Goodmorning!
+17
Rouxxxe
SleepingBeauty
TukTuk
Arwyn
Atelier Madame
SoezieQ
Chocolate Cookie
Suus
banjer49
Cheesegirl
_DoI
Roze Roos
Lejow
Silver
Merai
Jordana
Lady4
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goodmorning!
_DoI schreef:Ik wil ook zonTheedoosje schreef:DoI : ooh ja dan hoop je op nog lekkerder weer. Herkenbaar Nog even volhouden denk ik
Nou de zon is hier denk ik vandaag ook niet zover ik hoorde over het weer voor vandaag
En er zijn hier ook al lekkere dagen geweest van 15/17 graden Dus we zijn weer verwend en willen alleen maar meer
Gast- Gast
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Ik voel me ... Tja. Kater is het beste woord.
Ben niet echt misselijk en hoofdpijn maar voel me wel beroerd genoeg om te zeggen dat ik te veel gedronken heb gisteren. Jeetje. Gelukkig komt dat zelden voor.
En verder ben ik blij want ik ga vanmiddag naar Parijs!!!!!
Ik voel me ... Tja. Kater is het beste woord.
Ben niet echt misselijk en hoofdpijn maar voel me wel beroerd genoeg om te zeggen dat ik te veel gedronken heb gisteren. Jeetje. Gelukkig komt dat zelden voor.
En verder ben ik blij want ik ga vanmiddag naar Parijs!!!!!
Gast- Gast
Ik ben moeehoee! Haat aan wekkers...
Zo meteen ochtend werken, dan weer even 2 uurtjes naar huis en daarna weer werken. Niet veel zin in, maar ja, eyes on the price En morgen lekker weekend
Have a nice day! (Ennn nu denk ik aan Skyradio..)
Zo meteen ochtend werken, dan weer even 2 uurtjes naar huis en daarna weer werken. Niet veel zin in, maar ja, eyes on the price En morgen lekker weekend
Have a nice day! (Ennn nu denk ik aan Skyradio..)
Gast- Gast
goedenmorgen, had ook nog wel ff kunnen slapen, heb al lekker weekend.
vandaag komen ze een pakje halen, tussen 9 en 19.00 dus hopelijk komen ze op tijd en niet vanmiddag pas, anders moet ik hele dag thuis zitten, tussendoor maar beetje schoonmaken.
fijne dag allemaal
vandaag komen ze een pakje halen, tussen 9 en 19.00 dus hopelijk komen ze op tijd en niet vanmiddag pas, anders moet ik hele dag thuis zitten, tussendoor maar beetje schoonmaken.
fijne dag allemaal
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, paar keer wakker geworden omdat mijn been nog steeds pijn doet als ik beweeg, waarom kan ik ook niet gewoon stil liggen En wakker geworden met keelpijn, dus moet vandaag maar strepsils eten
Laatste dagje voor het weekend, daar ben ik wel aan toe
Fijne dag allemaal!
En Marin, heel veel plezier in Parijs!
Ik heb wel redelijk geslapen, paar keer wakker geworden omdat mijn been nog steeds pijn doet als ik beweeg, waarom kan ik ook niet gewoon stil liggen En wakker geworden met keelpijn, dus moet vandaag maar strepsils eten
Laatste dagje voor het weekend, daar ben ik wel aan toe
Fijne dag allemaal!
En Marin, heel veel plezier in Parijs!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen allemaaaaal!
Ik heb lekker geslapen! Ben helemaal vrolijk haha
Moet me zo nog ff aankleden en mijn spullen pakken. Rond half 2 ga ik weg, lekker een heel weekendje van huis!
Dus voor iedereen alvast een fijn weekend!
Ik heb lekker geslapen! Ben helemaal vrolijk haha
Moet me zo nog ff aankleden en mijn spullen pakken. Rond half 2 ga ik weg, lekker een heel weekendje van huis!
Dus voor iedereen alvast een fijn weekend!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Vandaag ben ik lekker vrij en hoef in huis niet zoveel te doen gelukkig
Vanavond ga ik even met mijn vriend de stad in kijken voor een dongel, aangezien we nu zonder internet zitten en ik alleen online kan op m'n iPhone.
Ook moeten we een zwangerschapstest halen omdat ik maar niet ongesteld word in m'n stopweek en ik een opgeblazen buik heb :X vind het doodeng
ben nooit de pil vergeten, heb niet over gegeven, geen diaree gehad, geen medicatie gehad.. Kans is erg klein dus maar evengoed spannend!
(het zou financieel niet bepaald uitkomen namelijk)
Maargoed, ik ga nu eerst maar eens ontbijten
Vanavond ga ik even met mijn vriend de stad in kijken voor een dongel, aangezien we nu zonder internet zitten en ik alleen online kan op m'n iPhone.
Ook moeten we een zwangerschapstest halen omdat ik maar niet ongesteld word in m'n stopweek en ik een opgeblazen buik heb :X vind het doodeng
ben nooit de pil vergeten, heb niet over gegeven, geen diaree gehad, geen medicatie gehad.. Kans is erg klein dus maar evengoed spannend!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
(dan is de inspectie geweest en zijn mijn taartopdrachten af @ theedoosje)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als de zwangerschapstest negatief is zou ik wel ff langs de huisarts gaan, opgeblazen buik klinkt namelijk niet goed! Het hoeft niets te betekenen natuurlijk, kan ook door stress komen.SoezieQ schreef:Goedemorgen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Ik was vanochtend lekker vroeg wakker, vriend moest om 6uur al de deur uit! Ben natuurlijk nog wel even lekker blijven liggen, haha. Beetje geslapen/gedommeld nog, maar was er niet al te laat uit. Al even sportief gedaan en ontbeten en verder hoef ik nog niet zoveel. Vanmiddag even boodschapjes doen en vanavond werken! Moet normaal altijd de vrijdagochtend, best raar om opeens de avond te moeten, haha.
Fijne dag allemaal!
Ik was vanochtend lekker vroeg wakker, vriend moest om 6uur al de deur uit! Ben natuurlijk nog wel even lekker blijven liggen, haha. Beetje geslapen/gedommeld nog, maar was er niet al te laat uit. Al even sportief gedaan en ontbeten en verder hoef ik nog niet zoveel. Vanmiddag even boodschapjes doen en vanavond werken! Moet normaal altijd de vrijdagochtend, best raar om opeens de avond te moeten, haha.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:Als de zwangerschapstest negatief is zou ik wel ff langs de huisarts gaan, opgeblazen buik klinkt namelijk nietSoezieQ schreef:Goedemorgen!
goed! Het hoeft niets te betekenen natuurlijk, kan ook door stress komen.
Dat ga ik dan wel doen ja! Misschien is het ook nog wel helemaal geen tijd om te testen, ik heb geen flauw idee..
Echt veel stress heb ik trouwens niet, bedacht me pas gisteravond dat het wel lang duurde voordat ik ongesteld werd.. T is dus niet zo dat de ongesteldheid door de stress uitblijft ..
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Goedemorgen!
Heb opzich wel goed geslapen, alleen bleek toen ik vanmorgen beneden kwam (studentenhuis) dat de jongens ladderzat waren gister, gevochten hebben waarschijnlijk, de magnetron is kapot geslagen, zit onder het bloed, de vloer ligt onder het bloed en er ligt overal suiker.. Had ineens niet zoveel honger meer!
Ik vertrek over 2 uurtjes weer lekker richting huis!
Heb opzich wel goed geslapen, alleen bleek toen ik vanmorgen beneden kwam (studentenhuis) dat de jongens ladderzat waren gister, gevochten hebben waarschijnlijk, de magnetron is kapot geslagen, zit onder het bloed, de vloer ligt onder het bloed en er ligt overal suiker.. Had ineens niet zoveel honger meer!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Goedemorgen!
Ik heb lekker rustig aan vanmorgen haha..lekker wat series gekeken in bed.
Ga vanavond naar de film! en moet werken van 13.00-19.00 en hoop wat eerder weg te kunnen!
Want de film begint ook om 19.00 Maar gaat vast lukken!
Liefs
Ik heb lekker rustig aan vanmorgen haha..lekker wat series gekeken in bed.
Ga vanavond naar de film! en moet werken van 13.00-19.00 en hoop wat eerder weg te kunnen!
Want de film begint ook om 19.00 Maar gaat vast lukken!
Liefs
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goeienmorgen!
Ik was gisterenavond heel erg moe dus lag al heel vroeg op bed, als een blok geslapen, maar wel met gevolg dat ik vanmorgen om 8 uur helemaal uitgeslapen was haha. Ik ga zo douchen en aankleden en als het mooi weer blijft vanmiddag met m'n moeder een strandwandeling maken. Vanavond ga ik met een vriend wat drinken .
Ik was gisterenavond heel erg moe dus lag al heel vroeg op bed, als een blok geslapen, maar wel met gevolg dat ik vanmorgen om 8 uur helemaal uitgeslapen was haha. Ik ga zo douchen en aankleden en als het mooi weer blijft vanmiddag met m'n moeder een strandwandeling maken. Vanavond ga ik met een vriend wat drinken .
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Ik ben net een uurtje wakker. Vandaag niet veel plannen, nog wat in het huishouden doen.
Vanavond misschien even gaan zwemmen en sowieso ook even langs de huisarts.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net een uurtje wakker. Vandaag niet veel plannen, nog wat in het huishouden doen.
Vanavond misschien even gaan zwemmen en sowieso ook even langs de huisarts.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen allemaal!
Ik ben inmiddels een uurtje wakker, en net mijn bedje uit.
Zo eerst maar eens ontbijten, daarna me toonbaar maken.
Verder moet ik vandaag even een handwasje doen, boodschappen halen, stofzuigen en de wc schoonmaken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben inmiddels een uurtje wakker, en net mijn bedje uit.
Zo eerst maar eens ontbijten, daarna me toonbaar maken.
Verder moet ik vandaag even een handwasje doen, boodschappen halen, stofzuigen en de wc schoonmaken.
Fijne dag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen. Was er op tijd uit. Heb net al even de zolder gepoetst en de bovenverdieping. Alleen nog de was en de benedenverdieping, naar de fysio en dan lekker relaxen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen. Was er op tijd uit. Heb net al even de zolder gepoetst en de bovenverdieping. Alleen nog de was en de benedenverdieping, naar de fysio en dan lekker relaxen.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goeiesmorgens
Ik heb heel fijn geslapen! Wel heel raar gedroomd....
Nu even eten, forummen en vanmiddag werken tot 17u!
Fijne dag iedereen!
Ik heb heel fijn geslapen! Wel heel raar gedroomd....
Nu even eten, forummen en vanmiddag werken tot 17u!
Fijne dag iedereen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
AngelNyn schreef:Goedemorgen!
Jeumig Gebeurt dat vaker??? Veel plezier @ home!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: