Goodmorning!
+10
Pien
Suus
silly-one
Mida4you
Moezie
Lotus
Atelier Madame
miss22
Zininzon
Caroow
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goodmorning!
Iedereen lekker geslapen? Ik heb redelijk geslapen, was nogal warm boven.
Ik ga zo richting mijn werk en ik moet als het goed is tot 5.
Fijne dag all!
Ik ga zo richting mijn werk en ik moet als het goed is tot 5.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Re: Goodmorning!
Ik ben sinds gister ziek zwak en misselijk, maar moest uit bed om zo een examen te maken. Gelukkig brengt mijn vriend me, een uur met het OV hou ik echt niet uit. Ik ben dus blij als ik straks weer in bed lig.
Maar jullie allemaal een fijne dag!
Maar jullie allemaal een fijne dag!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik heb nu wel heerlijk geslapen en bij ons was het weer wat koeler gelukkig.
Zo meteen ga ik ook aan het werk.
Fijne dag!
Ik heb nu wel heerlijk geslapen en bij ons was het weer wat koeler gelukkig.
Zo meteen ga ik ook aan het werk.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Succes, Caroow! Balen dat je niet lekker bent, hopen dat je het gewoon haalt, dan had het iig zin om te.gaan!
Succes, Caroow! Balen dat je niet lekker bent, hopen dat je het gewoon haalt, dan had het iig zin om te.gaan!
Gast- Gast
Ik blijf wederom thuis...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen all
Ik heb heerlijk geslapen
Vandaag werken van 0800 tot 12.00
en dan zit het er weer op
Ik heb heerlijk geslapen
Vandaag werken van 0800 tot 12.00
en dan zit het er weer op
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb niet heel Lekkkker geslapen, mn vriend moest er vroeg uit waardoor Ik al een half uur voor mn wekker wakker was, n we lagen er al laat in :p
Vandaag dagje stage tot half 6 en dan weekend
Vandaag dagje stage tot half 6 en dan weekend
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen,
Ik heb niet zo lekker geslapen. Werd vannacht ineens heel misselijk. Voel me nu nog niet echt lekker. Ik moet maar even kijken hoe het over een uurtje gaat. Als ik me dan niet slechter voel dan nu, ga ik maar gewoon naar een overleg van de cliëntenraad. Daarna misschien naar ZieZo en vanavond is de diploma-uitreiking van mijn jongste broertje, waar ik ook naartoe wil. Ik heb dus genoeg te doen vandaag en baal dan ook flink dat ik me niet lekker voel.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zo lekker geslapen. Werd vannacht ineens heel misselijk. Voel me nu nog niet echt lekker. Ik moet maar even kijken hoe het over een uurtje gaat. Als ik me dan niet slechter voel dan nu, ga ik maar gewoon naar een overleg van de cliëntenraad. Daarna misschien naar ZieZo en vanavond is de diploma-uitreiking van mijn jongste broertje, waar ik ook naartoe wil. Ik heb dus genoeg te doen vandaag en baal dan ook flink dat ik me niet lekker voel.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik ben nu aan het werk. Lag gisteren een beetje te laat in bed en voel me nu niet helemaal top. Ik gooi er wel wat koffie in en dan moet het wel weer goed gaan! ;-)
Vanavond lekker een rustig avondje.
Fijne dag allemaal!
Ik ben nu aan het werk. Lag gisteren een beetje te laat in bed en voel me nu niet helemaal top. Ik gooi er wel wat koffie in en dan moet het wel weer goed gaan! ;-)
Vanavond lekker een rustig avondje.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen.. (of kwam dat door de 43 van gisteren )
Vriendlief R. en ik hebben gisteren gevierd dat hij geslaagd is, en ik vandaag mijn laatste dag maak
Dus nu op het werk tot 17 uur. dan lekker naar huis eten en voor de rest relaxen
Vriendlief R. en ik hebben gisteren gevierd dat hij geslaagd is, en ik vandaag mijn laatste dag maak
Dus nu op het werk tot 17 uur. dan lekker naar huis eten en voor de rest relaxen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen!
Ik heb ook heerlijk geslapen. Ik moet vandaag werken van 13.00 uur tot 21.00 uur. Was liever 's ochtends al begonnen, maarja niets aan te doen.
Have a nice day
Ik heb ook heerlijk geslapen. Ik moet vandaag werken van 13.00 uur tot 21.00 uur. Was liever 's ochtends al begonnen, maarja niets aan te doen.
Have a nice day
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Moezie schreef:Goedemorgen!
*geeft moezie weer een hand*
Gast- Gast
@Mirjam: leuke avatar, maar hij lijkt wel heel erg op die van toetje_!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Reva schreef:Moezie schreef:Goedemorgen!
*geeft moezie weer een hand*
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen vandaag.
Ik heb brak geslapen helaas. Baal er van maar weet ook hoe het komt. Een vreselijke droom gehad die je niet werkelijkheid wil hebben, maar die voor mij zus zo goed als werkelijk wordt vandaag.
Vandaag wordt ze ingeleid om te bevallen met 21 weken omdat het kind zwaar gehandicapt zal zijn of het niet eens zou overleven. Heel triest en pijnlijk en ik vraag me ook echt af wat ik op mijn werk doe nu.
Ik hoop vanmiddag even op de bank te kunnen slapen want met 4 uur slaap op een nacht trek ik het echt niet.
Liefs S-O
Ik heb brak geslapen helaas. Baal er van maar weet ook hoe het komt. Een vreselijke droom gehad die je niet werkelijkheid wil hebben, maar die voor mij zus zo goed als werkelijk wordt vandaag.
Vandaag wordt ze ingeleid om te bevallen met 21 weken omdat het kind zwaar gehandicapt zal zijn of het niet eens zou overleven. Heel triest en pijnlijk en ik vraag me ook echt af wat ik op mijn werk doe nu.
Ik hoop vanmiddag even op de bank te kunnen slapen want met 4 uur slaap op een nacht trek ik het echt niet.
Liefs S-O
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Ik heb eindelijk weer eens een nacht goed geslapen, dus voel me goed Nu aan het werk, straks gezellig lunchen met mijn vriend en vanavond naar de bios
Beterschap Caroow en Lotus!
Ik heb eindelijk weer eens een nacht goed geslapen, dus voel me goed Nu aan het werk, straks gezellig lunchen met mijn vriend en vanavond naar de bios
Beterschap Caroow en Lotus!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
behalve dat het allebei een glas is, zie ik weinig overeenkomsten...Zininzon schreef:@Mirjam: leuke avatar, maar hij lijkt wel heel erg op die van toetje_!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen.
Ik heb beroerd geslapen. Ging lekker vroeg op bed om uit te rusten, wordt ik kwart over 4 vannacht gebeld door Burgernet. Bah, wat baalde ik zeg! En ik heb ook nog ingesteld dat ik een SMS wil, geen belletje.
Ik heb beroerd geslapen. Ging lekker vroeg op bed om uit te rusten, wordt ik kwart over 4 vannacht gebeld door Burgernet. Bah, wat baalde ik zeg! En ik heb ook nog ingesteld dat ik een SMS wil, geen belletje.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
silly-one schreef:Goedemorgen vandaag.
Liefs S-O
He bah wat naar Silly one! Het kindje zal het niet gaan overleven nu, wel? Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:
He bah wat naar Silly one! Het kindje zal het niet gaan overleven nu, wel? Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Ze breken de zwangerschap af dus langer dan een uur zal het kind niet leven. Als het kind er wel zou komen is de kans op overleven ook heel klein, plus veel kans op infecties etc. en een kind wat niks kan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Knuffel voor SO Wat ontzettend naar .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
SO, wat zal dit een vreselijk nare dag zijn voor jou en je familie... ik ben er gewoon even stil van...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
SO. veel sterkte vandaag
Caresses, ik vind dit niet echt hippie. Ziet er ook niet geweldig uit
Ik moet werken tot 18u en dan vanavond m`n laatste pas voor m`n trouwjurk en als alles goed is maggie mee
Caresses, ik vind dit niet echt hippie. Ziet er ook niet geweldig uit
Ik moet werken tot 18u en dan vanavond m`n laatste pas voor m`n trouwjurk en als alles goed is maggie mee
Gast- Gast
Caresses, ik vind het wel leuk. Heb je niet nog een fout sjaaltje die je in je haar kan knopen en misschien nog iets voor om je benen, dat je een soort rok krijgt?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: