Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen contractverlenging... En toen...?

+6
Roza
La Senza
Aimee
Flower_L
Printje
Linda
10 plaatsers

Ga naar beneden

Geen contractverlenging... En toen...? Empty Geen contractverlenging... En toen...?

Bericht  Linda zo 19 mei 2013 - 8:24

Echt K U T! Mijn contract wordt hoogstwaarschijnlijk niet verlengd. Het zat er dik in, maar toch valt het even rauw op m'n dak.
Het is echt super lang geleden dat ik gesolliciteerd heb, dus dat gaat nog wat worden...

En ik zit echt met een probleempje. Ik heb een HBO diploma maatschappelijk werk. Na het behalen van mijn diploma heb ik 6 jaar in die sector gewerkt. Daarna ben ik er bewust uitgestapt, omdat ik er niet gelukkig van werd. Nu werk ik sinds 1,5 jaar in een totaal andere sector.
Ik heb waarschijnlijk de meeste kans op een nieuwe baan als ik weer in de hulpverlening ga werken, maar eigenlijk wil ik dat niet. Maar ik heb ook echt geen idee wat ik anders zou kunnen doen... Geen idee hoe ik dit aan moet gaan pakken. Bah, wat baal ik!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen contractverlenging... En toen...? Empty Re: Geen contractverlenging... En toen...?

Bericht  Printje zo 19 mei 2013 - 8:29

He gadver wat een rotnieuws zeg. Ik heb helaas geen tips voor je. hug
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Geen contractverlenging... En toen...? Empty Re: Geen contractverlenging... En toen...?

Bericht  Flower_L zo 19 mei 2013 - 8:41

He Linda, daar zit je tijdens je verlof helemaal niet op te wachten....
Tot wanneer loopt dit contract?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Linda zo 19 mei 2013 - 8:50

Tot 31 dec, dus ik heb gelukkig nog even.
Ik heb het overigens nog niet van m'n leidinggevende zelf gehoord.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee zo 19 mei 2013 - 9:16

Dat is mijn grote angst! Had het te maken met je zwangerschap, denk je?

Echt wel balen joh Sad misschien kan je vast gaan rondkijken voor vacatures in de sector die je wel leuk vind? 31 december duurt nog even!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Linda zo 19 mei 2013 - 10:05

Nee, heeft niks met m'n zwangerschap te maken gelukkig. Er is een grote reorganisatie (werk bij de p.olitie). De tijdelijke contracten gaan er uit.

Een baan zoeken in een andere sector zonder diploma zal in deze tijd moeilijk worden....

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  La Senza zo 19 mei 2013 - 10:33

Oh wat kut zeg.
Wat voor functie heb je bij de politie? Is er niet ergens anders een soortgelijke functie die je kunt doen? (als je agent bent kan dat natuurlijk niet maar als je als adm mdw zit bijvoorbeeld zou het wel kunnen als je begrijpt wat ik bedoel)
Je kunt aantonen met je HBO MW dat je in ieder geval dat werk,- en denkniveau hebt mocht je voor banen in een andere branche gaan solliciteren, dat is vaak ook wel positief.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Roza zo 19 mei 2013 - 10:37

Geen tips, maar ik wil je wel veel succes en sterkte wensen. Je baan kwijt raken is nooit leuk Sad

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Ella zo 19 mei 2013 - 19:18

He wat balen zeg. Ik hoop dat je tzt iets leuks vind.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Bazinga zo 19 mei 2013 - 23:15

Dat is idd niet leuk maar je hebt wel mazzel dat je 't al zo vroeg van te voren kan zien aankomen! Je kunt je verdiepen in omscholing en alvast een andere baan zoeken en je kunt je bijtijds melden bij UWV voor een WW.. Maar goed, leuk is anders!

Ik hoop dat 't toch nog goed komt!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Sanne ma 20 mei 2013 - 0:24

Jeetje, wat balen. Komt het door de landelijke reorganisatie of alleen bij jullie intern?
In het eerste geval zou ik, als ik jou was, je ogen goed openhouden op de werkvloer, want dan kan het best zijn dat er weer functies vrijvallen waar je op kan solliciteren. Bij mij op het werk heeft ook een landelijke reorganisatie plaatsgevonden en uiteindelijk zijn er minder mensen weggegaan dan we 3 jaar geleden dachten.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda ma 20 mei 2013 - 8:48

Dat komt inderdaad door de landelijke reorganisatie. Ik ga sowieso met mijn leidinggevende overleggen. Het zal alleen moeilijk worden. Ik heb een tijdelijk contract via detachering. Dus dan sta ik wel op de nominatie om als eerst te wieberen. Mijn leidinggevende weet zelf ook nog niet eens waar hij te werken komt.

Omscholing? Daar ga ik maar eens naar kijken.. Ik heb echt nog geen idee wat.

Mijn functie is nu s.chaderegelaar. Ik zou dus kunnen kijken bij verzekeringsmaatschappijen. Hoewel die vaak bepaalde papieren vragen. En die heb ik dus niet.

Ik heb vorig jaar m'n BOA behaald. Misschien kan ik daar iets mee doen.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:55

Is het een idee om op de meldkamer of het servicecentrum te gaan werken (weet niet of daar vacatures zijn)? Daar komen je MWD (gespreks-)vaardigheden ook goed van pas en daar wordt ook om een BOA certificaat gevraagd.

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 20 mei 2013 - 9:02

Ja, dat is wel een idee. Een tijdje geleden zijn daar een hoo nieuwe mensen voor opgeleid. Ik ga eens zoeken en navragen. Goede tip!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 9:05

Linda schreef:Ja, dat is wel een idee. Een tijdje geleden zijn daar een hoo nieuwe mensen voor opgeleid. Ik ga eens zoeken en navragen. Goede tip!

Als je vragen hebt over dit werk, mag je me PM'en!

Gast
Gast

Bericht  La Senza ma 20 mei 2013 - 11:26

Linda, ik ben altijd op zoek naar gediplomeerde BOA's. Als je wil mag je mij ook een PM sturen.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Snoes ma 27 mei 2013 - 20:24

Wat ontzettend balen Linda. Ik heb helaas geen tips voor je.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: