Goodmorning!
+17
Rouxxxe
SleepingBeauty
TukTuk
Arwyn
Atelier Madame
SoezieQ
Chocolate Cookie
Suus
banjer49
Cheesegirl
_DoI
Roze Roos
Lejow
Silver
Merai
Jordana
Lady4
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goodmorning!
Goedemorgen all,
Lekker geslapen iedereen? Ik ben vast de enige forummer online nu, gezien het feit dat het half zes in de ochtend is. Ik moet nog twee uren werken, even naar huis fietsen en dan kan ik eindelijk slapen. Wat zijn jullie plannen vandaag?
Fijne dag all!
Lekker geslapen iedereen? Ik ben vast de enige forummer online nu, gezien het feit dat het half zes in de ochtend is. Ik moet nog twee uren werken, even naar huis fietsen en dan kan ik eindelijk slapen. Wat zijn jullie plannen vandaag?
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goodmorning!
Morgen,
Ik heb opzicht wel goed geslapen, zit nog wakker te worden voor zo te gaan werken.
Vanmiddag ga ik wat in huis schoonmaken en dan lekker relaxen.
Lady: Truste voor straks
fijne dag!
Ik heb opzicht wel goed geslapen, zit nog wakker te worden voor zo te gaan werken.
Vanmiddag ga ik wat in huis schoonmaken en dan lekker relaxen.
Lady: Truste voor straks
fijne dag!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen.
Alleen veel te vroeg wakker Maar goed nu even rustig wakker worden en forummen. En dan boodschappen doen en vanmiddag werken.
Fijne dag!
Ik heb goed geslapen.
Alleen veel te vroeg wakker Maar goed nu even rustig wakker worden en forummen. En dan boodschappen doen en vanmiddag werken.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ondanks dat ik waardeloos geslapen heb ben ik best fit, dat komt goed uit want ik heb zo tentamen en daarna nog college.
En waar ik altijd blij van word: De vogeltjes fluiten al Fijne dag allemaal!
En waar ik altijd blij van word: De vogeltjes fluiten al Fijne dag allemaal!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Goedemorgen,
Ik heb wel redelijk geslapen...
Mijn stage begint om 7.15 Had afgesproken vandaag een halfdagje te doen. En als ik me emotioneel gezien beter voel ga ik toch een hele dag proberen, we zullen zien....
slaap lekker voor straks Lady4,
werkze, schoolse, beterschap etc, @ all
En een fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen...
Mijn stage begint om 7.15 Had afgesproken vandaag een halfdagje te doen. En als ik me emotioneel gezien beter voel ga ik toch een hele dag proberen, we zullen zien....
slaap lekker voor straks Lady4,
werkze, schoolse, beterschap etc, @ all
En een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Mogge!!!
Ik ben ambassadeur van de wallen fabriek vandaag pff..... Goddank nog 1 dag werken.. Ben werkelijk aan mijn eind
Maar moet nog even tot maandag zien vol te houden, daarna kan ik relaxen hehehe
Werkze allemaal (of slaapze in het geval van Lady)
Ik ben ambassadeur van de wallen fabriek vandaag pff..... Goddank nog 1 dag werken.. Ben werkelijk aan mijn eind
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, beetje naar gedroomd!
Vandaag veel werken! Eerst van 7.30-11.30 en dan van 15.30-21.00, hoop zo dat ze afzeggen voor vanmiddag, ben wel toe aan een middagje vrij
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, beetje naar gedroomd!
Vandaag veel werken! Eerst van 7.30-11.30 en dan van 15.30-21.00, hoop zo dat ze afzeggen voor vanmiddag, ben wel toe aan een middagje vrij
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dolores schreef:Goedevandaag allemaal....
Heej Dootje! Dat zonnetje maakt mij blij Nu hopen dat hj ook in het echt komt vandaag
Succes vandaag he
Gast- Gast
Lejow schreef:Mogge!!!
Hoezo kan je na maandag relaxen dan?
Succes en sterkte vandaag in ieder geval
Gast- Gast
Goeiemorgen! Ik was om 6.30 uur wakker. Nu is dochter aan het eten en we gaan zo douchen. Daarna breng ik haar naar het kdv en ga ik werken. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Zon = fijn!
Op het allerlaatste moment kledingkeuze nog gewijzigd. Iets minder netjes maar wel comfortabeler schoeisel ;-)
Lejow, sterkte met de wallen
Lexie, sterkte met de make.laar
Op het allerlaatste moment kledingkeuze nog gewijzigd. Iets minder netjes maar wel comfortabeler schoeisel ;-)
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik werd net wakker en er ligt weer een dik pak sneeuw en daar baal ik van. Ik had gehoopt dat de lente door zou zetten nu... Vandaag moet ik werken tot 5 uur en voor vanavond heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Ik werd net wakker en er ligt weer een dik pak sneeuw en daar baal ik van. Ik had gehoopt dat de lente door zou zetten nu... Vandaag moet ik werken tot 5 uur en voor vanavond heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Dolores schreef:Zon = fijn!
haha DO comfortabel is zo fijn
Gast- Gast
_DoI schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal.
Ik dacht sneeuw huh? haha Maar je bent in Zweden Heb je daar ook al lekkere temperaturen gehad?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Dolores schreef:Zon = fijn!
haha DO comfortabel is zo fijn
Ja dat is zo, maar of het geschikt is voor vandaag...
Maar ben bang dat ik het anders helemaal niet red... (heb wederom niets geslapen..)
Gast- Gast
Deze week hebben we een paar dagen gehad dat de temperaturen boven nul lagen.Theedoosje schreef:_DoI schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal.
Ik dacht sneeuw huh? haha Maar je bent in Zweden Heb je daar ook al lekkere temperaturen gehad?
_DoI- Fluisteraar
Moet je dan enorm netjes gekleed zijn vandaag? En als je het anders niet zo goed volhoud is het goed die keuze gemaakt te hebben
Balen dat je niets geslapen hebt Heb je tussen de dingen door tijd om nog even te slapen/rusten??
Balen dat je niets geslapen hebt Heb je tussen de dingen door tijd om nog even te slapen/rusten??
Gast- Gast
DoI : ooh ja dan hoop je op nog lekkerder weer. Herkenbaar Nog even volhouden denk ik
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Moet je dan enorm netjes gekleed zijn vandaag? En als je het anders niet zo goed volhoud is het goed die keuze gemaakt te hebben
Ik weet het niet eigenlijk. Ik vind van wel...
Maar goed, ik houd maar op dit topic te vervuilen...
Nogmaals een fijne dag... en DoI, succes met de sneeuw!
Gast- Gast
Dolores schreef:Theedoosje schreef:Moet je dan enorm netjes gekleed zijn vandaag? En als je het anders niet zo goed volhoud is het goed die keuze gemaakt te hebben
Ik weet het niet eigenlijk. Ik vind van wel...
Maar goed, ik houd maar op dit topic te vervuilen...
Nogmaals een fijne dag... en DoI, succes met de sneeuw!
Je vervuild niks hoor Ik hoop dat je de dag goed door komt Jij voor een mooie krachtige dag.
Gast- Gast
Ik wil ook zonTheedoosje schreef:DoI : ooh ja dan hoop je op nog lekkerder weer. Herkenbaar Nog even volhouden denk ik
_DoI- Fluisteraar
Goodmorning
Vandaag voor mij weer een dagje school en als ik thuis kom weer verder aan school.
Vanavond naar de voetbal en dan lekker weekend!
Fijne dag allemaal
Vandaag voor mij weer een dagje school en als ik thuis kom weer verder aan school.
Vanavond naar de voetbal en dan lekker weekend!
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: