Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 5 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 23 maa 2011 - 1:06

Ze heeft gewoon gewacht tot haar papa ook thuis was ;-)
nou meis succes en laat haar nu maar gauw komen zodat je niet naar het ziekenhuis hoeft!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rupsie wo 23 maa 2011 - 3:34

Meeko: wauw wat super zeg. Hopelijk zet het goed door zodat je lekker thuis kan bevallen. En idd zoals MM al zegt: ze heeft gewacht tot papa een dagje thuis was. Heel veel succes !!
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 4:23

Spannend meeko!!!! Succes meid Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 4:46

Meeko succes!!!!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 4:48

@ limburg, en hoe was de echo??

@ lindsya, de dag is wel mooi geworden he!! Very Happy

@ mm, ojee wat een dubio zeg.. :S heel veel succes met bedenken hoe of wat

@ petra* hoe is het met je?? en je hele gezinnetje Very Happy

Zooo hier alles lekker!! Beide meiden hebben geslapen vanmiddag...Very Happy INdy van 13.00-15.30 en merle van 13.00-16.15 ik heb genoten!!!!!! Very Happy
ik heb natuurlijk geen zak uitgevoerd whahaha!!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya wo 23 maa 2011 - 7:46

Meeko schreef:M'n vliezen zijn net gebroken!!!!
Goh wat was dat een raar gevoel, hoorde en voelde echt iets knappen.
Ik had vanmorgen al wat last van weeën om de 10 minuten, maar dat was weer afgezwakt, dus ik weer ontzettend balen.
Was ik weer even naar bed gegaan en ineens weer zo'n wee en braken mijn vliezen!
Eindelijk gaat t beginnen!!
Hoop zo dat t nu een beetje snel op gang komt en ik niet alsnog naar t ziekenhuis moet.
Ben echt zo blij!!

ps niks op mijn hyves please!

Spannend. Ik hoop dat je inmiddels al je meisje in je armen heb en anders zet hem op.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Lindsya wo 23 maa 2011 - 7:55

Hallo allemaal,

Mijn kleine man heeft lekker heel de middag buiten gespeeld en ik heb er bij gezeten met de buurvrouw en een familielid van mijn man, die bij ons in de buurt woon. Echt gezellig weer, zo buiten zitten met zijn alle, echt gemist door de winter.
Ook bij mijn moeder geweest, ze heeft een aantal nieuwe medicijnen gehad erbij en toen wij weg gingen werd ze opgehaald voor de mri-scan dus ik ben benieuwd wat daar weer uit komt.
Volgende week dinsdag gaan we naar de film Gooische vrouwen, helemaal zin in. Je moest kaartjes bestellen dus gelijk maar gedaan via internet en dan gaan we gelijk ergens een hapje eten, gezellig.

Limburg, lekker schonen bedden, alleen is het altijd een rotwerk vind ik. Goed dat je al afspraken heb bij de kapper. Ik weet echt niet wat ik wil met mijn haar en ik moet ook even tijd inplannen want dat gaat nu een beetje moeilijk, met mijn moeder en ik zit met de kleine dus even aankijken. Ik heb alvast 4 april een afspraak bij de pedicure en ik wil deze week nog even voor mijn wenkbrauwen laten doen dus stap bij stap kom ik er wel Very Happy

Beegee, de dag begon hier een beetje somber maar rond een uur of 12 kwam volop de zon, heerlijk. Zo jouw meiden hebben heerlijk geslapen vammiddag en dat met het mooie weer, kon jij lekker relaxen heerlijk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie wo 23 maa 2011 - 9:28

Goedenavond. Vanmorgen begon de dag alweer vroeg, half 7 allebei klaar wakker. Vervolgens was onze kleine man niet te genieten, dus nog lang niet uitgeslapen. Alleen maar huilen. Erg gezellig dus. S. mocht naar de psz. Die heeft zich daar prima vermaakt.
Ik ben samen met F. naar m’n schoonvader gegaan om eten te brengen. Verder zijn de werkers hier nog hard aan het werk elke dag. Dus de koffie en de koeken etc. vliegt er ook doorheen.
F. heeft vandaag weer gepoept maar het ging nog steeds niet vanzelf. Nog flinke harde ontlasting. Hopelijk gaat het snel werken nu.

Morgenavond ga ik lekker even shoppen met m’n zus in de stad. Heb echt nieuwe kleding nodig. M’n oude zwangerschapskleding is niet echt geweldig meer.

MM: Wat jammer zeg dat de taxatie een beetje tegenviel. En hoe was het vandaag bij de bank gegaan? Was dat iets positiever?

Limburg: En hoe was de liggingsecho? Speelgoed opruimen dat heb ik vandaag toevallig ook gedaan. Ziet er gelijk weer beter uit. Heb nog niet echt een goed idee wat ik wil qua meubels. Maar idd hier moeten ook alle gordijnen etc ook gedaan worden en aangezien we heel veel ramen hebben is dat ook een flinke kostenpost. Daarna komen die meubels nog wel. Eerst maar alles klaar krijgen op tijd.

Lindsya: Jeej zeg het houdt ook niet op bij je moeder. Weer 2 aanvallen gehad. Hopelijk komt er deze keer iets uit de onderzoeken. Nope de zakjes werken nog niet zo heel goed helaas. Hopelijk gaan ze snel hun werk doen.

Meeko: meis wat is het toch nog snel gegaan zeg. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Wat een mooie namen heeft ze gekregen. Geniet ervan !!

Beegee: Wat heerlijk zeg dat Indy ook nog zo goed slaapt tussen de middag. Hier is dat echt al lang niet meer aan de orde. Heerlijk toch een dagje relaxen zonder iets uit te voeren.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 20:28

@ lindsya, klinkt gezellig zo buiten!! Ik ben meestal alleen en dan ben ik het na 15 minuten echt beu haha!! het speeltuintje is net niet meer in het zicht voor mij dus Indy mag er ook niet alleen naar toe.

Heeft je moeder al ergens een uitslag van??

@ rupsie, wat een gezellige ochtend gister (not)
shop ze vandaag Very Happy
Indy slaapt normaal ook niet, maar nu moest ze van mij... een keer in de zoveel tijd moet ze echt even bij tanken. Het grappige is dat ik haar al 1 dag van te voren voorbereid dat ze die dag erna in de middag moet slapen van mij. Anders krijg ik eerst een driftbui voordat ze gaat slapen en zo accepteert ze het Very Happy

Hier alles rustig. Indy had zich vanmorgen al netjes aangekleed Very Happy altijd handig. wij gaan dadelijk naar de winkel toe...loop ik met merle in de kinderwagen en indy mooi op de fiets..Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 wo 23 maa 2011 - 20:36

Goedemorgen meiden,

Gisteren de echo gehad bij de verloskundige, de echo was goed en het hartje klonk ook goed, bloeddruk is goed wel word hij steeds hoger maar ik begon ook heel laag. De echo was niet meer mooi omdat hij zo groot is :-(. Hij ligt nog steeds volledig ingedaald. De buikpijn boven aan mijn buik zijn mijn buikspieren, deze schijnen erg strak te zijn waardoor ze het nu zwaar hebben en de buikpijn onderin hoort in dit stadium. Omdat ik de baby nog minder dan normaal voel, moest ik eigenlijk met spoed een ctg laten maken maar dat heb ik kunnen verzetten na vanochtend 10.15 uur, ik vond het niet zo nodig gezien ik net een goede echo had gehad.

Ook uitleg gehad over wanneer je moet bellen en wanneer de bevalling is begonnen. Gisteren had ik er niet zo goed gevoel over de controle, ik had een verloskundige die ik nog nooit had gehad en voor mijn gevoel is er veel langs mijn heen gegaan. En kreeg ik weer eens te horen van mijn man dat ik teveel in het huishouden doet, ik doe al heel de dag niks en ga echt de laatste weken niet nog minder doen, het thuis zitten is al verschrikkelijk :-(.

Tussen de middag ga ik S. weer ophalen en dan wil die hopelijk nog minimaal 2 uur slapen en dan mag hij en m’n man om 17.30 uur naar de kapper en daarna naar de Mc Donalds, daar wou S. zondag al heen.

Zo nu ga ik op jullie reageren!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Limburg85 wo 23 maa 2011 - 20:44

Gisteren was mijn man trouwens lekker bezig, de broek die ik aan had vond die niet leuk (dat wist ik wel), het nieuwe dekbed vond hij niet mooi, mijn haar zat niet leuk, het plaatje van een nieuw kapsel vond hij niet leuk. Kortom niet verstandig om zo tegen een zwangere te doen :-p.

@ Beegee, je meiden hadden gisteren beide lekker lang geslapen tussen de middag. En af en toe niks doen is heerlijk!

Wat balen dat I. nu weer af en toe in d’r broek plast. Wij moeten S. tijdens een spelletje ofzo ook naar de wc sturen want dan probeert die het uit te stellen en ik heb geen zin in een natte broek.

Jullie zijn er vandaag op tijd bij.

@ Lindsya, je heb een gezellige middag gisteren gehad, het was ook echt heerlijk weer!

Leuk een datum geprikt voor de film, een gezellig avondje uit!

@ Rupsie, balen dat F. gisteren uit zijn humeur was, hopelijk vandaag een nieuwe dag.

Lekker shoppen, ben benieuwd waar je voor slaagt.

Bij een liggingecho kijken ze hoe de kleine er voor ligt, doen ze standaard bij deze praktijk.

Wat goed dat je het speelgoed heb opgeruimd, gaan wij het weekend maar even samen doen. We moeten gelijk plaats maken voor de box, geen idee waar die hier moet komen te staan.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:30

Goedemorgen,

@ limbrug, en hoe is je ctg geweest vandaag?
alvast succes met slapen vanmiddag :P en lekker de heren naar de kapper! Very Happy

Wat een heerlijk weertje zeg! Wij komen net weer binnen, hebben een heerlijk eind gelopen en Indy op haar fiets. Spullen voor het avond eten zijn ook al binnen Very Happy lekker!! Voor Indy een mooi vlaggetje gekocht voor haar fietst, vond dat wel een prettig idee aangezien wij toch best veel lopen etc dat ze dan ook zichtbaar is. Indy helemaal blij natuurlijk!!

Dadelijk alvast boterhammetje eten en Merle rond 12.30 lekker naar bed, indy daarna naar de psz dus dan is het weer lekker rustig haha!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 24 maa 2011 - 1:55

Hi meiden,
Om 12.00 uur liep ik het ziekenhuis uit, heb 1,5 uur aan de ctg gelegen en nog een consult gehad. Heb extra lang aan de ctg moeten liggen omdat er ineens een hele erge daling bij de baby te zien was daardoor moest ik nog een half uur langer van de gynaecoloog en toen was die daling niet meer te zien. Wel moet ik zaterdagochtend terug voor een nieuwe ctg. Lag op de verloskamer en dat voelde toch wel raar.

Daarna S. opgehaald bij het kdv en nu even rustig op de bank zitten want S. moet vanmiddag nog in bad en daarna naar de kapper en Mc Donalds.

@ Beegee, lekker buiten geweest vanochtend, groot gelijk. Kan I. al zo’n eind fietsen?

En wat gaan jullie eten vandaag?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 2:15

@ limburg, ze houden je gelukkig goed in de gaten!! intussen ook alweer mooi de 35 weken gehaald!!
en ligt de kleine man te slapen? haha Very Happy

Indy kan dat inderdaad goed volhouden! We hebben wel laatst haar zadeltje en stuurtje omhoog gezet omdat ze niet zo makkelijk meer kon trappen maar nu ging het weer super!!

Zoooooooo avond eten staat al helemaal klaar, hoeft straks alleen maar in de oven... badkamer is gepoetst (oke eerlijk alleen voor het oog Very Happy) de wc straks nog even doen en verder helemaal niets.. Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 3:51

Indy is intussen bij oma Very Happy hebben ze een grote speeltuin voor de deur.... merle slaapt nog steeds..
ik verveel me!! heb ook nergens zin in Very Happy

en iedereen is van de zon aan het genieten zeker Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya do 24 maa 2011 - 4:07

Hallo allemaal,

Heerlijk weertje zeg, van mij mag het zo blijven. Mijn kleine man is vanmorgen naar school geweest, s'middags gaat die niet omdat het nog iets teveel is want hij is al moe. We zijn wel met zijn alle naar de kinderboerderij geweest, die is helemaal vernieuwd en ze hebben in de speeltuin gespeeld. Nu ligt die even lekker in bed, niet te slapen maar een dvd te kijken. We gaan zo weer lekker allemaal buiten zitten en de kids lekker spelen.
Ik heb vanmorgen de voortuin helemaal schoon gemaakt en onkruid weg gehaald, morgen wil ik even aarde halen en dan van de week bloemen erin doen, is die ook weer netjes.
De buuikpijn van mijn moeder komt door een nierbekontsteking dus daar krijgt ze nu ook weer iets voor. De dokter zou vanmiddag komen dus misschien wordt dan wel bekend van de mri-scan. Ik zit er al een tijdje te bellen maar ze slaapt of ze is van de kamer weer weg gehaald voor onderzoeken dus even afwachten wat de dokter heeft gezegd.

Limburg, zo jij heb ook lang aan de ctg-scan gelegen. Moet je nu om de zoveel dagen aan de ctg-scan liggen omdat je zaterdag ook moet komen? Lekker bij de grote gele M eten dadelijk, eet smakkelijk alvast. Wij eten spinazie met vis, vind mijn kleine man altijd lekker.

Beegee, lekker gewandeld met de meiden, daarom slaapt Merle zo lekker nu. Nee ik zou mijn kleine man ook niet alleen laten spelen in een speeltuintje als je ze niet ziet. Hier op het hof is het gezellig nu met de kids en ook de moeders komen nu ook veel mee dus is gezellig.

Rupsie, lekker shoppen, is voor mij ook lang geleden voor mezelf dan. Goed zeg dat de werkers hard bezig zijn met jullie huis. Heb je alweer nieuwe foto's gemaakt?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 do 24 maa 2011 - 22:31

Goedemorgen meiden,

Ben vandaag een beetje chagrijnig, heb nergens zin in terwijl er nog zat gedaan moet worden :-(. Ben net maar even bezig geweest met de vluchttas klaar te maken, de spullen die er al in konden zijn ingepakt en nu ligt er nog een lijstje met welke spullen er nog in moeten, moet nog een paar dingen kopen.

Ga denk zo maar even op de bank liggen want was vanochtend al vroeg op omdat S. er was en ik hem naar het kdv heb gebracht. Verder wil ik ook nog in de achtertuin aan de slag als de container is geleegd en het speelgoed van S. moet ook opgeruimd worden voor de box morgen, vanmiddag nog naar de kapper en de uiteraard ligt er weer een berg was.

Gisteren met S. bij de kapper geweest en hij vindt zich zelf weer helemaal stoer. Dit keer was het totaal geen probleem met hem bij de kapper dus daarna zijn we lekker naar de gele M geweest, smaakt naar meer ;-).

@ Beegee, ja vandaag alweer 36 weken ondanks alle klachten gaat het toch snel en is die keurig blijven zitten, als die maar niet het idee krijg om nog 6 weken te blijven zitten :-p.

Ja S. had gisteren ruim 2 uur geslapen, heerlijk dat die dat nog doet en dan is ’s avonds ook echt weer moe dus die ligt er doordeweeks altijd rond 19.00 uur weer in.

Lekker dat I. bij oma aan het spelen was, wonen die dicht in de buurt?

@ Lindsya, komt vanzelf dat O. ook ’s middags naar school gaat, eerst maar dit ritme volhouden.

Fijn dat ze bij je moeder hebben gevonden waar de buikpijn vandaan komt, hopelijk werken de medicijnen. Hadden jullie gisteren nog duidelijkheid gekregen over de mri-scan?

Ja had gisteren echt lang aan de ctg gelegen, had niet verwacht zolang en hoop ook echt dat het morgen korter is. Geen idee of ik nu om de zoveel dagen moet, moet zaterdag omdat ze dan willen zien of het nog steeds goed is en als die goed is hoop ik dat ik niet meer hoef terug te komen.

Spinazie is ook favoriet bij S. alleen vis eten wij nooit, behalve vissticks, weet helemaal niet of S. dat lekker vindt haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  meisjesmama vr 25 maa 2011 - 6:33

Hey meiden,
nu even snel ik ga zo sporten maar wij gaan verhuizen!!!!
We hebben alles laten berekenen en zijn er nu uit. Ik vind het zo spannend!!
Mei 201.2 dus het duurt nog wel even.
Graag niets op mijn Hyves want er zijn nog genoeg mensen die het niet weten.
Tot straks dan reageer ik even op jullie..

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya vr 25 maa 2011 - 6:53

Hallo meiden,

Mijn kleine man is vandaag naar school geweest. Hij heeft iets voor mij gemaakt maar hij kon het nog niet meenemen dus ik ben benieuwd. Ik heb ook een stuk in de voortuin gedaan, aarde er in gegooid en plantjes gepland, nog niet genoeg want ik had niet genoeg aarde gekocht maar het begin is er, vooral voor iemand die geen groen vingers heb Very Happy

Ook bij mijn moeder geweest. De mri-scan heeft slecht nieuws op geleverd. Mijn moeder heeft een beroerte gehad, wel een lichte maar er is weer iets nieuws bijgekomen. Ik hoop niet dat er nog meerder komen en wat het in de toekomst gaat brengen. Ze heeft nu weer een extra infuus zak hangen. Ze heeft vandaag ook een onderzoek gehad met allemaal draadjes op haar hoofd, wanneer daar de uitslag van komt is niet bekend dus het is weer afwachten.

Limburg, hoe is je haar geworden? Je moest veel doen vandaag, hopelijk heb je nu niet al teveel pijn. Succes morgen aan de ctg-scan.

MM, leuk dat jullie gaan verhuizen. Sport ze.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie vr 25 maa 2011 - 8:37

Hoi hoi. Gisterenmiddag is S. naar de psz geweest, was weer helemaal leuk geweest. Daarna hebben ze bij mijn ouders gegeten en daar zijn ze ook blijven slapen. Ik zou gaan winkelen voor zw.kleding. Nou dat was een domper geworden. Flink last van m’n bekken. Toen waren we eenmaal in de stad, flink gelopen daar, alles deed pijn. Waren de winkels die ik wilde hebben, gewoon gesloten. Geen avondopenstelling. Enigste winkel was de h&m. En daar kon ik niks vinden. Dus echt voor niks naar de stad geweest. En nog steeds geen kleding ook niet. Uiteindelijk alleen kleertjes voor de kids gekocht.

Vandaag natuurlijk door al dat geslenter ook flink last van m’n bekken gehad weer. Heb vandaag gewerkt, gelukkig hoef ik dan weinig te tillen of iets, kantoorwerk dus kon ‘relaxen’ dat scheelt dan weer.

De zakjes laxeerspul voor F. zijn flink gaan werken trouwens. Hij heeft gisteren 2x echt flinke dunne ontlasting gehad. Heb hem nu geen zakjes meer gegeven. Kijken of het nu weer als vanouds is of dat we d’r toch nog wat moeten geven.
Nu heb ik het rijk alleen, m’n man is op pad met een vriend van hem. Dus ga lekker vroeg naar bed vandaag.

Beegee: Wat goed dat In.dy dan nog heerlijk slaapt ’s middags. Zo’n vlaggetje is idd ideaal. Hier hebben we er ook een op d’r fiets. Zelf vindt ze het geweldig en het is nog veilig ook.

Limburg: Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. En natuurlijk super dat alles goed was met de baby. En hoe zijn je haren geworden? Jeej wat gaat het ook snel met jou zwangerschap, alweer 36 weken vandaag.

Lindsya: Wat leuk dat jullie naar de kinderboerderij zijn geweest. Doet het altijd goed bij de kids. Heb nog geen nieuwe foto’s van het huis gemaakt. Alleen van de leidingen allemaal, waar die zitten maar dat is niet zo interessant.
Wat naar zeg van je moeder. Het houdt maar niet op bij d’r. Hopelijk krijg je die nieuwe uitslagen ook snel.

MM: Wauw wat super zeg. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Echt gaaf hoor. Alles straks helemaal nieuw. Iets moois om naar uit te kijken.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  meisjesmama vr 25 maa 2011 - 8:54

* Limburg Ik ben benieuwd naar je ctg morgen

* Beegee Het was lekker weer gister he.. E. heeft ook een vlaggetje voor op haar fiets. Ze gaat ook ergens heen liever op haar fiets dan lopend haha

* Lindsya aii je moeder heeft dus goed pijn! He dat is vervelend nieuws weer een lichte beroerte.

* Rupsie dat is echt balen denk je te gaan shoppen zijn de winkels dicht. Mooi dat je zakjes zijn gaan werken! Dank je wel! Ja we gaan nu dus net zoals jullie in ons droomhuis wonen! Ik vind het nog wel een gek idee.. We krijgen er zo mega veel ruimte bij...

E. is onverwachts logeren bij mijn schoonouders, dat hadden ze ooit al een keer afgesproken en nu had ze het zelf geregeld en daarna aan ons medegedeeld haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya vr 25 maa 2011 - 23:06

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft lekker geslapen tot 8.15 dus dat is lekker. Hij is gelukkig ook uitgerust. Het weer is alleen weer slecht, wel balen daar die paar dagen lekker weer maar ja niks aan te doen. Dadelijk naar mijn moeder en verder niet veel op de planning, even rust houden want ik ben zelf niet helemaal fit.

Rupsie, dat is balen dat de winkels niet open waren en dat je niks kon vinden. Minder dat je last heb van je bekken gelijk, even rustig aan doen. Ja de kinderboerderij doet het altijd goed. Het is hier ook helemaal verbouwd en het is echt heel mooi geworden.

MM, leuk dat je grote meisje uit logeren is geweest bij je schoonouders. Het worden echt wijsneuzen soms Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 za 26 maa 2011 - 5:43

Hi meiden,

Vanochtend weer een ctg gehad en die was helemaal goed. Moest alleen wel op een gegeven moment op mijn zij gaan liggen want meneer was aan het slapen en wel erg rustig. Gisteren had ik hem voor mijn doen redelijk veel gevoeld, dat samen met een goede ctg betekend dat ik geen nieuwe afspraak hoef te maken mits het zo blijft natuurlijk, als ik hem weer minder ga voelen moet de verloskundige weer bellen voor een afspraak. Maar zal je altijd zien, vandaag heb ik hem weer bijna niet gevoeld :-(.

Verder een druk ochtendje gehad, afgewassen, baby speelgoed van S. uitgezocht en opgeruimd/weggegooid, huis beetje verbouwd voor de box en de box in elkaar gezet. Morgen ga ik deze schoonmaken en de muziekmobiel ophangen. Ook gelijk de maat opgemeten voor een boxkleed, morgen eens een leuke uitzoeken. Welke hebben jullie?

En vanmiddag hebben we samen een heerlijk een broodje in de stad gegeten, heerlijk. Daarna was ik wel echt ontzettend moe en ben dus maar naar bed gegaan maar dat heeft het eigenlijk alleen maar erger gemaakt.

Toen jullie tegen het einde van de zwangerschap liepen of meiden die flink zijn geweest, werden jullie ook moe van de telefoontjes en smsjes steeds? Ik weet dat het heel onaardig van mij klinkt maar dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet zo, maar ik word soms echt moe van de smsjes en telefoontjes die ik krijg. Natuurlijk waardeer ik het ook want het is oprechte interesse van ze en als ze dat niet deden, was het ook niet goed maar als ik me niet lekker voel heb ik soms echt geen zin om te reageren. En als ik bijvoorbeeld een www op hyves zet, reageert mijn schoonzus altijd zo betweterig en weet alles beter en altijd wel commentaar op iets, voor mijn gevoel vergeet ze altijd dat S. hier ook al rond loopt en wij dus echt wel ervaring hebben.

@ Lindsya, wat leuk dat O. iets voor je heeft gemaakt op school, heeft die nog niet verteld wat het is?

Druk met je tuin bezig, inmiddels helemaal klaar? Moet hier ook nog een paar bloemetjes halen en poten, ziet het er gelijk weer gezellig uit.

Dat is geen goed nieuws van je moeder, een beroerte ook al is het een lichte, het is er wel weer 1. Ben benieuwd wat er uit de andere test komt. Mag ze voorlopig nog niet haar huis?

Mijn haar is leuk geworden vind ik, mijn man niet maar dat wist ik al haha. Het is een lange bob en weer lekker blonde plukjes erin.

@ MM, wat leuk dat jullie de beslissing hebben genomen om voor het nieuwbouw huis te gaan, groot gelijk! Wou dat wij die kans ook hadden. Nu veel gaan regelen, een jaar gaat uiteindelijk toch snel voorbij.

Lekker dat E. logeren is, wat worden ze toch groot he dat ze het zelf regelen.

@ Rupsie, dat is balen dat er een paar winkels niet open zijn, precies de winkels waar jij moest zijn. Dacht altijd dat alle of de meeste winkels in de stad op koopavond op zijn. Wanneer ga je nu shoppen? Uiteindelijk nog wel voor de kids geshopt, wat had je voor ze geshopt?

Wat fijn dat de zakjes eindelijk bij F. werken, hopelijk kan die het nu zelf goed oppakken, hoe is het vandaag gegaan nu je gestopt ben?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya za 26 maa 2011 - 6:10

Hallo allemaal,

Vandaag bij mijn moeder geweest. Ze heeft weer een extra zak aan het infuus hangen want ze had te weinig zout dus weer een zak erbij dus nu heeft ze er drie in totaal. Verder doen ze nu niet veel in het weekend dus ik hoop dat we maandag weer wat horen.
Mijn kleine man is naar de kapper geweest. Hij wilde graag hetzelfde model als zijn oom, hoog opscheren en dan een hanenkam. Hij heeft nu echt een boevenkop met het haar maar het staat hem wel heel erg leuk, vind ik dan Very Happy Morgen moet mijn man werken en dan gaan we naar hem toe met de trein dus dat vind mijn kleine man wel wat.

Limburg, gelukkig dat alles goed was met ctg-scan. Lekker rustig aan doen en als je het niet vertrouw zeker even bellen. Ik had natuurlijk geen ander kind erbij lopen toen ik zwanger was maar ik kreeg ook heel veel telefoontjes. Tussen de middag nam ik ze niet op want dan sliep ik en s'avonds nam ik ze wel op en ik moet zeggen ik vond het niet heel erg, ik had ook geen bemoeizuchten mensen dus misschien dat ik het daarom niet erg vond. Leuk dat de box al staat. Jullie zijn nu helemaal klaar toch of niet?
Nee hij heeft nog niet gezegd wat die voor me gemaakt heb, ben erg nieuwsgierig Very Happy Nee wanneer mijn moeder naar huis mag weet ik niet, we wachten maar weer af.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 za 26 maa 2011 - 22:41

Goedemorgen meiden,

Wat een rust hier, iedereen lekker van het weekend aan het genieten?

@ Lindsya, hopelijk mag je moeder nog even in het ziekenhuis blijven want het klinkt alsof het nog niet echt goed met je moeder gaat.

Wat leuk dat O. zelf zijn kapsel uit wou kiezen, wat wordt die dan al groot zeg!

Werk je man ver weg van jullie woonplaats? Leuk dat jullie met de trein gaan, moet ik ook nog steeds een keer met S. doen.

Op zich zijn het geen bemoeizuchtige telefoontjes maar echt wel interesse maar het is denk vaak de timing, ik reageer altijd wel netjes op ze alleen wanneer ik me weer wat beter voelt. Afgelopen vrijdag heb ik mijn man terug laten bellen, hem bellen ze nooit terwijl het ook zijn kindje is en hij ook weet hoe het zit. Nog eventjes en dan ben ik van die telefoontjes en smsjes af ;-), komt denk ook omdat ik niet zo van bellen/smsen houd.

Ja we zijn eigenlijk zo goed als klaar voor de baby, alleen nog raambekleding, boxkleed, voedingsbh’s en eventueel een draagdoek en dan hebben we echt alles in huis (geloof ik).

Wat knap dat O. zijn mond kan houden wat hij voor je heeft gemaakt, is wel echt leuk! Hopelijk krijg je het morgen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud