Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

+28
Mermaid
Oasis
Joli86
lieke89
Lise_E
Inge
Janelie
Mint
Belle1985
Clapperdie
Toet
Verde
Laquisia
Miss G
Gizmo
Jeanette
Ilargi
dolfijntje24
mandarijn
Lindsya
Phileine
kimz
Beachgirl
Cheesegirl
SuperGrover
Zwerver
Suus
Smurf
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Smurf vr 18 maa 2011 - 3:51

Ik ben even benieuwd. Degene die voorheen de Yes lazen, wat lees je nu?
Ik vond de Yes een erg leuk blad, maar vind de Viva en Flair niet zo.
Jullie?
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Suus vr 18 maa 2011 - 3:51

Ik las de Yes ook altijd, maar heb geen vervanger nu. Ik lees nu gewoon wat meer boeken smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:53

Ik lees nu geen tijdschrift meer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Zwerver vr 18 maa 2011 - 3:55

Ik lees sowieso amper tijdschriften. Ja als ik ze van me moeder krijg dan lees ik de flair , viva en vriendin maar staat alleen maar vol met reclame
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:59

De viva + viva mama & ouderds van nu. (abbonement)
Zo nu en dan koop ik de vriendin los! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  SuperGrover vr 18 maa 2011 - 3:59

Ik las de Yes niet vast. Maar ik heb al jaren een abonnement op de Quest, en dat bevalt heel goed.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Cheesegirl vr 18 maa 2011 - 4:01

Ik lees af en toe de Vriendin, Viva en Flair. Maar vind dit niet echt heel bijzonder.
Verder vind ik de Psychologie Magazine altijd leuk!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:01

De Viva vermijd ik, omdat het geen blad is waarmee ik mijzelf kan identificeren. Ik lees zo nu en dan de cosmopolitant. Maar dat gaat weer te veel over die ene-leuke-gozer-die-op-de-hoek-van-de-straat woont en hoe je je relatie effectief kan verbeteren. Heb ik niet zo veel aan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:04

Ik lees het Veronica Magazine, daar heb ik een abonnement op. Yes had ik al zeker een jaar niet gelezen, dus echt veel mis ik er niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Beachgirl vr 18 maa 2011 - 4:05

De Viva maar ik vind er geen reet aan dus ga mijn abbo opzeggen. Dan koop ik voortaan gewoon los wat tijdschriften.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:16

Op vriendin heb ik een proef abonnement, en ik lees de Viva, Flair, Linda & Jan graag. Verder krijg ik vaak de mijn geheim van mijn zus, die krijgt het op haar werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  kimz vr 18 maa 2011 - 4:17

Ik heb een abbo op de Flair maar dat heb ik opgezegd. Staat mij veel te veel reclame in. Verder is mijn vriend lid van de Quest en die vind ik wel leuk smile Verder lees ik lekker boeken!
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Phileine vr 18 maa 2011 - 4:22

Toen Yes er nog was, kocht ik vaak een pakket met Viva, Flair en Yes. Nu koop ik eigenlijk nooit meer tijdschriften. Als ik wel tijdschriften lees, dan krijg ik ze en dan kunnen Glamour, Grazia en Viva mij nog wel boeien, maar ik vind het geen bladen die ik in een ruk uitlees. Het zijn meer bladertijdschriften met veel reclame.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Smurf vr 18 maa 2011 - 4:22

Volgens mij is er niet echt een blad wat vergelijkbaar is met de Yes, ik heb het in iedergeval nog niet kunnen vinden...
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Lindsya vr 18 maa 2011 - 4:26

Suus schreef:Ik las de Yes ook altijd, maar heb geen vervanger nu. Ik lees nu gewoon wat meer boeken smile

Bij mij precies hetzelfde.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  mandarijn vr 18 maa 2011 - 4:37

Eigenlijk las ik de Yes sowieso al niet..

Wel neem ik altijd de Allerhande mee van de AH. Leuke en makkelijke recepten. Kan ik weer ideeen opdoen!

Soms koop ik de Quest, Delicious of 101woonideen.
mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  dolfijntje24 vr 18 maa 2011 - 4:40

Ik vond de yes sowiezo al een stuk minder leuk worden. Stond de laatste jaren niet meer zo veel boeiends is. Wat ik al kocht en nog steeds koop is de flair. Soms een pakketje met flair, viva en grazia of soms een margriet of libelle.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Ilargi vr 18 maa 2011 - 4:43

Ik las de Yes zoiezo nooit, maar lees (bijna) iedere week de Flair!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Jeanette vr 18 maa 2011 - 4:44

Ik mis de Yes wel. Ik koop soms de Grazia, maar niet zo uber vaak. Lees nu ook meer boeken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:47

Ik kocht de Yes alleen wanneer deze een euro was en las hem voornamelijk op het toilet. Nu koop ik eigenlijk geen enkel blad meer. Simpelweg omdat ze niet bijna wekelijks worden aangeboden voor een euro en daarnaast omdat ik er niets aan vind. laughcry

Vind het nu dan ook wel weer jammer dat Yes er niet meer is. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gizmo vr 18 maa 2011 - 4:51

Ik koop alleen af en toe los bladen. Yes al eigenlijk vrijwel niet meer, al te vaak gelezen denk ik, vond het niet zo boeiend meer. Ik haal altijd de Viva en de Flair.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:59

Vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Miss G vr 18 maa 2011 - 5:10

Ik lees nu de viva. Maar dat boeit me eigenlijk niet echt zo. Ik lees bepaalde gedeeltes wel maar niet alles. Vind het wel jammer dat de yes is gestopt!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:12

Ik lees nu de Vriendin

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:20

-


Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is? Empty Re: Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum