Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik heb even op de site van de verloskundige gekeken en wat ik begreep is dat je met week 9/10 een echo krijgt en dan bij week 14 gaan ze naar het hartje luisteren. Maar er staat verder niets op over andere echo's dus ik denk idd dat ik dan weer tot week 20 moet wachten.
Hebben jullie het jullie familie op een speciale manier vertelt? Of gewoon vertelt? Haha ik bedoel ik las hier wel eens dat er kado's werden gegeven voor de opa's en oma's, hebben jullie/ of gaan jullie dat ook doen?
Hebben jullie het jullie familie op een speciale manier vertelt? Of gewoon vertelt? Haha ik bedoel ik las hier wel eens dat er kado's werden gegeven voor de opa's en oma's, hebben jullie/ of gaan jullie dat ook doen?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Damn! ik zit hier te shaken!!
die schietpartij in mijn woonplaats!! te bizar!! mijn moeder was onderweg naar die winkelcentrum, gelukkig is ze ongedeerd gebleven.......
........de schirk zit er goed in.........
nu afwachten of er geen bekende tussen de slachtoffers zit.....mijn gedachten gaan uit naar de nabestaande.....
die schietpartij in mijn woonplaats!! te bizar!! mijn moeder was onderweg naar die winkelcentrum, gelukkig is ze ongedeerd gebleven.......
........de schirk zit er goed in.........
nu afwachten of er geen bekende tussen de slachtoffers zit.....mijn gedachten gaan uit naar de nabestaande.....
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@studiebol. Wij hebben het de vorige keer verteld met een cadeautje wat we aan hun gaven. Toen was de hint wel duidelijk. Deze keer hebben we het gewoon verteld.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hey meiden,
Als jullie het goed vinden kom ik hier ook meekletsen want heb vandaag positief getest en ben dus ZWANGER!!!!
Kan het nog moeilijk geloven, en me er ook weinig bij voorstellen maar 2 verschillende testen gedaan (een goedkope en een Clear blue met zwangerschapsindicator) maar beide positief! Ben heel blij maar wel voorzichtig omdat ik met Clomid zwanger ben geworden en je dan wel meer kans hebt op een miskraam (en sowieso natuurlijk wel) maar daar wil ik ook niet te veel bij stil staan en gewoon genieten en ontspannen. Erg bijzonder, ik moet me nu ook maar wat gaan verdiepen in alle praktische zaken want daar wilde ik op een gegeven moment niet meer zo mee bezig zijn aangezien we er al een tijd voor gingen. Zit volgens mijn eigen berekening (vanaf 1e dag cyclus) morgen op 5 weken.
Lijkt me gezelig om hier een beetje mee te kletsen.
Als jullie het goed vinden kom ik hier ook meekletsen want heb vandaag positief getest en ben dus ZWANGER!!!!
Kan het nog moeilijk geloven, en me er ook weinig bij voorstellen maar 2 verschillende testen gedaan (een goedkope en een Clear blue met zwangerschapsindicator) maar beide positief! Ben heel blij maar wel voorzichtig omdat ik met Clomid zwanger ben geworden en je dan wel meer kans hebt op een miskraam (en sowieso natuurlijk wel) maar daar wil ik ook niet te veel bij stil staan en gewoon genieten en ontspannen. Erg bijzonder, ik moet me nu ook maar wat gaan verdiepen in alle praktische zaken want daar wilde ik op een gegeven moment niet meer zo mee bezig zijn aangezien we er al een tijd voor gingen. Zit volgens mijn eigen berekening (vanaf 1e dag cyclus) morgen op 5 weken.
Lijkt me gezelig om hier een beetje mee te kletsen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Waaaah, Lookie, wat fijn, gefeliciteerd!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lookie wat super!!!!!!!!!!!!!!! Het is je gegund, meid geniet ervan!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Lookie, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! Onwerkelijk nog allemaal he? We lopen dan volgens mij gelijk want morgen ben ik ook 5 weken, tenminste zo begreep ik het van de verloskundige!
Wij moeten ook nog naar van alles kijken hoor, maar we hebben ook wel ff de tijd
Wij moeten ook nog naar van alles kijken hoor, maar we hebben ook wel ff de tijd
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Lookie, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! Onwerkelijk nog allemaal he? We lopen dan volgens mij gelijk want morgen ben ik ook 5 weken, tenminste zo begreep ik het van de verloskundige!
Wat leuk, jij ook gefeliciteerd! Het is inderdaad nog heel onwerkelijk, kan het me haast niet voorstellen.. Dan gaan we idd ongeveer gelijk op. Ik ben verder nog niet bij een verloskundige geweest trouwens, zal maandag het ziekenhuis maar even bellen (loop bij de gyn) en dan maar horen of ik daar naar toe moet komen of meteen naar een verloskundige. Hoe stellen ze dat vast, met een echo?
*Lookie*- Kletskop
*Lookie* schreef:studiebol schreef:Lookie, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! Onwerkelijk nog allemaal he? We lopen dan volgens mij gelijk want morgen ben ik ook 5 weken, tenminste zo begreep ik het van de verloskundige!
Wat leuk, jij ook gefeliciteerd! Het is inderdaad nog heel onwerkelijk, kan het me haast niet voorstellen.. Dan gaan we idd ongeveer gelijk op. Ik ben verder nog niet bij een verloskundige geweest trouwens, zal maandag het ziekenhuis maar even bellen (loop bij de gyn) en dan maar horen of ik daar naar toe moet komen of meteen naar een verloskundige. Hoe stellen ze dat vast, met een echo?
Ik had haar donderdag aan de telefoon en toen vroeg ze wanneer mijn eerste dag van de laatste menstruatie was en toen zei ik die en die zondag.. toen zei zij dan ben je nu vier weken en 4 dagen.. en dat was dus op donderdag dan ben ik nu 4 weken en 6 dagen en dan morgen 5 weken.. zo had ik het begrepen.
studiebol- Ratel
Ze rekenen dan aan de hand van een standaart cyclus, bij mij klopte die berekening niet. Tijdens je eerste echo kom je er pas echt achter hoe ver je bent.studiebol schreef:*Lookie* schreef:studiebol schreef:Lookie, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! Onwerkelijk nog allemaal he? We lopen dan volgens mij gelijk want morgen ben ik ook 5 weken, tenminste zo begreep ik het van de verloskundige!
Ik had haar donderdag aan de telefoon en toen vroeg ze wanneer mijn eerste dag van de laatste menstruatie was en toen zei ik die en die zondag.. toen zei zij dan ben je nu vier weken en 4 dagen.. en dat was dus op donderdag dan ben ik nu 4 weken en 6 dagen en dan morgen 5 weken.. zo had ik het begrepen.
Gast- Gast
Gefeliciteerd Lookie! Wat fijn voor jullie.. Kan me nog herinneren dat we op het oude forum allebei meekletste in het zwanger worden topic (ik toen nog onder een andere naam).
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Coccinelle schreef:Gefeliciteerd Lookie! Wat fijn voor jullie.. Kan me nog herinneren dat we op het oude forum allebei meekletste in het zwanger worden topic (ik toen nog onder een andere naam).
Dan ben ik wel benieuwd wie jij bent , dan herinner ik het me vast wel!
@ Proud mama: Kijken ze dan naar de grootte van het vruchtje met zo'n eerste echo? En wanneer is zo'n eerste echo dan precies?
*Lookie*- Kletskop
@ Lookie: Ja, ze meten het kindje dan op en aan de hand daarvan bepalen ze het aantal weken.
Het is vaak verschillend. Meestal krijg je je eerste echo tussen de 10 en 12 weken.
Ik had bij H de eerste echo al met 6 weken, 8 weken en 12 weken.
Toen met 20 weken de medische echo en met 25 weken lieten we een pret echo maken.
Met 35 weken werd ik doorverwezen naar de gyn en kreeg ik elke week een echo!
Gefeliciteerd trouwens!!!!!
Wij zijn een weekendje weg geweest. Oostende. Heerlijk uitgewaaid.
En veel kleertjes voor H gekocht. Heb me voor de baby goed in kunnen houden haha.
Morgen werken en dinsdag krijgt Hayley weer prikken! Bah, dat vind ik altijd zo naar!
Het is vaak verschillend. Meestal krijg je je eerste echo tussen de 10 en 12 weken.
Ik had bij H de eerste echo al met 6 weken, 8 weken en 12 weken.
Toen met 20 weken de medische echo en met 25 weken lieten we een pret echo maken.
Met 35 weken werd ik doorverwezen naar de gyn en kreeg ik elke week een echo!
Gefeliciteerd trouwens!!!!!
Wij zijn een weekendje weg geweest. Oostende. Heerlijk uitgewaaid.
En veel kleertjes voor H gekocht. Heb me voor de baby goed in kunnen houden haha.
Morgen werken en dinsdag krijgt Hayley weer prikken! Bah, dat vind ik altijd zo naar!
Gast- Gast
Welkom Lookie en gefeliciteerd!
Het klinkt heel vreemd, maar ik heb al een zwangerschapsbroek aangetrokken vandaag Mijn gewone broeken zitten gewoon niet meer lekker. En dat terwijl ik pas 7 weken zwanger ben... Gelukkig heb ik er gister een stuk of 4 van mijn zus geleend, dus dat scheelt al een stuk
Het klinkt heel vreemd, maar ik heb al een zwangerschapsbroek aangetrokken vandaag Mijn gewone broeken zitten gewoon niet meer lekker. En dat terwijl ik pas 7 weken zwanger ben... Gelukkig heb ik er gister een stuk of 4 van mijn zus geleend, dus dat scheelt al een stuk
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Dat geeft toch niks?
Ik heb ze ook aan hoor! Als dat lekkerder zit moet je dat gewoon doen.
Waarom onnodig met buikpijn rond lopen?
Ik heb ze ook aan hoor! Als dat lekkerder zit moet je dat gewoon doen.
Waarom onnodig met buikpijn rond lopen?
Gast- Gast
Ja, ze meten het vruchtje, kijken of er een vuchtzak is (dat wordt je placenta) en of het hartje klopt als je over de 6 weken bent. Ook kijken ze of je 1 of meerdere vruchtjes bij je hebt.*Lookie* schreef:
@ Proud mama: Kijken ze dan naar de grootte van het vruchtje met zo'n eerste echo? En wanneer is zo'n eerste echo dan precies?
Ik had mijn eerste echo al met 6w 4d ivm klachten. Mijn laatste menstruatie was heel licht, dus ze dachten eerst aan een innestelbloeding die ik voor menstruatie aan had gezien.
Maar het bleek dus dat het 2 kindjes waren waardoor ik al zo vroeg erg misselijk was.
Ik heb toen tot de 10 weken 3 echo's gehad. Eerst de gewone bij de gyn om vast te stellen dat het er echt 2 waren, toen 2 op zoek naar het tussenschotje.
Nu iedere 2 weken ivm bepaalde risico's bij een 1 eiige tweeling met 1 placenta.
Gast- Gast
Ik moet 15 april naar de gyn. Hopelijk krijg ik dan ook een echo.
Met name vanwege de buikpijn die ik een paar weken terug had.
Opzich verwacht geen nare dingen maar ik ben maar een paar dagen misselijk geweest....
Het enige dat ik nu nog heb is vreselijk moe en een heel onrustig lichaam.
Maar goed, ik heb nadien geen krampen meer gehad en ik heb ook geen bloedverlies gehad.
Met name vanwege de buikpijn die ik een paar weken terug had.
Opzich verwacht geen nare dingen maar ik ben maar een paar dagen misselijk geweest....
Het enige dat ik nu nog heb is vreselijk moe en een heel onrustig lichaam.
Maar goed, ik heb nadien geen krampen meer gehad en ik heb ook geen bloedverlies gehad.
Gast- Gast
spannend allemaal die echo's!!
ik ben ook bijna aan de beurt, en echt benieuwd of alles goed gaat.
ik hoef nog geen zwangerschapsbroeken aan en heb ook niet het idee dat dat snel gaat gebeuren....
zijn jullie van plan buikbanden te dragen, en vanaf wanneer denken jullie?
wanneer gaan jullie beginnen aan den babykamer?
ik ben ook bijna aan de beurt, en echt benieuwd of alles goed gaat.
ik hoef nog geen zwangerschapsbroeken aan en heb ook niet het idee dat dat snel gaat gebeuren....
zijn jullie van plan buikbanden te dragen, en vanaf wanneer denken jullie?
wanneer gaan jullie beginnen aan den babykamer?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik heb er nog een stuk of 6 liggen van H.
Ik gebruik ze al af en toe als verlengstukje van mijn shirt zeg maar.
Als ik een shirt aan wil dat niet lang genoeg is om over de rand van mijn positiebroek te vallen dan draag ik het als "rokje" en is het net alsof er een rand aan het shirt zit. Erg makkelijk
H. blijft op de kamer waar ze nu ligt. Dat is ee grote kamer dus dat is wel makkelijk.
De baby gaat naar de achterkamer. Na de bouwvak gaan we verbouwen en dan zal die kamer gestucd worden.
De baby krijgt H haar bedje en de commode en voor H gaan we dan een peuterbedje kopen.
Ik moet nog bedenken wat voor kast ik voor de baby wil hebben want de achterkamer is niet zo heel groot.
Zat te dneken aan twee hoge smalle kastjes, deels hang en deels leg...
Ik gebruik ze al af en toe als verlengstukje van mijn shirt zeg maar.
Als ik een shirt aan wil dat niet lang genoeg is om over de rand van mijn positiebroek te vallen dan draag ik het als "rokje" en is het net alsof er een rand aan het shirt zit. Erg makkelijk
H. blijft op de kamer waar ze nu ligt. Dat is ee grote kamer dus dat is wel makkelijk.
De baby gaat naar de achterkamer. Na de bouwvak gaan we verbouwen en dan zal die kamer gestucd worden.
De baby krijgt H haar bedje en de commode en voor H gaan we dan een peuterbedje kopen.
Ik moet nog bedenken wat voor kast ik voor de baby wil hebben want de achterkamer is niet zo heel groot.
Zat te dneken aan twee hoge smalle kastjes, deels hang en deels leg...
Gast- Gast
Ik draag ook nog normale broeken (met 5 maanden zwanger van 2 kindjes), alleen een maatje groter. Lage broeken die net onder je buik vallen kan je lang dragen als je gelukt hebt!joyce0606 schreef:ik hoef nog geen zwangerschapsbroeken aan en heb ook niet het idee dat dat snel gaat gebeuren....
Gast- Gast
@ Lookie, van harte gefeliciteerd zeg ! Geniet ervan
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ja we hebben het mijn ouders vertelt We waren er gisteren heen gefietst en toen waren ze niet thuis... pfff dus toen savonds ff onder etens tijd toen wist ik tenminste zeker dat ze thuis zouden zijn... nou eerst beetje kletsen en toen begon mijn moeder over vakanties enzo. Zegt mijn vriend hebben jullie in december ook een vakantie geboekt? Nee zegt mijn moeder, hoezo? Nou zegt mijn vriend dat moeten jullie ook maar niet doen want dan worden jullie opa en oma.. Haha toen waren ze even heel verbaasd en toen reageerde ze met wat leuk, en werden we gefeliciteerd. Toen nog even wat gekletst enzo en mijn vader steeds, ik vind het leuk, ja ik vind het leuk! haha ze waren wel wat verbaasd volgens mij.
Ik wil pas dingen kopen, of ergens mee bezig gaan als we een positieve echo hebben gehad! Maar ik was gisteren al wel op zoek naar een geboortekaartje Mijn vriend en ik hebben zoo'n andere smaak daarin, dat wordt nog wat!!
Over de babykamer hebben we nog niet nagedacht.. dat wil ik ook pas gaan doen als we een goed echo hebben gehad!
Ik wil pas dingen kopen, of ergens mee bezig gaan als we een positieve echo hebben gehad! Maar ik was gisteren al wel op zoek naar een geboortekaartje Mijn vriend en ik hebben zoo'n andere smaak daarin, dat wordt nog wat!!
Over de babykamer hebben we nog niet nagedacht.. dat wil ik ook pas gaan doen als we een goed echo hebben gehad!
studiebol- Ratel
@Joyce; Ik ben niet van plan om vaak een buikband te dragen, is ook niet goed voor je banden worden ze te slap. Ik denk dat ik er alleen een ga dragen als ik ga paardrijden (maar even kijken tot hoe lang we dat vol gaan houden)
@ Studiebol; wat leuk dat je ouder er blij mee waren!
Mijn borsten worden echt met de dag gevoeliger... AUCH! Zwangerschaps broeken hoef ik denk ik voorlopig ook niet aan te schaffen ben afgelopen jaar 10 kilo afgevallen dus kan mooi die broeken aan als mijn buikje begint te groeien
Vandaag ff bij mijn verzekering zitten kijken baal nu stiekem achteraf wel dat ik begin dit jaar niet rekenening heb gehouden met een zwangerschap. Had ik mooi meer vergoed gekregen maar ja is nu toch niet anders.
Zo en nu ga ik de verloskundige bellen
EDIT; moet vanmiddag even terug bellen
@ Studiebol; wat leuk dat je ouder er blij mee waren!
Mijn borsten worden echt met de dag gevoeliger... AUCH! Zwangerschaps broeken hoef ik denk ik voorlopig ook niet aan te schaffen ben afgelopen jaar 10 kilo afgevallen dus kan mooi die broeken aan als mijn buikje begint te groeien
Vandaag ff bij mijn verzekering zitten kijken baal nu stiekem achteraf wel dat ik begin dit jaar niet rekenening heb gehouden met een zwangerschap. Had ik mooi meer vergoed gekregen maar ja is nu toch niet anders.
Zo en nu ga ik de verloskundige bellen
EDIT; moet vanmiddag even terug bellen
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken