Dagcafé
+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Aaaarggg kutkutkut ik ben ZO dom! Ik had de tas met 2 nieuwe broeken (die ik gister gekocht had) in mijn fietstas gedaan en ik moest even naar het winkelcentrum. Na 5 minuten dacht ik: ik mis wat, shiiiiiit m'n broeken! Dus ik rennen naar mijn fiets. Tas weg. Bahbahbah wat een kutzooi, 40 euro gewoon weggegooid.
Gast- Gast
Alex schreef:Aaaarggg kutkutkut ik ben ZO dom! Ik had de tas met 2 nieuwe broeken (die ik gister gekocht had) in mijn fietstas gedaan en ik moest even naar het winkelcentrum. Na 5 minuten dacht ik: ik mis wat, shiiiiiit m'n broeken! Dus ik rennen naar mijn fiets. Tas weg. Bahbahbah wat een kutzooi, 40 euro gewoon weggegooid.
jeetje :S das aso!!
@VC.. wat een schatje zeg!
Gast- Gast
Wat kut Lexie!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Welke richting zoek je Snoes?
Ik doe momenteel alleen detacheerders, rechtstreeks staat er superweinig open en zij hebben ingangetjes die ik niet heb.
Ik doe momenteel alleen detacheerders, rechtstreeks staat er superweinig open en zij hebben ingangetjes die ik niet heb.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zal is kijken of ik vanmiddag een filmpje van hem kan maken, kunnen jullie ook even meegenieten
Dat is echt kut Alex, Mennn zo snel dat mensen jatten.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel alvast dames!
Nobucta, ik zoek iets administratief. Nouja, ik ben eigenlijk niet heel kieskeurig (zolang het maar geen horeca is) dus het mag ook best wat anders zijn. Ik trek het echt niet meer om hier nog maaaaanden op mijn huidige werk te blijven.
Nobucta, ik zoek iets administratief. Nouja, ik ben eigenlijk niet heel kieskeurig (zolang het maar geen horeca is) dus het mag ook best wat anders zijn. Ik trek het echt niet meer om hier nog maaaaanden op mijn huidige werk te blijven.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
VeryCherry schreef:Ik zal is kijken of ik vanmiddag een filmpje van hem kan maken, kunnen jullie ook even meegenieten
leuk! jammer dat ik straks moet werken dan
Gast- Gast
Nou meiden, ik ben er weer even vandaar, als ik nu niet ga kan ik nog niet op mijn gemak boodschappen doen
Tot zo!
Tot zo!
Wat klote Alex! Weet je zeker dat ze niet thuis liggen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Ik zal is kijken of ik vanmiddag een filmpje van hem kan maken, kunnen jullie ook even meegenieten
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Ik zal is kijken of ik vanmiddag een filmpje van hem kan maken, kunnen jullie ook even meegenieten
Dan stuur ik je toch een pm
Nou lekker dan Alex..
Ik ben benieuwd naar je filmpje VC!
Pff..ik krijg mezelf niet echt tot lezen gezet. Al heb ik al wel wat gedaan hoor..het is ook lastig om Engels te lezen als je de laatste tijd sowieso al moeilte hebt met je te concentreren.
Ik ben benieuwd naar je filmpje VC!
Pff..ik krijg mezelf niet echt tot lezen gezet. Al heb ik al wel wat gedaan hoor..het is ook lastig om Engels te lezen als je de laatste tijd sowieso al moeilte hebt met je te concentreren.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dat is gewoon niet normaal Alex.. Dat mensen niet van ander mans spullen kan afblijven..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Ik zal is kijken of ik vanmiddag een filmpje van hem kan maken, kunnen jullie ook even meegenieten
Dan stuur ik je toch een pm
ja leuk!
Gast- Gast
Try, ja dat weet ik zeker want ik was ze gister op mijn werk vergeten en nam ze dus net mee vanaf mijn werk.
De fietstas zat zelfs dicht, dit is dus weer zo'n gevalletje van domme dikke pech (en gewoon stom natuurlijk, ik laat zelf die tas erin zitten).
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5871
De fietstas zat zelfs dicht, dit is dus weer zo'n gevalletje van domme dikke pech (en gewoon stom natuurlijk, ik laat zelf die tas erin zitten).
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5871
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: