Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
here i am
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Een van de nevenaandoeningen van fibromyalgie is hypoglycemie.
En ik blijf er bij dat mijn angsten misschien zijn ontstaan door de duizeligheid ivm bloedsuiker, en de klachten niet alleen en in eerste instantie te maken hebben met alleen de angsten.
Ondanks dat ik geen fibromnogwat heb, heb ik wel last van dezelfde klachten als jij Smikkie. Bij mij kwam dat door een niet goed werkende alvleesklier. Daar heb ik nu wat voor, plus dat ik veel regelmatiger eet en veel minder suiker eet. Ik heb de klachten dan zo goed als niet meer.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik dacht dat Smikkell de nachtcafémaster is ...
Ja hallo es, het is allang 12 uur geweest!
Gast- Gast
Ach het is laat genoeg om een plekje aan de bar te bemachtigen toch?
Zininzon- Ratel
Ik vind sowieso dat er vrij gemakkelijk met mij omgegaan is. Ik had meerdere andere klachten en volgens haar hoorde het allemaal bij Fibromyalgie, en dat is ook wel erg gemakkelijk als antwoord natuurlijk. Gezien ik waarschijnlijk het wajong traject inga, zal ik ook naar de reumatoloog moeten om het zwart op wit te laten zetten, en ik denk dat ik dat hier in DH ga laten doen, bij een nieuw iemand, die misschien prettiger is om mee te werken.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Alex schreef:Ik dacht dat Smikkell de nachtcafémaster is ...
True, maar de vorige keer kreeg ik een sneer van Smik omdat ik het nachtcafé geopend had.
Gast- Gast
Ik dacht dat ook..Alex schreef:Ik dacht dat Smikkell de nachtcafémaster is ...
Gast- Gast
Alex, wanneer krijg ik nou je BB? Mijn telefoon is bijna dood :affraid: Hihi.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik dacht dat ook..Alex schreef:Ik dacht dat Smikkell de nachtcafémaster is ...
Niet sneren, ik vroeg haar de deur te openen
Zininzon- Ratel
Alex schreef:Giacomo schreef:Alex schreef:Ik dacht dat Smikkell de nachtcafémaster is ...
True, maar de vorige keer kreeg ik een sneer van Smik omdat ik het nachtcafé geopend had.
Dan moet ze maar opletten!
Gast- Gast
Isabella schreef:Alex, wanneer krijg ik nou je BB? Mijn telefoon is bijna dood :affraid: Hihi.
Whaha, heeft ie nog 4-5 maanden?
Ik hoorde dat ik pas in augustus mag verlengen, dus tot die tijd blijft de BB bij mij ...
Gast- Gast
Indirect heeft het natuurlijk ook met fibromyalgie te maken, maar de aanpak/behandeling is wel anders.Isabella schreef:Ik vind sowieso dat er vrij gemakkelijk met mij omgegaan is. Ik had meerdere andere klachten en volgens haar hoorde het allemaal bij Fibromyalgie, en dat is ook wel erg gemakkelijk als antwoord natuurlijk. Gezien ik waarschijnlijk het wajong traject inga, zal ik ook naar de reumatoloog moeten om het zwart op wit te laten zetten, en ik denk dat ik dat hier in DH ga laten doen, bij een nieuw iemand, die misschien prettiger is om mee te werken.
Gast- Gast
Alex schreef:Isabella schreef:Alex, wanneer krijg ik nou je BB? Mijn telefoon is bijna dood :affraid: Hihi.
Whaha, heeft ie nog 4-5 maanden?
Ik hoorde dat ik pas in augustus mag verlengen, dus tot die tijd blijft de BB bij mij ...
Haha! Uiteraard blijft die bij jou dan; en dan heb ik dikke vette pech
Gast- Gast
Smikkell schreef:Indirect heeft het natuurlijk ook met fibromyalgie te maken, maar de aanpak/behandeling is wel anders.Isabella schreef:Ik vind sowieso dat er vrij gemakkelijk met mij omgegaan is. Ik had meerdere andere klachten en volgens haar hoorde het allemaal bij Fibromyalgie, en dat is ook wel erg gemakkelijk als antwoord natuurlijk. Gezien ik waarschijnlijk het wajong traject inga, zal ik ook naar de reumatoloog moeten om het zwart op wit te laten zetten, en ik denk dat ik dat hier in DH ga laten doen, bij een nieuw iemand, die misschien prettiger is om mee te werken.
Zo bedoel ik het inderdaad. Alles hoorde bij FM en daar moest ik maar mee leren leven. Mijn huisarts heeft me met medicijnen geholpen en met meerdere gesprekken, de reumatoloog met helemaal niks.
Gast- Gast
Máár mijn man mag wel verlengen en hij heeft nu een BB. Als hij een nieuwe telefoon heeft mag ik zijn BB en kan ik de mijne eventueel wel bij jou kwijt. Ik beloof niks, maar het is dus een mogelijkheid!
Gast- Gast
Alex schreef:Máár mijn man mag wel verlengen en hij heeft nu een BB. Als hij een nieuwe telefoon heeft mag ik zijn BB en kan ik de mijne eventueel wel bij jou kwijt. Ik beloof niks, maar het is dus een mogelijkheid!
Mocht die mogelijkheid er zijn, dan hou ik me heel erg aanbevolen.
Gast- Gast
Isabella schreef:Smikkell schreef:Indirect heeft het natuurlijk ook met fibromyalgie te maken, maar de aanpak/behandeling is wel anders.Isabella schreef:Ik vind sowieso dat er vrij gemakkelijk met mij omgegaan is. Ik had meerdere andere klachten en volgens haar hoorde het allemaal bij Fibromyalgie, en dat is ook wel erg gemakkelijk als antwoord natuurlijk. Gezien ik waarschijnlijk het wajong traject inga, zal ik ook naar de reumatoloog moeten om het zwart op wit te laten zetten, en ik denk dat ik dat hier in DH ga laten doen, bij een nieuw iemand, die misschien prettiger is om mee te werken.
Zo bedoel ik het inderdaad. Alles hoorde bij FM en daar moest ik maar mee leren leven. Mijn huisarts heeft me met medicijnen geholpen en met meerdere gesprekken, de reumatoloog met helemaal niks.
Moeilijk Isabella..
Gast- Gast
Dames, ik hou het voor gezien, slaap lekker allemaal!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dames ik ga afhaken.
Het was een gezellige avondje
Veel plezier nog en slaap lekker voor straks. Bye!
Het was een gezellige avondje
Veel plezier nog en slaap lekker voor straks. Bye!
Gast- Gast
Ik weet dat mijn eetpatroon en wat ik eet invloed heeft op hoe ik me voel. Regelmatig eten, gezonde producten en niet te veel suiker.Giacomo schreef:
Een van de nevenaandoeningen van fibromyalgie is hypoglycemie.
En ik blijf er bij dat mijn angsten misschien zijn ontstaan door de duizeligheid ivm bloedsuiker, en de klachten niet alleen en in eerste instantie te maken hebben met alleen de angsten.
Ondanks dat ik geen fibromnogwat heb, heb ik wel last van dezelfde klachten als jij Smikkie. Bij mij kwam dat door een niet goed werkende alvleesklier. Daar heb ik nu wat voor, plus dat ik veel regelmatiger eet en veel minder suiker eet. Ik heb de klachten dan zo goed als niet meer.
Ik wil hiermee ook niet ontkennen dat ik nu geen last van angsten heb, want daar kan ik niet omheen. Maar ik vraag me sterk af of die angsten niet (mede) zijn ontstaan doordat ik me zovaak en overal niet lekker voelde, flauwviel en duidelig was (door misschien bloedsuikerspiegel).
Als ik nu een hand schuimpjes eet dan voel ik dat ik heel mijn lichaam en ga ik meteen wazig zien.
Laatst aangepast door Smikkell op za 19 maa 2011 - 12:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Slaap lekker merai
Zininzon- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: