Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 8 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Annie24 za 16 apr 2011 - 7:00

*Lookie* schreef:@ Annie: Ook te klein voor mij helaas, maar wel lief dat je aan ons hier denkt! Ideaal toch om het op deze manier te proberen, en misschien heeft een van de andere meiden wel jouw maat.

@ all: Stof aangeschaft om zelf een boxkleed te maken. Maar wat voor maten moet ik aanhouden, wat is het formaat van een standaard box, weten jullie dat?

Het is ook meer omdat ik weet hoe moeilijk het kan zijn goedzittende positiekleding te vinden in die maten :-)

Wat betreft het boxkleed: weet je de maten van jullie box niet? Ons boxkleed is 80x100cm en rond die afmetingen liggen de meeste die in de winkels te koop zijn. Kan wel eens iets schelen, bv 78x98cm, maar het meeste komt toch rond de 80x100cm uit. Leuk dat je zelf een boxkleed gaat maken!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 8 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  *Lookie* za 16 apr 2011 - 7:19

Annie24 schreef:
*Lookie* schreef:@ Annie: Ook te klein voor mij helaas, maar wel lief dat je aan ons hier denkt! Ideaal toch om het op deze manier te proberen, en misschien heeft een van de andere meiden wel jouw maat.

@ all: Stof aangeschaft om zelf een boxkleed te maken. Maar wat voor maten moet ik aanhouden, wat is het formaat van een standaard box, weten jullie dat?

Het is ook meer omdat ik weet hoe moeilijk het kan zijn goedzittende positiekleding te vinden in die maten :-)

Wat betreft het boxkleed: weet je de maten van jullie box niet? Ons boxkleed is 80x100cm en rond die afmetingen liggen de meeste die in de winkels te koop zijn. Kan wel eens iets schelen, bv 78x98cm, maar het meeste komt toch rond de 80x100cm uit. Leuk dat je zelf een boxkleed gaat maken!

Ik heb nog geen box Very Happy Anders was ik idd zelf wel even gaan meten! Maar fijn dat ik het weet, kan niet wachten om aan de slag te gaan!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 7:24

Onze box is 72x92cm.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup zo 17 apr 2011 - 22:19

@ Floor; wat schrikken zeg! Hoe is t nu?
@ annie; hihihi ga ik nooit in passen
@ lookie; wat leuk dat je zelf je boxkleed gaat maken!

Wij hebben het dit weekend aan mijn schoonouders verteld en die waren wel heel blij...
Ik blijf helaas oud bloed aan het vloeien en in het weekend is het steeds meer geworden Neutral Maak me wel een klein beetje ongerust maar eind van de dag is het dan weg en zolang het bij oud bloed blijft probeer ik mezelf niet gek te maken.... Maar ben toch wel bang dat het mis gaat aangezien ik nu ook steken krijg.

Gisteren ook nog van een pony van een vriendin af gevallen en m'n stuitje gekneusd dus voorlopig alleen op m'n eigen paard rijden die dat soort gekke fratsen niet uithaalt. silent
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor ma 18 apr 2011 - 0:46

@pbg, Nu gaat het wel goed. Gisteren ook nog veel pijn gehad (maar de afdruk van de riem stond in m'n buik, borst en nek dus het ging ook echt hard). Ook nog wat bloed verloren maar vandaag gelukkig niks. Ik ben wel blij als ik volgende week weer een echo heb en zie dat alles goed is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* ma 18 apr 2011 - 7:26

Floor schreef:@pbg, Nu gaat het wel goed. Gisteren ook nog veel pijn gehad (maar de afdruk van de riem stond in m'n buik, borst en nek dus het ging ook echt hard). Ook nog wat bloed verloren maar vandaag gelukkig niks. Ik ben wel blij als ik volgende week weer een echo heb en zie dat alles goed is.

Gelukkig maar, en het zal helemaal een opluchting zijn als met de echo alles goed lijkt. Bah, dit soort dingen vind ik maar eng!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Clapperdie vr 8 jul 2011 - 3:16

Ik wil deze even uppen! Ben er zelf een paar dagen achter dat ik zwanger ben. Vind het leuk om hier met andere dames over te praten die ook nog onder de 12 weken zitten.

Zijn die hier?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:10

Ben al wat verder, maar gefeliciteerd Clapperdie!

Gast
Gast

Bericht  Hutselfuts za 9 jul 2011 - 0:35

Ja, ik!

Ben er sinds gister achter dat ik zwanger ben. Vind het wel heel erg spannend, heb hiervoor namelijk 2 miskramen gehad.

Is het jouw eerste zwangerschap?
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Clapperdie za 9 jul 2011 - 9:44

Hi Hutselfluts! Leuk!

Ik heb in maart een miskraam gehad. Ben nu erg bang dat het mis kan gaan.. Bij elk krampje schrik ik. Omdat ik in de MM zit/zat krijg ik 22 juli al een echo ik ben dan 6 weken.

Voor jou ook best heftig 2 miskramen.. Met hoeveel weken was dat?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby za 9 jul 2011 - 10:30

@clapperdie, de eerste weken zal je vaker krampjes voelen. Dat is heel normaal.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Tania za 9 jul 2011 - 10:45

Ik wil ook wel mee kletsen. Ook ik heb veel last van krampen, vorige zwangerschap heb ik het tot de bevalling gehad. Hopelijk nu wat minder lang.
Hoe voelen jullie je verder?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Clapperdie za 9 jul 2011 - 21:17

Hi Tania: Ik wil me verder wel goed. Iets sneller moe maar of dat nou echt door de zwangerschap komt of omdat ik weet dat ik zwanger ben daar ben ik nog niet over uit Laughing
Verder merk ik dat ik er op dit moment niet zo veel mee bezig ben. Ik heb ook niet de neiging om het iedereen te vertellen en dat had ik de vorige keer wel. Nu maar die 12 weken snel door komen!
Hoe voel jij je?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 21:44

Happydobby schreef:@clapperdie, de eerste weken zal je vaker krampjes voelen. Dat is heel normaal.
Klopt, ik schrok er ook iedere keer weer van. De krampjes zijn ook gebleven tot nu toe hoor, je baarmoeder, banden enz rekken uit en dat voel je. Het hoort er echt bij, maar kan me voorstellen dat je er van schrikt!

Gast
Gast

Bericht  Earane zo 10 jul 2011 - 3:07

Hey meiden, ik meld me hier ook aan omdat ik gisteren positief getest heb! Ik vind het nog heel onwerkelijk en durf niet goed te hopen dat het goed zal/blijft gaan. Kijk erg uit naar de eerste echo.

@ Clapperdie: Voor jou zal het helemaal lastig zijn om te genieten na je miskraam. Kan me voorstellen dat je bij iedere kramp angstig wordt. Zelf heb ik sinds een paar dagen gerommel in mijn buik en vandaag ook. Het voelt een beetje als een zeurderige buikpijn. Lastig te omschrijven. Wanneer ben jij uitgerekend? Ik weet het niet precies, denk 16 of 17 maart. Jij ook zoiets toch?

@ Tania: Hoeveel weken ben jij?

@ Hutselfluts: Heftig, 2 miskramen... dan is het wel erg moeilijk om te genieten nu.

@ All: Ik heb niet veel klachten, alleen gerommel in mijn buik en voordat ik testte was ik al moe. Heb wel het gevoel dat ik steeds wat moet eten.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Earane zo 10 jul 2011 - 21:24

Hey meiden,

Ik heb gebeld naar het ziekenhuis en heb 1 augustus een afspraak bij mijn gynaecoloog voor een echo. Wel fijn dat ik al redelijk snel terecht kan!

Ik probeer trouwens een ticker in te stellen, hopelijk lukt het Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Earane zo 10 jul 2011 - 21:27

Ik heb 17 maart ingevuld als uitgerekende datum en nu zie ik dat we even ver zijn, Clapperdie! Ik weet niet zeker wat de uitgerekende datum is omdat ik niet weet wanneer ik precies de eisprong had. Maar dat hoor ik wel bij een van de echo's.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Tania zo 10 jul 2011 - 21:34

@Clapperdie, ik voel me ook wel goed. Af en toe heb ik wel momenten dat ik erg misselijk ben en gister was ik de hele dag erg duizelig. Maar verder voel ik me prima. Moe ben ik ook wel iets meer. Ik weet nog van m'n vorige zwangerschap dat dat bij mij steeds erger werd dus ik bereid me vast voor smile

@Earane, ik ben nu volgens m'n eigen berekening 5 weken en 4 dagen.

Weten jullie al wanneer je de eerste echo hebt?
Ik moet nog wachten tot na m'n vakantie. De dag nadat we terug komen krijg ik de echo. Nu kijk ik uit naar het eind van de vakantie in plaats van naar de vakantie laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:42

Wat leuk dat er weer zoveel zwangere zijn Very Happy
Gefeliciteerd allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie zo 10 jul 2011 - 23:06

Earane: Ik weet het ook niet precies omdat ik niet gemonitoord ben maar ga er vanuit dat ik inderdaad ook 17 maart ben uitgerekend! Lopen we gelijk leuk zeg!

Tania: Ik heb 22 juli mijn eerste echo. Volgende week vrijdag dus al! Ik ben dan alleen precies 6 weken en ben benieuwd of er dan al een hartje te zien is?

Iedereen: Ik voel me goed. Beetje moe maar dat is het. Voel me wel totaal anders als de vorige keer toen ik een mk kreeg. Dus hoop dat het een voorteken is dat het deze keer gewoon goed gaat!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tania zo 10 jul 2011 - 23:31

Volgens mij zou je het hartje wel al kunnen zien, maar gebeurt het ook wel is dat het nog niet goed te zien is rond die tijd. Ik heb de echo pas 9 augustus. Nog even geduld hebben dus smile.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:58

Bij mij hebben ze met beide keren met 6wk een hartje kunnen zien.

Gast
Gast

Bericht  Hutselfuts ma 11 jul 2011 - 2:08

@ Clapperdie: Hoever was je met die miskraam? Bij mij was het beide keren erg vroeg, één keer met 6 weken en één keer met 4 weken. De eerste keer kon ik me er vrij snel overheen zetten, er zijn zoveel mensen die de eerste keer een miskraam krijgen. Maar met de tweede vond ik het toch wel moeilijk, je gaat je toch afvragen of het toeval was of dat er echt iets aan de hand is.
Dat was trouwens vorige maand.. Was er eigenlijk helemaal klaar mee, had 2 miskramen in 2,5 maand.. En dan nu ineens toch weer zwanger! Het worden is dus geen probleem, nu het blijven nog :-)

Ik voel me nu prima, maar ja, dat had ik de eerste keer ook. Ik heb het gevoel dat het nu wel goed gaat, maar dat durf ik nog niet hardop uit te spreken. Had van het weekend wel wat krampen, maar nu niet meer. Ben alleen erg moe.

Heb nog geen afspraak gemaakt voor een echo. Eigenlijk durf ik niet zo goed.. Ben bang dat ik een afspraak maak en dat het daarvoor dan fout gaat.. Wil het liefst nog twee weken wachten met bellen, dan ben ik in ieder geval al verder dan eerst..
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Clapperdie ma 11 jul 2011 - 3:23

Hutselfluts: Ik had met 6+6 een echo en toen bleek dat er alleen een vruchtzakje zat en geen vruchtje. Toen heb ik 3 dagen daarna medicatie gekregen om de miskraam op te wekken. Het was toen al heel vroeg mis gegaan.
Het blijft een onzekere periode. Maar laten we hopen dat het deze keer gewoon goed gaat! Maar omdat je al 2 miskramen hebt gehad mag je ook een echo met 6/7 weken om de onzekerheid weg te nemen. Als je pas over 2 weken belt kan je misschien pas later terecht? Ik ben erg blij dat ik de afspraak heb staan zodat ik daar een beetje naar toe leef.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane di 12 jul 2011 - 0:57

@ Clapperdie: fijn dat je de 22e al de echo hebt! Ik hoop dat er dan een hartje te zien is.

@ Hutselfluts: heb je al gebeld voor een echo of wacht je echt 2 weken? Zoals Clapperdie al zei lijkt het me juist fijn voor jou als je onzekerheid wordt weggenomen. Al begrijp ik wel dat je liever even wacht.

@ All: Hier gaat het op zich prima. Heb vannacht (weer) bijna niet geslapen, heb elk half uur op de klok gezien en ik was al zo moe. Ook had ik erg last van buikpijn, nu gelukkig minder. Kunnen jullie wel goed slapen? Normaal gesproken slaap ik goed, alleen sinds ik positief getest heb niet meer. Ik heb trouwens vanochtend nogmaals getest en het tweede streepje is nu een stuk donkerder! Toch fijn om te zien. Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: