Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:18

Try schreef:
Zusje van Bert schreef:

Wat waren de voordelen van de kamer die je hebt genomen? Mss daar iets meer bij stil staan? Bovendien HEB je deze kamer tenminste, dus de zekerheid van een dak boven je hoofd. Lijkt me ook best prettig smile.

Ik zit op mijn werk maar kan me niet concentreren...
Hoe komt het dat je je niet kan concentreren? Heb je een nieuwe job weer btw?

Voordelen:
- Leuke wijk
- Dicht bij centrum
- Leuke huisgenootjes (zonder verplichtingen)
- Aparte woon- en slaapkamer

Als ik jou was zou ik gewoon tekenen. Of je moet voor vanavond nog zekerheid kunnen krijgen over dat van je moeder.

Ik heb nu een tijdelijk iets bij dezelfde werkgever. Gister gesmst met een collega over die andere baan die ze willen voor een uitzendkracht maar het aantal uren is omlaag gegaan naar 25 Sad. Nu heeft het wel kans op vast en urenverhoging. Als ik mijn voorlopige teruggave van de belastingdienst aanvraag zou ik het kunnen redden, zelfstandig maar het wordt wel krap dus uiteindelijk heb ik dan echt wel weer meer uur nodig als ik er nog een beetje naast wil kunnen leven...

En het niet concentreren... Ik denk dat er gewoon te veel gebeurd op het moment. Gelukkig bijna een paar dagen naar Berlijn met mijn vriend. Hopelijk helpt me dat een beetje smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:24

Fijn dat jullie er even samen tussenuit gaan, dat zal je vast goed doen!

Lekker dat je toch aan het werk bent nu, beter dan thuiszitten. Wel jammer dat die andere baan is teruggegaan in uren. Voor hoelang is dat tijdelijke wat je nu doet?

Ik denk dat ik een soort van extra gestresst ben omdat ik voor minimaal een half jaar moet tekenen (en ik heb bindingsangst dus dit vind ik eng)
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:28

Try schreef:Fijn dat jullie er even samen tussenuit gaan, dat zal je vast goed doen!

Lekker dat je toch aan het werk bent nu, beter dan thuiszitten. Wel jammer dat die andere baan is teruggegaan in uren. Voor hoelang is dat tijdelijke wat je nu doet?

Ik denk dat ik een soort van extra gestresst ben omdat ik voor minimaal een half jaar moet tekenen (en ik heb bindingsangst dus dit vind ik eng)

Maar wat is er eng aan? Je hebt hier toch ook je opleiding enzo dus je zult hier nog wel minimaal een half jaar moeten wonen of niet? Maak het niet groter dan het is, een half jaar is zo voorbij.

Dit werk is voor drie weken en dit was ongeveer wel mijn eerste week. Tis een projectje dus als het af is, is het af. Mss moet ik iets langzamer werken Wink.

Ik vraag me wel af of er mensen zijn die zichzelf onderhouden met drie dagen werken eigenlijk. Lijkt me wel cool als dat me lukt... Maar dan moet het wel voor langere tijd zijn, ik wil dan geen onzekerheid dat ik dat kwijt kan raken op korte termijn. Ach ja, mss is het hele plan sowieso niet verstandig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana di 22 maa 2011 - 23:30

Try: Ik zou er zo voortekenen. En ja je moet wel terug in woonruimte maar je zal zien dat het half jaar zo voorbij is.

Zelf ik vind het soms nog eng om weten dat het huis waar ik woon nog 20 jaar zal blijven of misschien ben ik hier wel binnen een jaar uit wie weet.

zoiets is altijd eng maar ik hoop voor je dat je het naar je zin gaat hebben daar.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Roze Roos di 22 maa 2011 - 23:32

Wat een heerlijk weertje! Zit met mijn laptop in de zon op het balkon!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:33

Goedemorgen!
Ik kom ook weer eventjes kletsen
Heb vandaag alweer een afwijzing gekregen, zit nu al op een stuk of 10 (in een maand)
Word erg echt hopeloos van!
Dus ben alweer alle site´s aan het afzoeken voor andere vacatures *zucht*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus di 22 maa 2011 - 23:34

Lees net dat je het geworden bent, Try, gefeliciteerd! smile Het klinkt heel erg leuk smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 23:37

Het is zeker een heerlijk weertje! sunny

Patriesje, wat balen dat je allemaal afwijzingen hebt gekregen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:39

sunny Ik word zo blij van dit weer.. Vanmiddag weer heerlijk terugfietsen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:40

I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:41

Lekker weer? De zon moet hier nog doorkomen... Ik wacht erop! smile

@ Patriesje, heb je al het uitzendbureau geprobeerd? Ik vind daardoor altijd wel vrij snel werk namelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:41

patriesje, wat balen zeg al die afwijzingen Sad maar denk maar zo ... de aanhouder wint

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:42

Oeh ja, daar moet ik niet aan denken Jordana. Nouja, ik zou supergraag met mijn vriend willen samenwonen, maar op het moment dat het zover is krijg ik de welbekende cold feet (nu dus ook) en vind ik het eng en durf ik niet meer. Dat had ik ook met mijn reis naar Japan (moest per se 5 maanden blijven maar kwam na 2 maanden terug), maar ook naar Australie (zou 2 a 3 maanden blijven maar ben 11 maanden gebleven) maar ook met de relatie met mijn vriend. Ik vind het eng als dingen al zijn vastgelegd, maar als ik dan eenmaal gewend ben gaat het wel weer.
Wat ZvB zegt, een half jaar is zo voorbij als het niet bevalt. Ik ben denk ik vooral bang dat mijn bed niet in mijn kamer past (en de rest).

ZvB: rustiger werken dan, wel je best doen maar zorg dat je het ook over die 3 weken spreidt en niet dat na 2 weken al door het werk heen bent. Ik heb voordat ik naar Australie ging ook 4 dagen per week gewerkt (heb natuurlijk geen hypotheek dus is anders) maar dat was heerlijk, en daarna kreeg ik een baan voor 3 dagen waar ik meer verdiende, dat was helemaal fijn. Oh, en in mijn allerlaatste baan kon ik 4x9 werken dus wel fulltime maar wel een dag vrij in de week, is zoiets niets voor jou? Soort van best of both worlds want dat ene extra uurtje op een dag maakt geen verschil smile Maarja, dan moet je wel maar zoiets vinden waar dat kan natuurlijk en banen liggen niet echt voor het oprapen geloof ik?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:42

Ik wilde vanmorgen ook met de fiets naar het werk gaan maar ik was te laat, en daarom bracht mijn vriend me weer laughcry
Achja, heb gister een hele afstand gefietst dus dan kan dit dagje er nog wel bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:43

Suus schreef:Lees net dat je het geworden bent, Try, gefeliciteerd! smile Het klinkt heel erg leuk smile
Thanks smile

Ik bedenk me nu trouwens ook net dat we een dakterras hebben daar smile heerlijk met dit weer, vooral als het nog warmer wordt!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 23:46

Try schreef:
Suus schreef:Lees net dat je het geworden bent, Try, gefeliciteerd! smile Het klinkt heel erg leuk smile
Thanks smile

Ik bedenk me nu trouwens ook net dat we een dakterras hebben daar smile heerlijk met dit weer, vooral als het nog warmer wordt!

Try, dan zou ik al helemaal niet meer gaan twijfelen! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus di 22 maa 2011 - 23:47

Heerlijk een dakterras!
Vind het jammer dat ik moet werken, wil veel liever naar buiten smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:47

Try schreef:Oeh ja, daar moet ik niet aan denken Jordana. Nouja, ik zou supergraag met mijn vriend willen samenwonen, maar op het moment dat het zover is krijg ik de welbekende cold feet (nu dus ook) en vind ik het eng en durf ik niet meer. Dat had ik ook met mijn reis naar Japan (moest per se 5 maanden blijven maar kwam na 2 maanden terug), maar ook naar Australie (zou 2 a 3 maanden blijven maar ben 11 maanden gebleven) maar ook met de relatie met mijn vriend. Ik vind het eng als dingen al zijn vastgelegd, maar als ik dan eenmaal gewend ben gaat het wel weer.
Wat ZvB zegt, een half jaar is zo voorbij als het niet bevalt. Ik ben denk ik vooral bang dat mijn bed niet in mijn kamer past (en de rest).

ZvB: rustiger werken dan, wel je best doen maar zorg dat je het ook over die 3 weken spreidt en niet dat na 2 weken al door het werk heen bent. Ik heb voordat ik naar Australie ging ook 4 dagen per week gewerkt (heb natuurlijk geen hypotheek dus is anders) maar dat was heerlijk, en daarna kreeg ik een baan voor 3 dagen waar ik meer verdiende, dat was helemaal fijn. Oh, en in mijn allerlaatste baan kon ik 4x9 werken dus wel fulltime maar wel een dag vrij in de week, is zoiets niets voor jou? Soort van best of both worlds want dat ene extra uurtje op een dag maakt geen verschil smile Maarja, dan moet je wel maar zoiets vinden waar dat kan natuurlijk en banen liggen niet echt voor het oprapen geloof ik?

Anders bel je even om de maten te vragen? Meet je bed op... Hoef je je daar niet meer druk om te maken. Kun je al een schets maken wat je waar wilt hebben?

Rustiger werken vind ik lastig maar volgens mij ga ik wel sneller dan zij hadden verwacht ja. Na t.mo, waar ik 40 uur werkte, vond ik hier werk voor 24 uur. Ik dacht, tijdelijk is het prima en dan heb ik tijd om verder te zoeken. Dat deed ik alleen niet haha. Toen mocht ik hier 32 uur gaan werken. 24 Uur was echt heerlijk hoor, 32 uur is nog steeds fijn. Dit nu is voor 36 uur maar ja ik ga vrij tm maa naar het buitenland dus die 36 uur hoef ik eigenlijk maar echt 1 week te doen. Maar serieus, ik moet er niet meer aan denken, full time al is het wel lekker geld verdienen, zeker waar ik nu zit.

Met 32 uur werken kom ik hier op het salaris dat ik voor 40 uur had bij t.mo. 25 Uur is dus wel iets minder maar ik heb geen voorlopige teruggave van mijn hypotheek per maand dus als ik dat erbij pak dan red ik het ws wel... Moet ik alleen wel iets meer weten van die 25uurs baan. Ik weet niet eens wat de inhoud is maar ze plannen me er gewoon op in haha smile. I love you


Laatst aangepast door Zusje van Bert op di 22 maa 2011 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana di 22 maa 2011 - 23:48

Heerlijk een dakterras nou.

Waarom heb ik nou middagdienst? Ik wil ook heerlijk van het weer kunnen genieten?
Blijft dit weer nog lang aan?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:50

Zusje van Bert schreef:Lekker weer? De zon moet hier nog doorkomen... Ik wacht erop! smile

@ Patriesje, heb je al het uitzendbureau geprobeerd? Ik vind daardoor altijd wel vrij snel werk namelijk.

Ja maar die hebben op het moment niet zoveel, althans niet in de richting waar ik wil/kan werken.
Dus dat schiet ook niet zo op!
Wat me ook opvalt is dat je van sommige bedrijven gewoon niks hoort :shock:

Denk dat ik zo maar eventjes lekker in de zon ga zitten met een boek.
even alles van me af zetten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:54

Patriesje schreef:Ja maar die hebben op het moment niet zoveel, althans niet in de richting waar ik wil/kan werken.
Dus dat schiet ook niet zo op!
Wat me ook opvalt is dat je van sommige bedrijven gewoon niks hoort :shock:

Denk dat ik zo maar eventjes lekker in de zon ga zitten met een boek.
even alles van me af zetten!

Klopt. Ik heb buiten dit bedrijf op 1 iets gesolliciteerd afgelopen november al. Toen heb ik twee keer gebeld en een keer gemaild. Kreeg na een maand te horen dat de vacature ingetrokken en veranderd ging worden maar als hij weer online kwam ik weer mocht solliciteren als ik nog interesse had. In januari werd ik toen van meerdere kanten (oa degene die de vacature had opengezet) benaderd dat hij weer online stond en of ik nog intesse had. Ik weer solliciteren en werd binnen een week gebeld of ik de volgende dag langs kon komen. Ik helemaal weten te regelen met mijn huidige werk en daarheen. Ik zou binnen anderhalve week iets horen. Ik wacht nu nog... Ik ga ook niet meer bellen, ik vind het gewoon aso om niks te laten horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try di 22 maa 2011 - 23:56

Het is fijn dat je iig niet zonder komt te zitten en als jij op die manier rond kan komen dan is dat toch super? Ook fijn dat je nu meer verdiend dan bij t.mo smile En 36 uur pw werken (mits het 4x9 is) vind ik echt heerlijk, anders is 32 idd fijn. Maar dat ene uurtje per dag merk je niets van (iets eerder opstaan maar dat went) en je verdiend er toch fijn extra mee smile

Ik ga vanavond het contract tekenen dus dan kan ik even de maten opnemen enzo. Het is balen dat het een schuine want heeft (hoog schuin, dus niet vanaf de grond maar vanaf 1,50m hoog ong?) want dat maakt het kleiner, maar ik denk dat ik vanavond gewoon even rustig moet kijken. Gisteren waren er te veel mensen, heb ik niet de kans gehad om rustig rond te kijken en alles in me op te nemen. Ik heb misschien wel een vertekend beeld in mijn hoofd.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:56

Nee inderdaad en al helemaal als je ook op gesprek bent geweest!
Had ik nu ook zou vrijdag al gebeld worden, ik gister zelf gebeld maar werd er niet opgenomen Question en vanochtend bellen ze met een afwijzing.
Had het wel verwacht want anders hadden ze wel eerder gebeld maar toch spookt het iedere keer door je hoofd.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:56

Als een bedrijf zegt dat ze het eind van de week bellen, dan moet ik er vanuit gaan dat dat vrijdag is he?

(hoop stiekem dat ze gewoon vandaag al bellen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana di 22 maa 2011 - 23:57

Het is ook aso om niets van je te laten horen. Ik vind dat als bedrijf niet kunnen.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum