Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

+21
Pannetoet
Caroow
Nyx
M-G
Burn
banjer49
Taeda
Bazinga
Caro
Charles
Jasmine
Exogenesis
Sayuri
Kowalski
Middleme
Summerlovin
Susan
Marin
Bliss
Capt'n Zero
Kannibaal
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Kannibaal ma 17 jun 2013 - 4:05

Welke eigenschap van één van je medeforummers zou je graag willen hebben? 


Ik zou graag net zo'n goede beheersing van de Engelse taal willen hebben als Marin. Ik zit inmiddels al twee jaar op Engelse cursus en ik snap nog niks van de tijden. confused
Kannibaal
Kannibaal
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Capt'n Zero ma 17 jun 2013 - 4:08

Ik dacht aan eigenschap meer aan iets wat je bent, niet aan wat je kunt - maar als het om kunnen gaat, dan zou ik heel graag in de voetsporen van Susan treden en een boek uit brengen.

Ik ben daar ook serieus nog mee bezig, alleen het loopt erg traag.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Bliss ma 17 jun 2013 - 4:10

Ik zou graag zelfdiscipline willen hebben (edit: van iedereen die zelfdiscipline heeft).


Laatst aangepast door Bliss op ma 17 jun 2013 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Marin ma 17 jun 2013 - 4:13

Haha ik zie dat ook niet echt als eigenschap, maar bedankt voor het compliment. Op wat voor soort cursus zit je Kannibaal? Hoe leer je?

Ik vind een eigenschap heel moeilijk om te bedenken. Wat ik heel graag zou willen is de rust in m'n huidige leven, dat ik dat mezelf dat zou kunnen geven, tevredenheid met het NU. Ik vind het moeilijk om daar een forummer aan te koppelen. Ik herken daar wel dingen in van KimRosenberg, en ook wel Punk'd, volgens mij zitten die allebei in wel stabiele situaties waar ze blij mee zijn. Ik wilde eerst Carrie zeggen, maar zij is intussen bezig met een volgende stap, dus dat telt niet meer Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Susan ma 17 jun 2013 - 4:13

Dan wil ik in de voetsporen van Capt'n Zero en fotograferen op professionele basis.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Summerlovin ma 17 jun 2013 - 4:13

Assertiviteit
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 4:17

Ik zou wel wat ambitie van Minneke willen hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Middleme ma 17 jun 2013 - 4:18

Meer zeker van mijzelf zijn.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Marin ma 17 jun 2013 - 4:19

Jullie moeten wel zeggen van wie je dat dan wilt hebben, hè.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Kowalski ma 17 jun 2013 - 4:23

Ik zou de positiviteit van Toet willen hebben!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Sayuri ma 17 jun 2013 - 4:28

Kowalski schreef:Ik zou de positiviteit van Toet willen hebben!

Ik wilde ongeveer hetzelfde zeggen, maar dan van Harrison. Die is volgens mij altijd optimistisch en ziet nergens een probleem. Ik heb haar nog nooit een negatieve zeur- of baalberichtje zien posten. Ik denk dat je met zo'n instelling al veel sneller gelukkig bent en dat is mooi. En ze heeft bijna in elke post "haha" staan, als je daarop begint te letten, is dat zo grappig! Ik denk ook daardoor dat Harrison continue lacht. Very Happy
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Exogenesis ma 17 jun 2013 - 4:48

Ik zou graag de lange benen van Harrison willen hebben.

De nuchterheid en humor van Bazinga.

De intelligentie van Supergrover.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 4:51

Nou, wat leuk om te horen zeg Sayuri! Ik zeg inderdaad vaak "haha", ik probeer dat minder te doen maar ik lukt gewoon niet! Haha..

Mijn benen zijn helemaal niet zo lang in verhouding hoor Exo, denk dat die van jou langer zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Jasmine ma 17 jun 2013 - 4:57

Ik zou graag de sociale vaardigheden van Snoes willen. 

Ze is altijd lief, betrokken, oprecht en kan met iedereen overweg.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Charles ma 17 jun 2013 - 5:06

Ik zou graag de sociale vaardigheden willen hebben van Pippa, Burn, Printje en Marin.
Het stijlgevoel en creativiteit van Punk'd. 
Het inlevingsvermogen van Lejow.
Het doorzettingsvermogen en mentaliteit van Paper Crown en Susan.
De positiviteit en vaardigheid tot levensgenieten van Harisson.
De brains van Antibes, SuperGrover en Guattari.
De lokken van Urban Naked.
De benen van Lacey.
De standvastigheid en het zelfbewustzijn van KimRosenberg en Artemis.
De taalvaardige kunsten van Rood.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Marin ma 17 jun 2013 - 5:13

Ik ben echt zo niet sociaal vaardig, Charles. Ik lach mezelf altijd uit in sociale situaties omdat ik altijd het gevoel heb dat ik daar dan als een soort engeltje over mezelf heen zwerm en mezelf hoor praten en mezelf dan zó suf standaard sociaal vind. Lastig uit te leggen, maar sommige sociale conventies krijg ik dus echt amper m'n strot uit, zoals over het weer praten, of van die semi-geïnteresseerde vragen stellen. Als ik mezelf dat hoor doen, dan is het dus net alsof ik mezelf keihard uitlach dat ik zo sociaal gewenst bezig ben en word ik eigenlijk stiekem heel recalcitrant van. Maar ik kan wel heel goed doen alsof. (En soms vind ik het wel echt leuk hoor, ik heb ook wel echt leuke gesprekken natuurlijk).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Charles ma 17 jun 2013 - 5:17

Marin, misschien stel ik me bij sociaal vaardig iets anders voor dan jij. Sociaal vaardig kan in mijn ogen ook iemand zijn die sociale situaties niet uit de weg gaat en op haar eigen manier sympathiek is (dat kan juist komen door de dingen die jij beschrijft).

Kijk, in mijn eigen ben jij sociaal vaardig (of móet je het wel zijn) omdat je op zowat alle meetings bent geweest, in engeland, amerika en bulgarije hebt gewoond en het daar leuk had, op bruiloften fotografeert en nieuwe opdrachten krijgt....moet ik nog doorgaan?I love you
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Kannibaal ma 17 jun 2013 - 5:18

Ja meiden jullie hebben gelijk, Engels is niet echt een eigenschap. Even opnieuw: ik zou graag een (Engelse) talenknobbel willen hebben (die van Marin dus). En dan specifiek Engels omdat ik dat ook voor mijn werk nodig heb. Op mijn werk red ik me wel, maar daar is ook alles mee gezegd. Over Spaans en Frans ga ik het maar niet eens hebben hahaha
Kannibaal
Kannibaal
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Marin ma 17 jun 2013 - 5:23

Charles schreef:Marin, misschien stel ik me bij sociaal vaardig iets anders voor dan jij. Sociaal vaardig kan in mijn ogen ook iemand zijn die sociale situaties niet uit de weg gaat en op haar eigen manier sympathiek is (dat kan juist komen door de dingen die jij beschrijft).

Kijk, in mijn eigen ben jij sociaal vaardig (of móet je het wel zijn) omdat je op zowat alle meetings bent geweest, in engeland, amerika en bulgarije hebt gewoond en het daar leuk had, op bruiloften fotografeert en nieuwe opdrachten krijgt....moet ik nog doorgaan?I love you

Haha aww als je het zo stelt.. Lief, dank je! Tja, ik zie het inderdaad meer zo voor me omdat ik zó veel mensen heb ontmoet, dat ik die standaard riedeltjes beetje zat ben. Ik lach mezelf dan al zo snel uit, omdat ik prima een gesprek gaande weet te houden, maar dan voelt het voor mezelf zo geforceerd. Ik ben dan wel oprecht geïnteresseerd hoor, absoluut, het ligt niet aan m'n conversatie-partner, maar meer aan mezelf, dat ik mezelf dan zo stom vind. Ach ik ben raar, ik weet het.

Kannibaal, maar spreek je wel veel Engels dan? Of leer je het alleen op je cursus en oefen je het daarbuiten niet?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Caro ma 17 jun 2013 - 5:28

Ik wil gewoon mooi zijn! En dat mogen Carrie, Harrison, Sugarfall, Punk'd, UN etc best aan mij geven hoor Laughing. Verder ben ik best tevreden over mezelf! 
Qua karakter eigenschap.. ik zoek gewoon iemand die goed is in boekhouding. Doe mij die eigenschap maar!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Bazinga ma 17 jun 2013 - 6:03

Wat meer ambitie zou me sieren, denk ik. Maar verder ben ik blij zoals ik ben. Misschien niet zo mooi als bepaalde forummers, niet zo intelligent of taalkundig.. Niet zo cool of grappig, maar ik ben wel de beste zelf die ik kan zijn en ik ben er blij mee.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Charles ma 17 jun 2013 - 6:14

Oh nou en de tevredenheid van Bazinga!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 6:25

Wat lief van je, Charles. Thnx, ook al zie ik dat bij mezelf echt niet zo. 

Zelf zou ik graag meer willen genieten zoals Harrison. Haar berichten stralen vrolijkheid en levenslust uit. 

Ook zou ik graag milder willen zijn -op sommige momenten- zoals RYW. Ik ben vrij bot als ik iets vind en zij zegt precies hetzelfde, maar 'mooier' geformuleerd. Genuanceerder is dan een betere vertaling, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Taeda ma 17 jun 2013 - 6:53

Het doorzettingsvermogen en de discipline van Jip83 en Punk'd, veel sporten en goed voor mijn lijf zorgen, dat doe ik allebei echt te weinig!

Verder het vertrouwen van Rood als het op geloof aankomt.
De rust en positiviteit van Weegschaal (en PC) op het gebied van een kinderwens.
De bakkunsten van CCC, Rebecca en Lejow.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  banjer49 ma 17 jun 2013 - 7:09

Er is vast een woord voor maar kan er ff niet op komen, maar ik zou wel wat mondiger willen zijn. Me niet alles laten zeggen gewoon gelijk een weerwoord willen hebben. Bij sommigen heb ik dat wel maar bij andere heb ij zoiets van ok terwijl ik wel wat zou willen zeggen maar gewoon niet durf
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je graag willen hebben? Empty Re: Welke eigenschap zou je graag willen hebben?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum