Hoe doen bv mama 's dat ?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe doen bv mama 's dat ?
Zomaar s uit nieuwschierigheid hoor zit geen nut achter..
Miek is vanaf dr geboorte al enorm hongerig , na dr aller eerste fles in het ziekenhuis was het al niet genoeg..
Nu zit ze eigenlijk vanaf dr 2e maand of volledige forte voeding ( hongerige baby's ) en op 180+6 flessen..
Nu zat ik gewoon s te denken , stel nu dat je bv geeft en je hebt zo'n hongerlap , ben je dan een hele dag aan het voeden of maakt je lichaam dan extra voeding aan ofzo ?
Miek is vanaf dr geboorte al enorm hongerig , na dr aller eerste fles in het ziekenhuis was het al niet genoeg..
Nu zit ze eigenlijk vanaf dr 2e maand of volledige forte voeding ( hongerige baby's ) en op 180+6 flessen..
Nu zat ik gewoon s te denken , stel nu dat je bv geeft en je hebt zo'n hongerlap , ben je dan een hele dag aan het voeden of maakt je lichaam dan extra voeding aan ofzo ?
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: Hoe doen bv mama 's dat ?
Als je zo'n hongerlap hebt moet je hem idd vaak aanleggen. Soms wel elk 1,5-2 uur. Meestal is dit een tijdelijke periode en past je borstvoeding zich aan aan de behoefte van je kind.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
het is natuurlijk pp verschillend maar als het goed is ben je in het begin vaak aant voeden en maakt het lichaam daardoor meer voeding aan.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Knap eigenlijk dan van je lijf hé ?
Zat het me zo af te vragen hahaha , je hebt geen forte borstvoeding natuurlijk
Zat het me zo af te vragen hahaha , je hebt geen forte borstvoeding natuurlijk
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Je lichaam past zich idd helemaal aan aan de behoefte van je kindje, dus als je een hongerlap hebt dan maak je meer voeding aan idd
Gast- Gast
Dan leg je je kindje inderdaad wat vaker aan. Yara dronk tot ze ongeveer 9 maanden was vaak overdag om de 2 of 2,5 uur. Maar volgens mij was ze geen hongerlapje maar dronk ze gewoon liever wat vaker kleinere beetjes.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nee papa, mama doen!
» Hoe hebben andere mama's dit gedaan, of zouden dit doen?
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Aan de mama's
» 2010 mama's
» Hoe hebben andere mama's dit gedaan, of zouden dit doen?
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Aan de mama's
» 2010 mama's
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: