Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

+7
Bliss
Kowalski
Marin
June
RYW
Snoes
SoGood
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  SoGood do 14 jun 2012 - 7:35

Wat een ellendige werkdagen deze week, ik ben kapot en morgen mag ik nog een keer. Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679 Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679 Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679 Ik heb mijn vriend zo ver gekregen dat ie me koffie komt brengen alleen.. Ja daar moet ik straks natuurlijk weer van plassen.

Iemand nog wat te klagen?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 7:36

Ik lig ook al in bed en kom er ook niet meer uit.

Mijn vriend is beneden met mijn schoonbroer bezig met de verbouwingen, ze zijn aan het schuren, wat een vuiligheid!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 7:41

Sogood schreef:Wat een ellendige werkdagen deze week, ik ben kapot en morgen mag ik nog een keer. Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679 Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679 Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679 Ik heb mijn vriend zo ver gekregen dat ie me koffie komt brengen alleen.. Ja daar moet ik straks natuurlijk weer van plassen.

Iemand nog wat te klagen?

Hahaha zeikerd, krijg je koffie op bed en dan ga je klagen dat je ervan moet plassen Wink die stomme vriend van jou ook, dat hij daar niet even rekening mee houdt Wink

Ik wil klagen dat zowel mijn laptop als mijn vaatwasser dood zijn en ik maar genoeg spaargeld heb om een van beide te vervangen. En nu is de vraag, wat is er harder nodig? Een nieuwe vaatwasser of een nieuwe laptop? Hmmmmm.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  SoGood do 14 jun 2012 - 7:43

Een nieuwe laptop!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 7:44

Ik lig er ook al in. Beetje internetten en tv kijken. Alleen denk ik wel dat ik er zo weer voor een half uurtje uit moet want ik hoor onze zoon die duidelijk nog geen zin heeft om te slapen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 7:44

Sogood schreef:Een nieuwe laptop!

Zou ik ook doen!

Oh en over je vriend: misschien kan hij je naar de wc dragen? Heeft laatst iemand ook voor mijn verjaardag gedaan Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 2474380249.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 7:48

Sogood schreef:Een nieuwe laptop!

Ja, daar neig ik ook naar. Maar ik heb geen tijd om te laptoppen als ik telkens moet afwassen. Wat een dilemma! scratch

Ach, woonde ik maar gewoon ergens in een derdewereldland ofzo, dan hoefde ik dit soort vreselijke keuzes niet te maken Embarassed
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 7:50

Ik kijk uitzending gemist op mijn laptop terwijl ik afwas..
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  SoGood do 14 jun 2012 - 7:52

Oja, dragen is een goed idee.

Ik zou dan nog voor een lappie gaan: kan je afwastips op zoeken, ondertussen zoeken naar de beste deals voor een nieuwe vaatwasser en ondertussen spaar je weer verder m.b.v. je online spaarrekening.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 7:53

Sogood schreef:Oja, dragen is een goed idee.

Ik zou dan nog voor een lappie gaan: kan je afwastips op zoeken, ondertussen zoeken naar de beste deals voor een nieuwe vaatwasser en ondertussen spaar je weer verder m.b.v. je online spaarrekening.

lol!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 7:53

Een laptop! Dan kan je vriend ondertussen afwassen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 7:54

Pippa schreef:Een laptop! Dan kan je vriend ondertussen afwassen Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 281626781

Of gewoon de kinderen, waar heb je ze anders voor Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 2474380249?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 7:55

Hadewijch schreef:
Pippa schreef:Een laptop! Dan kan je vriend ondertussen afwassen Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 281626781

Of gewoon de kinderen, waar heb je ze anders voor Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 2474380249?

Dat is waar. Een vriendin van mij heeft vier kinderen en laat haar 2 dochters altijd afwassen :cheering: (8 en 12 jaar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Marin do 14 jun 2012 - 7:58

Pfff ik ben ook kapot! In drie dagen tijd maar zes uur geslapen totaal en ik ben het verhuizen echt zat! Wat een stress. Nog twee dagen gelukkig, hopelijk slaap ik daarna weer beter.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 7:58

En de jongens dan :shock:? Heeft ze een account hier? Dan kan ik ook meteen invullen wie het minst geëmancipeerd is.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Kowalski do 14 jun 2012 - 7:59

Marin schreef:Pfff ik ben ook kapot! In drie dagen tijd maar zes uur geslapen totaal en ik ben het verhuizen echt zat! Wat een stress. Nog twee dagen gelukkig, hopelijk slaap ik daarna weer beter.

Gaat het wel allemaal volgens plan Marin?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 8:00

Pippa schreef:
Hadewijch schreef:
Pippa schreef:Een laptop! Dan kan je vriend ondertussen afwassen Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 281626781

Of gewoon de kinderen, waar heb je ze anders voor Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 2474380249?

Dat is waar. Een vriendin van mij heeft vier kinderen en laat haar 2 dochters altijd afwassen :cheering: (8 en 12 jaar)

Die van mij zitten nog in de opleiding Wink mijn vriend laten afwassen werkt doorgaans heel goed ja haha!

Pffff en ik heb een awesome vacature gezien en ik ben gewoon te lui om vanavond een brief te schrijven (heb mijn moeders laptop geleend), en het is echt perfect voor mij, maar pffff, je ertoe zetten is echt killing Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Marin do 14 jun 2012 - 8:01

Kowalski schreef:
Marin schreef:Pfff ik ben ook kapot! In drie dagen tijd maar zes uur geslapen totaal en ik ben het verhuizen echt zat! Wat een stress. Nog twee dagen gelukkig, hopelijk slaap ik daarna weer beter.

Gaat het wel allemaal volgens plan Marin?

Plan...Plan... wat is dat? Ik ga gewoon! Maar ik moet vanavond de keuken afmaken eigenlijk, maar m'n bubble wrap is op en ik moet morgen ook nog naar de Gamma om extra boekendozen te halen, dus nee, ik geloof dat het eigenlijk niet volgens plan gaat, want morgen zou ik alleen nog de berging moeten doen. En m'n hele huis staat zo vol, dat ik geen ruimte meer heb om nieuwe dozen te plaatsen om in te pakken laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 8:02

Wel doen hoor, RYW, anders heb je later spijt. Ik heb ook een vacature gezien waar ik op moet solliciteren, maar ik durf niet Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Bliss do 14 jun 2012 - 8:04

Ik ga nu ook naar bed. Slaap al de hele week zo slecht en voel me daardoor echt niet lekker de hele tijd. Hoop dan ook van harte dat ik vannacht eindelijk wel goed slaap!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 8:05

Hadewijch schreef:Wel doen hoor, RYW, anders heb je later spijt. Ik heb ook een vacature gezien waar ik op moet solliciteren, maar ik durf niet Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679.

Is ook zo hoor. Ik heb een leuke baan nu die goed verdient, maar deze zou net beter aansluiten op mijn opleiding, meer coördinerend zijn dat uitvoerend, nog wat uitdagender (met meer onderzoek en dergelijke) en het zou ook weer wat meer verdienen. Ik begin mijn huidige werk makkelijk te vinden, ookal heb ik pas 6 maanden terug een promotie gemaakt, en dit zou een mooie uitdaging kunnen zijn voor me. Maar ik zit niet op een schopstoel, gelukkig.

Waarom durf je niet te solliciteren?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Kowalski do 14 jun 2012 - 8:06

Marin schreef:
Kowalski schreef:
Marin schreef:Pfff ik ben ook kapot! In drie dagen tijd maar zes uur geslapen totaal en ik ben het verhuizen echt zat! Wat een stress. Nog twee dagen gelukkig, hopelijk slaap ik daarna weer beter.

Gaat het wel allemaal volgens plan Marin?

Plan...Plan... wat is dat? Ik ga gewoon! Maar ik moet vanavond de keuken afmaken eigenlijk, maar m'n bubble wrap is op en ik moet morgen ook nog naar de Gamma om extra boekendozen te halen, dus nee, ik geloof dat het eigenlijk niet volgens plan gaat, want morgen zou ik alleen nog de berging moeten doen. En m'n hele huis staat zo vol, dat ik geen ruimte meer heb om nieuwe dozen te plaatsen om in te pakken Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 394967

Ik word al moe als ik dat lees! Succes met de laatste loodjes!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 8:07

Omdat ik voor de sollicitatie dingen in moet sturen en ik denk dat het niet goed genoeg is en dat mensen me dan uitlachen :shock:.

Een beetje extra uitdaging is altijd mooi en anders kun je in ieder geval ervaring opdoen met solliciteren Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 281626781, dat schijnt tegenwoordig ook nogal belangrijk te zijn.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 8:10

Hadewijch schreef:En de jongens dan :shock:? Heeft ze een account hier? Dan kan ik ook meteen invullen wie het minst geëmancipeerd is.

Mijn vriendin heeft geen account hier, haha! Haar 2 zoons zijn pas 6 en ik ben bang dat die het blond servies mollen als je hun laat afwassen, hahaha! :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 8:14

Pippa schreef:
Hadewijch schreef:En de jongens dan :shock:? Heeft ze een account hier? Dan kan ik ook meteen invullen wie het minst geëmancipeerd is.

Mijn vriendin heeft geen account hier, haha! Haar 2 zoons zijn pas 6 en ik ben bang dat die het blond servies mollen als je hun laat afwassen, hahaha! Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. 1270000679

Oh, haha. En Blond servies is sowieso al niet de beste kwaliteit (zeker niet voor die prijs) dus daar zou ik eerlijk gezegd twee jongens van zes ook een eind uit de buurt laten blijven.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum