weken, je hebt zelf nog geen miskraam gehad, dus geen medische indicatie. Dit kan je wel krijgen als je bijv. bloedverlies hebt of iets anders wat aanleiding daartoe geeft, maar vooralsnog ben je dus nog een 'normale' geschikte zwangere en loop je gewoon bij de verloskundige. Als je bij de gynaecoloog loopt dan krijg je veelal eerder een echo. Het duurt voor iedere zwangere lang hoor, de tijd tot de 1ste echo, maar ook tot de 2de, 3de echo .. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 7:03

Parels: Thanks voor de tip! Ga ik daar eens kijken. Denk dat ik voornamelijk jurkjes ga dragen smile Al ben ik in maart uitgerekend en hoop dat we geen hele strenge winter krijgen! Evil or Very Mad
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 7:20

Mn "dikke" avondbuik

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 Foto-AE6FMSIN

Let niet op de troep en de vieze spiegel... Embarassed
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  sharky do 4 aug 2011 - 7:43

Clapperdie: zo ziet mijn buik er savonds ook al uit! En ik ben 2 weken minder ver als jij! Ik draag ook graag jurkjes, maar merk dat de buik daar nu wat meer in opvalt. Ik vraag me af of ik het nog lang geheim kan houden. Jij draagt nu ook al echt de positiebroeken die je gekocht hebt, of heb je ze alvast gekocht voor over een tijdje?
Na mijn echo van volgende week donderdag ga ik niet meer zwijgen. Denk ook niet dat dat kan hihi.

Ben in het begin best onzeker geweest en kijk ontzettend uit naar de echo om bevestigd te krijgen dat er echt een baby in mijn buik zit, maar als ik naar mijn lichaam kijk dan hoef ik me volgens mij geen zorgen te maken. Want ben echt al aan het groeien! Zo gek.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Earane do 4 aug 2011 - 7:47

@ Lejow: Welkom!

@ Weegschaal: Balen dat je last krijgt van puistjes! Ik heb nu ook last van oneffenheden, terwijl ik normaal gesproken een gave huid heb.

@ Clapperdie: Ik heb het aan mijn familie verteld, je hebt zelfs nog gereageerd op een ander deel van mijn post :P. Zwangerschapsdementie hè... Wink Je hebt al een mooie buik 's avonds! Die van mij is dan nog niet zo groot. Maakt het wel echter hè? Fijn dat je die kleding hebt gekregen van je moeder! Ik zie de kleding nu overal in de sale, maar durf niks te kopen voordat mijn volgende echo goed is.

@ All: Ik zal blij zijn als mijn volgende echo is geweest want voel me ineens weer een beetje onzeker vandaag. Omdat mijn klachten minder worden, ben eigenlijk alleen veel moe. Nou ja, moet wel veel plassen. Maar hopelijk is de onzekerheid morgen weer weg Wink. Vanmiddag was ik moe, heb zelfs even geslapen! Wel irritant om minder energie te hebben, haha. Verder voel ik me eigenlijk wel goed!

Het zusje van mijn vriend woont tijdelijk bij ons en ik merk dat ze echt te veel is sinds ik zwanger ben. Wil nog kunnen genieten met zijn tweeën in ons huis . Als het goed is kan ze binnenkort bij haar moeder inwonen.

@ De rest: hoe gaat het met jullie?
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 7:52

@ Earane ; ik ben inmiddels 24 weken zwanger en heb tot nu toe alleen nog maar last van vermoeidheid en extra plassen! Het hoeft dus helemaal NIKS te betekenen he, het zal vast goed zitten! Ze hebben mij destijds ook verteld dat als het hartje eenmaal klopt de kans op een miskraam héél klein is!

Gast
Gast

Bericht  Earane do 4 aug 2011 - 7:57

@ Parels: Thanks voor je woorden! Weet ook wel dat het waarschijnlijk goed is, maar toch... vind mezelf soms vermoeiend Wink. Wel fijn dat jij weinig last hebt (gehad) van kwaaltjes!

@ Sharky: Wel fijn hè dat je kan zien aan je buik dat er toch binnenin wat gebeurt! Over een weekje al de echo, hoop dat de tijd snel zal gaan de komende week!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 7:59

Sharky: Ik draag de broeken nog niet hoor! Maar ik denk dat het altijd handig is om ze in huis te hebben voor het geval dat. Wel gek dat het zo dik wordt 's avonds! Vind het wel leuk Very Happy Heb jij ook de 11e een echo?

Earane: Embarassed..... *zucht* Sorry! Ik kan wel snappen dat je het vervelend vindt dat er iemand extra in huis is. Ik zou er niet tegen kunnen denk ik. En voor haar is het ook beter om weer een beetje op eigen benen te kunnen staan toch? Ik ben verder ook alleen nog maar moe. Eten enzo gaat weer helemaal goed. Gelukkig maar!

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  sharky do 4 aug 2011 - 8:03

Earane; ik kan me goed voorstellen dat je je onzeker voelt, dat heb ik ook heel erg. Maar omdat ik mijn lichaam zie veranderen denk ik gewoon dat het goed zit. Maar heb ook nog niet veel klachten hoor. Ben erg moe, zo erg dat ik soms een middagdutje moet doen (leve de vakantie!!!) en heb ontzettend pijnlijke borsten, maar verder.... niks te bemerken. Ben aan het wachten totdat ik misselijk word haha maar weet zeker dat als ik misselijk ben ik ga klagen dat ik zo misselijk ben. Oh ja en ik heb een abonnement op het toilet vandaag moet zo ontzettend vaak plassen!
Maar je mag best eens een onzeker dagje hebben hoor. Ik denk dat de hormonen die gevoelens ook nog eens versterken.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sharky do 4 aug 2011 - 8:05

Clapperdie: ja heb de 11e ook de echo! Jij ook he! ben jij trouwens nog in het ziekenhuis of mag je al naar de verloskundige? (heb ik waarschijnlijk ergens gemist)

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow do 4 aug 2011 - 8:15

Spannend al die echo's. Kan me de onzekerheid wel een beetje voorstellen!

De klachten herken ik ook, ben werkelijk DOODmoe!! Gisteren naar de dierentuin geweest en moest ieder half uur gaan zitten.. En dan niet gewoon moe, dat dekt de lading bij lange na niet hehe Very Happy

Wij hebben het vandaag aan mijn ouders en opa en oma verteld. Ik was er gewoon nerveus van hahaha. Iedereen was dol blij , er is gehuild, gelachen en geknuffeld smile We hadden speentjes gekocht met I LOVE OPA / OMA en mijn pa heeft een minuut lang :shock: gezeten, hij kon het niet geloven! Mijn oma was erg blij, maar ook heel verdrietig dat ze dit niet met mijn opa kan delen, hij is vorig jaar in mei overleden.

Morgen ga ik de verloskundige bellen, heb er 1 vlakbij gevonden die me erg aanspreekt. Ze doen met 8 a 9 weken de eerste intake en dan ook gelijk een eerste echo. Dat sprak me (natuurlijk hehe) gelijk erg aan!
En ik ben precies 8 weken voor mijn verjaardag, dus laat het een leuk cadeautje zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 8:23

Sharky: Ik ben nu nog wel in het ziekenhuis bij de fertiliteitspoli. Volgens mij als ik volgende week de echo heb gehad wordt ik daar "ontslagen". Ik heb wel al een afspraak bij de verloskundige gemaakt. Ongeacht of ik nog in het ziekenhuis blijf. Volgens mij moet je zoieso naar de verloskundige toch? Daar moet ik de 17e naartoe. Ik hoop dan zo het hartje te kunnen horen! Dat lijkt me zo'n mooi geluid om te horen! Al is het zien natuurlijk ook al heel mooi!

Lejow: Wat een leuke reacties zeg! Opluchting of niet? Leuk dat je al zo vroeg een echo kan krijgen bij die praktijk! Spannend allemaal!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 4 aug 2011 - 8:31

Spannend hoor Clapperdie, lijkt me inderdaad bijzonder om te horen!

Ja, ben wel opgelucht nu, voel me zelf iets rustiger nu, morgen de VK bellen dus, hoop dat ik met het afstrepen van al die dingen wat rust kan vinden..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 8:34

Kan me voorstellen hoor. De meeste die in dit topic meeschrijven hebben al een vroege echo gehad. Ik vond 2 weken wachten al lang! Laat staan dat je 8 weken moet wachten voor de 1e echo. Maar zolang er geen erge kramp of bloedverlies is dan kan je eigenlijk wel gerust zijn. Je gevoel speelt denk ik ook wel mee. De vorige keer was ik er steeds mee bezig dat het maar mis kon gaan enzo en toen ging het ook mis. Nu heb ik al voordat ik teste een gevoel van ik ben zwanger en het zit goed. Hoop dat dit gevoel blijft en volgende week ook bevestigd wordt Very Happy
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 do 4 aug 2011 - 8:37

Dames gefeliciteerd!! hoe gaat het met jullie? veel last van kwaaltjes?

ik zag al het één en ander over borsten voorbij komen. de eerste 8 weken zijn mijn borsten 2 cupmaten gegroeit en waren ze vreselijk pijnlijk! daarna nooit meer last gehad, dan zo af en toe beetje jeuk en mijn tepels zijn donkerder!

hebben jullie al een lijstje met wie wanneer uitgerekend is! ik ben wel benieuwd naar de nieuwe babyboom! smile

lejow: lekker testen hoor als je wilt testen! ik heb er geloof ik in het begin wel 10 gedaan! ik was zo bang dat het weer mis zou gaan, dat ik elke week een CB heb gedaan met indicatie....eerst gaf hij 1-2 weken aan, week later nog een test gedaan, toen gaf hij 2-3 weken aan...dus wist ik dat het goed zat (omdat de hormonen meer werden)....en vervolgens ruim een week weer test gedaan en 3+ stond erop, en dat stelde mij enorm gerust, 2 weken later kreeg ik een echo..vanwege mijn miskraam.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Lejow do 4 aug 2011 - 8:38

Dat gevoel heb ik ook
Mijn gevoel zei: ik ben zwanger, dat was ook zo... Zeg al vanaf het begin van deze ronde dat ik nu toch positief zou testen, en dat gebeurde ook haha.
En ik heb ook het gevoel dat het goed gaat, alleen toch blijft het spannend, want het is iets wat je zelf natuurlijk totaal niet (nou ja tot op zeker hoogte, je snapt wat ik bedoel) in de hand heb.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 8:51

Een lijstje is wel leuk om te maken. Heeft iemand hier handigheid in?

Ik ben 12 maart 2012 uitgerekend.

En joyce mijn borsten doen ook zo zeer... Gewoon een constante spierpijn zo voelt het. Ik zie nu ook dat ze gegroeid zijn. Ben benieuwd waar ze eindigen angel. Hoe gaat het nu met jou?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 4 aug 2011 - 9:03

Hier ook zere boobs, als ik sta te douchen heb ik ze steeds bedekt met mijn handen, omdat de stralen er op zeer doen whahaha!

Ja Joyce, ik heb gisteravond nog een keer getest haha, en die streep was al zooooooveel duidelijker dan de test van maandagochtend! Dus das een goed teken! Die test heb ik aan mijn moeder gegeven, ze wilde hem graag hebben hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow do 4 aug 2011 - 9:05

Naam Uitgerekende datum Hoeveelste kindje? Bijzonderheden
Clapperdie 12 maart 2012
Lejow (vermoedelijk) 14 april 2012 1e We willen het geslacht weten smile

*edit* Oh Yeah!
Ik kan tabellen maken haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: