Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Alex schreef:Ik ben meer een luisteraar, denk ik.
Vergeet niet dat dat ook heel belangrijk is!!
Tegenwoordig wordt er door veel mensen niet meer echt geluisterd. En veel mensen willen juist hun verhaal kwijt en zitten niet te wachten op goed bedoelde adviezen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Qiara schreef:Ga je shoppen in D., Alex?
Yep, op het eiland
Daar heb ik ook weleens geshopt .
En ik heb er ook een keer gepoold op een date :-).
Laatst aangepast door Qiara op za 19 maa 2011 - 13:21; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
*
Laatst aangepast door Smikkell op za 19 maa 2011 - 13:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik zit er nu 2 weken in.
Ben verhuisd van een vrijstaand huis naar een tussenwoning. Woon nu weliswaar alleen (eerst bij ouders en broertje) dus in mijn eigen huis zijn minder geluiden, maar van de buren heb ik nu meer 'last'.
Ik ga alleen shoppen, heb niet echt kleding nodig ofzo, maar door het klussen ben ik al maanden niet meer in de stad geweest. De ikea, praxis etc ken ik daarentegen uit m'n hoofd
Ik ga 'gewoon' in Enschede shoppen.
Verhuizen ging niet door omdat m'n vriendin me niet meer nodig had. Ze was vorige week helemaal gestresst, overzag het niet meer en vroeg me in paniek om te helpen. Uiteindelijk ging het toch veel sneller dan verwacht. Gelukkig maar.
Ben verhuisd van een vrijstaand huis naar een tussenwoning. Woon nu weliswaar alleen (eerst bij ouders en broertje) dus in mijn eigen huis zijn minder geluiden, maar van de buren heb ik nu meer 'last'.
Ik ga alleen shoppen, heb niet echt kleding nodig ofzo, maar door het klussen ben ik al maanden niet meer in de stad geweest. De ikea, praxis etc ken ik daarentegen uit m'n hoofd
Ik ga 'gewoon' in Enschede shoppen.
Verhuizen ging niet door omdat m'n vriendin me niet meer nodig had. Ze was vorige week helemaal gestresst, overzag het niet meer en vroeg me in paniek om te helpen. Uiteindelijk ging het toch veel sneller dan verwacht. Gelukkig maar.
Zininzon- Ratel
Ik merk dat ik ook snel voor een ander invul.Zininzon schreef:Alex schreef:Ik ben meer een luisteraar, denk ik.
Vergeet niet dat dat ook heel belangrijk is!!
Tegenwoordig wordt er door veel mensen niet meer echt geluisterd. En veel mensen willen juist hun verhaal kwijt en zitten niet te wachten op goed bedoelde adviezen.
Gast- Gast
@ Smikkel: ik weet niet genoeg over de situatie met je zus, maar volgens mij kan het contact (bijna) niet slechter? Dan zou ik waarschijnlijk nog wel om die foto's vragen als je er zoveel waarde aan hecht. Je zus had ze ook eerder kunnen geven/mailen, ook al zat ze zelf niet helemaal lekker. Ik maak op uit je verhaal dat je er vaak genoeg om hebt gevraagd
Zininzon- Ratel
Ja, heel vaak. Toen er wel contact was en toen het contact slechter werd. Ik vind het verder prima dat er geen contact meer is, maar de foto's zijn me gewoon teveel waard om het er bij te laten.Zininzon schreef:@ Smikkel: ik weet niet genoeg over de situatie met je zus, maar volgens mij kan het contact (bijna) niet slechter? Dan zou ik waarschijnlijk nog wel om die foto's vragen als je er zoveel waarde aan hecht. Je zus had ze ook eerder kunnen geven/mailen, ook al zat ze zelf niet helemaal lekker. Ik maak op uit je verhaal dat je er vaak genoeg om hebt gevraagd
Edit: de reis was 2007.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, heel vaak. Toen er wel contact was en toen het contact slechter werd. Ik vind het verder prima dat er geen contact meer is, maar de foto's zijn me gewoon teveel waard om het er bij te laten.Zininzon schreef:@ Smikkel: ik weet niet genoeg over de situatie met je zus, maar volgens mij kan het contact (bijna) niet slechter? Dan zou ik waarschijnlijk nog wel om die foto's vragen als je er zoveel waarde aan hecht. Je zus had ze ook eerder kunnen geven/mailen, ook al zat ze zelf niet helemaal lekker. Ik maak op uit je verhaal dat je er vaak genoeg om hebt gevraagd
Edit: de reis was 2007.
Nou, volgens mij weet je zelf al wel wat je gaat doen
Zininzon- Ratel
Jeetje, ik dacht dat het half 1 was ofzo
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:@ Smikkel: ik weet niet genoeg over de situatie met je zus, maar volgens mij kan het contact (bijna) niet slechter? Dan zou ik waarschijnlijk nog wel om die foto's vragen als je er zoveel waarde aan hecht. Je zus had ze ook eerder kunnen geven/mailen, ook al zat ze zelf niet helemaal lekker. Ik maak op uit je verhaal dat je er vaak genoeg om hebt gevraagd
Hier ben ik het wel mee eens. Zij heeft iets dat van jou is en jij hebt er recht op om dat (terug) te krijgen. Pech dat zij vindt dat jij alleen contact zoekt voor de foto's, dat is nu eenmaal zo. Als ze jou die foto's geeft is ze daar ook weer vanaf.
Gast- Gast
Ik zou er denk ik ook nog een keer naar vragen en ook erin verwerken wat jullie afspraak was. En haar erop wijzen hoe belangrijk die foto's voor jou zijn. Of eventueel langsgaan en zeggen dat je pas weggaat als je ze hebt, maar dat is misschien niet zo'n goede oplossing. Wat vervelend dat ze ze nog niet heeft gegeven!
Geniet van het shoppen ! Ik zou ook wel weer goed willen shoppen, maar heb even niet zoveel geld .
Fijn dat je uiteindelijk toch niet hoefde te helpen!
Geniet van het shoppen ! Ik zou ook wel weer goed willen shoppen, maar heb even niet zoveel geld .
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Ik zou er denk ik ook nog een keer naar vragen en ook erin verwerken wat jullie afspraak was. En haar erop wijzen hoe belangrijk die foto's voor jou zijn. Of eventueel langsgaan en zeggen dat je pas weggaat als je ze hebt, maar dat is misschien niet zo'n goede oplossing. Wat vervelend dat ze ze nog niet heeft gegeven!
Ik zou niet langsgaan, bang dat dat uit de hand zou lopen.
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Qiara schreef:Ik zou er denk ik ook nog een keer naar vragen en ook erin verwerken wat jullie afspraak was. En haar erop wijzen hoe belangrijk die foto's voor jou zijn. Of eventueel langsgaan en zeggen dat je pas weggaat als je ze hebt, maar dat is misschien niet zo'n goede oplossing. Wat vervelend dat ze ze nog niet heeft gegeven!
Ik zou niet langsgaan, bang dat dat uit de hand zou lopen.
Goed punt!
Qiara- Ratel
*
Laatst aangepast door Smikkell op za 19 maa 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik weet niet eens waar ze woontQiara schreef:Ik zou er denk ik ook nog een keer naar vragen en ook erin verwerken wat jullie afspraak was. En haar erop wijzen hoe belangrijk die foto's voor jou zijn. Of eventueel langsgaan en zeggen dat je pas weggaat als je ze hebt, maar dat is misschien niet zo'n goede oplossing. Wat vervelend dat ze ze nog niet heeft gegeven!
Gast- Gast
Lastig zeg. Kan zo ook geen andere manieren bedenken om ze te krijgen dan het aan haar te vragen.
En misschien geeft ze ze wel bewust niet: van niet vragen, krijg je ze zeker niet!
En misschien geeft ze ze wel bewust niet: van niet vragen, krijg je ze zeker niet!
Zininzon- Ratel
Ik snap dat je het moeilijk vindt . Wat lastig als dat juist is waar ze op kickt. Het is gewoon niet eerlijk dat ze ze niet geeft!
Qiara- Ratel
Meiden ik ga naar bed!
Bedankt voor de gezelligheid en slaap lekker voor straks
Bedankt voor de gezelligheid en slaap lekker voor straks
Zininzon- Ratel
Misschien heeft ze de foto's ook niet meer. Daar zie ik haar ook wel voor aan.
Maar ik zal verder niet van de gelegenheid gebruik maken om even los te gaan over de slechte eigenschappen van mevrouw, want dat voegt niets toe aan de situatie.
Maar ik zal verder niet van de gelegenheid gebruik maken om even los te gaan over de slechte eigenschappen van mevrouw, want dat voegt niets toe aan de situatie.
Gast- Gast
Is er verder niet iemand in je omgeving die wel contact met je zus heeft en die je erbij kan helpen om je foto's te krijgen?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Stukje machtsvertoon, sneu hoor. Ze weet dat ze jou ermee heeft door die foto's niet aan je te geven, ik vind dat nogal triest gedrag. Er nogmaals (vriendelijk) om vragen lijkt mij de beste optie.
Gast- Gast
Nou dat zou wel heel vuil zijn, als ze ze niet meer heeft...
Zininzon- Ratel
Ha, goede omschrijven van mevrouw.Alex schreef:Stukje machtsvertoon, sneu hoor. Ze weet dat ze jou ermee heeft door die foto's niet aan je te geven, ik vind dat nogal triest gedrag. Er nogmaals (vriendelijk) om vragen lijkt mij de beste optie.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: