Dagcafé
+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ja bedankt, ik vind het toch een hele prestatie..Storm schreef:Gefeliciteerd?_Donnaa schreef:Whoooo.. Ik heb gefietst!
Gast- Gast
Gewoon, gevoel maar goed, ik word vandaag gebeld en dan hoor ik het.Roze Roos schreef:Waarom denk je dat Storm?
Gast- Gast
Aaah ok! Ik ben benieuwd! Zou je het zelf wel willen?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je nog andere leuke dingen lopen?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Op zich wel, maar dan zou ik wel een nieuwe garderobe aan moeten schaffen, aangezien mijn kleding niet zo formeel is als zij zouden willen.Roze Roos schreef:Aaah ok! Ik ben benieuwd! Zou je het zelf wel willen?
Ik merkte het aan de kleine dingetjes, dat ze me toch niet zo geschikt vonden. Maar we zullen zien.
Gast- Gast
Jee, Donnaa! Eindelijk gefietst! Ging het goed?
Smikkie, lekker hardgelopen? Of ging het niet omdat je moe bent?
Storm, ik ben benieuwd naar de uitslag van je sollicitatie. Zou je de baan zelf wel willen? Edit: ja dus
Smikkie, lekker hardgelopen? Of ging het niet omdat je moe bent?
Storm, ik ben benieuwd naar de uitslag van je sollicitatie. Zou je de baan zelf wel willen? Edit: ja dus
Gast- Gast
Nieuwe kleren zijn altijd aan te schaffen als je de baan krijgt! Waren er veel sollicitanten?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, ging goed.. Ik zat op een gegeven moment echt midden tussen een groep van 20 scholieren en die kon ik helaas niet inhalen haha, dat was minder .. Maar voor de rest ging het erg goed.. Heb nu wel erg honger, dus ga lekker m`n mandarijntjes opeten.Alex schreef:Jee, Donnaa! Eindelijk gefietst! Ging het goed?
Ik heb er 40 minuten over gedaan, viel me nog best mee!
Gast- Gast
Storm schreef:Op zich wel, maar dan zou ik wel een nieuwe garderobe aan moeten schaffen, aangezien mijn kleding niet zo formeel is als zij zouden willen.Roze Roos schreef:Aaah ok! Ik ben benieuwd! Zou je het zelf wel willen?
Haha, ik denk bij mezelf dat ze er dan ook maar een gratis stylist bij moeten doen, ik weet dus echt niet hoe ik me formeel zou moeten kleden. Sommigen gaat dat heel natuurlijk af, ben ik wel jaloers op.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
hallo dames, goeiemorgen hoe gaat het hier? Storm, wat fijn dat je sollicitatie goed is gegaan.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik meld me hier ook weer eens! Ben een aantal (heerlijke) dagen vrij geweest, maar toch druk gehad met van het zonnetje genieten
Ik meld me hier ook weer eens! Ben een aantal (heerlijke) dagen vrij geweest, maar toch druk gehad met van het zonnetje genieten
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Oeh, die vind ik mooi!
Tullow- Kletskop
Ik weet het wel, maar ik heb gewoon echt geen geld om nieuwe kleren te kopen en dat frustreert me, helemaal omdat het voor het werk is.Nobucta schreef:Storm schreef:Op zich wel, maar dan zou ik wel een nieuwe garderobe aan moeten schaffen, aangezien mijn kleding niet zo formeel is als zij zouden willen.Roze Roos schreef:Aaah ok! Ik ben benieuwd! Zou je het zelf wel willen?
Haha, ik denk bij mezelf dat ze er dan ook maar een gratis stylist bij moeten doen, ik weet dus echt niet hoe ik me formeel zou moeten kleden. Sommigen gaat dat heel natuurlijk af, ben ik wel jaloers op.
Gast- Gast
Ja me2.. Lekker zomers.. Er is ook nog roze beige en beige, ik twijfel welke kleur ik erbij neem.. Die lichtblauwe doe ik sowieso..Tullow schreef:Oeh, die vind ik mooi!
Zwart heb ik al!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja me2.. Lekker zomers.. Er is ook nog roze beige en beige, ik twijfel welke kleur ik erbij neem.. Die lichtblauwe doe ik sowieso..Tullow schreef:Oeh, die vind ik mooi!
Zwart heb ik al!
Dan zou ik alleen die lichtblauwe doen, aangezien je ook al een zwarte hebt. Straks loop je elke dag in hetzelfde vest, alleen dan elke dag een andere kleur.
Tullow- Kletskop
Hahaha, dat is ook de bedoeling.. Ik moet wel vesten dragen op m`n werk in de zomer, vandaarTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja me2.. Lekker zomers.. Er is ook nog roze beige en beige, ik twijfel welke kleur ik erbij neem.. Die lichtblauwe doe ik sowieso..Tullow schreef:Oeh, die vind ik mooi!
Zwart heb ik al!
Dan zou ik alleen die lichtblauwe doen, aangezien je ook al een zwarte hebt. Straks loop je elke dag in hetzelfde vest, alleen dan elke dag een andere kleur.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, dat is ook de bedoeling.. Ik moet wel vesten dragen op m`n werk in de zomer, vandaarTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja me2.. Lekker zomers.. Er is ook nog roze beige en beige, ik twijfel welke kleur ik erbij neem.. Die lichtblauwe doe ik sowieso..Tullow schreef:Oeh, die vind ik mooi!
Zwart heb ik al!
Oh zo, waarom? Om je tattoo's te verbergen?
Tullow- Kletskop
Nee niet speciaal, maar ik draag graag tanktops en dat kan echt niet zonder vest met deze functie.. Ik hou niet van t-shirts..Tullow schreef:_Donnaa schreef:Hahaha, dat is ook de bedoeling.. Ik moet wel vesten dragen op m`n werk in de zomer, vandaarTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja me2.. Lekker zomers.. Er is ook nog roze beige en beige, ik twijfel welke kleur ik erbij neem.. Die lichtblauwe doe ik sowieso..Tullow schreef:Oeh, die vind ik mooi!
Zwart heb ik al!
Oh zo, waarom? Om je tattoo's te verbergen?
En het tocht heel snel in dit gebouw (oud pand) dus zelfs als het 30 graden is, is het op kantoor best fris als het een beetje waait..
Gast- Gast
ik moest eerst ook op m`n ander werk vestjes dragen. Het bedrijf waar ik werkte zat op de begaande grond en als de airco aanstond was het beneden koud en op de bovenste verdieping was het dan net aangenaam. Krijg het weer koud als ik eraan terug denk.
Enne ik vind de blauwe ook superleuk
Enne ik vind de blauwe ook superleuk
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: