Alleen thuis
+2
Lynn_
BJA
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Alleen thuis
Herkenbaar dit topic Als ik alleen ben, eet ik graag alleen maar lekkere dingen. Toen vriendin nog avonddiensten draaide, at ik regelmatig ongezond avondeten. Liefst ook 's avonds nog chips.
Goed dat jij je in hebt gehouden Jip! Een frietje met joppiesaus is trouwens heerlijk
Goed dat jij je in hebt gehouden Jip! Een frietje met joppiesaus is trouwens heerlijk
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ook ik ben dit weekend alleen en ga dan ook meer eten dus het is best herkenbaar
Ik had echt onwijs zin in snoep maar heb net een beschuitje gemaakt, volgens mij is dat iets gezonder dan snoepjes, toch ? Ben blij dat je frietjes lekker waren
Ik had echt onwijs zin in snoep maar heb net een beschuitje gemaakt, volgens mij is dat iets gezonder dan snoepjes, toch ? Ben blij dat je frietjes lekker waren
Gast- Gast
Misschien moeten we een topic: help elkaar zonder snoep/snacks het weekend door! ;-))
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Inderdaad, wat bedoel je?Smikkell schreef:
Ik denk dat ze bedoeld dat zij altijd alleen thuis is
Gast- Gast
Ik zou tonnetje rond zijn als ik eet wanneer ik alleen ben. Is dat een soort van verveling dat je gaat eten als je partner de deur uitgaat?
Gast- Gast
Geen idee. Misschien omdat we er altijd wel op letten...en nu let er niemand op me of zo.
Gast- Gast
Vreemde gewaarwording haha. Ik vergeet altijd te eten als ik alleen ben. Op zondag (overdag) ben ik altijd alleen thuis en dan kom ik 's avonds bij mijn moeder of vader en dan bedenk ik me opeens dat ik de hele dag nog niet heb gegeten... Met als gevolg dat ik eerst hun kasten plunder.
Gast- Gast
Jaaa op vrijdag ben ik overdag alleen thuis en dan vergeet ik vaak te lunchen of ik lunch pas om half 3. Nu ook overdag haast niks gegeten en nu zin in snaai. Wel stom dat ik mezelf zo slecht verzorg, terwijl het juist zo belangrijk is voor me...
Gast- Gast
Ik was vanavond ook alleen en ik had tegen 17u een snackattack waarbij ik een hele zak chips heb opgegeten en nu vind ik eigenlijk dat ik geen avondeten meer mag, maar ik heb stiekem nog best wel trek! Zo misschien nog maar even een broodje eten!
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Een zak chips vult natuurlijk ook niet echt...
Morgen goed ontbijten, normaal lunchen, twee keer sporten en prakje uit de vriezer...eet wel laat door het sporten, dus dan heb ik geen trek meer na het eten hoop ik.
Morgen goed ontbijten, normaal lunchen, twee keer sporten en prakje uit de vriezer...eet wel laat door het sporten, dus dan heb ik geen trek meer na het eten hoop ik.
Gast- Gast
Ahhhh, zo bedoel je het dus
Volgens mij is het niet per definitie slecht voor jezelf zorgen. Overdag heb ik altijd iets te doen en wanneer ik werk eet ik netjes op gezette tijden iets, maar wanneer ik thuis ben, ben ik zo druk met andere dingen dat ik het simpelweg vergeet. Een 's avonds als je dan rust hebt, dan krijg je trek. Zou het niet gewoon iets menselijks zijn? Al snap ik wel dat je jezelf beter verzorgd met een partner, omdat wanneer een partner aangeeft trek te hebben, jezelf ook al snel even trek meekrijgt.
Volgens mij is het niet per definitie slecht voor jezelf zorgen. Overdag heb ik altijd iets te doen en wanneer ik werk eet ik netjes op gezette tijden iets, maar wanneer ik thuis ben, ben ik zo druk met andere dingen dat ik het simpelweg vergeet. Een 's avonds als je dan rust hebt, dan krijg je trek. Zou het niet gewoon iets menselijks zijn? Al snap ik wel dat je jezelf beter verzorgd met een partner, omdat wanneer een partner aangeeft trek te hebben, jezelf ook al snel even trek meekrijgt.
Gast- Gast
En hij komt heel lief op tijd drinken brengen ... ik drink heel slecht... En waakt ervoor dat ik iets lekkers pak, nu zegt niemand: zou je dat wel doen?
Gast- Gast
Jip83 schreef:En hij komt heel lief op tijd drinken brengen ... ik drink heel slecht... En waakt ervoor dat ik iets lekkers pak, nu zegt niemand: zou je dat wel doen?
Gewoon even een weekendje doorzakken... Moet kunnen toch?
Gast- Gast
Klopt, vult maar even.. Er zitten alleen wel dramatisch veel calorieën in een zak chips natuurlijk, dus vandaar mijn terughoudendheid wat betreft het avondeten, haha.
Je planning voor morgen klinkt goed hoor, ik ga morgen hopelijk ook redelijk gezond doen, ik ga in ieder geval sporten en werken (staand/ lopend) dus dan compenseer ik m'n chipsaanval van vandaag weer een beetje
Je planning voor morgen klinkt goed hoor, ik ga morgen hopelijk ook redelijk gezond doen, ik ga in ieder geval sporten en werken (staand/ lopend) dus dan compenseer ik m'n chipsaanval van vandaag weer een beetje
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Zucht..ik voel me zo ontzettend brak vandaag.... Ik moet mezelf straks echt in mijn sportkleren hijzen ben ik bang. :-(
Dat doen wij weer niet, hihi. Het is soms om en om, heeft de een zin om te vreten, doet de ander dat niet. En ik vreet niet als hij niet vreet, want dan voel ik me helemaal zo dik worden...
Dat doen wij weer niet, hihi. Het is soms om en om, heeft de een zin om te vreten, doet de ander dat niet. En ik vreet niet als hij niet vreet, want dan voel ik me helemaal zo dik worden...
Gast- Gast
Voor mij is het niet herkenbaar.. Ik hou van lekker eten dus ook als ik alleen ben ga ik lekker koken. Juist dan kan je iets maken wat je voor je vriend niet zo snel klaar maakt omdat hij het bijvoorbeeld niet lekker vind..
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben niet zo'n erge keukenprinses. En koken voor je eentje doe ik helemaal niet snel. Als we bij mijn moeder gaan eten, vraag ik meestal iets wat hij niet lust.
Maar goed..in mei ben ik een week alleen, dus dan zal ik wel moeten. Ook is de situatie weer anders, een week is toch wat anders dan een weekend!
Heb net goed ontbeten en eigenlijk helemaal geen zin in lekkere dingen vandaag.
Maar goed..in mei ben ik een week alleen, dus dan zal ik wel moeten. Ook is de situatie weer anders, een week is toch wat anders dan een weekend!
Gast- Gast
Jip83 schreef:Ik ben niet zo'n erge keukenprinses. En koken voor je eentje doe ik helemaal niet snel. Als we bij mijn moeder gaan eten, vraag ik meestal iets wat hij niet lust.
Je kan ook simpele gerechten maken.
Zo heb ik bv laatst paprika, uit en cherry tomaatjes gebakken (en wat kruiden er door) en daar een omelet van gemaakt. Was echt zo lekker!
Of je maakt lekkere groentesoep.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen thuis
» Kat alleen thuis
» alarmsysteem thuis?
» Je kind alleen thuis laten
» Wat doet je vriend als hij alleen thuis is?
» Kat alleen thuis
» alarmsysteem thuis?
» Je kind alleen thuis laten
» Wat doet je vriend als hij alleen thuis is?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: