Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

+9
Sea of Trees
Dolphinne
Nana
Sanne
Slakje
CCC
Coco
Razz
Luce
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Luce za 18 mei 2013 - 5:03

De kinderen sliepen vannacht bij mijn schoonmoeder en wij konden dus uitslapen tot 9 uur. Dat was zo heerlijk haha! 'Vroeger' ging dat volgens mij het hele weekend door zo. Op zondag vooral helemaal niks uitvoeren. Maar dan ook echt helemaal niks. Als ik nu zeg dat ik niks heb gedaan doe ik toch altijd wel het huishouden enzo.

Hoe was dat bij jullie? Ik dacht dat ik het al druk vond zonder kinderen maar nu denk ik wel eens: maar wat deed ik dan de hele tijd?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Razz za 18 mei 2013 - 5:08

Uitslapen, naar de markt op zaterdagochtend (maar dat doe ik nu nog steeds), tv kijken, met vriendinnen weg, vaak uit eten, schilderen, internetten, dutje doen s'middags etc. Ik heb ook een aantal jaar op zaterdag gewerkt.


Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Coco za 18 mei 2013 - 5:21

Wij gingen vrijwel elke vrije dag in de ochtend mountainbiken in de duinen, daarna ergens lunchen, douchen, daarna shoppen, uit eten, bios en daarna naar huis tot een uur of 3-4 in de nacht series kijken. Soms naar een club ipv series. Ieder weekend opnieuw, af en.toe gingen we ipv shoppen naar dierentuin of strandpaviljoen. We waren zelden thuis. Ja, dat was echt wel heel anders dan nu. We zijn nu al 11 maanden niet meer samen de deur uit geweest zonder kinderen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  CCC za 18 mei 2013 - 5:30

Ik ging elk weekend stappen, en lag dan de hele ochtend in mijn bed en daarna hing ik wat op de bank of ik ging de stad in.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Slakje za 18 mei 2013 - 5:47

Op vrijdag ging ik uit, dus zaterdag was het een hele dag uitbrakken. Op zaterdagavond zat ik of bij mijn vriend of gewoon thuis want zondag ging ik werken in de bakker.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Sanne za 18 mei 2013 - 5:54

Zaterdag was (en ben) ik meestal alleen thuis. Dan uitslapen tot een uur of 8/9, beetje aanrommelen in huis, internet, boodschappen doen, huishouden, even naar de stad. Dat soort dingen. En zondag gingen we meestal lekker wandelen 's ochtends of 's avonds, familiebezoek etc.

Nu zijn we er meestal heel vroeg uit en vergt het huishouden meer tijd en is het lastiger om er tijd voor vrij te maken. Maar ik vind het wel leuker. Ik doe vaker leuke dingen dan voorheen, bijv. lekker naar de speeltuin en genieten van het weer, dierentuin.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Nana za 18 mei 2013 - 6:38

Bij de sportwedstrijd van mijn man kijken, zelf hockeywedstrijd spelen, boodschappen, schoonmaken, uitslapen, uitgebreid sexen, films kijken, winkelen, uit eten, naar de bioscoop, met vriendinnen afspreken, verjaardagen, studeren, boek/ tijdschrift lezen, in bad, dagjes weg (museum, pretpark, andere stad, strand, bos).
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Dolphinne za 18 mei 2013 - 6:42

Enorm uitslapen tot minstens 12 uur.
Beetje opruimen/ schoonmaken in huis. Boodschappen doen op zaterdag. 's avonds verjaardagen, bios of thuis filmpje kijken/ series kijken.

Op zondag weer uitslapen en vaak de hele middag series of films kijken, spelletjes doen of internetten op de computer.

Soms op zaterdag of zondagmiddag nog bij familie op bezoek.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Sea of Trees za 18 mei 2013 - 7:05

Ik ging elk weekend op zaterdag uit tot diep in de nacht en ook veel drinken.
Op zondag had ik vaak een kater en bleef ik in bed, of ik ging naar mijn ouders toe.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Parel za 18 mei 2013 - 7:59

Elke vrijdag en zaterdag max stappen, en uitslapen tot minstens een uur of 12 (hoe vaak we niet de wekker hebben moeten zetten als we een afspraak hadden om half 2 ofzo Laughing).
Daarna bankhangen, boodschappen, of de stad in. We gingen ook vaak naar de bios of heerlijk uit eten.

Elke zondag ging ik mee naar de voetbalwedstrijd van mijn vriend, uit én thuis. Als we niet op de voetbal bleven hangen omdat er een feestje was, dan zaten we om 19.00 uur met het bord op schoot studio sport te kijken en sliepen we om 21.00 uur MAX. Dan waren we op donderdag eindelijk uitgebrakt en dan begon op vrijdag het hele fuif weer van voor af aan! Heerlijk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 8:04

lekker uitslapen, rommelen in huis en voor het werk, winkelen, tv kijken, lezen, gewoon niets.

Soms verlang ik heel even terug naar toen Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  teletascha za 18 mei 2013 - 8:28

Printje schreef:lekker uitslapen, rommelen in huis en voor het werk, winkelen, tv kijken, lezen, gewoon niets.

Soms verlang ik heel even terug naar toen Embarassed
Konden mijn woorden zijn.....
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 8:30

teletascha schreef:
Printje schreef:lekker uitslapen, rommelen in huis en voor het werk, winkelen, tv kijken, lezen, gewoon niets.

Soms verlang ik heel even terug naar toen Embarassed
Konden mijn woorden zijn.....

Fijn dat iemand het herkent, heb het nooit zo erg gevoeld maar sinds we samen naar Disney zijn geweest denk ik af en toe... wat was mijn leven toch anders zonder kinderen. Neemt niet weg dat ik ze nooit meer kwijt wil maar soms verlang ik ff terug.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Sanne za 18 mei 2013 - 8:34

Oh ja, ik studeerde voordat ik zwanger raakte. Ik was dus ook veel weekenden bezig met mijn scriptie. Dat mis ik niet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  teletascha za 18 mei 2013 - 8:54

Printje schreef:
teletascha schreef:
Printje schreef:lekker uitslapen, rommelen in huis en voor het werk, winkelen, tv kijken, lezen, gewoon niets.

Soms verlang ik heel even terug naar toen Embarassed
Konden mijn woorden zijn.....

Fijn dat iemand het herkent, heb het nooit zo erg gevoeld maar sinds we samen naar Disney zijn geweest denk ik af en toe... wat was mijn leven toch anders zonder kinderen. Neemt niet weg dat ik ze nooit meer kwijt wil maar soms verlang ik ff terug.

Hier echt precies hetzelfde. Ik zou ze voor geen goud willen missen, maar af en toe een dagje zonder zou wel fijn zijn (ja, ze gaan wel eens een dagje naar opa en oma, maar toch is dat anders dan als je helemaal geen kinderen hebt en je echt helemaal vrij bent).
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 8:56

teletascha schreef:
Printje schreef:
teletascha schreef:
Printje schreef:lekker uitslapen, rommelen in huis en voor het werk, winkelen, tv kijken, lezen, gewoon niets.

Soms verlang ik heel even terug naar toen Embarassed
Konden mijn woorden zijn.....

Fijn dat iemand het herkent, heb het nooit zo erg gevoeld maar sinds we samen naar Disney zijn geweest denk ik af en toe... wat was mijn leven toch anders zonder kinderen. Neemt niet weg dat ik ze nooit meer kwijt wil maar soms verlang ik ff terug.

Hier echt precies hetzelfde. Ik zou ze voor geen goud willen missen, maar af en toe een dagje zonder zou wel fijn zijn (ja, ze gaan wel eens een dagje naar opa en oma, maar toch is dat anders dan als je helemaal geen kinderen hebt en je echt helemaal vrij bent).

Precies, ze zijn mijn alles maar soms denk ik wel eens, kon ik maar heel ff terug in de tijd en ff uitslapen en gewoon de hele tijd niksen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Ella zo 19 mei 2013 - 19:26

Heeeeeeel lang uitslapen.......
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had? Empty Re: Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum