Roltrap: stilstaan of blijven lopen?
+29
Caro
Melis_je
Flippin' Bitch
SleepingBeauty
silly-one
Miss G
rapa nui
Roxi3
Alias
girli
loura
SuperGrover
Kiara
Tyrael
Atelier Madame
Snoes
Sterre
Serena
Kabouter
CaptainSpectacular
Zwerver
Phileine
Parisienne
Susan
Janelie
Toet
Chocolate Cookie
Blond
Jerry
33 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Roltrap: stilstaan of blijven lopen?
Ik kan me altijd zo ergeren aan mensen die stil blijven staan op een roltrap. Het is toch een stuk effectiever om al rollend ook te blijven lopen? Anders is het hele idee van een roltrap weg...
(mensen die niet anders kunnen buiten beschouwing latend).
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Roltrap: stilstaan of blijven lopen?
Ligt aan mijn bui of ik loop of niet. Ik irriteer me er in ieder geval niet aan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik sta altijd stil. Of ik moet echt haast hebben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik sta ook vaak stil. Ik ga wel rechts staan zodat mensen die haast hebben er langs kunnen. Ik kan me er wel aan irriteren als mensen links gaan staan en ik haast heb.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
Idd. Lekke boeiend ook dit topic.
Gast- Gast
Oh als ik haast heb loop ik wel. Maar heb nooit haast haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Het ligt een beetje aan de situatie en waar je bent. Als je op een roltrap staat die naar een perron gaat dan kan ik me voorstellen dat mensen haast hebben, dus dan zou ik wel doorlopen of in elk geval zorgen dat anderen er makkelijk door kunnen, als je op dinsdagochtend op de roltrap van de V&D staat dan kan ik me voorstellen dat je gewoon lekker stil gaat staan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Caribbeanlover schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
Gast- Gast
Het ligt er een beetje aan, maar meestal loop ik ook gewoon door. Als ik stil sta, sta ik altijd wel helemaal naar rechts zodat mensen die er langs willen dit ook kunnen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
+ 1
Gast- Gast
Ik blijf gewoon staan, dat vind ik al spannend genoeg Ik ga altijd wel helemaal rechts staan, zodat mensen mij gewoon 'in kunnen halen'. (Ik heb een lichtelijke roltrapvrees en durf alleen omhoog, niet naar beneden).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Jerry schreef:Ik kan me altijd zo ergeren aan mensen die stil blijven staan op een roltrap. Het is toch een stuk effectiever om al rollend ook te blijven lopen? Anders is het hele idee van een roltrap weg...
Wat vinden jullie?
+1000! Vooral in de spits! Een roltrap is ook helemaal niet ontworpen om op stil te staan, maar om op te lopen, gewoon zodat je nog sneller boven bent, aangezien het ding rolt.
Edit: links is stilstaan, rechts doorlopen. En helemaal irritant als er 1 iemand in de spits lekker rechts stil gaat staan, zodat 'ie de hele boel ophoudt. Ik vroeg een keer heel beleefd 'meneer mag ik er even langs?' Hij 'nee je wacht maar mooi tot we boven zijn!'
Laatst aangepast door Jen_ op di 22 maa 2011 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
O.. mijn.. god. Komt dit echt uit jouw mond? Hahahhahaha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Chance schreef:Ligt aan mijn bui of ik loop of niet. Ik irriteer me er in ieder geval niet aan.
Dat kan ook niet. Ergeren kun je je er wel aan
Gast- Gast
Jen_ schreef:_Chance schreef:Ligt aan mijn bui of ik loop of niet. Ik irriteer me er in ieder geval niet aan.
Ik twijfelde al, dank voor je oplettendheid
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Jen_ schreef:_Chance schreef:Ligt aan mijn bui of ik loop of niet. Ik irriteer me er in ieder geval niet aan.
Ik twijfelde al, dank voor je oplettendheid
Whaha! Ik probeerde het mijn vriend uit te leggen, maar het kwartje wilde niet vallen. Ik ga volgende week verder.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Caribbeanlover schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
ik dacht het jij zegt het
Gast- Gast
Jen_ schreef:
+1000! Vooral in de spits! Een roltrap is ook helemaal niet ontworpen om op stil te staan, maar om op te lopen, gewoon zodat je nog sneller boven bent, aangezien het ding rolt.
Edit: links is stilstaan, rechts doorlopen. En helemaal irritant als er 1 iemand in de spits lekker rechts stil gaat staan, zodat 'ie de hele boel ophoudt. Ik vroeg een keer heel beleefd 'meneer mag ik er even langs?' Hij 'nee je wacht maar mooi tot we boven zijn!'
Ik had dat een keer in de bus. We waren bijna bij de halte en ik wilde vast bij de deur gaan staan, dus ik vroeg aan de vrouw die naast me zat of ik er even langs mocht, toen zei ze: 'Nee, je wacht maar gewoon even.' Echt raar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
+1Lily schreef:toetje_ schreef:Caribbeanlover schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
Zelf sta ik altijd lekker stil! Haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Lily schreef:toetje_ schreef:Caribbeanlover schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?
En ik dacht: laat ik even mijn mond houden, dacht het dus wel
Chocolate Cookie- Ratel
Op roltrappen blijf ik meestal staan. Maar als iedereen om mij heen loopt op de roltrap, loop ik ook wel, om niet voor oponthoud te zorgen. Bij loopbanden, bijv. op Schiphol, loop ik wel altijd..
Gast- Gast
Susan schreef:Jen_ schreef:
Ik had dat een keer in de bus. We waren bijna bij de halte en ik wilde vast bij de deur gaan staan, dus ik vroeg aan de vrouw die naast me zat of ik er even langs mocht, toen zei ze: 'Nee, je wacht maar gewoon even.' Echt raar.
Nah, wat apart he? Kan me er niks bij voorstellen dat je zo zou reageren, zoiets zou ik nooit zeggen! Wat zei je? Ik wist niks te zeggen behalve dan toen ik boven kwam 'bedankt he!' Ik bedenk altijd de meest geniale opmerkingen als het moment allang voorbij is.
Gast- Gast
Jen_ schreef:
Dat is toch andersom? Mensen lopen bij mij er links langs, als ik rechts stil blijf staan, rechts inhalen mag niet
Gast- Gast
Ik neem altijd een vaste trap waar mogelijk. De meeste mensen nemen de roltrap, dus de vaste trappen zijn meestal vrij leeg. Dat, en ik heb moeite met roltrappen
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Blijven oefenen :)
» Wie blijven er allemaal...
» sokken die aan blijven
» in huurhuis blijven
» Naar bed of op blijven?
» Wie blijven er allemaal...