Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ennn toen was er bijna geen Frits meer....

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... Empty Ennn toen was er bijna geen Frits meer....

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:12

.. Want meneer heeft een gat gebeten in 't kippengaas (!) op 't balkon en hing buiten de reling te bungelen in een hangmatje...

Ons hele balkon is afgezet met kippengaas, omdat meneer er nogal de hand in heeft om naar de buren te hobbelen en dan 't liefst over de reling natuurlijk.... Aangezien we op 8 hoog wonen, ben ik daar niet zo'n fan van. Dus vorig jaar hebben we 't gehele balkon afgezet met kippengaas, een nepgrasmat op de grond gelegd, daaronder kwam 't kippengaas vandaan, helemaal naar boven. Vanaf 't eerste moment dat-ie buiten kwam, nadat 't kippengaas er zat, probeerde-ie al te ontsnappen, zonder succes!

Tot vandaag... Meneer heeft net zo lang lopen wroeten tot er een gat in 't kippengaas zat en heeft zich er doorheen gewrongen... Aan de buitenkant van de reling zit óók nog een stuk vijvergaas (Gelukkig!) en daar hing-ie als 't ware in, te bungelen in een soort hangmatje. Alleen... Liet dat hangmatje langzaam los en Frits lag op z'n rug en kon niet overeind komen.... Ik heb door 't kippengaas heen lopen klooien om 'm naar me toe te trekken, aangezien ie dus al búíten de reling in 't hangmatje hing.... En nét op 't moment dat-ie weer binnen de reling lag... Knapte het vijvergaas.

M'n hart zat in m'n strot en ik zat zowat te janken, terwijl ik witgiftig op 't mormel was! Nu volgt-ie me overal, héél luid spinnend, blijft de balkondeur voorlopig dicht en ga ik van de week op zoek naar gegalvaniseerd kippengaas.....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... Empty Re: Ennn toen was er bijna geen Frits meer....

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:15

Kan me voorstellen dat dat even heel eng was!!
Wat een eigenwijs mormel! Hopelijk heeft ie hier van geleerd!
Gelukkig dat het goed is afgelopen.. Pfff.. Stel je voor zeg..

Trisha de kattenredder! cheers

Gast
Gast

Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... Empty Re: Ennn toen was er bijna geen Frits meer....

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:16

Ohh dat is schrikken :shock: Gelukkig is het nog goed afgelopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:24

Ik las Frits, ik dacht "oh jezus". Ik hoopte echt zo dat er niets naars gebeurd was en dat ie nu met gewond was ofzo. Gelukkig is het goed afgelopen! Hoe ga je het nu oplossen met het gaas?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:36

Youandi schreef:Kan me voorstellen dat dat even heel eng was!!

Ben ik nu een spuit 11??
Ik zou zweren dat Frits een konijn was??? Embarassed

Maar goed, kat of konijn, een erg domme actie van Frits en hopelijk blijft hij de volgende keren gewoon aan de goede kant van de reling!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:37

Jeetje wat zal je geschrokken zijn, gelukkig is het goed afgelopen.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 20 maa 2011 - 6:44

Oh Brrrrr wat een mafkees zeg!

Laatst aangepast door Zora op zo 20 maa 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:45

dat zal schrikken zijn geweest zeg!

gelukkig is het goed afgelopen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:54

Hazeltje schreef:

Ben ik nu een spuit 11??

Maar goed, kat of konijn, een erg domme actie van Frits en hopelijk blijft hij de volgende keren gewoon aan de goede kant van de reling!

Ik denk dat je in de war bent met Sushi's konijn Carlos Very Happy Frits RoderickVeelo Valentijn Zonneveld is mijn kat...
Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... 1217104302_5_GLN3

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:11

Trisha schreef:
Hazeltje schreef:

Ben ik nu een spuit 11??

Ik denk dat je in de war bent met Sushi's konijn Carlos Very Happy Frits RoderickVeelo Valentijn Zonneveld is mijn kat...
Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... 1217104302_5_GLN3

Oh damn! Inderdaad!!!
Dit is Frits! Ja, nu weet ik het weer Very Happy

Ik las mijn topic en zag kitten staan... Embarassed
Begon me meteen af te vragen wie dan dat leuke konijn had hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:37

Trisha jouw kat heeft echt een uber gave naam! Wat een dondersteen van een kat haha. Onze Aag wilt ook de hele tijd naar buiten sluipen terwijl ze heel goed weet dat het niet mag. Dat wordt nog wat in de zomer. Maar gelukkig dat het voor Frits goed is afgelopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:53

Hij is helemaal wel cool hoor, als-ie zich gedraagt... Nu loopt-ie echt verschrikkelijk te slijmen bij me! Zo ligt-ie nu, luid spinnend en enthousiast melkend en smakkend:
Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... 1263501424_5_z8ZS
Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... 1263501553_5_lg7I

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 20 maa 2011 - 8:13

haha hij heeft echt spijt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:42

wat is Frits lief! Ennn toen was er bijna geen Frits meer.... 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:59

Awww wat moet jij geschrokken zijn! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen! En voorlopig even geen balkonuitstapjes voor Frits.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:59

Uhu hij heeft huisarrest! (En probeerde net wel stiekem mee te glippen door de voordeur dus echt héél slim is-ie niet)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 9:00

Lieve Fritsieee Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Raindrop ma 21 maa 2011 - 0:53

Frits is lief Very Happy
Alleen toen iets minder.. Echt schrikken zeg!

Zodra Frits weer naar buiten mag, doe je hem dan alleen naar buiten als je thuis bent?
Onze kat begint ook nieuwsgierig te worden naar buiten (wonen op 3 hoog) en zaten al een poos te denken aan gaas alleen ben ik dus bang dat met hem hetzelfde gaat gebeuren als met Frits.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Sterre ma 21 maa 2011 - 1:16

Very Happy Priceless hoe hij zich nu gedraagt. Ik krijg echt een lach op m'n gezicht van je verhaal, maar ik kan me ZO voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk heeft hij nu genoeg bewezen dat het geen pussy is, haha.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Aziraphale ma 21 maa 2011 - 6:27

Gelukkig is het goed afgelopen!

Heb je al eens een kattennet geprobeerd? Dat is wat steviger, bijv olijfgroene extra stevig via Zooplus.nl. Ik hoor daar hele goede dingen over!
Wij hebben onze tuin afgezet met gaaspanelen op de schutting, werkt tot nu toe perfect Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:59

Aziraphale schreef:Gelukkig is het goed afgelopen!

Heb je al eens een kattennet geprobeerd? Dat is wat steviger, bijv olijfgroene extra stevig via Zooplus.nl. Ik hoor daar hele goede dingen over!
Wij hebben onze tuin afgezet met gaaspanelen op de schutting, werkt tot nu toe perfect Wink

Dat is inderdaad ook een optie! (Ik lees de beoordelingen op Zooplus :P ) Ik ga 't zeker overwegen! Reden dat we eigenlijk voor 't kippengaas gingen, is dat je die nog beetje opzij kunt duwen zegmaar, zodat wij ook gewoon nog 'leefruimte' hebben.. Heeft ook wel wat Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:25

Jeetje wat moet jij geschrokken zijn! Gelukkig heeft hij het er goed vanaf gebracht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: