Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Sjaantje schreef:Q, je hebt gelijk... thanx!had ik al eens gezegd dat ik niet zo'n google-wonder ben?
Gewoon 'beide of beiden' invoeren . Ik word er steeds bedrevener in. Alles is te vinden :-).
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maar op google staan ook 'fouten'.Qiara schreef:Sjaantje schreef:Q, je hebt gelijk... thanx!had ik al eens gezegd dat ik niet zo'n google-wonder ben?
Gewoon 'beide of beiden' invoeren . Ik word er steeds bedrevener in. Alles is te vinden :-).
Gast- Gast
Qiara schreef:Sjaantje schreef:Q, je hebt gelijk... thanx!had ik al eens gezegd dat ik niet zo'n google-wonder ben?
Heb dit even gegoogeld en je hebt gelijk! Kijk, zoiets bedenk ik zelf dus niet om in te voeren... ik leer hier nog eens wat Wederom thanx!
Smikkel, klopt! Maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand vaak wel kunt redeneren welke sites betrouwbaarder zijn dan andere?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
'Onze taal' lijkt me wel betrouwbaar? Maar een beetje kritisch zijn, is inderdaad wel goed.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:'Onze taal' lijkt me wel betrouwbaar? Maar een beetje kritisch zijn, is inderdaad wel goed.
Dat is sowieso nodig op het wereldwijde web!
June, heedt DE site. Maar ik weet even niet welkeQiara schreef:'Onze taal' lijkt me wel betrouwbaar? Maar een beetje kritisch zijn, is inderdaad wel goed.
June, ons kleine taalwonder..
Gast- Gast
Het wordt morgen 'redelijk' mooi weer... wat zal ik eens gaan ondernemen? Iemand een tip?
A la June???
Van de Nederlandse Taalunie...
Van de Nederlandse Taalunie...
Qiara- Ratel
Naar buiten?Sjaantje schreef:Het wordt morgen 'redelijk' mooi weer... wat zal ik eens gaan ondernemen? Iemand een tip?
Gast- Gast
www.taaladvies.net
Goedenacht, ik ben er ook drie tellen! Ik had al zo'n twee uur moeten slapen..
Gast- Gast
Q, ik heb de site opgeslagen zodat ik er nog eens wat kan opzoeken
Smikkell, ja naar buiten... maar om wát te doen??? Stiekem vind ik het ook wel verleidelijk om eens een dag in pyjama door te brengen dus dat idee wint ook steeds meer terrein. Enerzijds misschien jammer van het mooie weer (hoewel het hier maar 10graden wordt) maar de rest van de week zit ik ook al helemaal volgepland, 7 dagen achter elkaar zie ik net dus misschien moet ik maar gewoon even mijn broodnodige rust pakken...
Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuune! Hoooooooooooooooooooooooi!
Smikkell, ja naar buiten... maar om wát te doen??? Stiekem vind ik het ook wel verleidelijk om eens een dag in pyjama door te brengen dus dat idee wint ook steeds meer terrein. Enerzijds misschien jammer van het mooie weer (hoewel het hier maar 10graden wordt) maar de rest van de week zit ik ook al helemaal volgepland, 7 dagen achter elkaar zie ik net dus misschien moet ik maar gewoon even mijn broodnodige rust pakken...
Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuune! Hoooooooooooooooooooooooi!
Smikkell schreef:Je hebt het over June en ze leest mee
Ja... opvallend he
Haai, ik zag je al online komenJune schreef:www.taaladvies.net
Gast- Gast
Best wel..Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Je hebt het over June en ze leest mee
Ja... opvallend he
Gast- Gast
June schreef:www.taaladvies.net
Hoi!
Ik kwam in de buurt
Slaap lekker, heb je het druk? Tentamens?
Even je rust pakken, is dan ook wel een goed idee, Sjaan!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:
Hoi!
Ik kwam in de buurt
Slaap lekker, heb je het druk? Tentamens?
Ja, die sites zijn gelinkt .
Ik heb het druk, tentamens inderdaad, maar heb vandaag heel de dag in de UB gezeten en net even met een huisgenoot de dvd van Droog Brood gekeken. Was wel gezellig !
Hoe is het met jouw scriptiegroepje?
Smikkell: ik las echt nét mee, haha.
Gast- Gast
Ik ben iig vandaag op werk geweest en doe morgen een poging tot administratie en dinsdag tot werken (een uurtje)!
Gast- Gast
June schreef:Smikkell: ik las echt nét mee, haha.
Jaja.....
Hoe is het verder met je, June? Ik ben de laatste tijd niet echt actief geweest hier dus ik loop wellicht achter wat mijn mede-forummers betreft
Ik geloof je June..Sjaantje schreef:June schreef:Smikkell: ik las echt nét mee, haha.
Jaja.....
Gast- Gast
:-)
Oh, dat is wel goed ! Heb je er wel een goed gevoel bij? Tot wanneer heb je nog tentamens?
Ja, wel goed. En ik heb met de studieadviseur gesproken en ben doorverwezen naar mijn scriptiebegeleidster en het was wel even goed om met haar te spreken :-). Ook een kleine planning gemaakt, nu me er nog aan houden
Oh, dat is wel goed ! Heb je er wel een goed gevoel bij? Tot wanneer heb je nog tentamens?
Ja, wel goed. En ik heb met de studieadviseur gesproken en ben doorverwezen naar mijn scriptiebegeleidster en het was wel even goed om met haar te spreken :-). Ook een kleine planning gemaakt, nu me er nog aan houden
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik geloof je June..Sjaantje schreef:June schreef:Smikkell: ik las echt nét mee, haha.
Jaja.....
Als Smikkell je gelooft, gelooft Sjaan :joker: je ook!
Q: ik weet dat je het kunt. Ik heb een A4-agenda gekocht en dat helpt bij mij al zoveel. Weekoverzicht, maar wel dagelijks per uur zichtbaar wat ik moet doen.. ik word daar rustig van. Jij misschien ook?
Smikkell: Hoe was het op je werk? Let je wel een beetje op jezelf? Nog nagedacht over de therapie? Als je vrijdag niet al je administratie hebt gedaan, kom ik dit weekend naar je toe. Ik heb grenzen.
Sjaan: dat was écht zo . Hoe is het met jou?
Met mij gaat het wel redelijk. Ik heb geen heel goed gevoel over mijn tentamens, maar goed: wanneer heb ik dat wel? Verder vind ik het lastig dat het uit is met mijn (nu) ex. Ik merk dat het me echt kwetst dat hij, in mijn ogen, zo weinig had hoeven doen om het te laten werken, maar dat hij dat zelfs niet voor me over heeft. Ik weet dat het niet eerlijk is om het zo te zien, want hij ziet oprecht het probleem niet en ik heb zelf besloten dat ik daar niet mee kan leven, maar op sommige momenten is het gewoon nog lastig. Ook al weet ik dat het beter is zo. Maar ik sla me er wel doorheen!
Smikkell: Hoe was het op je werk? Let je wel een beetje op jezelf? Nog nagedacht over de therapie? Als je vrijdag niet al je administratie hebt gedaan, kom ik dit weekend naar je toe. Ik heb grenzen.
Sjaan: dat was écht zo . Hoe is het met jou?
Met mij gaat het wel redelijk. Ik heb geen heel goed gevoel over mijn tentamens, maar goed: wanneer heb ik dat wel? Verder vind ik het lastig dat het uit is met mijn (nu) ex. Ik merk dat het me echt kwetst dat hij, in mijn ogen, zo weinig had hoeven doen om het te laten werken, maar dat hij dat zelfs niet voor me over heeft. Ik weet dat het niet eerlijk is om het zo te zien, want hij ziet oprecht het probleem niet en ik heb zelf besloten dat ik daar niet mee kan leven, maar op sommige momenten is het gewoon nog lastig. Ook al weet ik dat het beter is zo. Maar ik sla me er wel doorheen!
Gast- Gast
Mensen, June is echt schattig en onschuldig. Die moet je ten aller tijden geloven.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: