Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dilemma

+5
VeryCherry
Blond
Melis_je
Marie
taryn29
9 plaatsers

Ga naar beneden

dilemma Empty dilemma

Bericht  taryn29 do 24 maa 2011 - 1:20

hoi
ik heb even advies nodig,een vriendin van mij heeft gevraagd of ik mee wil als kapselmodel voor haar ze kon niemand vinden tot zover niks aan de hand maar het gaat om een kort tot zeer kort kapsel(dat wordt daar gekozen) ik heb zelf haar tot over mijn schouders en het kortste wat ik heb gehad is een lange bob(dat valt onder kort) dus als dat het is vind ik het niet erg maar als het echt kort wordt?? wil het aan de ene kant wel doen om mijn vriendin te helpen en de uitdaging aan te gaan en aan de andere kant vind ik het ook eng wat als het tegenvalt bv.wat zouden jullie doen? alvast bedankt!

taryn29
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dilemma Empty Re: dilemma

Bericht  Marie do 24 maa 2011 - 1:24

Ik zou het niet doen. Ik ben een keer meegeweest als model, had toen haar in lagen tot net over mijn schouders. Toen moest er een bob geknipt worden, dus dat werd de lengte van de kortste laag (net onder mijn oren). In die tijd was een bob totaal niet hip, dus heb ik een half jaar met een 'ouwewijvenkapsel' rond gelopen. Als je er dus niet zeker van bent of het mooi wordt, dan moet je het NIET doen!
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Melis_je do 24 maa 2011 - 1:25

Ik zou het niet doen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Blond do 24 maa 2011 - 1:31

Niet doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:33

Nooit doen!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 1:59

Als je twijfelt niet doen!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mint do 24 maa 2011 - 2:20

Ik zou het ook niet weer doen. Ben een keer als model meegeweest en kwam terug als champignon. laughcry
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Atelier Madame do 24 maa 2011 - 2:41

NIET DOEN!

Vriendin van mij is ooit model geweest bij zon kappersopleiding, de schuine lok/pony kwam toen net weer in. Ipv een korte pony werd het zon volendammertje van nog geen 2/3 cm.. echt zag er niet uit en ze heeft maanden met klipjes gelopen..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  PapillonRose do 24 maa 2011 - 2:46

Ik heb ook al een aantal keer model gezeten, mij is het wel goed bevallen. Maar ik was van tevoren wel akkoord over de lengte, er hoefde ook niet heel veel af. Wat ik wel fijn vond, is dat de vriend die mijn haren moest knippen deed wat hij moest doen, en als ik daarna nog iets speciaals wilde deed zijn gediplomeerde collega dat. Dus ik kreeg een kapsel wat ik zelf wilde Very Happy

Maar als je ook maar iets twijfelt, zou ik het inderdaad niet doen. Zeker niet als je haar mogelijk erg kort wordt, terwijl je dat misschien wel helemaal niet wilt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Cheesegirl do 24 maa 2011 - 4:29

Ik heb dit regelmatig gedaan voor mijn schoonzus, maar dan zou ik van te voren wel duidelijk afspraken maken over hoe en wat. Als jij voor jezelf een soort grens hebt tot waar, is het geen punt toch?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:51

Ik heb het ook wel eens gedaan, maar mijn haar kon mij destijds niets schelen. Jou blijkbaar wel dus ik zou het ook niet doen.

Gast
Gast

Bericht  taryn29 vr 25 maa 2011 - 9:28

heb met mijn vriendin afgesproken dat ze navraagd welk kapsel zij precies moet doen dan weet ik het een kan ik een keuze maken en kom ik niet voor verrassingen te staan iig vast bedankt voor de reacties

taryn29
Zwijger
Zwijger

Bericht  taryn29 ma 25 apr 2011 - 2:34

hoi allemaal,
zal jullie nog even de uitslag geven.ik ben mee geweest en ze hebben het even bekeken en het zou dus toch het korte model worden omdat ik fijn haar heb.heb er overnagedacht en besloten om het toch te doen.dus ben ik afgelopen donderdag mee geweest.het is nu echt kort(ze zeiden dat het leek op dat meisje van de harry potter films even opgezocht en dat klopt wel een beetje) moet er erg aan wennen maar het staat me wel.de reactie's zijn ook goed sommigen mensen moesten goed kijken haha.iedereen bedankt voor de reactie!!

taryn29
Zwijger
Zwijger

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 2:40

Ben nu wel benieuwd naar een foto :P Maar fijn dat het toch goed is gegaan smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: