Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:12

_Donnaa schreef:Kut Alex, net als je voor jezelf weer het idee hebt dat het de goede kant uit gaat, gebeurd er dit.. Maar wellicht is je salaris inderdaad de reden.. Dat zou wel een 'fijne' reden zijn trouwens, dat het dus niet gaat om je persoon/prestaties smile

Ik ben te duur! :shock: laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:12

Storm schreef:
Nobucta schreef:Qua werkloos zijn sluit ik me ook aan! Gisteren WW aangevraagd.

Het is wel een deukje in mijn ego dat zij mij eerder ontsloegen dan ik ontslag kon nemen, maar ik tel de dagen af. (En internet onder werktijd :P )
Ja kan ik me voorstellen, ik vond dat ook altijd een ego-deuk, haha.
Internetten onder werktijd is altijd fijn (as we speak zit ik ook te internetten :P)
bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn di 22 maa 2011 - 22:13

Moest net een toets maken, je mocht je boek en verslag er gewoon bij houden, dus ik verwacht dat het wel goed is gekomen! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:13

Als het rustig is dan he, Donnaa! Volgens mij doe jij dat ook regelmatig onder werktijd! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:13

Alex schreef:
_Donnaa schreef:Kut Alex, net als je voor jezelf weer het idee hebt dat het de goede kant uit gaat, gebeurd er dit.. Maar wellicht is je salaris inderdaad de reden.. Dat zou wel een 'fijne' reden zijn trouwens, dat het dus niet gaat om je persoon/prestaties smile

Ik ben te duur! :shock: laughcry
Heb je in ieder geval bewijs als iemand je eens 'goedkoop' noemt.. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:14

Storm schreef:Als het rustig is dan he, Donnaa! Volgens mij doe jij dat ook regelmatig onder werktijd! :P
As we speak, idd..

Ja, het is rustig de laatste tijd.. Goed voor het bedrijf, saai voor mij, helaas..
Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow di 22 maa 2011 - 22:14

Burn schreef:Moest net een toets maken, je mocht je boek en verslag er gewoon bij houden, dus ik verwacht dat het wel goed is gekomen! Wink

He Burn, hoe is het met je stageplek in Assen afgelopen?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:15

Ik vind internetten onder werktijd niet erg als het rustig is...als het druk is moet je je gewoon bezighouden met je werk, vind ik. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk hoor Donnaa, maar gewoon in het algemeen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:16

Storm schreef:Ik vind internetten onder werktijd niet erg als het rustig is...als het druk is moet je je gewoon bezighouden met je werk, vind ik. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk hoor Donnaa, maar gewoon in het algemeen.

ik heb er op t werk geeneens tijd voor... beginnen de cliënten te mopperen denk ik (A) is niet de bedoeling

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 22:17

Olaaa!!

Alles goed hier? Ik ben flink over de zeik, omdat ik er achter ben gekomen dat mijn zogenaamde beste vriendin over me heeft lopen zeiken en dat niet eens recht in mijn gezicht durft te zeggen. Ik vind dat zo laf!! Daar ben ik nu echt pissed-off over.. Evil or Very Mad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:17

Storm schreef:Ik vind internetten onder werktijd niet erg als het rustig is...als het druk is moet je je gewoon bezighouden met je werk, vind ik. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk hoor Donnaa, maar gewoon in het algemeen.

zo doe ik het ook, ik merk alleen dat het mooi weer is en dan heb ik minder te doen.

@ Nobucta, aan de andere kant wel goed dat je ontslagen bent want nu heb je wel recht op een WW-uitkering en als je ontslag genomen had, had je dat niet gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:17

Storm schreef:Ik vind internetten onder werktijd niet erg als het rustig is...als het druk is moet je je gewoon bezighouden met je werk, vind ik. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk hoor Donnaa, maar gewoon in het algemeen.
Ik snap het en ik ben het er ook mee eens Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 22:17

Sannie89 schreef:
Storm schreef:Ik vind internetten onder werktijd niet erg als het rustig is...als het druk is moet je je gewoon bezighouden met je werk, vind ik. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk hoor Donnaa, maar gewoon in het algemeen.

ik heb er op t werk geeneens tijd voor... beginnen de cliënten te mopperen denk ik (A) is niet de bedoeling

En toch doe ik het weleens stiekem.. Embarassed
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rovine di 22 maa 2011 - 22:19

Ik ben juist ontslagen omdat het werk terugloopt, ik mocht ook al per direct stoppen, maar ik maak mijn termijn nu vol omdat ik het dan voor mezelf beter af kan sluiten. Maar motivatie hangt ergens rond het vriespunt, dus vandaar dat ik hier meeloer. Kan me toch al niet zo concentreren omdat ik meer bezig ben met een eventuele nieuwe baan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter di 22 maa 2011 - 22:19

Nou lekker dan Jeanette..heb je haar er al over gesproken?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:19

Jeanette schreef:
Sannie89 schreef:
Storm schreef:Ik vind internetten onder werktijd niet erg als het rustig is...als het druk is moet je je gewoon bezighouden met je werk, vind ik. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk hoor Donnaa, maar gewoon in het algemeen.

ik heb er op t werk geeneens tijd voor... beginnen de cliënten te mopperen denk ik (A) is niet de bedoeling

En toch doe ik het weleens stiekem.. Embarassed

haha ik niet (ja oke, prive bericht lezen en snel ff hyves checken) maar verder niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn di 22 maa 2011 - 22:20

Tullow schreef:
Burn schreef:Moest net een toets maken, je mocht je boek en verslag er gewoon bij houden, dus ik verwacht dat het wel goed is gekomen! Wink

He Burn, hoe is het met je stageplek in Assen afgelopen?

Lief dat je er naar vraagt! IK BEN AANGENOMEN!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:22

Lullig, Jeanette! Is het recent gebeurd (waarover ze gelogen heeft) of is het al langer geleden en kom je er nu pas achter?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn di 22 maa 2011 - 22:24

Jemug! Dat is echt een kutstreek! Heb je haar al gesproken? smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rovine di 22 maa 2011 - 22:25

Lily schreef:
Storm schreef:Ik vind internetten onder werktijd niet erg als het rustig is...als het druk is moet je je gewoon bezighouden met je werk, vind ik. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk hoor Donnaa, maar gewoon in het algemeen.

zo doe ik het ook, ik merk alleen dat het mooi weer is en dan heb ik minder te doen.

@ Nobucta, aan de andere kant wel goed dat je ontslagen bent want nu heb je wel recht op een WW-uitkering en als je ontslag genomen had, had je dat niet gehad.

Ik had natuurlijk geen ontslag genomen voordat ik een nieuwe baan had. Ik beheers een aantal programma's waar zeer veel vraag naar is in de regio, dus ik heb het voor het uitkiezen momenteel.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:26

Pff Jeanette, over iets ergs?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 22:27

Nou, ik zal jullie mijn ellendig lange verhaal besparen, maar het komt er op neer dat ze gewoon niet lekker in haar vel zit en daar probeer ik haar bij te helpen en dan krijg ik zoiets te horen. We hebben een gezamenlijke vriendin en daar was ik gisteren en nou kwamen we er achter dat zij ons tegen elkaar op loopt te stoken en gewoon achterbaks doet achter onze rug om. Ze kan dan wel niet lekker in haar vel zitten, maar dan vind ik het nog geen reden om je vriendinnen zo te behandelen. Ik heb haar nog niet gesproken. Nu komt zij vanavond op mijn werk vrijwilligerswerk doen, maar daar kan ik het dan niet over hebben. Dat kan ik niet maken met clienten en sowieso omdat het werk is. Maar ik wil haar er zo graag op aanspreken, het zit me echt zo dwars. Ik voel me gewoon echt genaaid. Nu wilden ik en die gezamenlijke vriendin daar samen met haar over in gesprek gaan. Dit wilden we morgen doen, maar dan kan die zogenaamde beste vriendin niet.

AArgghhhhh!!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow di 22 maa 2011 - 22:29

Burn schreef:
Tullow schreef:
Burn schreef:Moest net een toets maken, je mocht je boek en verslag er gewoon bij houden, dus ik verwacht dat het wel goed is gekomen! Wink

He Burn, hoe is het met je stageplek in Assen afgelopen?

Lief dat je er naar vraagt! IK BEN AANGENOMEN!

Wat goed! Gefeliciteerd!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:34

[quote="Tullow"]
Burn schreef:
Tullow schreef:
Burn schreef:Moest net een toets maken, je mocht je boek en verslag er gewoon bij houden, dus ik verwacht dat het wel goed is gekomen! Wink

He Burn, hoe is het met je stageplek in Assen afgelopen?

Lief dat je er naar vraagt! IK BEN AANGENOMEN!

gefelicteerd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:35

Jeetje Jeanette, wat een vervelende situatie. Ik begrijp uit je verhaal dat ze ook zo doet tegen die gezamenlijke vriendin van jullie? Dan is het inderdaad slim dat jullie haar erop aanspreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum