Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Alex schreef:Qiara schreef:Oh, de tafel . Inderdaad mooi geworden! Ik vind het ding ook wel leuk.
Whaha, het ding.
ABE's woorden . Hoe zou je zoiets noemen? Kaarsonderzettergevalletjemetmooiestenen?
Hoi Burn!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ik vind het zo standaard/iedereen heeft het/niet creatief en zelf nagedacht -ding. En ik vind wat er nu opstaat ook rommelig en niet bij elkaar passen. Ik hou niet van die standaard/iedereen heeft het -dingen.Qiara schreef:Oh, de tafel . Inderdaad mooi geworden! Ik vind het ding ook wel leuk.
Dat is dan ook weer precies waarom ik het na een week weer zat ben
Gast- Gast
Dat zou ik niet doen. Dat wordt niet mooi en gaat later ook kromtrekken en kan zo niet tegen vocht en kringen/warme borden/ pannen enz..ABE schreef:Smikkell schreef:Meer, meer, meer..
ABE, van zwart, donker en ´vrijgezelle-man-woning' naar wit, fris en nieuwe vitrage . Heb je het licht gezien? Wat is er gebeurd?
Hoe heb je uiteindelijk het tafelblad zo strak gekregen? Toch met kit?
Hahahaha!
Tja, wat kan ik zeggen. Ik heb opeens inspiratie voor iets nieuws? Zoiets?
En het tafelblad is helaas nog niet glad. Op de foto ziet het er erg mooi uit, maar van dichtbij is het nog niet top. Maar goed, dit is al beter dan dat het was en ik hoop binnenkort een triplexje, spaanplaatje, op de kop te kunnen tikken, die ik over de tafel heen kan leggen. Vastlijmen en overschilderen. Of gewoon een nieuwe tafel. Maar na de vitrage is het geld gewoon echt even op.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat op de tafel vind ik dan weer niet leuk.
Was even een snelle oplossing. Ik wilde het laatst kant en klaar kopen, maar dat is een beetje zonde, aangezien we vrijdag gaan sausen, maar de kleuren nog niet echt bekend zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zou ik niet doen. Dat wordt niet mooi en gaat later ook kromtrekken en kan zo niet tegen vocht en kringen/warme borden/ pannen enz..ABE schreef:Smikkell schreef:Meer, meer, meer..
ABE, van zwart, donker en ´vrijgezelle-man-woning' naar wit, fris en nieuwe vitrage . Heb je het licht gezien? Wat is er gebeurd?
Hoe heb je uiteindelijk het tafelblad zo strak gekregen? Toch met kit?
Hahahaha!
Tja, wat kan ik zeggen. Ik heb opeens inspiratie voor iets nieuws? Zoiets?
En het tafelblad is helaas nog niet glad. Op de foto ziet het er erg mooi uit, maar van dichtbij is het nog niet top. Maar goed, dit is al beter dan dat het was en ik hoop binnenkort een triplexje, spaanplaatje, op de kop te kunnen tikken, die ik over de tafel heen kan leggen. Vastlijmen en overschilderen. Of gewoon een nieuwe tafel. Maar na de vitrage is het geld gewoon echt even op.
Dan wordt het gewoon echt een nieuwe tafel kopen in de loop van de tijd. Maar voor nu vind ik mijn tafel wel mooi.
Gast- Gast
Ik vind het er nu ook niet lelijk uitzien hoor.. Kan prima nog, toch?ABE schreef:
Dan wordt het gewoon echt een nieuwe tafel kopen in de loop van de tijd. Maar voor nu vind ik mijn tafel wel mooi.
Weet je nog niet welke kleuren je gaan nemen?
Gast- Gast
Ik hou op zich wel van standaard dingen op tafel, maar dan wat groters. Ik vind dit een beetje een samengepakt iets dat niet ect bij elkaar past. Maar na je verhaal over het schilderen, snap ik wel dat je er niet wat anders neer zet
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Monstertje.
Laatst aangepast door Alex op zo 20 maa 2011 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb trouwens een tegoedbon van 2.50 gehad voor mn half lege zakje groene erwten snoepjes
Gast- Gast
Alex wat een leuke foto's
ABE> je tafel ziet er goed uit!
Ik ga slapen. Morgen weer dagje werken voor de boeg. Fijne avond/nacht jullie nog!
ABE> je tafel ziet er goed uit!
Ik ga slapen. Morgen weer dagje werken voor de boeg. Fijne avond/nacht jullie nog!
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 20 maa 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het er nu ook niet lelijk uitzien hoor.. Kan prima nog, toch?ABE schreef:
Weet je nog niet welke kleuren je gaan nemen?
Zelf wil ik de lange muur, waar de eetkamertafel aan staat, donkergrijs verven. Deze kleur doortrekken in de hal en de overige muren lichtgrijs doen. Op de muur van de eetkamertafel wil ik een soort van nette collage maken van witte fotolijstjes en dan mijn zwarte hanglampen erboven. Kozijnen hoogglans wit. Spierwitte vitrage.
Maar toen ik dit laatst voorstelde zeiden ze hier dat bruin, koffie verkeerd kleur, misschien mooier zou zijn i.v.m. mijn accesoires welke bruin zijn. Dus ik twijfel nog even. Al vind ik, in gedachten, mijn eigen idee nog erg mooi.
Gast- Gast
Ik ga er vandoor.. Wilde eigenlijk al om 22 uur in bed liggen met m'n nieuwe boek! Haha.
Fijne avond nog
Fijne avond nog
Zininzon- Ratel
Wat een ontzettend mooi meisje, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik stuur net iemand een bericht op facebook. Niet veel later staat er dat ik een nieuw bericht heb. Maar als ik op berichten klik zie ik geen nieuwbericht. HUUUU???
Bericht = dus een mail en niet iets op persoonlijke pagina dat later weer is verwijderd.
Bericht = dus een mail en niet iets op persoonlijke pagina dat later weer is verwijderd.
Gast- Gast
Smikkel wat doe je hier en op FB? Poetsen jij!!!
Zininzon- Ratel
Ha, toch goed dat je er iets aan gedaan hebt. Dat kan toch ook niet zomaar. Zat er ook nog test en uitleg bij?Reva schreef:Ik heb trouwens een tegoedbon van 2.50 gehad voor mn half lege zakje groene erwten snoepjes
Gast- Gast
Ja, straks zei ik toch.. (vannacht).Zininzon schreef:Smikkel wat doe je hier en op FB? Poetsen jij!!!
Gast- Gast
Nee joh, doe dat nu dan.. Dan heeft je lichaam nog iets van een dag/nacht patroon, ook al slaap je niet
Zininzon- Ratel
Smikkell schreef:Ha, toch goed dat je er iets aan gedaan hebt. Dat kan toch ook niet zomaar. Zat er ook nog test en uitleg bij?Reva schreef:Ik heb trouwens een tegoedbon van 2.50 gehad voor mn half lege zakje groene erwten snoepjes
Ja zeker. Een handgetekende brief. In reactie op uw opmerking over de groene erwten kunnen wij u het volgende melden. En dan twee grote alinea's en zowel aan het begin als het einde danken ze me voor mijn betrokkenheid
Gast- Gast
Smikkell schreef:OMG
Whaha, Reev, geniaal dat je een brief hebt gekregen én een kortingsbon voor je groene erwtensnoepjes.
Gast- Gast
En dat ze er vanuit gaan dat het een incident betreft met de afstelling van de machine en dat ze GELUKKIG geen verdere reacties hebben gekregen uit de winkel. Wel hebben ze de opmerking doorgesproken met de verantwoordelijke inkoper (dus: de groene-erwten-inkoper) met het verzoek de leverancier (lees: de groene-erwten-leverancier) op de hoogte te stellen.
MHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA. Aanstellers.
MHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA. Aanstellers.
Gast- Gast
Pffff ik moet veel ophalen morgen aan pakketjes
- pakket bol.com (twee dvd boxen)
- pakket ipod
- pakket haarproducten
- wehkamp
- pakket geenideewatdatis
- pakketje bijenkorf
- pakketje dat bij een buurvrouw ligt, geen idee wat het is ook