hmm kun je nou bijna alleen nog meer een mobiel leasen?
+2
Lotus_
TukTuk
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
hmm kun je nou bijna alleen nog meer een mobiel leasen?
Ik wil graag een iphone maar zie alleen maar telefoons bij hi die je kunt leasen.
Wie doet dit ook en hoe bevalt dit?
Wie doet dit ook en hoe bevalt dit?
Gast- Gast
Re: hmm kun je nou bijna alleen nog meer een mobiel leasen?
Ik!
Mijn vriend heeft alles voor ons uitgezocht, is een zekere, en hebben nu hiervoor gekozen. Bevalt tot nu toe goed.
Mijn vriend heeft alles voor ons uitgezocht, is een zekere, en hebben nu hiervoor gekozen. Bevalt tot nu toe goed.
Gast- Gast
Dit is volgens mij alleen nog maar bij HI en bij Telfort als ik me niet vergis.
Ik zou het zelf niet zo snel doen, heb wel eens uitgerekend wat de kosten waren, en die waren nog behoorlijk hoog, en dan moet je na 2 jaar alsnog je telefoon inleveren, oftewel, je betaald 2 jaar lang voor een telefoon die je vervolgens niet eens mag houden na die 2 jaar.
Ik zou het zelf niet zo snel doen, heb wel eens uitgerekend wat de kosten waren, en die waren nog behoorlijk hoog, en dan moet je na 2 jaar alsnog je telefoon inleveren, oftewel, je betaald 2 jaar lang voor een telefoon die je vervolgens niet eens mag houden na die 2 jaar.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Het geef zon vreemd gevoel iets leasen maar dat omdat ik het niet ken dan waarschijnlijk.
Gast- Gast
Ik zit op dit moment bij Hi, maar de toestellease is voor mij reden om over te stappen op een andere provider. Ik heb eens rond gekeken en kortingen van andere providers meegerekend betaal ik voor de toestel lease + abbo ongeveer net zo veel als voor een 'gewoon' abbo bij een andere provider. Ik zie de voordelen er niet van. Ja als je toestel het niet doet wordt hij binnen 4 uur opgehaald, maar niet alle defecten vallen hieronder en moet je een aparte verzekering voor afsluiten. Ik zie het niet zitten om 1 of 2 jaar lang te betalen voor een telefoon die aan het eind van mijn contract niet van mij is. Ze kunnen je nu ook nog niet echt zekerheid geven over wat je zou moeten betalen als je aan het eind van je contract de telefoon over wil nemen. Ze geven nu percentages aan die nog niet vast staan. Nee het is niets voor mij.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag verlengd naar SimOnly. Ik ben tevreden met Hi, maar wil geen toestellease. Alleen volgens mij zijn ze me aan het overzetten want ik heb geen mobiel netwerk nu, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daarom blijf ik bij Vodafone. Hopelijk gaan zij niet over naar toestel lease.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook toestel lease en tot nu bevalt het me prima
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb toch maar wel voor toestel lease gekozen..
Kon daardoor een goedkoper abonnement afsluiten.. en als ik was overgestapt had ik 60 euro bij moeten betalen voor het toestel wat ik wilde.
En nu moet ik na 2 jaar nog 60 euro voor het toestel betalen als ik hem wil houden..
En als ik hem niet wil houden lever ik hem gewoon weer in
Kon daardoor een goedkoper abonnement afsluiten.. en als ik was overgestapt had ik 60 euro bij moeten betalen voor het toestel wat ik wilde.
En nu moet ik na 2 jaar nog 60 euro voor het toestel betalen als ik hem wil houden..
En als ik hem niet wil houden lever ik hem gewoon weer in
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor fototoestel heb jij? Of alleen foto's met mobiel
» kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help
» baby past bijna niet meer in wagenbak
» Opeens bijna niets meer willen eten
» Ennn toen was er bijna geen Frits meer....
» kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help
» baby past bijna niet meer in wagenbak
» Opeens bijna niets meer willen eten
» Ennn toen was er bijna geen Frits meer....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: