Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....

5 plaatsers

Ga naar beneden

Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes.... Empty Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....

Bericht  Printje ma 5 aug 2013 - 9:34

Ik heb best wat vriendinnen met kinderen die wat jaartjes ouder zijn. De oudste is bijna 17 jaar en kwam vanavond weer helpen met N in bad doen enzo. Enorm schattig.. R is ook helemaal door het dolle heen wanneer 'zijn' vriendinnen komen spelen.
Al die oudere kinderen komen geregeld met mijn aapjes spelen, enorm schattig en ik heb er meteen een hoop tienerkinderen bij haha. Kan ik vast ervaren hoe dat is.


Hebben jullie vriendinnen met kinderen die een stuk ouder zijn? Komen die ook weleens helpen/ oppassen oid?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes.... Empty Re: Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....

Bericht  Floor ma 5 aug 2013 - 18:34

Nee de oudste is 5 jaar dus die komt niet helpen. 
Ons oppaskindjes is inmiddels wel 12 jaar en zij komt wel eens hier logeren en dan wil ze veel met onze zoon spelen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes.... Empty Re: Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....

Bericht  Blair ma 5 aug 2013 - 18:59

Ja mijn petekind. Hij heeft een periode gehad dat ie zich eerst te stoer voelde om met een klein kind te spelen, maar nu vind ie t heerlijk de grote neef te zijn. Als ie bij ons is doet ie alles samen met J.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes.... Empty Re: Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....

Bericht  Pineco ma 5 aug 2013 - 20:03

Hier ook mijn petekind, hij wordt bijna 10 en vindt het altijd geweldig om met zijn kleine nichtjes te komen spelen. Mijn oudste noemt hem ook wel haar 'beetje grote broer', zo lief! Gisteren nog samen naar een pretpark geweest en waar mijn neefje dan normaal alles 'stom' of 'kinderachtig' zou vinden, ging hij met haar overal in. Er is dan niks meer over van die stoere jongen smile
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes.... Empty Re: Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....

Bericht  Filoria ma 5 aug 2013 - 21:01

Leuk lijkt me dat! Tomas is zelf het oudste kindje binnen zowel familie als de vriendengroepen die we hebben. De rest krijgt nu langzaam aan de eerste baby'tjes.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes.... Empty Re: Oudere kinderen van vriendinnen en je kindjes....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum