Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 28 van 32 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 1:40

Goedemiddag,

@ sjonno, knap zeg dat lisa al kan kloklezen Laughing Laughing haha!!
peep weer he!! Hier is het gewoon nog niet droog geweest :-(
om moedeloos van te worden....

Hier een lekker lui dagje! Mijn schoonouders hebben een cadeautje gebracht voor de baby!! Zo gek om weer dat kleine spul te krijgen, en al helemaal blauw haha... wel super hoor, wordt weer een stukje realistischer... 5 aug pretecho ben dan precies 22 weken en Indy gaat mee... ben heel benieuwd hoe ze dit gaat vinden...

Ga mezelf zo even verder aan kleden moet gaan werken, ga lui de auto nemen hoor :P

liefs

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rupsie zo 24 jul 2011 - 8:16

Hoi meiden, hier even een korte update. Inmiddels alweer dag 4 van de kraamtijd. Het is erg gezellig weer en we worden flink verwend met cadeaus en kaarten etc. Met mezelf gaat het hartstikke goed. Voel me prima. Begin alleen wat last van m’n hechting te krijgen, maar die mag er over een paar dagen ook weer uit. En m’n borsten, wow die zijn ook niet echt prettig op het moment. Pamela Anderson is er niks bij haha.

Met R. gaat het redelijk zullen we maar zeggen. Gisteren had hij een topdag. Dronk goed, spuugde nagenoeg niks en kon zich ook prima op temp houden. Maar vandaag het tegenovergestelde. De hele ochtend wilde hij totaal niks drinken, zo’n 5 cc. Hij houdt z’n kaken dan gewoon echt stijf dicht. De keren als hij wel drinkt dan gaat het ook erg moeizaam, je moet er veel geduld voor hebben. Ook heeft hij vanmiddag nog maar weinig plasluiers gehad. Net ook weer de temp opgenomen en die was weer gezakt tot 36,1. Dus hij ligt op het moment tussen 2 kruiken in. Ook begint hij sinds vandaag een beetje geel te zien. Dus we zijn erg alert. Huilen doet hij eigenlijk niet. Hij slaapt de hele dag, we moeten hem echt wakker maken om te voeden. Gelukkig is hij niet suf ofzo, maar we blijven wel alert. We maken hem vannacht ook om de 3 uur wakker om te voeden.

S. en F. vinden het allebei nog steeds geweldig. De hele dag kusjes geven en ze willen ook steeds met alles meehelpen. Helemaal super dus.

Ik kom snel weer op jullie reageren als we weer een beetje in het ritme zitten.

Beegee: Zag dat de echo helemaal goed was, en dat jullie een jongetje verwachten. Wat leuk zeg. Gefeliciteerd !! Toch een sjonnie (weet de schrijfwijze van Ros niet zo goed) erbij dus.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 17:15

Goedemorgen!!!

naja het goede mag er al aangezien het 6.15 is en ik beneden zit.... :shock: :shock: Merle was aan het roepen.... grrrrrr!! Lag gister pas om 19.30 op bed en dan zo vroeg wakker... ze was namelijk om 5.15 ook al aan het kleppen........ Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
AHHHHHH niet goed voor mijn humeurtje deze ochtend, mag zo gaan werken en daarna meteen ook kantoordienst draaien... Ik ga dus mooi niet tot 5 door werken vandaag...

@ rupsie, lekker om weer thuis te zijn met je gezinnetje!! Hoe is het vannacht gegaan???

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno ma 25 jul 2011 - 4:58

Goedemorgen!

Hier een leuke dag gehad. Met vrienden en hun kids naar safaripark beekse bergen geweest. Heerlijk genoten! Ik gistermiddag bij m'n ouders wel een terugval gehad, een lichte paniekaanval, om niets eigenlijk maar zie er dan maar is uit te komen. Hakt er toch flink in en blijft dan nog wat nahangen, dat is dan wat minder....

@ Rupsie...fijn weer thuis met jullie manneke! Zag al een mooie foto van R. op je hyves!

@ Beegee...pfff wat was M.erle vroeg vandaag! Hier lag Rick om half 6 te huilen omdat hij z'n oma ( mijn mams zo miste :S ), snel tussen ons in gelegd en meneertje sliep gelukkig nog tot kwart over 7 en Lisa ook!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 19:22

Goedemorgen!!!

Gister kwam ik thuis van het werk hoorde ik dat beide kindjes bij oma zouden blijven slapen...OEHHHH ff genieten weer haha!! was ook brak van de nacht ervoor dus ik lag om 22.00 diep in dromenland en werd om 8 wakker... heerlijk geslapen :-) vandaag dagje werken, staat gelukkig niets op de agenda wat betreft afspraken... dus dat word de hele dag achter de computer hangen....

@ sjonno, wat leuk de beekse bergen! hadden jullie het ook getroffen met het weer??
Lekker dat rick dan nog even door slaapt, dat kennen ze hier dan weer niet... :-( maar goed misschien dat nummero 3 wel goed slaapt Very Happy haha....

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:55

Avond!!!

zoo de eerste jongenskleertjes zijn een feit... maar mijn god moeilijk zeg.. Ben nu bij kleertjes.com erg goed geslaagd..Onwijs lekker shoppen voor zoveel kortingen... :-)
moet even helaas nog 1 dienst meer werken, iemand ligt eruit voor lange tijd... balen maar goed, zaterdag om 11.00 begint mijn vakantie... dat staat zeker vast!!

Hoe is het met alle mama's???

@ lindsya, lekkere vakantie gehad? Zal wel balen zijn terug komen in dit kikkerlandje nu

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya di 26 jul 2011 - 21:44

Goedemorgen,

We zijn weer terug in het koude kikkerlandje. Jeetje wat hebben we het koud, niet normaal. Mijn kleine man is ook verkouden dus het schiet niet erg op. We hebben twee weken lang rond de 38 á 40 graden gehad dus het is niet heel erg gek dat hij ziek is. HIj heeft het super gedaan tijdens het vliegen en daar heeft die het ook super gedaan.
Ik ben ook met de was begonnen die is echt niet normaal daar ben ik nog wel een paar dagen zoet mee, bah.

Beegee, gefeliciteerd een jongetje leuk.

Sjonno, balen dat je een paniek aanval gehad heb. Hoe voel je je nu? Heb je nog last gehad van je spiraal?

Rupsie, gefeliciteerd met je zoontje. Hoe gaat het met je? Jullie huis is echt super geworden.

Limburg, hoe gaat het met je en met je kleine man?

Pettflat, hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

Ik heb niet alles terug gelezen dus als ik iemand vergeten ben, sorry.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:06

Avond!!!

zoo druk ochtendje gehad rondom werk.. verder lekker thuis gerommeld.. Indy en Merle hadden weer een heerlijke catfight ochtend... poeh hey!! maar goed fase?? haha
Verder al het speelgoed uitgezocht, meteen even dingen weg gegooid.... haha nesteldrang?? Ros heeft de nieuwe babykamer nu helemaal leeg --> dat was slangenkamer... Very Happy haha en nu kunnen ze de lichtkoepel gaan plaatsen, maar goed wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet.. we hebben nog even.
Op marktplaats een super leuk bedje gezien...
http://link.marktplaats.nl/469090335 kan geen foto hier neer zetten helaas... maar goed die zouden we graag willen aanschaffen!! Merle haar kamer blijft toch zoals deze is... we zien wel wanneer die vanuit ledikant naar een groter bed gaat.....
We zijn bijnaaaaaaaaaaaaaa uit de naam.. er liggen 2 suggesties klaar haha en ros moet even wennen... dus dat is meestal wel goed.

@ lindsya, balen he dit weer zo!! snap dat je kleine man nu verkoude is! Is het goed gegaan met je migraine op vakantie?

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 19:49

Goedemorgen!!

wat een rust hierzo!! Nog 1 dagje werken.. vanavond de slaap in om 22.30 tot morgenvroeg 11.00 JEAH!! gelukkig dan vakantie. mijn werktelefoon al ingeleverd haha :-)
volgende week pretecho, ben zooo benieuwd Very Happy Very Happy en volgend weekend ook Indy haar 4e verjaardag... POEHH!!! time flies zeg

@ rupsie, hoe is het met r? en met F en S? vinden ze hun nieuwe broertje nog leuk Very Happy

@ lindsya, en klaar met wassen?

@ sjonno, aan het genieten van je vakantie?

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno do 28 jul 2011 - 21:13

Goedemorgen!

Wat een rust in dit topic zeg.....

Ik heb vakantie! Chris heeft dinsdag en woensdag beneden een verfbeurt gegeven, was heel hard nodig! Dus we kunnen er weer even tegenaan, al moet Lisa dan niet net als gister weer op de muur zitten tekenen:S. Gelukkig achter de speelgoedkast, Chris snel bijgewerkt dus het valt niet heel erg op.

Gister met een vriendin naar Den Bosch geweest om te shoppen maar niets kunnen vinden haha en daarna heerlijk uit eten geweest! Kids gaan straks naar mijn broer en schoonzus en dan gaan Chris en ik naar de film van Harry Potter.

@ Beegee...jeej, bijna vakantie! Leuk, volgende week pretecho!

@ Lindsya...En? Kan je wennen aan het weer in dit landje? Hoe gaat het met Omer? Knapt hij weer een beetje op?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Petteflet vr 29 jul 2011 - 0:07

Ha meiden,

Nou hier gaat het nog steeds zijn gangetje. Raak iedere dag een stukje meer uitgeput. Heerlijk hoor, ik hou ervan..... Rolling Eyes
Vannacht ook een heerlijke nacht achter de rug. In totaal ong. 3 uurtjes geslapen, dus dat is best veel..... Ben dan nu ook echt topfit! laughcry

Gister met onze kleine vent nog naar de huisarts geweest. Het kindeke heeft erg veel last van zijn piemel en deze is dan ook helemaal opgezet. Huisarts denkt aan opgehoopte talg en verwacht dat het vanzelf weg zou gaan, door veel te plassen. Helaas hebben we vannacht bijna hele nacht met hem opgezeten. Kind werd iedere keer huilend wakker van de pijn in zijn piemel. Echt zo zielig! Geprobeerd om met een koud washandje de druk er een beetje vanaf te halen, maar helaas dit hielp steeds maar tijdelijk.
Net maar weer huisarts gebeld, want vanochtend was zijn piemel nog een stuk dikker dan gister. Nu word ik tussen 13 en 14 teruggebeld, dus ben benieuwd waar hij mee komt.

Zometeen komt een vriendinnetje langs met lunch en ik mag vooral helemaal niets doen. Heerlijk!!!

@beegee: Wat een leuk bedje zeg voor de beeb!

@lindsya: Wel een lekkere vakantie gehad dus. Tja hier in NL is het echt but! Bah bah bah! Maar als het goed is wordt het volgende week weer wat beter. Voelt je kleine man zich weer wat beter?

@sjonno: Have fun bij Harry Potter!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 0:51

middag,

@ petteflat, oh gossie toch pijn aan zijn piemel... hoop dat de HA toch echt iets voor gaat schrijven voor je hoor!!
Geniet van je lekkere lunch!
Je zwangerschap is zo echt uitzitten he... poeh!

@ sjonno, jammer niet geslaagd qua kleertjes kopen. Ojee lisa dacht meteen opnieuw de picassoo uithangen... :S... dat is minder zeg.
veel plezier vanavond!!

Ik ben vanmorgen met de meiden naar avonturenland geweest.. hebben ze lekker gespeeld Very Happy Merle ligt intussen in bed en ik heb beneden alles weer opgeruimd. Ros mag mooi boven stofzuigen straks, mijn bekken gaat het niet toelaten meer voor vandaag.
Heb gister de kleertjes binnen gekregen voor onze kleine man.. oehhh ook heeeel leuk!! Bij merle had ik maar weinig gekocht eigenlijk omdat we natuurlijk veel hadden.. dus vind het super leuk om nu weer te shoppen Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 0:55

BeeGee, wat vond Indy ervan dat ze een broertje krijgt?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 1:02

Arden schreef:BeeGee, wat vond Indy ervan dat ze een broertje krijgt?
Ze reageerde nogal koeltjes haha.. toen er 10 minuten later vrienden op de stoep stonden ging ze door het dolle heen dat ze een broertje krijgt.... dus ik denk dat ze het leuk vind Very Happy
verder denk ik als de babykamer klaar is ze pas echt beseft wat er gebeurt... voor haar is school nu een groot ding en die baby helemaal niet haha

Gast
Gast

Bericht  Rupsie vr 29 jul 2011 - 1:38

Hier ook weer een teken van leven. Ik zit op het moment maar weinig achter de computer. Hopelijk komt dat snel weer. We zijn ook nog erg druk met die kleine R. Hij drinkt namelijk ontzettend slecht. Hij krijgt nu om de 3 uur een flesje en daar doen we gemiddeld 1 uur over. Dus je snapt dat we verder weinig doen, en dat ik reuze blij ben dat m’n man ook vakantie heeft nu. Anders was het haast geen doen.

Gisteren was de laatste dag van de kraamtijd en nu hebben we nog steeds contact met de vk. Normaal is dat dan ook voorbij. Maar R. drinkt zo slecht en komt dus ook niet aan. Hij zit nu nog steeds op z’n laagste gewicht. We hebben al van alles geprobeerd (vaker aanbieden, ander flesje, andere technieken etc) en nu moeten we van de vk hem gewoon dwingen, eigenlijk gewoon de melk erin proppen. Dus je kan je voorstellen dat dat gevecht niet echt leuk is om steeds aan te moeten gaan. Hij moet eigenlijk al makkelijk flesjes van 90 cc op kunnen maar hier krijgen we er met veel moeite 60 in. De vk denkt dat het met een paar dagen dwingen wel de goede kant op zal gaan. Morgen komen ze weer langs en dan wordt hij weer gewogen. Dan moet er een flinke sprong in z’n gewicht zitten en anders wordt de kinderarts ingeschakeld. Vanmorgen is het best goed gegaan dus hopelijk gaat het nu de goede kant op. Duimen jullie mee??
Overdag slaapt hij de hele dag en ’s avonds en ’s nachts begint ie te huilen. Hopelijk heeft ie ook snel door dat het dag en nachtritme andersom moet.

F. en S. vinden hun broertje nog steeds super leuk. Die vermaken zich opperbest en willen de hele dag meehelpen met alles. Ook krijgt R. de hele dag kusjes en knuffels van ze. Helemaal leuk om te zien dus.
Met mij gaat het ook hartstikke goed. Heb echt nergens last van. Alleen ben ik ontzettend moe. Maar dat is ook niet gek. We moeten hem om de 3 u voeden (ook ’s nachts) dus hij zit nu op 8 voedingen. En als je dan over 1x een uur doet, kan je je voorstellen dat we weinig slapen.

Sjonno: Wat leuk dat jullie naar de beekse bergen waren geweest. En dan vandaag een lekker dagje naar de bios met z’n 2en. Heerlijk toch. Minder leuk dat ze getekend had op de muur. Hier moet er helaas ook een muur totaal opnieuw gestuukt worden. Hebben ze donderdagavond met een houten hamer bewerkt.

Beegee: leuk dat je al geslaagd bent voor jongenskleertjes. Ik moet ook nodig shoppen. De kleertjes die ik heb zijn allemaal te groot. Ik had echt zo’n kleintje niet verwacht.
Morgen heerlijk vakantie dus. Geniet ervan !! Jullie Indy verjaardag is ook al in zicht. Hier hebben we er ook nog 2 in de vakantie. Eerst ik en dan S. er achteraan.
Wat goed dat jullie bijna uit de namen zijn. Ik ben benieuwd.

Lindsya: Welkom terug!! Argh dat zal wel wennen voor je zijn idd die temperaturen. Dat is een groot verschil. Maar volgende week zeggen ze dat het beter wordt (hopelijk).

Petteflat: Ach meis, nog even volhouden. Succes met je zwangerschap nog even.
wat sneu zeg voor je manneke dat hij zo last heeft. Hopelijk kan de ha iets voor jullie betekenen.
Lekker geluncht?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 23:02

JAHOEEE vakantie is begonnen.... :-)

@ rupsie, wel heavy zo met al dat voeden zeg!!! kan r zich intussen wat beter op temp houden?
Fijn dat S en F zo blij zijn met hun broertje!!
Hier hebben we de verjaardag omgedraaid eerst Indy en ik daarna Very Happy

Zooo ik heb officieel vakantie!! heeeeerlijk had er zin in...Indy is bij opa, mag mee naar het werk van mijn vader die moet nog even wat doen.. INdy blijft daar ook slapen, want ze zou er 4 dagen blijven... Ze is er gister geweest en dan vanavond en morgen gewoon weer thuis hoor :P
Ze heeft besloten als ze groot is daar te gaan wonen want dat past ze niet meer in haar eigen bed... mmmmm het kwartje is niet gevallen dat ze een nieuw bed krijgt voor haar verjaardag...
merle ligt in bed, en ik hoop dat ze gaat slapen..
Ik duik zo even lekker de bank op

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno vr 29 jul 2011 - 23:09

Goedenmiddag!

Hier weer een typische zaterdag, wassen, strijken en poetsen haha.

Harry Potter gister was gaaf! Ik heb op het laatst echt een traantje moeten laten, ben vanaf film en boek 1 fan dus het is/was voor me raar dat het afgelopen is nu. Kids hadden het goed gedaan bij m'n broertje en schoonzusje dus dat was fijn!

@ Petteflat....wat sneu dat L. zo'n pijn heeft aan z'n piemeltje! Heeft de huisarts iets voor kunnen schrijven?

@ Beege.....jeej je hebt vakantie! Geniet ervan! Leuk dat je al jongenskleertjes hebt geshopt!

@ Rupsie...dat is minder zeg dat R. zo'n moeite heeft met drinken. Dan ben je daar zeker lange tijd mee bezig. Is de vk vandaag nog geweest om te wegen? Super dat S en F zo dol zijn op hun broertje!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:33

@ sjonno, ahhh traantje gelaten... (kan me er gewoon niets bij voorstellen haha... maar goed heb het compleet niet gevolgd dus dat zal het ook wel zijn)
saaie zaterdag zo he!!

Ik heb lekker mijn trainingsbroek aangedaan en zeeeer LUI geweest :-) vind het prima voor vandaag!!
merle is net wakker, die is lekker aan het rommelen... ros ligt op de bank te pitten haha... dus ik denk dat wij allemaal lui zijn Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno za 30 jul 2011 - 5:43

Hallo!

@ Beegee...jij hebt dus ook tokkie dat in je trainingsbroek :P , ik ook Very Happy ! Enne, Chris keek me ook erg raar aan gister in de bios, hij begreep m'n tranen ook niet haha.

Zo, hier echt een luie dag. Chris heeft de hal en het toilet geschilderd dus beneden is op de deuren na alles weer lekker fris! Ook maar meteen de grote schoonmaak gedaan dus het kan er allemaal weer ff tegen!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 19:33

Goedemorgen!!

Zooo dagje is weer begonnen.... :-) ik lag gister al om half 9 te slapen.. mijn god echt moe. Ik zal voorlopig ook nog wel moe blijven denk ik, afgelopen week erg veel uur gewerkt.
Verder is Indy bij men broer en zijn vriendin en die gaan vandaag paard rijden. mijn schoonzus werkt op een manege.. dus daar hebben we geen kind aan haha!!
Ros en Merle gaan misschien zwemmen vandaag, maar goed die ligt nog te pitten, had gister feest gehad.
vandaag ook weer niets op de planning...
Oh ik ga trouwens bij collega pizza eten als begin van mijn vakantie haha...

@ sjonno. zoo alles weer geverfd! wat een klus zeg, kun je er nu mooi weer een tijd tegen aan!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Petteflet zo 31 jul 2011 - 0:45

Zo meiden ik meld me ook weer even.

Afgelopen vrijdag gewoon niet teruggebeld door de huisarts! Belde rond kwart voor 3 aangezien ik nog niets had gehoord en de assistente meldde mij dat het heel druk was, maar dat de huisarts zeker nog zou bellen. Mocht ik om half 5 nog niets gehoord hebben, dan moest ik nog even de praktijk bellen. Inmiddels om 10 over half 5 nog niets gehoord, dus weer gebeld. Assistente vertelde dat hij inmiddels met zijn telefonische consulten was begonnen, dus dat ik nog gebeld zou worden. Om half 7 nog steeds niets gehoord dus toen de huisartsenpost maar gebeld. We konden gelukkig gelijk terecht. Wat bleek; zijn piemeltje is helemaal ontstoken! Is ook helemaal rood en erg dik. Gelijk antibiotica meegekregen en nu gaat het al een stuk beter. Hij heeft niet zo heel veel last meer van zijn piemel.
Maar maandag ga ik wel even contact opnemen met onze eigen huisarts, want ik vind dit echt geen stijl!

Inmiddels werd ik vrijdagavond ook gebeld door mijn zusje dat het niet goed gaat tussen haar moeder en mijn vader. En dat ze erachter is gekomen dat mijn vader een verhouding heeft. Zaterdag dus hele dag zitten brainstormen met zusje en Pat en ondertussen achter nog iets anders gekomen wat nog veel erger is dan die verhouding. Wil er veder niet zo in het openbaar op ingaan, maar het is echt heel erg! Gisteravond dus nog op stel en sprong naar onze tante in de hoop op goed advies. Maar helaas kunnen we er helemaal niets tegen doen. Het is echt KUT KUT KUT! En geloof me, dat is nog zacht uitgedrukt!
Het erge is dat het ook dinsdag al staat te gebeuren allemaal. Hoe bedoel je kort dag?!
Hier dus een erg afwezige Petteflet in huis en veel gesprekken met zusje en Pat.

Met de beeb is gelukkig alles goed. Die is nog erg druk in mijn buik en krijgt vooralsnog volgens mij nog niet veel mee van alle stressbende wat hier huishoudt.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjonno zo 31 jul 2011 - 1:28

Goedenmiddag!

Hier ff chill op de bank, Lisa slaapt en Chris is met Rick fietsen. We zijn Rick zijn middagslaapje wat aan het afbouwen en hij gaat nu om de middag naar bed. Vanochtend al bij mijn oma geweest, maar pfoe wat waren de kids druk, ze kunnen in een verzorgingstehuis natuurlijk ook geen kanten op...

@ Beegee....lekker toch, een keertje vroeg slapen. Ik heb afgelopen vrijdagavond 20.30 niet gehaald haha, was ook zo moe.

@ Petteflat....jeej, ik zou ook zeker de ha morgen bellen! Gelukkig helpt de antibiotica nu bij L.! En op je andere berichtje weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je wel een hele dikke hug geven!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 7:36

@ petteflat, ohh gossie toch een ontstoken piemel... wat sneu zeg!! (wel onwijs klote actie van je huisarts... jemig!!)
Zoo je krijgt het nog te voortduren zo zeg... dikke knuf voor je!!! Stekte de komende tijd voor jullie!!
fijn dat de baby er weinig van mee krijgt.

@ sjonno, toch ook luxe een middagslaapje afbouwen :P wie had dat ooit gedacht he haha... Very Happy

Vandaag lekker lam dagje gehad!!! heeeeerlijk! Indy heeft super naar haar zin gehad bij men broer en zijn vriendin... verder erg opletten want merle kan uit haar ledikant klimmen... pfff die haalt streken uit die Indy nooit gedaan heeft... (wij duimen nu voor een heeeeel rustig 3e kindje :P)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Rupsie zo 31 jul 2011 - 7:51

Hier ook weer even een update. Het gaat nog niet echt soepel hier. Verloskundige is gisteren nog geweest om te wegen en hij was goed aangekomen, woog 3220 gr, dus bijna weer op geboortegewicht. Het ging ook echt de goede kant op hadden we het idee. Hij dronk soms in een half uur een flesje leeg. Maar helaas is het weer mis. Hij heeft spruw dus het drinken gaat weer giga slecht. Vanmorgen gelijk hap gebeld en we hebben inmiddels medicatie. Maar die werkt pas met een week ongeveer. Pfff dus waarschijnlijk gaat hij weer niet hard groeien. Verloskundige heeft ook vandaag nog gebeld en die zei dat we echt 80 cc erin moesten krijgen, anders gaat hij teveel afvallen. Dus elke fles is weer een hevige strijd met ons manneke. Tis zo sneu en ook heel frustrerend vind ik. Schiet zo niet op. Andere kids heb je nu ook echt weinig tijd voor en we kunnen zo niet echt leuke dingen doen komende week als we zo druk met voeden bezig zijn. Maar 1 voordeel is dat m’n man lekker thuis is. Dan kan 1 van de 2 de andere nog wat extra aandacht geven. Anders is het echt niet te doen haast in je eentje. Hopelijk gaan de medicijnen snel werken. En kunnen we in de laatste week van de vakantie misschien toch nog wat leuke dingen doen met de kids.

Oja iemand vroeg het nog: op temperatuur blijft hij inmiddels wel prima zelf. Dus dat is positief.

Met de rest allemaal gaat het wel prima. Man en ik zijn wel allebei best moe, valt ook niet mee om ’s nachts om de 3 uur te voeden en als je er dan 1 uur over doet, slaap je niet veel. Maar goed we zetten door, zodat ons manneke hopelijk snel gaat groeien.

Beegee: Lekker zeg, geniet van je vakantie. Wat leuk dat Indy gaat paardrijden. En Ros en Merle, zijn die nog wezen zwemmen vandaag. Ojee Merle uit d’r ledikant geklommen. Wat een actieveling zeg.

Sjonno: Fijn dat de kids het goed gedaan hadden bij je broertje. En hmm traantje bij Harry potter haha. Ik kan me er ook niets bij voorstellen. Heb er niks mee, haha.

Petteflat: Wat een rare actie zeg van je huisarts. Ik zou morgen ook gelijk bellen. Dus toch ontstoken, gelukkig gaat het inmiddels al wat beter.
Dikke knuffel voor je meis. Veel sterkte de komende tijd. Gelukkig gaat het met de baby wel goed.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 7:56

@ petteflat, fijn dat je kleine man zich op temp kan houden. Maar jemig wat een strijd moet je zo inderdaad leveren met het voeden... poeh!! Hoop dat jullie snel de goede kant op gaan zodat het allemaal wat soepeler gaat! Snap dat het moeilijk is met 2 kindjes... (daar zie ik ook even tegenop straks) wel lekker dat jullie huis klaar is en je man lekker thuis is.!!

Ros en Merle zijn niet meer wezen zwemmen, merle was zoooo chaggo lag weer op tijd op bed en smiddags was er visite.. maaar misschien morgen, maar dan gaan we met beide meiden... :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 32 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: