Vriendschappen met oudere mensen?
+12
Zwoesj
luenca
Susan
Suus
Snoes
Laquisia
Jeanette
Parisienne
Blond
loura
smooch
TGR
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vriendschappen met oudere mensen?
Wij hebben ook wat vrienden die wat ouder zijn. Maar dat komt ook omdat mijn vriend wat ouder is. Ook heb ik een tante van 43 en dat ik gewoon echt een vriendin van me ! We doen vaak dingen ook met mijn moeder en nichtje erbij. Is altijd super gezellig !
Gast- Gast
mozzarella schreef:Hebben jullie vriendschappen met mensen die van een heel andere generatie zijn? Dus echt minstens 20 jaar ouder dan jij?
Wat vinden jullie hiervan?
Heb de indruk dat dit soms als 'raar' wordt gezien, waarom zou dit zo zijn?
Ik kan zelf heel erg goed opschieten met een oud collega, zij is 41.
Vroeger vond ik het altijd raar, of eigenlijk sneu, van de oudere mensen dan. Maar dat is meer gebaseerd op mijn vriend, toen hij 22 was, had hij al 'vrienden' van 38 dan dacht ik 'wat moeten die mensen van 38 met een jochie van 22?" Of een vrouw hier uit het dorp, ze is 35 en gaat met mensen om van 21. Maar het ligt meer aan de type's want zij is nogal en ordinair persoon.
Ik snapte gewoon nooit goed wat oudere mensen met jongere mensen moesten. Vond dat nogal veel zeggen over hun als persoon. Snap je wat ik bedoel? Maar op een gegeven moment maakt het ook niet veel meer uit of je 30 of 50 bent.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik heb ook vriendschappen met enkele oudere mensen. Ik kan fijn met ze praten, veel van ze leren en ze weten veel van dingen die mij interesseren. Ook door mijn ziekte vind ik meer herkenning bij oudere mensen omdat mensen van mijn leeftijd zoiets minder vaak meemaken. Kan ik dus goed over praten. Mijn ouders doen hier spottend over...bijna alsof ze jaloers zijn.
Wat flauw dat ze daar zo over spotten. Geef je wel aan dat je dat niet leuk vindt en waarom die vriendschappen wel belangrijk voor je zijn?
Zelf heb ik niet dat soort vriendschappen trouwens maar vind er weinig raars aan. Ik heb eigenlijk juist meer vriendschappen met mensen die jonger zijn, ik vind daar beter aansluiting.
Gast- Gast
Ik heb vrienden van hele uiteenlopende leeftijden. Ik ben zelf 26. Mijn vriend is 15 jaar ouder dan ik. Ik heb een vriendin van 19 en een vriendin 37. De rest zit er tussenin. Ach...ik vermaak me prima met ze en heb er absoluut geen last van. Leeftijd zegt helemaal niets.
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ipad/tablet voor wat oudere mensen,
» De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...
» Goede mensen, slechte mensen?
» Keizersnee en oudere kindjes
» Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....
» De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...
» Goede mensen, slechte mensen?
» Keizersnee en oudere kindjes
» Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: