Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Bellen kan ook geen kwaad.
Maar ik ben zelf iemand die (helaas) nooit belt of gaat, dus aan mij heb je wat dat betreft niets.
Succes..
Maar ik ben zelf iemand die (helaas) nooit belt of gaat, dus aan mij heb je wat dat betreft niets.
Succes..
Gast- Gast
De Ibuprofen begint nu wat te werken gelukkig, hoop dat ik zo weer kan slapen.
Gast- Gast
Smik, wil je nog graag dat ik nog iets weghaal?
Edit: Done, bye!
Edit: Done, bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
:joker: Hallo!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn toilet lekt weer. Wat moet ik doen?
De vorige keer had ik schimmel op mijn wanden. Dat wil ik niet weer. Ik heb net alles klaar. En nu?
De vorige keer had ik schimmel op mijn wanden. Dat wil ik niet weer. Ik heb net alles klaar. En nu?
Gast- Gast
Ja m'n muts zat in de was maar hij is er weer!
ABE, NEEEEEEEEEEEEEE niet weer Geen idee wat je moet doen, z.s.m. een loodgieter laten komen ofzo?
ABE, NEEEEEEEEEEEEEE niet weer Geen idee wat je moet doen, z.s.m. een loodgieter laten komen ofzo?
Waar lekt hij? Ik weet ook niet wat je het beste kan doen.
Qiara- Ratel
Ik word echt even gek hier! Er lag een hele plas water onder het toilet! En ik kan best misplassen, maar zoveel misplassen lukt mij zelf niet. Ik heb weer net alles op regel en dan dit!
Morgen inderdaad direct een loodgieter bellen. Direct! Zal wel een fikse rekening uitkomen, welke dan weer bijzonder NIET uitkomt.... Maar ik laat mijn huis niet weer naar de kloten helpen...
Morgen inderdaad direct een loodgieter bellen. Direct! Zal wel een fikse rekening uitkomen, welke dan weer bijzonder NIET uitkomt.... Maar ik laat mijn huis niet weer naar de kloten helpen...
Gast- Gast
ABE, jouw wc zit ingebouwd he? Lekt ie dan achter / in het muurtje? Kun je daar dan überhaupt nog wel bij, vraag ik me ineens af? Of moet je dan het hele muurtje slopen?
Is dit wat ik denk dat het is?Smikkell schreef:*Plop*
Zal ik dit negeren of.. Ik laat me vandaag even gaan! Helaas..Sjaantje schreef:Is dit wat ik denk dat het is?Smikkell schreef:*Plop*
Gast- Gast
Huh? Ik had gewoon associaties met een fles wijn / rosé die opengetrokken werd! Die moet ik wel overslaan, heb vanmiddag al rosé gehad en het nét mijn medicijnen gepakt dus voor mij geen alcohol meer vandaag.Smikkell schreef:Zal ik dit negeren of.. Ik laat me vandaag even gaan! Helaas..Sjaantje schreef:Is dit wat ik denk dat het is?Smikkell schreef:*Plop*
Klopte mijn associatie niet?
Sjaantje schreef:ABE, jouw wc zit ingebouwd he? Lekt ie dan achter / in het muurtje? Kun je daar dan überhaupt nog wel bij, vraag ik me ineens af? Of moet je dan het hele muurtje slopen?
Ik zie opeens ook dat hij weer een tegel heeft gescheurd. Dus het is gewoon goed mis daar. Ik heb SaniBroyeur net een mail gestuurd met de vraag of hun toiletten ook regulier bezoek garanderen en ik kreeg terug dat mits goed geinstalleerd mijn toilet een levensduur van 10 jaar heeft en regulier gebruik niet in de weg staat. Dus meneer met eigen bedrijf, maar eigenlijk Beun de Haas krijgt van mij gewoon een ingebreke stelling aangetekend. Want hij fikst dit gedoetje maar. Ik ben er klaar mee!
Gast- Gast
WelSjaantje schreef:Huh? Ik had gewoon associaties met een fles wijn / rosé die opengetrokken werd! Die moet ik wel overslaan, heb vanmiddag al rosé gehad en het nét mijn medicijnen gepakt dus voor mij geen alcohol meer vandaag.Smikkell schreef:Zal ik dit negeren of.. Ik laat me vandaag even gaan! Helaas..Sjaantje schreef:Is dit wat ik denk dat het is?Smikkell schreef:*Plop*
Klopte mijn associatie niet?
Gast- Gast
*Blij met de woningbouw die ik overal voor kan bellen, zonder kosten* Maar daar heb je niets aan, natuurlijk!ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE, jouw wc zit ingebouwd he? Lekt ie dan achter / in het muurtje? Kun je daar dan überhaupt nog wel bij, vraag ik me ineens af? Of moet je dan het hele muurtje slopen?
Ik zie opeens ook dat hij weer een tegel heeft gescheurd. Dus het is gewoon goed mis daar. Ik heb SaniBroyeur net een mail gestuurd met de vraag of hun toiletten ook regulier bezoek garanderen en ik kreeg terug dat mits goed geinstalleerd mijn toilet een levensduur van 10 jaar heeft en regulier gebruik niet in de weg staat. Dus meneer met eigen bedrijf, maar eigenlijk Beun de Haas krijgt van mij gewoon een ingebreke stelling aangetekend. Want hij fikst dit gedoetje maar. Ik ben er klaar mee!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom en mag ik meedoen?Reva schreef:Ik heb zin om heel hard te gillen.
Ik wil ook wel meedoen :affraid:
Qiara- Ratel
Okee, gewoon doen danReva schreef:Gewoon zin in!
Gast- Gast
Smikkell schreef:*Blij met de woningbouw die ik overal voor kan bellen, zonder kosten* Maar daar heb je niets aan, natuurlijk!ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE, jouw wc zit ingebouwd he? Lekt ie dan achter / in het muurtje? Kun je daar dan überhaupt nog wel bij, vraag ik me ineens af? Of moet je dan het hele muurtje slopen?
Jee ABE, dat is wel zuur! Hopelijk krijg je het allemaal voor elkaar met Beun. Verder eens met Smikkell, lang leve de woningbouw!
Meiden, niet zo hard gillen please, ik heb buisjes in mijn oren en hoor weer een stuk beter. Denk om mijn arme oortjes!
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: