Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?

+46
Koffieleut
Filoria
*Lookie*
Floor
pitbullgup
Pien
Kat1980
kletskousje
mickey
Monnie
Printje
Happydobby
luenca
Lavendel
Jeanette
Moon
Roze Roos
L!ND@
Le Chat Noir
Bloem86
Makamba
loesje
bolus26
xxDila
Snoes
Merai
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Arwyn
Dora
Darius
Susan
Thunder
maiadebij
mauwmauw
Lindsya
PapillonRose
pindaatje
Tania
Bruintje Beer
May
Annemie
Mamsie
Tsjip
smooch
silly-one
50 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:55

Coco schreef:
Mamsie schreef:
Coco schreef:Het liefst 6, maar mocht er hierna nog een tweeling komen, dan scheiden we er daarna wel mee uit denk ik.

Waarom eigenlijk? Ik bedoel waarom dan geen 6 meer?

Omdat het erg zwaar is en de zwangerschap dat ook was.
Mocht het weer een tweeling worden en een makkelijke zwangerschap en makkelijke kinderen, dan valt er over na te denken, maar als het net zo gaat als nu, dan is het dan mooi geweest en ga ik geen risico meer nemen.

Hebben jullie bij een nieuwe zwangerschap meer kans op een tweeling?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:58

Zoals ik het nu zie 1, maar wie weet dat ik er over een jaar of 3 anders over denk Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:22

.

Laatst aangepast door Coco op di 21 jun 2011 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 19 maa 2011 - 8:29

Wij willen graag nog één kindje en dan zou het er twee in totaal zijn.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mauwmauw za 19 maa 2011 - 8:30

ik heb altijd gezegd 1 vind ik goed,me vriend had het over 2,na de bevalling en tijdens de eerste maanden riepen we beiden heel hard er komt echt geen 2e meer bij,maar nu de maanden voorbij gaan en V een rustig lief mannetje aan het worden is,betrap ik mezelf en me vriend er steeds vaker op dat we het steeds meer hebben over een 2e.dus mocht het ons gegund zijn denk ik dat er ooit nog weleens een 2 bij komt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:31

Wij wilden beiden altijd graag 4 kinderen, en als alles goed gaat straks, hebben we die dus ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:33

Ik wilde er altijd graag 4, mijn vriend wilde er maximaal 3. Nu hebben er dus twee, en een derde gaat hier ook nog wel komen ooit denk ik. Vier zou ik nog steeds wel willen maar alleen als alle middelen toereikend zijn, maar dat is logisch.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij za 19 maa 2011 - 9:01

Ook 4! Mijn man vond 1 wel genoeg, maar we zijn het er nu gelukkig over eens dat een 3e in de toekomst welkom is. 4 zal niet aan de orde zijn denk ik, tenzij nr ook een 2-ling is natuurlijk :P

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Thunder za 19 maa 2011 - 9:05

Ik heb er nu 2 en zou nog wel een derde willen, mijn man vindt het compleet zo.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Susan za 19 maa 2011 - 9:05

Coco schreef:

Omdat het erg zwaar is en de zwangerschap dat ook was.
Mocht het weer een tweeling worden en een makkelijke zwangerschap en makkelijke kinderen, dan valt er over na te denken, maar als het net zo gaat als nu, dan is het dan mooi geweest en ga ik geen risico meer nemen.

Anders zou je nog vier keer zwanger moeten zijn en vier keer moeten bevallen, dat lijkt me net zo goed erg zwaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 9:10

.

Laatst aangepast door Coco op di 21 jun 2011 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan za 19 maa 2011 - 9:14

Waar slaat dat nou weer op?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 9:20

.

Laatst aangepast door Coco op di 21 jun 2011 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan za 19 maa 2011 - 9:20

Je kan hier ook tegenwoordig echt helemaal NIKS meer zeggen of het wordt op een rotmanier opgevat, hè? Ik begin steeds beter te begrijpen dat mensen dit forum zat zijn, gatverdamme.

(Oh ja, en bij mijn weten heb ik echt nog nooit iets rots tegen jou gezegd op welk topic dan ook, dus ik snap werkelijk waar niet waar deze opmerking op slaat, maar goed, weet je: het zal wel.)
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Darius za 19 maa 2011 - 9:38

Ik en mijn man zeiden twee of drie. Denk ook wel dat het er drie worden, mocht het ons gegund zijn. Kan me nietvoorstellen dat ik nooit meerzwanger zou zijn. Hoop dat dat gevoel wel eens weggaat en dat ik het gevoel krijg dat het klaar is.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  maiadebij za 19 maa 2011 - 9:40

Darius schreef:Ik en mijn man zeiden twee of drie. Denk ook wel dat het er drie worden, mocht het ons gegund zijn. Kan me nietvoorstellen dat ik nooit meerzwanger zou zijn. Hoop dat dat gevoel wel eens weggaat en dat ik het gevoel krijg dat het klaar is.

Haha ja ik ook! Ik ben bang dat dat gevoel me blijft achtervolgen Very Happy

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  PapillonRose za 19 maa 2011 - 9:51

maiadebij schreef:
Darius schreef:Ik en mijn man zeiden twee of drie. Denk ook wel dat het er drie worden, mocht het ons gegund zijn. Kan me nietvoorstellen dat ik nooit meerzwanger zou zijn. Hoop dat dat gevoel wel eens weggaat en dat ik het gevoel krijg dat het klaar is.

Haha ja ik ook! Ik ben bang dat dat gevoel me blijft achtervolgen Very Happy

+1! Het lijkt me echt een gek idee om nooit meer een zwangerschap, bevalling, babytje, etc. mee te maken. Maar hoop wel dat dit gevoel ooit weggaat Laughing Wil nog wel meer kinderen, maar het moet natuurlijk een keer klaar zijn, hopelijk is mijn gevoel dat tegen die tijd met me eens!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  May za 19 maa 2011 - 9:56

Mamsie schreef:
May schreef:Ik heb altijd gezegd dat ik minimaal 4 kinderen wil. En daar blijf ik nog steeds bij.

wat als je partner na 2 kinderen zegt ik wil er geen meer.

Dan zal ik me daarbij neer moeten leggen, hoe moeilijk dat dan misschien ook gaat zijn smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Dora za 19 maa 2011 - 9:58

Als echt alles mee zou zitten en we nergens naar om zouden hoeven te kijken...
Een voetbale elftal met reserves....
Nou oke, 18 is wel veel. Maar ik zou er wel 4 willen.
Maar het zal er hier bij 2 blijven.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:02

Ik wil twee tweelingen, eerst twee jongetjes en dan twee meisjes.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 19 maa 2011 - 10:03

We hebben het er wel eens over gehad en als het ons gegund is, willen we er graag 2 of 3.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:09

Ik zou er heel graag 2 of 3 willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:13

Trouwens, nu ik erover nadenk (vorige reactie was wat ik als kind altijd zei), ik wil 2 kinderen, omdat ik niet mee wil helpen aan de enorme ongezonde bevolkingsgroei op de wereld. Zelf ga je dan dood en je laat ook weer 2 nieuwe mensen achter, dit vind ik wel een mooie gedachte.

Denken jullie daar helemaal niet aan?

Gast
Gast

Bericht  Thunder za 19 maa 2011 - 10:18

Nee, niet echt. Kinderen krijgen is toch puur eigen belang?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Teddyaapje za 19 maa 2011 - 10:24

Isabella schreef:Als het jullie gegund is, hoeveel kinderen zouden jullie dan willen hebben?

Ik had het er toevallig gisteren met mijn vriend over en hij zei dat hij, mocht het qua geld kunnen, graag een groot gezin zou willen hebben met misschien wel 4 kinderen. Dit is ook altijd mijn 'droom' geweest, dus ben blij dat we er, nog steeds, hetzelfde over denken. Laten we beginnen met 1, of 2.. Wink

Dit hebben wij ook altijd gezegd maar nu we er eentje hebben zijn we het er allebei over eens dat we het bij 2 gaan houden (mocht t ons gegund zijn).
Het valt ons hardstikke mee hoor, maar er komt toch wel veel bij kijken. En ik zie mezelf nog niet zwanger zijn van de 3e of 4e en daarbij mn eigen bedrijf runnen...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: