Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 8 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 12:47

Lastig, die 'geheime' kwebbelaars..

Maar goed, ik lees dat je alcohol hebt gedronken en ik weet niet hoeveel (iig zoveel dat je er dingen uitfloept).. Maar misschien moet je er morgen gewoon nog eens goed over na denken..
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 12:47

Alex schreef:
Zininzon schreef:
Alex schreef:Mijn zusje vroeg net hoe het met me ging wb eten. En toen floepte ik alles eruit. En nu weet ik niet of ik daar wel goed aan heb gedaan ...

Blijkbaar moest je het wel kwijt...
Luchtte het op? En bespreek je gewoonlijk dingen met je zusje?

Nadat ik er achter kwam dat mijn beide zusjes mij via de mail bekritiseerden en zich zeer negatief uitlieten over mij bespreek ik niks meer. Maar nu had ik een wijntje teveel op en kwam alles er dus uit.
Normaal zou ik zeggen dat iemand daar goed aan doet en dat het fijn en goed is om je verhaal kwijt te kunnen. Maar met het mailverhaal in mijn achterhoofd en de manier waarom je familie aankijkt tegen het verschil tussen jou en je zusje, om zo maar te zeggen, hoop ik niet dat ze dit tegen je gaan gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 12:49

Zoveel wijn heb ik ook weer niet op hoor, haha. Ik word alleen wat vrijer als ik wat gedronken heb.

En Smik, dat is precies waar ik bang voor ben. Dat ze het tegen me gaan gebruiken. Dat we weer lekker verder gaan met het onderwerp vermijden en vooral maar doen alsof er niks aan de hand is en alsof ik me aanstel.

Gast
Gast

Bericht  Qiara za 19 maa 2011 - 12:50

Wat naar, Alex, dat je zusjes dit achter je rug om hebben gedaan! Ik hoop ook niet dat ze dit tegen je gaan gebruiken.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 12:50

Alex schreef:Zoveel wijn heb ik ook weer niet op hoor, haha. Ik word alleen wat vrijer als ik wat gedronken heb..

Oke smile

Vervelend zeg, volgens mij kun je er op het moment niet zoveel meer mee Sad
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 12:51

Alex schreef:Zoveel wijn heb ik ook weer niet op hoor, haha. Ik word alleen wat vrijer als ik wat gedronken heb.

En Smik, dat is precies waar ik bang voor ben. Dat ze het tegen me gaan gebruiken. Dat we weer lekker verder gaan met het onderwerp vermijden en vooral maar doen alsof er niks aan de hand is en alsof ik me aanstel.
Zelf zou ik er dan snel voor kiezen niets meer te vertellen en verder verwijs ik je dan naar ons PM-gesprek. Ik ben er snel klaar mee en het vertrouwen is dan (voor altijd) weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 12:51

Nog vijf minuten en dan.... Midsomer Murder! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 12:54

Aan de ene kant voel ik me kut dat ik het eruit heb gefloept. Maar ik zit er gewoon al zo lang mee, ik kan het niet kwijt. Gelukkig heb ik net goed met mijn man erover gepraat en hij heeft gezegd dat ik me niks moet aantrekken van wat zij vinden, ik weet wat er aan de hand is, hij weet het en verder gaat het niemand iets aan. En aan de andere kant ben ik wel heel benieuwd wat mijn zusje ermee gaat doen. Ik verwacht dat ze het aan haar vriend vertelt, als ik erachter kom dat ze het aan mijn ouders of andere zus heeft verteld ben ik er klaar mee. Echt klaar mee. Dan ga ik het ze ook gewoon zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 12:55

Zijn er geen andere mensen met wie je het er eerlijk over hebben kunt? Want blijkbaar zit het je wel hog als je het tegen je zusje zegt.

In ieder geval knuffel voor jou!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 12:56

Abe, ik dacht dat je ging zeggen: nog 5 minuten en dan ga ik naar bed!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 12:56

Zininzon schreef:Abe, ik dacht dat je ging zeggen: nog 5 minuten en dan ga ik naar bed!

Ik? Zo vroeg? :o

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 12:56

ABE schreef:
Zininzon schreef:Abe, ik dacht dat je ging zeggen: nog 5 minuten en dan ga ik naar bed!

Ik? Zo vroeg? :o

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 12:59

Nachtdier :P
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:00

Misschien moet je gewoon afwachten en nu met je zelf afspreken dat je, wat er ook gaat gebeuren, jezelf niets gaat verwijten of kwalijk nemen en probeert er niet verdrietig van te worden. Jij bent je verhaal kwijt, dat wilde je en dat is nu gelukt en heeft opgelucht. Zie het nu als een test voor je zusje. Kijk of je haar echt kan vertrouwen en spreek het uit als dit zo blijkt te zijn (bedank haar) en als het niet zo is (spreek haar aan en vertel dat en waarom ze je hiermee heeft gekwetst).

Maar spreek vooraf met jezelf af dat jij je er niet door uit het veld laat staan. En fijn dat je man achter je staat. Ik ben het met hem eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:02

Laughing

Absoluut een nachtdier! Ik weet ook niet waarvoor de dag is uitgevonden. Alles is zoveel mooier in het donker. Al heb ik vanmiddag heerlijk genoten van het zonnetje. Mijn moeder en haar vriend zijn gestopt met roken, dus ik moest even buiten roken. Totaal geen probleem. Dus ik stond buiten tegen de schutting aangeleund, hoor ik mijn moeder tegen haar vriend zeggen:"Zie eens hoe ze geniet van het zonnetje". :P Zo dom, om zoiets iets te horen (En vooral dat ze zagen dat ik mijn ogen dicht had gedaan). Want ik dacht dat ik echt alleen met mijn sigaret was. :P (Ik ratel... dat brengt de nacht ook bij me naar boven haha)

Laatst aangepast door ABE op za 19 maa 2011 - 13:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:03

Smikkell schreef:Misschien moet je gewoon afwachten en nu met je zelf afspreken dat je, wat er ook gaat gebeuren, jezelf niets gaat verwijten of kwalijk nemen en probeert er niet verdrietig van te worden. Dat heb ik mezelf inderdaad voorgenomen.

Jij bent je verhaal kwijt, dat wilde je en dat is nu gelukt en heeft opgelucht. Zie het nu als een test voor je zusje. Kijk of je haar echt kan vertrouwen en spreek het uit als dit zo blijkt te zijn (bedank haar) en als het niet zo is (spreek haar aan en vertel dat en waarom ze je hiermee heeft gekwetst). Ga ik ook doen, tnx!

Maar spreek vooraf met jezelf af dat jij je er niet door uit het veld laat staan. En fijn dat je man achter je staat. Ik ben het met hem eens.

Dank je wel lieve Smikkie. Ik voel me ook niet zo heel erg down als ik me normaal zou voelen. Misschien heb ik een wat gladdere rug gekweekt in de afgelopen maanden en begin ik lichtelijk schijt te krijgen aan hun mening. Ze vinden overal wat van, ze bemoeien zich overal mee, maar als ik een dergelijk serieus en ernstig probleem heb dan zijn ze nergens te vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:09

Sorry dat ik weer het topic naar me toe trek. Iemand nog iets te vertellen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:10

Alex, ik denk dat je daarmee een paar hele grote stappen in de goede richting maakt.

Je kan keer op keer teleurgesteld raken omdat zij waarvan je meer verwacht je probleem niet serieus nemen of niet willen zien. Of omdat je moeder je niet serieus neemt en kwets. Je kan het ook naast je neerleggen en inderdaad, zoals je man ook zegt, beseffen dat je nu zelf een gezinnetje hebt en zij er toe doen. En dat er jullie samen toe doen.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 13:10

Ach Alex, dat geeft toch niets..
Ik ben een beetje moe, anders had ik het misschien wel naar me toe getrokken Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:11

Alex schreef:Sorry dat ik weer het topic naar me toe trek. Iemand nog iets te vertellen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:12

Smikkell, ik wilde ik advies voor een ander zo mooi kon verwoorden als jij. Ik ben meer een luisteraar, denk ik. Je bent lief smile

Zininzon, alles oké? Is er iets wat je met ons wil delen?

Gast
Gast

Bericht  Qiara za 19 maa 2011 - 13:14

Alex schreef:Smikkell, ik wilde ik advies voor een ander zo mooi kon verwoorden als jij. Ik ben meer een luisteraar, denk ik. Je bent lief smile

Zininzon, alles oké? Is er iets wat je met ons wil delen?

+1

Ik sta er nu soms wel bij stil dat ik niet echt goed ben in advies geven en dat vind ik jammer Neutral
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 13:14

Niets in het bijzonder.
Ik hoop dat ik morgen lekker uit kan slapen en niet wakker word van mijn buurkinderen. Moet nog wennen aan alle nieuwe geluiden in dit huis.

Heb morgen weinig plannen (lekker!). Vanmiddag zou ik een vriendin helpen verhuizen, dus had vanmorgen [zoef zoef] het hele huis al aan kant gemaakt en uiteindelijk ging het verhuizen niet door! Dus ik kan morgen met de beentjes omhoog en maandag voor het eerst in maanden weer shoppen!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 13:16

Ben je pas verhuisd?

Ons huis is ook onwijs gehorig. Daar ben ik na bijna 2,5 jaar nog steeds niet aan gewend.

Heerlijk dat je maandag lekker kunt gaan shoppen! Ik heb afgesproken met PM, zij heeft een jurkje dat ik graag wil overnemen van haar en we duiken als het goed is dan samen even de H&M in, even een broek kopen voor mij en kleren voor onze kinders. Ga jij alleen shoppen, of met iemand?

Gast
Gast

Bericht  Qiara za 19 maa 2011 - 13:18

Ik hoop met je mee dat je lekker uit kan slapen, Ziz!

Is er een speciale reden dat het verhuizen niet doorging? Oeh lekker, morgen en maandag lekker genieten! Waar ga je shoppen?

Ga je shoppen in D., Alex?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud