Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 23 van 32 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 2:55

Middag!!
oef ik ben gesloopt...vannacht heeft Merle van 23.00-2.30 gespookt.... ze is net wakker geworden met 38,4 en dat is intussen weer 38.9.... bluhhh we beginnen weer opnieuw..(ging ook net iets te lang goed lijkt het wel) Hier is het dus zeeeeeer gezellig nu .....

@ limburg, en de afspraak nog kunnen verzetten??
spannend meubels uitzoeken!! ros en ik hebben beide een zeer andere smaak :d erg handig Evil or Very Mad

@ lindsya, en aan het genieten van je nieuwe droger?? haha
onze verbouwing is wel klaar hoor!! maar goed de kozijnen waren gewoon ook nodig. Verder moet de 4e slaapkamer nog even ''verbouwd'' worden aangezien daar de slangen zitten/zaten en dat wordt babykamer....

@ rupsie, oeeeeee einde komt er aan!! spannend.... zowel verbouwing als zwangerschap....
wat leuk dat s dezelfde juf krijgt als jij gehad hebt!! als de leerkrachten het bij indy op school vol houden zou dat in groep 5 kunnen haha...Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 vr 10 jun 2011 - 3:16

Nou het gaat lekker hier, not. R. wil totaal niet slapen vandaag, is veel aan het mopperen en alleen bij mama is het goed, ook spuugt en poept hij alles en zich zelf helemaal onder :-(, hopelijk gaat het morgen weer beter met hem.

Tussen de middag S. opgehaald en ze zeiden dat hij nog een beetje ziekjes was. Tot nu toe is er niks te merken aan hem en is hij lekker naar het dorp toe met m’n ouders, voor mij boodschapjes halen en pakketjes wegbrengen ;-). Hopelijk merken we vannacht ook niks van zijn ziek zijn want meestal heeft hij er dan alleen last van. Zul je altijd net zien nu mijn man er vanavond en vannacht niet is maar gelukkig zijn m’n ouders er :-).

We mogen dinsdag einde van de middag met R. naar fysio. Je gaat steeds meer merken dat hij een voorkeur heeft. Toenstraks lag hij in z’n wipstoeltje en kon de tv niet zien behalve als die z’n hoofd na z’n niet favoriete kant draaide maar dat deed die niet en toen was het weer huilen.

@ Beegee, kan me voorstellen dat je gesloot bent na zo’n drama nacht! En balen dat ze nu weer verhoging heeft, het schiet niet op zo.

Jullie dus ook al niet op 1 lijn, houdt Ros ook van typisch mannen stijl?

Wanneer komen de nieuwe kozijnen?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya vr 10 jun 2011 - 8:43

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is naar school geweest. Nu heeft die lang weekend en moet dinsdag weer naar school. Vandaag ook een droger gekocht, helaas komen ze hem dinsdag brengen, nou ja dat is te overzien. Vandaag heb ik wel mijn was naar mijn moeder gebracht en daar in de droger gedaan, heerlijk zacht is het weer. Ook vandaag een stofzuiger gekocht wat ik de hele tijd wilde doen maar kon geen keuze maken dus ik ben even klaar *even afkloppen voor er weer iets stuk gaat*
Vandaag is ook de huisarts even bij mijn moeder geweest want het ging de hele tijd al niet zo lekker. Nu komen ze bloedprikken en ze moet een foto laten maken van de ene knie waar ze aan het geopereerd is want die doet echt heel erg zeer dus ben benieuwd.

Beegee, minder dat Merle weer ziek is, beterschap. Hoe gaat het nu met haar? Nee ze komen mijn droger dinsdag brengen helaas Very Happy

Limburg, minder dat R. niet wilde slapen vandaag overdag. Hopelijk gaat de nacht beter. Ach S. ook een beetje ziek, hopelijk komt het er vanavond niet uit, sterkte. Beter dat ze niet naar dezelfde kdv gaan.
Nee mijn droger is in de brand gevlogen. Hij was nog geen vier jaar oud. Ik koop echt nooit meer dat merk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:56

@ lindsya, ohh gelukkig even bij je mams gedroogd! altijd lekkerder he als die harde stugge handdoeken die van de lijn afkomen haha!!
je moeder wordt weer even goed onderzocht... (houd echt niet op he)

@ limburg, en is het stilletjes bij je?? hoop dat beide knullen het vannacht goed gaan doen voor je!!
ros is kleurenblind dus die heeft echt GEEN stijl.. Very Happy

Merle had net met het naar bed gaan 39,2... om 20.15 weer huilend (naja huilen kan ze niet? geen stemmetje dus meer piepend) wakker geworden 38,7..... men moeder ff op en neer naar de apotheek om mijn voorraad zetpil/sinasspril aan te vullen....
Zondag gaan we eigenlijk naar Belgie, ik denk alleen dat Ros thuis mag blijven bij Merle als het zo door gaat...
Ros heeft net onze ''nieuwe' auto opgehaald....tsja wat zal ik er van zeggen...wilde graag wat luxer maar goed ros en ik hadden niet echt dezelfde smaak en nu dus maar een goedkope genomen haha... maar goed centjes over voor de kozijnen dus nu doen we 2 dingen....

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 10 jun 2011 - 9:12

Beegee, hopelijk knap ze van het weekend een beetje op Merle. Leuk dat je naar Belgie gaat, veel plezier alvast. Nu kan je inderdaad twee dingen doen, even sparen en dan kunnen jullie over een tijdje misschien wel een luxere auto kopen.

Die harde handdoeken van de lijn zijn echt niet fijn. Ik ben blij dat ik ze nu lekker zacht heb, heerlijk. Nee met mijn moeder houdt het helaas nooit op.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 18:38

Goedemorgen....
naja het goede mag er af.... ben MOEEEEEEEEE

Merle had redelijk goed gedaan ze werd om half 6 wakker.. even wat water gegeven, helaas begon ze 15 minuten daarna als nog te piepen. Om half 7 paracetamol gegeven ze begon al met 39,3 hoop dat het nog gaat zakken want zo schiet het niet op.
Ros moet werken en ik kan nu niet gaan dansen met Indy helaas.... :S zal wel een dagje binnen blijven worden vandaag.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 10 jun 2011 - 19:56

Goedemorgen,

Hier redelijk goed geslapen. Mijn kleine man is al twee nachten achter elkaar gillend wakker geworden, de eerste nacht kneep een hand in zijn wang en vannacht zag die een groot beest dus die is wel eng aan het dromen. Gelukkig viel die daarna weer snel in slaap.
Vandaag niet veel op de planning, beetje rommelen in huis en de strijk zoals altijd, helaas.

Beegee, balen dat je zo moe ben, hopelijk kan je vandaag even uitrusten. Hopelijk is Mele wel opgeknapt als ze geholpen moet worden. Jammer dat indy niet kan dansen volgende week weer.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:59

Goede bijna-middag Very Happy

@ lindsya, en lekker gestreken?? komt echt geen einde aan he!! Ik droom ervan om 1 maand lang gewoon niet te hoeven wassen en strijken oja en opruimen van de was.. lijkt me heeeeerlijk..

Merle lig te slapen al vanaf half 10.. koort was super gezakt nar 37,7 ! hopen dat het nu ook laag blijft al heb k er een hard hoofd in... ohh ze is wakker haha!! zo maar even tempen weer...indy is zich druk aan het verkleden...alle sjaals komen te voorschijn hierzo.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno vr 10 jun 2011 - 23:02

Goedemorgen!

Afgelopen donderdag eerste gesprek gehad. Ik moet dus meer gaan ontspannen, tjah what's new haha. Heb tips gekregen, ga ze gebruiken en ik zie wel. Voelde wel als een opluchting om gewoon je verhaal te doen.

Verder niet veel nieuws hier. Vandaag op pad geweest voor een groot bed voor Rick maar ik vind het maar moeilijk om een beslissing te maken haha.

@ Limburg...ah nee, vind dat geen zeuren over de nachten die R. doorslaapt! Is alleen maar fijn voor jullie!

@ Beegee...duur he, nieuwe kozijnen! Wij willen over een jaar of 4 er een stuk aanzetten maar ik zie nu al op tegen de kosten haha. Wat voor auto heb je nu gekocht?

@ Lindsya..balen zeg dat je zo slecht slaapt zeg. Ook vervelend van die hoofdpijn dan steeds. Ik heb de laatste tijd ook flink hoofdpijn, echt vervelend is dat. Haha, jij kan dus niet zonder droger. Ik eigenlijk ook niet maar ik probeer te bezuinigen door hem niet meer zo vaak aan te zetten.

@ Rupsie...waah wat spannend dat S. mag gaan wennen op de basisschool! Wat gaat het snel he? Zou leuk zijn als ze bij vriendjes in de klas komt. Dat is iets waar ik tegenop zie. Rick zijn vriendjes wonen in een andere wijk maar gaan wel in onze wijk naar de psz. In hun wijk is wel een basisschool maar geen psz, dus die mannetjes gaan straks niet naar de school waar Rick naartoe gaat. Vind dat echt jammer.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:46

Sjonno schreef:Goedemorgen!

Afgelopen donderdag eerste gesprek gehad. Ik moet dus meer gaan ontspannen, tjah what's new haha. Heb tips gekregen, ga ze gebruiken en ik zie wel. Voelde wel als een opluchting om gewoon je verhaal te doen. fijn toch om je verhaal te doen!! moet je nu regelmatig terug komen?

Verder niet veel nieuws hier. Vandaag op pad geweest voor een groot bed voor Rick maar ik vind het maar moeilijk om een beslissing te maken haha. gaat l.isa dan over naar het bed van rick?

@ Beegee...duur he, nieuwe kozijnen! Wij willen over een jaar of 4 er een stuk aanzetten maar ik zie nu al op tegen de kosten haha. het is ook duur haha...wij hebben ons huis uitgebouwd met 3 meter diep en 7,2 meter breed met 1 verdieping erop en we hebben er ongeveer 33.000 voor neer gelegd. :S het zijn de kleine dingen die gewoon erg veel kosten..MAAAAR het levert zoveel meer woongenot op!! Wat voor auto heb je nu gekocht? |UHHH dan zou ik naar buiten moeten om te kijken haha!! het is een groene station in ieder geval... Very Happy

Wij hebben net de datum binnen gekregen voor het verwijderen van Merle haar neus amandelen... 24 juni al!! dat is zeer snel.... sta er echt van te kijken.

ga even wat te eten maken.... heb zin in iets maar wat??? erg he

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 11 jun 2011 - 2:41

Hallo meiden,

Ik heb vandaag beneden even alles gestoft en gestofzuigd, mijn nieuwe stofzuiger is echt perfect helemaal gelukkig mee Very Happy Eigenlijk wilde ik ook de bovenverdieping doen maar toen kwam de buurvrouw of ik op haar kinderen wilde passen want ze moest naar de tandarts want ze had een hele dikke wang. Ik zie mezelf geen vier kinderen hebben Very Happy, ben ook echt moe nu. dus de bovenverdieping doe ik morgen en de strijk begin ik denk vanavond aan angel

Beegee, gelukkig dat de koorst gezakt was, hopelijk blijft het zo. Leuk dat Indy zich telkens aan het verkleden is. Ik droom daar ook van, gelukkig hoef ik op vakantie niet schoon te maken en de was/strijk te doen, heerlijk. Alleen als ik terug kom Wink

Sjonno, goed dat je hart heb kunnen luchten. Hopelijk kan je iets met die tips om je te ontspannen, sterkte. Leuk dat je voor Rick een groot bed gaat kopen. Wat voor iets wil je, iets met een kleurtje of gewoon wit?
Van mij draai die niet heel veel vind ik. Ik doe altijd mijn handdoeken, beddengoed, theedoeken en ondergoed erin. Kleren gaan nooit bij mij in de droger, maar ik mis hem echt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno za 11 jun 2011 - 3:27

Ola!

Vanmiddag Lisa's bedje verplaatst naar waar straks haar peuterbedje ( idd, die van Rick ) moet komen te staan. Ze heeft gewoon een klein kamertje en anders past het niet, kan ze nu vast wennen dat ze op een ander plekje in haar kamertje gaat slapen. Lisa krijgt dus Rick z'n peuterbedje maar wat hebben ze voor meiden leuke peuterbedjes! Moest me inhouden om voor Lisa niet gewoon een nieuwe te kopen haha. We hebben ook besloten dat Rick een groot bed en toebehoren voor zijn verjaardag krijgt. We weten anders toch niet wat we hem moeten geven.

@ Beegee...hihi, je weet dus niet wat voor auto Ros heeft gekocht. Woow, wat een geld die verbouwing! Over 4 jaar moeten we onze hypotheek 'vernieuwen' hoop dat we dan wat kunnen want anders verbouw ik niet haha. Ik moet over 4 weken weer terug, moet dus wat lijsten invullen en die gaan we dan bespreken.

@ Lindsya..Haha, ik moest echt lachen om je opmerking ik zie me geen 4 kinderen hebben. Ik ook totaal niet haha. Rick heeft een beukenkast ( is nog van de babykamer ) en ik wil ook wel richting die kleur voor z'n groot bed al valt het niet mee om er 1 in het beuken te vinden.

Jullie nog plannen voor dit lange weekend?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya za 11 jun 2011 - 4:28

Sjonno, beuken is inderdaad moeilijk een bed in te vinden en vooral dezelfde kleur als de kast, succes met zoeken. Hopelijk slaap Lisa nu haar bedje is verplaatst.
Ik zie het mezelf echt niet doen 4 kinderen. Misschien komt het nu ook door de leeftijdverschillen maar het is vermoeiend. We hopen nog op een kindje en dan is het echt over voor ons Very Happy Mijn man heeft 9 dagen achter elkaar gewerkt en morgen en maandag is die vrij dus we gaan morgen lekker rustig aan doen en maandag willen we gaan zwemmen. Jij nog plannen?

Mijn kleine man en ik hebben pizza besteld, hadden we trek in en ik moest van het menu vandaag een pizza hawai eten maar ik had geen zin om hem zelf te maken dus zo is het makkelijk. Mijn kleine man vind altijd de aardappeltjes het lekkerst. Mjn man moet vanavond nog alleen werken en dan is die lekker twee dagen thuis, maandag gaan we zwemmen omdat onze boef dat zo graag wil, hij is echt een kleine waterrat Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno za 11 jun 2011 - 20:44

Goedemorgen!

@ Lindsya...jammie pizza! Hoeveel kilo's en je nu kwijt als ik vragen mag? Leuk, morgen gaan zwemmen!

Hier weer een vroege morgen, ik kan daar zo slecht tegen! Net al wel een stuk weesten fietsen/wandelen met de kids en dadelijk naar mijn oma haar nieuwe huisje kijken. Ze hadden beloofd dat ze in de 2persoonskamer mocht blijven wonen na het overlijden van oma maar helaas, dus niet. Na het middagslaapje gaan we naar mijn ouders.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya zo 12 jun 2011 - 0:05

Hallo meiden,

Lekker weertje vandaag. De beneden en bovenverdieping helemaal schoon en mijn strijk is weg, heerlijk. Nog wat dingen klaar gelegd in de koffer dus dat gaat ook al goed. Ik weeg mezelf altijd op zondag en ik schrok me rot, ik ben gewoon 10 kilo afgevallen cheers Had ik eerlijk gezegd niet verwacht Very Happy ik ben super blij.

Sjonno, oh dat is rottig voor je oma, eerst iets beloven en dan toch niet. Hopelijk krijg ze het naar haar zin in haar nieuwe huisje. Minder dat de kids weer vroeg waren vanmorgen. Ik ben nu 10 kilo afgevallen. Ik ben begin volgende week met week 9 en dan is het boek uit en begin ik overnieuw tot ik op vakantie gaat en dan stop ik er mee.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 0:15

goedemiddag!!!

we stonden op pagina 2!!ahhhhh
Hier al een aantal zeeeeer vervelende nachten achter de rug. Zaterdag op zondag nacht ook bij de HAP gezeten met Merle....ze heeft een fikste oorontsteking :S weer! een stootkuur AB... nu maar hopen dat het ook aanslaat want op dit moment doet het echt nog niets... Haar temp begint rond de 38,5 in de ochtend dan zakt het door de paracetamol weer naar 37,7 ongeveer en vanaf een uurtje of 15.00-16.00 stijgt het weer..(ondanks de paracetamol) en om een uurtje of 22.30 zit ze op een piek gister was het 39.8! echt de nachten zijn dramaaaa en overdag doet ze het eigenlijk prima.....op wat hangen en jegelen na... eten doet ze niets, maar goed dan maar weer terug naar 3 flessen melk.. vandaag wel een kwart potje gepureerd fruit op.. (stond nog mooi in de kelder stof te vangen haha)
Maar goed onze dagen hier zijn de afgelopen dagen zeer vermoeiend geweest....

@ lindsya, wowwww wat goed 10 KG!!!!!!!! super zeg Very Happy!!!!

@ sjonno, wat balen zeg die vroege ochtenden.. :S was het mee gevallen het huisje voor je oma?

@ meeko, hoe bevalt het werken?

@ limburg, hoe zijn de nachten gegaan met je kleine man?

@ petteflat, hoe gaat het met je?

@ rupsie, en en en zijn er al foto's haha!! de babykamer weer een nieuwe laag verf gehad?

liefs

Gast
Gast

Bericht  Petteflet ma 13 jun 2011 - 6:09

Ha meiden,

Ik meld me ook weer even. Drukke week/weekend achter de rug. Pat vierde zaterdagavond zijn verjaardag. Het was echt supergezellig. Groot feest in de tuin met muziek en heeeeeel veeeeeel alcohol. OMG ik heb me kapot gelachen! Ouders die gewoon helemaal los gingen, op zoek naar alcohol om shotjes mee te maken enz. Al met al een zeer geslaagd feest. Alleen jammer van die enorme bende de volgende dag...haha. Zijn 2 dagen bezig geweest met puin ruimen. Nu zit het er weer spik en span uit gelukkig. Hebben wel inmiddels al 3x de vloer gedweild, maar die heeft nog wel een dweilbeurt nodig...haha.

Ook Luka heeft zich heel goed gedragen. Is gewoon bij het feest aanwezig geweest en is rond uurtje of 12 bij opa op schoot in slaap gevallen. Toen naar zijn bed gebracht en hij werd de volgende ochtend pas om 10.30 uur weer wakker. Gistermiddag ook nog ruim 2 uur liggen pitten en vanochtend werd meneer ook pas weer om 10.15 uur wakker. Volgens mij heeft hij ook een kater ofzo..haha.

Ik heb nu wel echt giga last van mijn bekken, maar het was het waard. En ik zit al op de 30 weken! Whoehoe, einde is in zicht. Woensdag laatste keer naar de verloskundige en dan alweer naar de gyn.

Luka gaat morgen trouwens wennen op de "grote" school. HIj heeft er echt onwijs veel zin in. Zo leuk om te zien! Zaterdag wordt hij alweer 4 jaar. Pfff wat is dat hard gegaan zeg.

@beegee: Ach jeetje Merle nog steeds zo ziek. Hopelijk helpt die operatie. Bij Luka heeft het iig allemaal de keren wel een tijd geholpen. Krijgt ze alleen buisjes of gaat ook dr neusamandel eruit? Hou er wel rekening mee dat die neusamandel weer aangroeit he?! Dat is wel snel hoor 24 juni al terecht. Wat fijn zeg!!! Dan heb je dat iig weer gehad.

@lindsya: Oh je vakantie komt steeds dichterbij!!! Heerlijk!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lindsya ma 13 jun 2011 - 22:37

Hallo allemaal,

Gisteren mijn schoonfamilie op bezoek gehad, was gezellig. Gisterenavond even naar mijn vriendin geweest, haar kleintje is gegroeid gaat echt snel zeg, het is wel een poppie. Ik ben helemaal verliefd op haar geworden Very Happy Ik heb sinds gisteravond ook heftig kiespijn, helaas kon ik vandaag niet terecht bij de tandarts. Ik mag morgen komen, nu heb ik de pijn redelijk onder controle maar ik zou blij zijn als het morgen is.
Mijn kleine man is ook thuis gebleven van school, hij heeft keelpijn en hij hoest weer, gelukkig geen koorts even aankijken want morgen heeft die sportdag.

Beegee, hoe gaat het Merle? Oorontsteking is echt vreselijk, beterschap.

Pettflat, leuk dat de verjaardag geslaagd was. Spannend dat Luka gata oefenen op de basisschool, ben benieuwd hoe die het vind. 30 weken alweer, nog 10 weken en dan is het klaar voor je. Sterkte met je bekken.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Petteflet di 14 jun 2011 - 0:50

Nou dat was het dan: onze lieve peuter is nu toch echt een lieve kleuter geworden.
Hij moest wel even een paar traantjes laten, maar het ging best goed. Ben benieuwd als ik hem zo weer ophaal hoe hij het heeft gehad enz.

@lindsya: He bah kiespijn! Wel fijn dat je morgen al terecht kan dan zeg. En je kleine vent ziek. Hopelijk voelt hij zich morgen wel wat beter, zodat hij lekker mee kan doen aan de sportdag.

Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 14 jun 2011 - 3:53

Hi meiden,

Even snel een reactie van mij, ik hoor R. wakker worden.

Hier ben ik ook weer eens. We hebben erg drukke dagen achter de rug met veel heen en weer rijden, verbouwing en feestjes en een zieke R.

Gisteren moesten we met R. naar de huisartsenpost. Sinds woensdag poept hij heel dun en veel en zat er steeds helemaal tot zijn nek onder, grotere luiers gekocht want hij zat op het randje van nummer 1 maar helaas hielp dit niet en werd het poepen steeds dunner en vaker, het liep direct zijn luier uit en hij was heel onrustig, slaapt overdag bijna niet en spuugt behoorlijk. Zaterdagavond ging hij ook zijn flessen niet meer leegdrinken, zondag werd het ook alleen maar erger en gisteren was het zo erg dat hij steeds 2 keer binnen een uur compleet verschoond moest worden omdat alles er van onder en boven uit kwam:-(. Toen toch maar gebeld voor de zekerheid en we moesten langskomen omdat ze geen risico nemen met zo’n kleintje. Gelukkig waren we er op tijd bij en is hij niet uitgedroogd en is nog heel alert. Zodra hij bijvoorbeeld suf word of minder dan de fles opdrinkt op koorts krijg, moeten we weer direct naar de huisarts.

Doordat die ziek is, kan die vanavond niet naar fysio. Hoop dat hij wel weer snel terecht kan want hoe langer we wachten, hoe erger de afplatting denk word.

Vandaag de intake van het kdv gehad en de oude leidster van S. kwam gelijk op me af en vond het helemaal leuk dat we daar weer kwamen, ze vond het alleen jammer dat ik R. niet bij me had maar ze zien hem volgende week want dan mag die 2 uurtjes proefdraaien en die week erna een halve dag.

Verder ook druk met de verbouwing maar voor m’n gevoel schiet het totaal niet op, het stucwerk wilt bijvoorbeeld totaal niet drogen waardoor het plaatsen van de keuken in gevaar komt :-(. Wel hebben we maandag een bank gekocht, meubels zijn we ook zo goed als uit behalve de eetkamerstoelen, mijn man wil zwart en ik niet dus daar moeten we het nog eens over worden.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 17:05

Goedemorgen!!!

hier een vroege ochtend.. om half 5 hoorde ik Merle al en heb het kunnen rekken tot half6... vroege ochtend dus weer... dadelijk werken tot 10.00 en om 11.15 met Merle in het ziekenhuis zijn voor longfoto's. Gister nog even bij de HA geweest, haar oren waren nog ontstoken maar goed het was wel al minder. verder kon de paracetamol niet zoveel kwaad. wel even voor de zekerheid een longfoto aangezien ze al 2 keer eerder een longonsteking heeft gehad...

@ limburg, jemig wat schrikken zeg. Hoe gaat het nu met R?

@ petteflat, en hoe heeft je kleuter het gehad Very Happy ... en jij zelf natuurlijk Very Happy
Ja helaas groeien die gekke dingen weer aan he! maar goed als ze maar 1 jaar alvast een zonder ziek zijn door kan komen, zou dat al heel fijn zijn....

@ lindsya, nog een beetje een goede nacht gehad ondanks dat je kleine man niet zo lekker was?

Ga zo even de wc alvast poetsen en een wasje aan zetten... kan maar productief bezig zijn niet dan..

silent

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 14 jun 2011 - 19:30

Goedemorgen,

Hier gaat het langzaam beter met R. heb ik het idee, hij poept nog erg veel en is nog erg dun maar het stroomt er niet direct meer uit. Het leegdrinken van z´n flessen gaat nog wel erg wisselend. Vannacht heeft die geslapen van 23.30 tot 06.30 uur en afgelopen nachten ging het ook goed, hij is afgelopen dagen tussen 05.30 en 06.45 uur wakker geworden voor de fles dus dat is heerlijk, hopelijk komt het alleen niet doordat die ziek is. Alleen het slapen overdag is een drama, hij slaapt niet langer dan 45 minuten alleen gisteren heeft die weer langer geslapen, hopelijk zet dit door.

@ Beegee, is soms wel makkelijk dat Ros kleurenblind is of niet? Zou hier wel even ideaal zijn, kan ik gewoon voor de witte stoelen kiezen ipv zwarte ;-).

En hoe bevalt de nieuwe auto? Wist je niet welke Ros ging halen dan?

Het gaat nog steeds niet zo goed met M. zo te lezen, schiet niet op. Fijn dat er toch voor de zekerheid longfoto’s gemaakt worden met haar geschiedenis. Zit ze nog aan de antibiotica?

@ Lindsya, gisteren de droger bezorgd?

Wanneer krijgt je moeder de uitslagen?

Achteraf met S. was er helemaal niks aan de hand, tenminste bij ons is die niet ziek geweest. Ik denk dat hij gewoon erg moe was die dagen en dat het daardoor kwam.

Hoe gaat het nu met het slapen van O.? Niet meer gillend wakker geworden?

Wat knap dat je al 10 kg bent afgevallen!

Succes vandaag bij de tandarts!

@ Sjonno, die tip voor ontspannen zou voor mij volgens mij ook goed zijn. Lukt het al een beetje?

Inmiddels kunnen slagen voor een groot bed voor R.?

@ Petteflet, wat gaat je zwangerschap snel!

Hoe is het met L. op school gegaan? Wat gaat het hard he!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Petteflet di 14 jun 2011 - 22:09

Morguh meiden,

Nou Luka heeft het erg leuk gehad op de grote school. Hij moest bij het weggaan wel huilen, maar niet echt overstuur huilen zeg maar. Volgens de juf ging het heel goed en heeft hij heerlijk met alles mee gedaan. Ook begon hij uit zichzelf te vertellen tegen de juffen, dus dat is een goed teken. Bij het ophalen moest hij wel weer huilen, maar dat waren denk ik tranen van ontlading. Het is natuurlijk best spannend allemaal! Maar hij heeft gelijk alle opa's en oma's gebeld om te vertellen hoe het was enzo. Dus wij hebben er een goed gevoel over. Jammer dat hij nu pas 15 augustus weer gaat.

@beegee: Ik snap je gevoel. Een jaar zonder ziek zijn is al echt heerlijk! Wij zijn hier sinds januari ziekzijn vrij en het voelt echt HEERLIJK! Mag ook wel na bijna 4 jaar ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Hoop dat deze beeb wat minder ziekzijn gevoelig is hoor! Heb mijn portie wel gehad nu...... smile

@limburg: Oh wat balen dat het stucwerk niet echt wil drogen. Hopelijk is het wel droog tegen de tijd dat jullie keuken wordt geplaatst.
Jeetje dat klinkt niet goed bij R. Wel fijn dat het ietsje beter lijkt te gaan! En hopelijk zet hij deze nachten door.
Er zijn dagen dat ik ook vind dat mijn zwangerschap snel gaat, maar gisteravond vroeg Pat nog aan mij, mop kan ik wat voor je doen, waarop ik antwoordde: ja de tijd vooruit zetten!

@lindsya: Echt knap hoor dat je al 10 kilo kwijt bent!!! En je kleine vent weer beter en naar de sportdag vandaag?

Nou hier vanmiddag weer afspraak bij de vk. Ben benieuwd. Volgens mij is mijn bloeddruk iets naar beneden, want voel me al een paar daagjes licht in mijn hoofd enzo. Hij was steeds netjes 120/60, 120/70.

Verder vandaag maar eens beginnen aan de traktaties voor Luka zijn verjaardag. Hij gaat vrijdag trakteren op het kdv, dus moet even aan de slag. Weet nog niet precies wat ik ga maken, maar dat komt goed.

En vandaag komen, als het goed is, de foto's van de shoot binnen! Spannend!!!!

Liefs

Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 23:29

Middag!!

Zoo merle heeft vanmorgen 1,5 uur op de bank geslapen bij men moeder haha... ze was helemaal out! Zo grappig toen ik thuis kwam en ze gewoon niet eens wakker werd... Very Happy longfoto is gemaakt mogen over 3 dagen!! bellen voor de uitslag. Vind dat zo vreemd? het gaat om een longonsteking en dan pas over 3 dagen weten of het zo is ja of nee???? HUH.... maar goed ik bel morgen gewoon even op en vraag het even na...
oja Merle ''leeft'' nu weer op de flessen melk, vind dat zo weird 1 van 1,5 die dan teert op 3 flesjes melk... maar goed de HA zei dat dit prima was om haar alsnog wat binnen te laten krijgen....

@ petteflat, wat goed zeg dat hij al kletste tegen de juf! en dat is minder he dat ie nu nog zo lang moet wachten... :S

Ik hoop ook voor jullie dat de beeb minder vatbaar is!! zelf wij hebben wel wat mee gemaakt met merle maar in vergelijking jullie met l.uka stelt het nog weinig voor hoop ik toch ook echt dat de volgende minder vatbaar is hoor!! het is gewoon mega slopend....

Aj minder als je bloeddruk daalt!! ik heb een lage bloeddruk en wordt er echt helemaal gek van. Kan op 1 van de woningen gewoon niet werken daardoor... :S (100-55 was het de laatste keer)

@ limburg, zooo wat goed van r zijn nachten!!! Ik duim voor je dat hij ook overdag weer lekker gaat slapen Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya wo 15 jun 2011 - 0:01

Hallo meiden,

Ik ben naar de tandarts geweest. Ik heb wortelkanaalbehandeling gehad en hij heeft geboord en geveild en alles. Nu gaat de verdoving uitwerken maar ik kan nog tot 3 dagen napijn hebben. Ik voel nu al weer pijn, hopelijk is het snel over want ik word er gek van. Over een maand moet ik terug komen.
Mijn kleine man is thuis gebleven, ik moest naar de tandarts en ik vond het zo zielig om gelijk hem te laten sporten dus hij gaat morgen weer naar school.
Mijn droger is gisteren binnen gekomen, ik ben helemaal blij ermee Very Happy

Limburg, gelukkig dat R. al wat op gaat knappen. Minder dat het stuc werk niet wil drogen, kunnen ze geen oorzaak vinden. Leuk dat jullie ene bank hebben gekocht, wat voor kleur is het? Hopelijk komen jullie samen ook uit de meubels. Mijn moeder krijg pas volgende week de uitslag dus ik ben benieuwd.

Pettflat, leuk dar Luka het leuk vond op de kleuterschool. Het is ook allemaal spannend dus snap best dat die een traantje moest laten. Oh traktatie's, gelukkig heb ik nog even om er over na te denken. Ik ben echt geen crea bea Very Happy Ben benieuwd naar de foto's, wel even showen hier of op je hyves.

Beegee, zo drie dagen wachten op de uitslag van de foto. Hopelijk kan je de uitslag iets eerder krijgen. Ach dat ze op de bak in slaap is gevallen, dat kom van vroeg op staan.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud