Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 14 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 21 apr 2011 - 20:25

@ Petra....ook leuk een fiat punto! Alleen voor mij geen fiat meer, ik heb nu nog een brava, teveel problemen mee dus ben blij als ik er vanaf ben. Peugeot is uit 2004 maar niet meer met airco, had m'n fiat wel maar ik had die echt nooit aanstaan, dus ik zal het ook niet missen denk ik. Dat is lekker, 100 euro per kind! Hier ben ik voor Rick bijna klaar met zomerkleding maar voor Lisa nog niet. Wij gaan 1e paasdag 's ochtends naar mijn schoonouders, 's middags naar mijn ouders om paaseieren te zoeken en 's avonds met mijn ouders, broer en schoonzus naar het pannekoekenhuis. 2e paasdag houden we lekker rust!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 20:33

@ sjonno, ik zie je auto niet op hyves haha....
moest wel lachen keek even bij je overzicht van foto's en dan zie je ineens nog een mini rick...men wat gaat de tijd toch snel he!!
ahh lisa ook naar de psz.... dan krijg je het lege nest syndroom he.. effe wennen...

deze uren heb ik vanaf januari opgebouwd.. dus behoorlijk veel, maar goed wij hebben ook struktureel zieken op de groep en wij hebben per dag al 9 diensten nodig en hebben 19 man begeleiding...

@ petra, zoo je vent is into de auto's haha!! ik vind dat altijd zo zonde van de centen..wij moeten nu een auto erbij en ik vind het erg!!! (naja meer het geld dan, kan zoveel leuks ervoor bedenken)
zoo lekker shop centje!! heerlijk!!

Ohh de dag duurt echt al heel lang vandaag haha!! maar goed, indy gaat straks met men moeder mee.. Very Happy merle naar bed en dan even rust haha..oren kwijt van Merle nu... sprongetje??

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 20:57

BeeGee schreef:@ sjonno, ik zie je auto niet op hyves haha....
moest wel lachen keek even bij je overzicht van foto's en dan zie je ineens nog een mini rick...men wat gaat de tijd toch snel he!!
ahh lisa ook naar de psz.... dan krijg je het lege nest syndroom he.. effe wennen...

deze uren heb ik vanaf januari opgebouwd.. dus behoorlijk veel, maar goed wij hebben ook struktureel zieken op de groep en wij hebben per dag al 9 diensten nodig en hebben 19 man begeleiding...

@ petra, zoo je vent is into de auto's haha!! ik vind dat altijd zo zonde van de centen..wij moeten nu een auto erbij en ik vind het erg!!! (naja meer het geld dan, kan zoveel leuks ervoor bedenken)
zoo lekker shop centje!! heerlijk!!------ Nou ik vind het ook zonde hoor (al ben ik wel erg blij met mijn auto Very Happy) om zoveel geld in iets te stoppen waar je bijna altijd verlies op gaat lijden.. (Sander koopt ook oude auto's op om ze vervolgens weer op te pimpen en weer te verkopen, dat is wel leuker maar gaat zoveel tijd in zitten) maarja, ik koop veel te veel kleding angel en Sander heeft zoveel maanden gewerkt in afghanistan dat hij 5000 euro voor zich zelf ging besteden en dat is de auto geworden nerd

Ohh de dag duurt echt al heel lang vandaag haha!! maar goed, indy gaat straks met men moeder mee.. Very Happy merle naar bed en dan even rust haha..oren kwijt van Merle nu... sprongetje??

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno do 21 apr 2011 - 21:30

@ Beegee...mijn auto staat in m'n www op hyves.! Men, wel prettig dat je zo uren kan opbouwen. Ik kan dus niets, das echt niet fijn. Vooral omdat ik maar 10 dagen heb, ik werk natuurlijk ook maar 2 dagen maar 3 weken vakantie en dan een keer een dagje vrij en het tikt hard aan. Jij kan dus ook geen geld aan auto's uitgeven, ik ook echt niet! Wij moeten voor de nieuwe 500 meer bijleggen dan eigenlijk m'n bedoeling was en dan denk ik ach wat is nou 500 euro maar stiekem vind ik het niet leuk haha.

Net ff voor het laatst met m'n dametje naar het dorp gewandeld, WHÈÈÈÈH haha. Wilde verjaardagcadeau voor Rick voor haar gaan kopen maar ik weet het gewoon niet. Wordt dus gewoon een K3 pyjama en that's it. Ze hebben toch al zoveel..
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:44

@ sjonno, whaha ik heb niet in je www gekeken... Embarassed nu even doen dus.. Very Happy
sjieke bak haha!! en lekker zeg 4 deuren, wij rijden nog steeds in mijn twingo..... jaja me 2 kids haha.. nu komt er voor mij 1 bij waar 3 kids op de achterbank kunnen en ros blijft mijn twingo rijden.. (ohh ik lees nu steeds MIJN twingo...haha sentiment...

en gelukt met pyjama scoren?? zou ook niet meer doen, ze krijgt straks waarschijnlijk meer dan genoeg!!

@ petra, groot gelijk om lekker geld ook aan zich zelf uit te geven!! en ieder zijn hobby niet dan.. Very Happy

Zoo mijn haartjes zijn weer heel licht..Very Happy klein stukje eraf, ben aan het sparen weer voor een bob...indy ook puntjes geknipt.. en merle lag om half 11 al in bed...zal wel niet lang stil blijven dadelijk haha...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 3:24

Middag,

ik voel me echt *peeeep* vanmiddag ineens flink helder bloed verloren... bah!! heb de verlos gebeld, maar goed ze kunnen nu niets doen.. even afwachten wat er gebeuren gaat nu en mocht ik niet meer bloedverlies krijgen dan wordt mijn echo 1 week naar voren gezet (volgende week dus) pfff..
zoveel ineens ook bij Merle niet mee gemaakt, dus ben me behoorlijk te *peep* geschrokken...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno vr 22 apr 2011 - 3:49

@ Beegee.....jeej meis, wat ontzettend schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Dikke knuf!!

Hier voor Lisa maar een pyjama van K3 besteld voor haar verjaardag en voor Rick maar meteen 1 van piet piraat. Hij had toch pyjama's nodig.

Rick heeft vakantie van de psz. Weer een kindje jarig geweest, dus wéér een bellenblaas rijker. Die dingen zijn wel populair om te trakteren zeg haha.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya vr 22 apr 2011 - 4:21

Hallo meiden,

Vandaag met mijn kleine man opstap geweest. Naar de stad geweest, over de markt geweest en op visite bij mijn schoonouders en een nicht dus druk dagje. We zijn helaas in de stad niet geslaagd voor schoenen voor mijn kleine man. Hij krijgt nu echt een eigen mening en zijn smaak is niet hetzelfde als van mij Very Happy Hij had blauwe sportschoenen gezien en die wilde hebben maar die schoenen zijn echt niet leuk en moeilijk te combineren met iets dus ik ga anders even in Rotterdam met hem kijken, hebben ze ook meer keuze.
Maandagavond komt de kapper bij mijn nicht dus ze doet ook gelijk mijn haar dus ook even geregeld. Donderdag hebben we een bruiloft dus dan zit mijn haar gelijk goed.

Beegee, jeetje dat is schrikken. Ik snap dat je jezelf *peep* dikke knuffel meis.
Dat is jammer van de slangen maar ja de hobby is afgelopen anders had je nog meer slangen gehad. Heb je haar heel licht geverft?

Sjonno, zo het schiet al op voor je kleine meisje naar de psz, wat gaat het snel. Ik snap dat je haar nog even bij je wil houden, had ik ook hoor Very Happy vooral toen die naar de kleuterschool ging.

Petra, lekker geshopt voor de kids, dat is mooi mee genomen 100 euro per kind. Lekker dat je gewone leventje weer is begonnen. Weten jullie al wanneer je man wordt uitgezonden of is dat onverwachts?

MM, goed zeg van je meisje. Hoe is het vandaag gegaan in het ziekenhuis?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rupsie vr 22 apr 2011 - 8:51

Jeej zeg ineens is er weer veel gekletst als ik een dagje moet werken. Vandaag druk dagje gehad, vanmorgen de kids naar mijn ouders gebracht. Ik ben gaan werken. Mijn moeder heeft de kids ’s middags naar m’n schoonzus gebracht want ons nichtje (nou ja nichtje, ze is 15 geworden) is jarig. Die meiden zijn helemaal weg van onze kids. Dus vandaar even laten wegbrengen. Ik en m’n man na het werk even snel wat gegeten en toen ben ik ook naar de verjaardag gegaan. M’n man is aan ons huis verder gegaan. Was pas laat thuis van de verjaardag, half 9 dus hopelijk slapen de kids morgen een beetje uit anders wordt het een lange dag.

Morgen weinig plannen, zondag gaan we eten met m’n schoonfamilie en paaseieren zoeken.

Meeko: Wat groeit je kleine meid goed zeg. Fijn dat het zo lekker gaat. Minder dat Senna d’r oren niet meer zo goed werken. Hebben we hier ook regelmatig last van haha. Wat balen dat je nog zo last van je bekken hebt. Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen.

Sjonno: Mooie auto zeg. Auto’s zijn ook zonde van het geld. En dat zegt iemand die bij een autobedrijf werkt haha. Ach je laatste vrijdag vandaag gehad met je meisje. Ze mag wel op een mooie dag beginnen op de psz, dan is F. jarig. Een pyjama is toch prima als cadeau. Ze krijgen al genoeg toch.
Hier hetzelfde met vakantiedagen. Heb er ook 10, die zijn gelijk op. Gelukkig ga ik straks op een andere dag in de week werken, dan hou ik er wat meer over.

Lindsya: Birkenstocks kunnen toch best voor een jongen. Ojee dat is lastig dat hij zo’n eigen mening heeft en zeker als die niet hetzelfde is als de jouwe. Leuk dat maandag je haren weer gedaan worden door de kapster.

MM: Wat knap van jullie kleine meid. Hoe was het in het ziekenhuis?

Beegee: He getsie wat schrikken zeg voor je, dikke knuffel meis. Kan me voorstellen dat het voor Ros een beetje dubbel gevoel is met de slangen. Zo je hebt idd nog veel overuren staan. Hopelijk keuren ze je plannetje goed. Ik heb ook al een lijstje gemaakt voor op mijn werk. Maar daar beslis ik zelf over dus dat wordt zeker goedgekeurd haha.
Tegels zouden 2 a 3 weken duren voor ze binnen waren. Eind apr / begin mei dus. Hopelijk eind april want de tegelzetter gaat begin mei 1 week met vakantie. Dus nog even afwachten voor ons.

Petra: Altijd leuk zo’n presentje van je ouders. Lekker geshopt dus voor de kids. Ik moet alleen voor F. nog korte broekjes maar die kan ik maar weinig vinden.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:52

avond,

Heb al intussen 2 uur naar het plafon gestaard in bed..pff kan niet in slaap komen.
Men buik is gelukkig erg rustig.. na de flinke plens van vanmiddag is het nu rustig.. in het begin nog een klein beetje bloed bij het plassen maar ook dat is er nu niet.. (sorry details) maar goed we duimen voor het beste al ben ik op dit moment erg blij met het feit dat mijn buik rustig is en het op dit moment ook gestopt is.
De kids zijn lekker bij men moeder slapen dus even rust in huis...

@ rupsie, ojee wordt inderdaad zo spannend met de tegels.. duim voor je dat ze aankomende week komen!! (al treffen jullie het niet zo met de feestdagen er tussen)

@ lindsya, ojee je smaak komt niet overeen met je boef.... dan maar een compromis vinden niet dan!! haha wel lachen dat ze zo een eigen wil gaan krijgen he! (al maakt dat het shoppen niet makkelijker)
Ik heb flinke high lights in mijn haren gezet, dus het is inderdaad een stuk lichter nu....(op dit moment zit het als een ontplofte mol Embarassed)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno vr 22 apr 2011 - 18:48

Goedemorgen!

@ Beegee...en een beetje kunnen slapen vanacht?

@ Rupsie...zo, druk dagje had je gister! Ik dacht al, wat is er toch met 13 mei, maar dat klopt dan is F. jarig! Niet dat ik van alle forumkindjes de verjaardag weet haha maar hij scheelt idd maar een week met Lisa.

@ Lindsya....whaha, met je kleine man is het niet meer zo makkelijk winkelen dus. Rick vind gelukkig nog alles prima wat ik aantrek haha.

Hier druk dagje vandaag. Dadelijk nog naar de bakker, Chris en ik moeten lenzen halen en we moeten even naar de stad. Kwam er net achter dat Lisa maar 3 tshirts heeft, beetje weinig en ik moet een jas terug bellen die ik online besteld had maar die kan ik gelukkig ook gewoon in de winkel terugbrengen.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 19:21

Goedemorgen,

de nacht is redelijk gegaan, toen ik eenmaal sliep was het prima. Verlies nu nog veel oud bloed, maar goed dat lijkt me niet zo erg. Verder is men buik nog rustig dus ook dat voelt goed...
voel me mega schuldig tegenover collega's maar goed gelukkig werk ik in een heel lief team!

@ sjonno, shop ze dadelijk!! je was trouwens al vroeg vandaag (kids niet uit geslapen?)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno vr 22 apr 2011 - 20:05

Zo, hier al lekker bezig geweest. Was gestreken, was in machien, hond uitgelaten en al naar de bakker en de ah geweest. Het is nu al echt heerlijk buiten!

@ Beegee...idd, kids waren om half 7 wakker, lang geleden dus erg wennen haha. Fijn dat het nu rustig in je buik is, oud bloed lijkt me iig ook niet erg...
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rupsie za 23 apr 2011 - 1:04

Hier ook al van alles gedaan vandaag. Er wordt vandaag niet met zand gewerkt hier tegenover dus heb al verschillende was gewassen en buiten gehangen. Nu droogt het tenminste en wordt het niet gelijk weer vies. verder ook al bij de bakker geweest om de bestelde broodjes te halen. Verder lekker rustig aan doen met dit warme weer.

Kids hadden best goed geslapen vanmorgen, tot 8 uur. S. is nog niet goed uitgeslapen die moppert om de haverklap maar goed vanavond beetje op tijd erin en dan zijn ze weer bijgeslapen na gisteren.
F. ligt nu te slapen en S. is even aan het prikken met zo’n blok. Als ze maar creatief kan zijn haha.

Oja nog grappig trouwens, we hebben de unit nog niet op MP gezet, maar er heeft toch al iemand gebeld die wil komen kijken. Jongen van de blaaskapel kent iemand die ook een huis gaat bouwen en een unit nodig heeft. Nu heeft die dus al gebeld. Ze komen zaterdag kijken. Hopelijk wordt het wat, zou helemaal super zijn. Grappige eraan is, dat hij toen ook de tip had gegeven dat deze unit toen te koop stond. Dus dankzij hem hebben we hem, en kunnen we hem misschien ook weer verkopen.

Beegee: fijn dat je buik inmiddels weer rustig is. En oud bloed verliezen kan niet al te erg zijn idd. Wanneer heb je nu in principe de echo staan?

Sjonno: Lisa heeft dus maar een paar tshirts. F. heeft bijna geen zomerbroeken. Hij heeft 2 broeken maar die zijn nog niet echt kort wel dun. Maar dat schiet ook niet op. Kan alleen geen korte broeken vinden voor jongens.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Lindsya za 23 apr 2011 - 5:30

Hallo meiden,

We zijn begonnen vandaag met de schutting. We waren al eerder op pad geweest ervoor maar de maten klopten niet dus we hebben hem opmaat laten maken en vandaag is die gebracht en nu hang die er bijna in, gelukkig. Alleen nog verven maar dat is niet nodig, moeten we even kijken. Ik ben echt heel blij want nu heb je toch wat meer privacy.

Beegee, gelukkig dat het nu oud bloed is. Rustig aan doen vandaag op je werk. Ik ga ook maandag flink wat lichte high light zetten, ben benieuwd. Ja we moeten er toch uit zien te komen met die schoenen Very Happy

Rupsie, dat zou mooi zijn als jullie unit verkocht wordt, wel grappig van die man, hij kan er bijna in gaan handelen Very Happy Minder dat S. loopt te mopperen, inderdaad vanavond op tijd naar bed. Leuk paaseieren zoeken bij je schoonfamilie, veel plezier.

Sjonno, ben je geslaagd in de stad voor t-shirten? Ik hoef geluukig geen zomerkleding te kopen voor mijn kleine man. Lekker veel gedaan al vanmorgen, heerlijk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama za 23 apr 2011 - 7:38

* Beegee en heb je al wat gehoord over je ingediende zw. verlof? Hoe gaat het nu met je bloedverlies is het weer over?

* Petra jij dus ook lekker geshopt voor de kids.

* Sjonno Gaat Lisa dezelfde dagen naar de psz als Rick?

* Lindsya Soms wel vervelend he als de kids hun eigen mening krijgen.

* Rupsie Nou dat zou lekker zijn als jullie de unit zo verkopen zeg!

De provocatietest is vrijdag niet doorgegaan... donderdag op vrijdag nacht heeft R. haar hele maag inhoud er uit gegooit. En ze had lichte verhoging dus durfde de kinderarts de test niet door te zetten. Nu moeten we komende vrijdag.
Dus ik heb gister even geshopt om wat zomerkleding voor de meiden te halen.

Wat is het een prachtig weer he.. hier om de hoek hebben we een heel groot openluchtzwembad. Daar zijn E. en haar papa vanmiddag een tijdje geweest.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 20:04

Goedemorgen!!

hier is het rustig in huize BeeGee.... Indy is bij men broer logeren. voor het eerst Very Happy Zij woonde eerst op een flat en nu een huis dus daar is nu een bed extra.. ben heel benieuwd! Mijn schoonzus had het wel super leuk gedaan, Indy wil namelijk altijd in een prinsessenbed slapen dus had mijn schoonzus een kroontje gekocht en op het bed gelegd en hops ineens is er een prinsessenbed Very Happy
Merle is bij men ouders, dus ik heb heerlijk door geslapen.. wel vroeg wakker! Maar goed ik wil echt wat poetsen vandaag... heb vanaf vrijdagmiddag echt volledige rust gehad en wil nu wel weer wat rommelen.. voel me verder goed, mijn gevoel zegt ook dat het goed is.. Very Happy mijn buik is ook ineens aan het groeien dus lijkt me goed... vandaag nog geen (oud)bloed verloren dus prima..

@ limburg, hoe is het met je??? en je kleine man?

@ mm, ohh balen volgende week dus de test.. Ik heb de ketting al binnen Laughing Laughing helemaal super!!!

@ lindsya, jeeeej een schutting!! haha inderdaad wat privacy nu

@ rupsie, bedoel je prikken met zo'n prikpen??? waaar heb je dat gekocht, lijkt me super leuk voor indy.
wow zou fijn zijn als de unit alvast verkocht zou kunnen zijn!!!! Very Happy
Ik zou eigenlijk 5 mei de echo krijgen maar nu waarschijnlijk woensdag of donderdag (aankomende week)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno za 23 apr 2011 - 20:08

Vrolijk pasen!

Gister goed geslaagd in de stad. Voor Rick nog een t-shirt, voor Lisa een hempje en twee shirts, voor mezelf een legging en een tuniekje en voor Chris een zonnebril. Kwam er alleen thuis achter dat ik voor Lisa ook nog een bestelling bij de h&m heb lopen, oeps haha.

Hier de kids weer voor 7 uur wakker, erg wennen weer, blegh. Vanochtend naar mijn schoonfamilie, vanmiddag na het slaapje bij m'n ouders paaseieren zoeken en daarna gaan we met m'n ouders, broer en schoonzus pannekoeken eten. Gezellig dagje dus.

@ MM...idd, heerlijk weer! Jij ook lekker geshopt voor je meiden dus. Balen dat de provocatietest niet doorging, vrijdag nieuwe kans dus. Ja, Rick en Lisa gaan dezelfde dagdelen naar de psz. Is maar voor een half jaartje en anders blijf ik op en neer aan het lopen naar de psz.

@ Liindsya..fijn zeg dat de schutting zo goed als staaat. Heb je idd, meer privacy!

@ Rupsie...dat zou fijn zijn idd als je de unit zo al kwijt was! Brutale vraag, maar zijn die dingen duur?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya za 23 apr 2011 - 20:46

Hallo allemaal, Vrolijk pasen

Mijn kleine man was om 8.15 uur wakker dus dat is netjes. Hij gaat nu ook een halfuurtje later naar bed omdat het vakantie is en het is zo lekker weer en hij haal het s'morgens weer netjes in dus dat is mooi. Ik heb ook goed geslapen, alleen ben ik weer veel moe maar dat komt denk ik dat we veel hebben gedaan.

Beegee, dat is leuk van je schoonzus, slim bedacht Very Happy Lekker dat je heb door kunnen slapen nu je meiden uitlogeren waren. Poets ze vandaag.

Sjonno, je ben goed geslaagd in de stad, voor jezelf ook, leuk. Veel plezier vandaag met eieren zoeken.

MM, minder dta je grote meisje niet lekker was. Succes met de test volgende week.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama za 23 apr 2011 - 22:01

* Beegee Wat lekker dat de meiden er niet zijn. Ik heb de ketting ook al binnen haha

* Sjonno Lekker geshopt gister dus. Dat is wel lekker dan heb je een half jaar wat tijd voor jezelf.

* Lindsya Wat een mooie tijd word jou mannetje wakker!

Hier weer een prutnacht... R. is zo aan het rommelen ze heeft vannacht wel 3 diarree broeken gehad en ze lag maar te draaien in bed. Uiteindelijk viel ze wel in slaap. Het vervelende was dat mijn mannetje vannacht moest werken dus 1,5 uur op en dan weer slapen. Tsja je moet wat er voor over hebben om je systeem goed te laten draaien hij is Ict'er.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 19:26

Goedemorgen!!

begin van de dag is al heerlijk zeg... wat een mooi weertje Very Happy... mijn wasje zit in het wasmachine en dadelijk lekker buiten hangen... verder weinig op de planning.
mijn buik is wat gevoelig vandaag..... flinke druk zit erop, lijkt me van het groeien komen ofzo.
Kids hebben lekker tot 7.45 geslapen! Gister hebben we een airco gekregen, naja we mogen deze lenen als het bevalt voor boven dan schaffen we er ook een aan, of kopen we deze over ofzo!!

@ mm, bewaar je de ketting ook tot moederdag? ik draag hem al Embarassed
Hoe is het R? wat rustiger geslapen vannacht??

@ lindsya, beter geslapen vannacht?

@ sjonno, haha lisa krijgt een mooie nieuwe garderobe dus Very Happy

iedereen lekker paaseieren gezocht? wij hebben er niets aangedaan omdat ik eigenlijk zou werken...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 24 apr 2011 - 20:02

Goedemorgen,

Gisteren heel de dag buiten gezeten. We hadden een waterballon/waterpistolen gevecht dus ik en mijn kleine man waren helemaal nat. De buren en buurtkinderen deden ook mee, het hof was helemaal nat Very Happy Ik hoop dat ik vandaag wel droog blijft :P We waren wel allebei erg moe dus we hebben goed geslapen vannacht.

MM, ach dat is minder van je kleine meisje. Misschien heeft het ook een beetje met de warmte te maken, beterschap.

Beegee, lekker he een airco, wij hebben er ook één is echt heerlijk, ik zet hem wel een paar uur van te voren aan op de slaapkamer en als we gaan slapen is het heerlijk koel. Gelukkig is het boven bij ons nog niet heel warm. Lekker rustig aan doen met je buik.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 3:00

middag!!

Ik heb gewerkt vandaag, echt lekker even afleiding gehad. Verder mijn functie geëvalueerd en dat was SUPER! helemaal happy! Ik voel me ook echt op mijn plek in deze functie...
Vanmorgen de verlos gebeld, kan helaas donderdag ochtend pas terecht voor een echo, maar goed tis niet anders. Voel me op en top zwanger in ieder geval. Ogen kan ik niet open houden, en bloeddruk zal wel laag zijn....

@ lindsya, en gister wel droog gebleven?? Very Happy

@! petteflat, hoe is het met je??

@ limburg, meid we hebben je al lang niet meer ''gesproken''.

@ sjonno, ging l.isa deze week naar de psz??

liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama di 26 apr 2011 - 3:32

@beegee nee ik draag mijn ketting nog niet ik wacht echt tot Moederdag. Wat fijn dat je gesprek zo goed uitpakte zeg!! Spannend hoor je echo.

@lindsya wat leuk een watergevecht die hadden we hier gister ook haha

hier afgelopen nacht eindelijk weer eens beter geslapen. We lopen alle 4 verkouden rond echt zo vervelend. Dus vanmiddag hebben we met z'n 3en nog even geslapen want E. was om 6:15 wakker. En ik moet echt nog wel wat bij tanken.
Ben blij dat ik deze week alleen donderdag moet werken en dan slaapt E. S'avonds bij mijn ouders omdat ik met R. vrijdag naar het ziekenhuis ga. En donderdag gaan we gezellig met wat vriendinnen uiteten.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:37

@ mm, fijn dat je weer lekker hebt kunnen slapen!! scheelt toch wel een boel he!
Wat goed dat je de ketting nog niet om hebt.. ik wel haha....

Meiden liggen al lekker op bed en ros is naar een vriend toe.. Home alone..wat een rust zeg!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: