Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

+28
Mermaid
Oasis
Joli86
lieke89
Lise_E
Inge
Janelie
Mint
Belle1985
Clapperdie
Toet
Verde
Laquisia
Miss G
Gizmo
Jeanette
Ilargi
dolfijntje24
mandarijn
Lindsya
Phileine
kimz
Beachgirl
Cheesegirl
SuperGrover
Zwerver
Suus
Smurf
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Joli86 vr 18 maa 2011 - 10:58

Ik ben nu lid van de vriendin & heb nog de viva met een cadeaubon..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Oasis vr 18 maa 2011 - 23:04

Ik koop regelmatig een tijdschrift: Viva, Grazia, Marie Claire, Quest.
Maar ik vind het wel jammer dat de Yes er niet meer is, ja.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Mermaid za 19 maa 2011 - 0:57

Ik kocht de yes vaak alleen als ie een euro was of als ik een langere treinreis in de planning had. Lees nu meestal de flow, happinez of psychologie maar die las ik altijd al eigenlijk..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Pannetoet za 19 maa 2011 - 1:49

Ik ben overgegaan naar de Flair smile
Maar ik lees daarnaast ook de Vriendin, Viva, Grazia, Mijn-Geheim .. deze koop ik af&toe gewoon los!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 2:05

Ik zie dat veel meiden hier de Vriendin lezen. Kan ik dat een beetje vergelijken met Flair/Viva en zo of is het echt iets anders? Heb nog nooit een Vriendin gelezen eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 3:44

Auxo schreef:Ik zie dat veel meiden hier de Vriendin lezen. Kan ik dat een beetje vergelijken met Flair/Viva en zo of is het echt iets anders? Heb nog nooit een Vriendin gelezen eigenlijk.

Veel truttiger vind ik. Veel persoonlijke verhalen, wat burgerlijker. Zeg niet dat er iets mis mee is ( want ik lees zelf als 29jarige de Libelle en Margriet met hart en ziel, dat is pas truttig haha ), maar Flair en Viva zijn net iets hipper vind ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Flippin' Bitch ma 21 maa 2011 - 6:17

De Flow en soms ook wat uit de leesmap van mijn moeder.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Rouxxxe ma 21 maa 2011 - 6:30

Af en toe de Mijn geheim, Glamour en Cosmopolitan. Vanaf mei heb ik een abbo op de Opzij.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:12

Hetzelfde als toen Yes er nog wel was:
* Viva
* Flair
* Grazia
* Story
* 100% NL Magazine

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  _Femme ma 21 maa 2011 - 7:29

Ik haal regelmatig de LINDA en de Quest smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:40

Tea-Leaf schreef:
Auxo schreef:Ik zie dat veel meiden hier de Vriendin lezen. Kan ik dat een beetje vergelijken met Flair/Viva en zo of is het echt iets anders? Heb nog nooit een Vriendin gelezen eigenlijk.

Veel truttiger vind ik. Veel persoonlijke verhalen, wat burgerlijker. Zeg niet dat er iets mis mee is ( want ik lees zelf als 29jarige de Libelle en Margriet met hart en ziel, dat is pas truttig haha ), maar Flair en Viva zijn net iets hipper vind ik dan.

Oke, ik houd op zich wel van persoonlijke verhalen, dus misschien toch maar eens een keer kopen dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? - Pagina 3 Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum