Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roltrap: stilstaan of blijven lopen?

+29
Caro
Melis_je
Flippin' Bitch
SleepingBeauty
silly-one
Miss G
rapa nui
Roxi3
Alias
girli
loura
SuperGrover
Kiara
Tyrael
Atelier Madame
Snoes
Sterre
Serena
Kabouter
CaptainSpectacular
Zwerver
Phileine
Parisienne
Susan
Janelie
Toet
Chocolate Cookie
Blond
Jerry
33 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Roltrap: stilstaan of blijven lopen? - Pagina 4 Empty Re: Roltrap: stilstaan of blijven lopen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:38

Ik blijf ook staan. Vind die treden ook vrij hoog, vooral omdat het ding in beweging is.

Dan blijf ik liever rustig staan, dan dat ik op m'n bek ga.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Roltrap: stilstaan of blijven lopen? - Pagina 4 Empty Re: Roltrap: stilstaan of blijven lopen?

Bericht  silly-one di 22 maa 2011 - 6:39

Het liefste loop ik en ik irriteer me er ook echt aan als mensen stil gaan staan en zo de hele trap barricaderen. Als je er dan voorzichtig langs loopt krijg je een grauw, ook al vraag je het netjes. Ik vind die bordjes in Londen ook geweldig, mag van mij in Nederland ook.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SleepingBeauty di 22 maa 2011 - 6:40

Iksta meestal gewoon stil. je komt toch wel boven :P
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:41

Doorlopen, en als het druk is links inhalen zoals t hoort ( want de "wachters" staan rechts toch? ).
Is t heel druk, dan blijf ik wel gewoon 'in de rij' staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:51

Bizar. Je weet toch wel dat een roltrap is om door te lopen? Je weet toch waarom hij is ontworpen? Misschien moet ik dat eens gaan uitleggen als er weer een aso in het midden van zo'n ding staat.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch di 22 maa 2011 - 6:57

Quasi nonchalant op de leuning hangen (omdat ik ander mijn evenwicht verlies haha)
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Melis_je di 22 maa 2011 - 7:00

Francaise_ schreef:Bizar. Je weet toch wel dat een roltrap is om door te lopen? Je weet toch waarom hij is ontworpen? Misschien moet ik dat eens gaan uitleggen als er weer een aso in het midden van zo'n ding staat.
Ik dacht dat hij was om toegankelijk te zijn voor mensen met lichamelijke klachten, maar sneller dan een lift. Ik loop weer helemaal achter!
Ik neem de trap en in de V&D sta ik, eehm, geen idee.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:03

Melis_je schreef:
Francaise_ schreef:Bizar. Je weet toch wel dat een roltrap is om door te lopen? Je weet toch waarom hij is ontworpen? Misschien moet ik dat eens gaan uitleggen als er weer een aso in het midden van zo'n ding staat.
Ik dacht dat hij was om toegankelijk te zijn voor mensen met lichamelijke klachten, maar sneller dan een lift. Ik loop weer helemaal achter!
Oh? Echt? Hmm, ik zal het de volgende keer dan wel iets vriendelijker brengen maar ik ging er wel vanuit dat mensen weten waar een roltrap voor dient.

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 22 maa 2011 - 7:06

Melis_je schreef:

Dus jij denkt dat die hordes mensen die bij V&D naar boven en beneden gaan, allemaal lichamelijke klachten hebben? :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Melis_je di 22 maa 2011 - 7:07

Ik vind het handig voor mensen die haast hebben hoor, maar omdat die treden zo hoog zijn, zie ik het niet als ideaal sprintparcours. Waarom dan niet een roltrap met lagere treetjes? Bijvoorbeeld lager en breder, dan kan je er ook nog eens makkelijk koffers enzo op kwijt.

Haha nee, ik dacht dat de V&D gewoon een heel klantvriendelijke winkel is. En dat ze voor die service ook wat duurder zijn.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:11

Melis_je schreef:Ik vind het handig voor mensen die haast hebben hoor, maar omdat die treden zo hoog zijn, zie ik het niet als ideaal sprintparcours. Waarom dan niet een roltrap met lagere treetjes? Bijvoorbeeld lager en breder, dan kan je er ook nog eens makkelijk koffers enzo op kwijt.
Dat duurt langer, pak dan een lift want dan hoef je enkel te rollen met je koffer en anders moet je hem over twee kleine bobbels heen helpen ;-). Als ze de treden lager/korter maken is het lang niet zo efficiënt.

Gast
Gast

Bericht  Caro di 22 maa 2011 - 7:12

Melis_je schreef:Ik vind het handig voor mensen die haast hebben hoor, maar omdat die treden zo hoog zijn, zie ik het niet als ideaal sprintparcours. Waarom dan niet een roltrap met lagere treetjes? Bijvoorbeeld lager en breder, dan kan je er ook nog eens makkelijk koffers enzo op kwijt.

Haha nee, ik dacht dat de V&D gewoon een heel klantvriendelijke winkel is. En dat ze voor die service ook wat duurder zijn.

Je bent weer terug!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Melis_je di 22 maa 2011 - 7:13

Caro schreef:

Je bent weer terug!!
In al mijn domheid!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:16

Melis_je schreef:
Caro schreef:

Je bent weer terug!!
In al mijn domheid!
Ik had je er zo snel niet door herkend;)

Gast
Gast

Bericht  Caro di 22 maa 2011 - 7:45

Melis_je schreef:
Caro schreef:

Je bent weer terug!!
In al mijn domheid!

Maar wel in alle gezelligheid!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Raindrop di 22 maa 2011 - 7:50

Youandi schreef:Ik blijf ook staan. Vind die treden ook vrij hoog, vooral omdat het ding in beweging is.

Dan blijf ik liever rustig staan, dan dat ik op m'n bek ga.

Mee eens!
Alleen als ik haast heb loop ik wel.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 23:24

Chocolate Cookie schreef:Ik blijf altijd gewoon staan :P Waarom zou ik lopen als ik vanzelf ook boven kom?

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  smooch di 22 maa 2011 - 23:28

Als ik haast heb loop ik en anders blijf ik staan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:08

Ik heb een keer op Schiphol gehad dat ik op zo'n rolband (dus geen roltrap) echt letterlijk omver werd geduwd door een snelle zakenman. Er kon geen pardon vanaf. Hij zei alleen "Je moet rechts staan!". Terwijl ik me ook nog enorm had bezeerd. Evil or Very Mad Hij had de optie "Even vriendelijk vragen of ik er langs mag" voor het gemak maar overgeslagen. En ik stond niet eens links, toevallig op dat moment strekte ik mijn linker arm even uit naar de linker leuning en hup daar ging ik.

Ach ja, shit happens..

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 23 maa 2011 - 2:56

Break Of Day schreef:Ik heb een keer op Schiphol gehad dat ik op zo'n rolband (dus geen roltrap) echt letterlijk omver werd geduwd door een snelle zakenman. Er kon geen pardon vanaf. Hij zei alleen "Je moet rechts staan!". Terwijl ik me ook nog enorm had bezeerd. Evil or Very Mad Hij had de optie "Even vriendelijk vragen of ik er langs mag" voor het gemak maar overgeslagen. En ik stond niet eens links, toevallig op dat moment strekte ik mijn linker arm even uit naar de linker leuning en hup daar ging ik.

Ach ja, shit happens..

Dat is wel erg onbeschofd :shock: Inderdaad, even vriendelijk vragen was eerder op zijn plaats geweest. Het lijkt mij ook niet prettig om op die loopband te vallen en daarnaast was het zijn probleem dat hij haast had, niet dat van jou.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:59

Ik heb op Schiphol wel gelopen op de rol/loop band, maar dat was alleen omdat dat ding echt traag ging haha.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 23 maa 2011 - 3:00

_Donnaa schreef:Ik heb op Schiphol wel gelopen op de rol/loop band, maar dat was alleen omdat dat ding echt traag ging haha.. laughcry

Ja, op die loop ik wel en op die van de ikea ook smile Gek genoeg heb ik met de loopband geen enkel probleem Rolling Eyes
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:06

Het was m`n eerste echte keer op schiphol, dus ik heb direct alles maar gedaan haha.. Gewone trap, roltrap, loopband.. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:26

Laat ik nog wel in vervolg op mijn vorige post vermelden dat ik niet stilstond op de rolband, ik liep langzaam... (nagenietend van mijn vakantie).

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 23 maa 2011 - 8:39

Hier ook nog een keertje... smile

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: