Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Is er leven na de dood?

+9
Zwoesj
klavertje
TGR
Lotus
Parisienne
Jeanette
Ella
Laquisia
May
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Pussycat zo 20 maa 2011 - 20:01

Wat ik moet geloven vind ik onwijs moeilijk...
Het zou zoveel verschillende kanten op kunnen. En alle kanten hebben wel iets logisch, maar ook totaal niet.

Maar wat ik hoop is dat ik sowieso al mijn dierbaren nog eens mag zien en knuffelen als ik dood ben.
Wie weet wachten we allemaal op elkaar smile
Zoals mijn opa die denkt echt mijn oma gezien te hebben voordat hij overleed, maar ja misschien wilde hij dat ook maar heel graag. De gedachte is in ieder geval erg mooi.

Maar als er echt compleet niks zou zijn, waarom zijn er dan zoveel ''bijna doodervaringen''?
En verhalen over geesten etc...
Zijn dat dan alleen maar hersenspinsels?
Of zal er toch zeker wel echt ''iets'' bestaan na de dood....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 20:33

Voor wie het interessant vind, het boek 'Eindeloos bewustzijn' van Pim van Lommel is een goede tip. Gaat over bijna dood ervaringen en dat op een wetenschappelijke manier onderzocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  SuperGrover ma 21 maa 2011 - 2:12

Nee ik denk het niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 0:09

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 0:23

Ik geloof dat er meer is, omdat ik dénk dat er meer is. Ik klamp me nergens aan vast, want ik ben niet bang voor de dood. Het is niet het een of het ander, er is ook een grijs gebied Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 2:47

Coco schreef:Hoe denk jij daarover en wat heeft jou tot die gedachten gebracht?

Ja ik geloof in leven na de dood. Ik geloof in een hemel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Annemie zo 27 maa 2011 - 0:03

Tea-Leaf schreef:Ja, voor mij staat er zonder twijfel vast dat er leven na de dood is. Niet zoals de kerk/bijbel dat benoemd, maar in spiritueel opzicht. Je ziel leeft voort. Simpel gezegd: ik geloof in geesten, in energieën, in een wereld naast die van ons en in intuïtie. Ik geloof ook niet in toeval. Alles heeft een reden wat mij betreft.

Mijn moeder en stiefvader, broertje en zusje geloven hier niet in. Ik ben er dus niet mee opgegroeid in die zin, en er is me ook nooit wat opgedrongen.
Door ervaringen weet ik gewoon dat het zo is, al zo lang ik me kan herinneren.
Ik word nog wel eens uitgelachen door familie hierom en dat vind ik best pijnlijk. Ik lach mensen die in God geloven en naar de kerk gaan tenslotte ook niet uit ( al gaat het grote deel van mijn familie ook niet naar de kerk en gelooft niet, voor zover ik weet ).

De familie van mijn vriend is grotendeels wel gelovig en die vinden mij maar raar in deze, krijg ik t idee. Jammer dan. Heb me er inmiddels bij neergelegd dat sommige mensen niet buiten hun eigen kader kunnen denken.


Hier precies hetzelfde, alsof ik het zelf getypt heb.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Lady4 zo 27 maa 2011 - 1:05

Ja, ik geloof in de Hemel.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Is er leven na de dood? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Is er leven na de dood?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum