Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 22:36

Gefeliciteerd Burn!

De fysio is weer weg en hij was heel erg tevreden over mijn been en de genezing daarvan, hij vond het erg snel gaan omdat het pas 3 weken geleden is gebroken. Ik mag met 1 kruk gaan lopen en mag fietsen! smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:37

Wat fijn, Try!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:38

Goedemorgen dames!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 22:39

Alex schreef:Jeetje Jeanette, wat een vervelende situatie. Ik begrijp uit je verhaal dat ze ook zo doet tegen die gezamenlijke vriendin van jullie? Dan is het inderdaad slim dat jullie haar erop aanspreken.

Ja precies. We zijn het gewoon zat. Maar nu baal ik enorm omdat ze wss pas volgende week kan afspreken. En ik wil het liefst nu gewoon bespreken, omdat ik eigenlijk gewoon zo pissed-off ben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:41

Jeanette schreef:
Alex schreef:Jeetje Jeanette, wat een vervelende situatie. Ik begrijp uit je verhaal dat ze ook zo doet tegen die gezamenlijke vriendin van jullie? Dan is het inderdaad slim dat jullie haar erop aanspreken.

Ja precies. We zijn het gewoon zat. Maar nu baal ik enorm omdat ze wss pas volgende week kan afspreken. En ik wil het liefst nu gewoon bespreken, omdat ik eigenlijk gewoon zo pissed-off ben.

Snap ik! Heeft ze vanavond na het werk geen tijd? Daar zie je haar toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:42

en als je dan aangeeft dat er iets dwarszit wat je graag met haar wilt bespreken en dat je er zo mee zit dat je eigenlijk niet tot volgende week kan wachten? Zeg je het toch netjes en misschien kan ze dan toch eerder

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 22:42

Lily schreef:en als je dan aangeeft dat er iets dwarszit wat je graag met haar wilt bespreken en dat je er zo mee zit dat je eigenlijk niet tot volgende week kan wachten? Zeg je het toch netjes en misschien kan ze dan toch eerder
+1
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn di 22 maa 2011 - 22:43

Dankjewel voor de felicitaties! smile

@ Jeanette, ik snap heel goed dat je het meteen wil bespreken!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 22:47

Alex schreef:
Jeanette schreef:
Alex schreef:Jeetje Jeanette, wat een vervelende situatie. Ik begrijp uit je verhaal dat ze ook zo doet tegen die gezamenlijke vriendin van jullie? Dan is het inderdaad slim dat jullie haar erop aanspreken.

Ja precies. We zijn het gewoon zat. Maar nu baal ik enorm omdat ze wss pas volgende week kan afspreken. En ik wil het liefst nu gewoon bespreken, omdat ik eigenlijk gewoon zo pissed-off ben.

Snap ik! Heeft ze vanavond na het werk geen tijd? Daar zie je haar toch?

Ja, maar ik heb slaapdienst, dus ben nog steeds op mijn werk. Aangezien ik al zeker weet dat ze heftig gaat reageren, lijkt het me niet verstandig om dit dan vanavond te doen.

Nou kan ze maandag voor het eerst, maar dan is ze dus jarig. Nou belde net die vriendin op of we het niet daarna moeten doen. Pff, ik weet het ff niet meer..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:53

Wat kut Jeanette!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 23:03

Ja, voel me ook wel zo. Ik ga proberen vanavond of ze echt niet eerder kan..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:05

Pff, ik heb gister die kamer 'aangenomen' en ik begin ineens te twijfelen. Issie niet te klein, kan ik niet iets beters krijgen, kan ik me daar wel aarden, etc.. Belt mijn moeder net ook op over een antikraak-iets in Utrecht (wat waarschijnlijk toch niets wordt maar heb ik nu niet te snel gekozen), ineens ben ik heel onzeker en gestresst..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:07

welke kamer heb je nu uiteindelijk gekozen try? En het is wel normaal dat je twijfel hebt hoor smile ik heb dat ook zo vaak als ik iets gekocht heb of iets dergelijks. Maar uiteindelijk ben ik er toch wel tevreden mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana di 22 maa 2011 - 23:08

Goedemorgen,

Wat klote zeg Jeanette, Ik hoop dat je snle tijd vind voor een gesprek.

Try: Toen je gister die kamer zag hoe was je gevoel?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:09

Try schreef:Pff, ik heb gister die kamer 'aangenomen' en ik begin ineens te twijfelen. Issie niet te klein, kan ik niet iets beters krijgen, kan ik me daar wel aarden, etc.. Belt mijn moeder net ook op over een antikraak-iets in Utrecht (wat waarschijnlijk toch niets wordt maar heb ik nu niet te snel gekozen), ineens ben ik heel onzeker en gestresst..

Wat waren de voordelen van de kamer die je hebt genomen? Mss daar iets meer bij stil staan? Bovendien HEB je deze kamer tenminste, dus de zekerheid van een dak boven je hoofd. Lijkt me ook best prettig smile.

Ik zit op mijn werk maar kan me niet concentreren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:10

Die kamer in U.trecht. Ze hadden gisteravond 35 (!!) mensen uitgekozen en hebben mij uiteindelijk eruit gekozen :shock: De wijk is echt super (ben stiekem al jaren verliefd op die wijk), de huisgenootjes zijn 3 leuke meiden, dus het is gewoon top. Maar ik woon nu op ong 100m2 en om dan terug te gaan naar ong 16m2 is gewoon heel erg wennen. En dat mijn moeder me dan met zoiets belt is gewoon kut..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rovine di 22 maa 2011 - 23:10

Denk dat die twijfels wel normaal zijn. Ineens wordt het allemaal wel heel echt. Als je morgen nog twijfels kun je misschien vragen of je nog een keer mag kijken? Je kunt het best vertekenen nu in je hoofd.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:11

Jordana schreef:

Try: Toen je gister die kamer zag hoe was je gevoel?

Leuk, wel klein maar er waren 15 meiden op die etage waarvan 5 in die kamers (twee kamertjes naast elkaar, een slaapkamer ander woonkamertje), maar het is gewoon niet te vergelijken. Het heeft een laag plafond en ik woon nu in een kamer die ten eerste veel groter is, maar ook groter voelt omdat het >3m hoog plafond heeft. Ik denk dat ik moet wennen?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:12

Nobucta schreef:Denk dat die twijfels wel normaal zijn. Ineens wordt het allemaal wel heel echt. Als je morgen nog twijfels kun je misschien vragen of je nog een keer mag kijken? Je kunt het best vertekenen nu in je hoofd.
Ik ga vanavond het contract tekenen, dat vind ik ook eng (het feit dat het definitief is zeg maar). Is het gek als ik me nog bedenk als ik die kamer zie? Ik denk het niet hoor, maar wil er wel rekening mee houden..
Bah, wou dat mn ma me niet gebeld had Mad
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:13

en inderdaad qua opp ga je er wel flink op achteruit maar de locatie is top, huisgenootjes zijn top dus denk dat je gewoon moet wennen om weer terug te gaan naar een kleinere opp

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:13

Try schreef:Die kamer in U.trecht. Ze hadden gisteravond 35 (!!) mensen uitgekozen en hebben mij uiteindelijk eruit gekozen :shock: De wijk is echt super (ben stiekem al jaren verliefd op die wijk), de huisgenootjes zijn 3 leuke meiden, dus het is gewoon top. Maar ik woon nu op ong 100m2 en om dan terug te gaan naar ong 16m2 is gewoon heel erg wennen. En dat mijn moeder me dan met zoiets belt is gewoon kut..

Dat is ook balen, qua grootte maar je hebt dan wel iets waar je niet binnen twee weken bij op straat kunt staan. Dat lijkt me ook een prettige gedachte. Bovendien, dat van je moeder klinkt vrij onzeker? Klinkt leuk, de wijk bevalt je en het zijn leuke meiden. Ze vinden het ook nog eens wederzijds want ze kiezen jou uit al die mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:14

Zusje van Bert schreef:

Wat waren de voordelen van de kamer die je hebt genomen? Mss daar iets meer bij stil staan? Bovendien HEB je deze kamer tenminste, dus de zekerheid van een dak boven je hoofd. Lijkt me ook best prettig smile.

Ik zit op mijn werk maar kan me niet concentreren...
Hoe komt het dat je je niet kan concentreren? Heb je een nieuwe job weer btw?

Voordelen:
- Leuke wijk
- Dicht bij centrum
- Leuke huisgenootjes (zonder verplichtingen)
- Aparte woon- en slaapkamer
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rovine di 22 maa 2011 - 23:15

Zeg, als jij die kamer niet neemt wil ik hem wel!

(Afgezien van het feit dat ik niks te zoeken heb in Utrecht en prima woonruimte heb)
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 23:17

Try, niet te druk maken. Je hebt nu alle zekerheid en ze hebben jou niet voor niks gekozen. Je hebt nu zekerheid en dat is ook belangrijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:17

Zusje van Bert schreef:
Dat is ook balen, qua grootte maar je hebt dan wel iets waar je niet binnen twee weken bij op straat kunt staan. Dat lijkt me ook een prettige gedachte. Bovendien, dat van je moeder klinkt vrij onzeker? Klinkt leuk, de wijk bevalt je en het zijn leuke meiden. Ze vinden het ook nog eens wederzijds want ze kiezen jou uit al die mensen.
Dat is ook idd wat ik maar even voor me moet houden: ik heb geen zin om weer binnen twee weken iets anders te moeten vinden dus ik wil niet meer antikraak wonen. Anderzijds wil ik het wel omdat groot en goedkoop is. Pff, het komt allemaal wel weer goed maar ineens slaan de twijfels en de stress toe..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum