Goodmorning!!
+8
Middleme
Mida4you
Atelier Madame
Moezie
Zininzon
MADDIE
silly-one
SleepingBeauty
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning!!
Volgens mij wordt het weer mooi weer vandaag!
WAt zijn de plannen??
Ik ga zo weer aan het werk tot 16.00, vanavond evne helpen bij mijn pa en ma
WAt zijn de plannen??
Ik ga zo weer aan het werk tot 16.00, vanavond evne helpen bij mijn pa en ma
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Goodmorning!!
Goooodmorning,
Vandaag werken van 8:15 uur tot uurtje of 17:30 uur, denk ik. Dan even nr de Ritualswinkel om een cadeautje te kopen voor een vriendin en vnvd even thuis verder werken, want heb vandaag stagiair naast me zitten en dan kan ik minder snel overal doorheen gaan. Fijne dag iedereen!
Vandaag werken van 8:15 uur tot uurtje of 17:30 uur, denk ik. Dan even nr de Ritualswinkel om een cadeautje te kopen voor een vriendin en vnvd even thuis verder werken, want heb vandaag stagiair naast me zitten en dan kan ik minder snel overal doorheen gaan. Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ga eerst wat opruimen hier, beetje ruimte maken. Dan richting ziekenhuis lopen, mag weer naar de derma. Me moeder staat daar rond 10 uur met mijn zus.
Hierna gaan we iets eten en dan richting de Ikea rijden voor een kledingkast. Deze wordt voor 50% in elkaar gezet en daarna mag ik de rest van mijn dozen gaan uitpakken.
Er staat dus veel op het programma hier.
Werk met zin vandaag!
Ik ga eerst wat opruimen hier, beetje ruimte maken. Dan richting ziekenhuis lopen, mag weer naar de derma. Me moeder staat daar rond 10 uur met mijn zus.
Hierna gaan we iets eten en dan richting de Ikea rijden voor een kledingkast. Deze wordt voor 50% in elkaar gezet en daarna mag ik de rest van mijn dozen gaan uitpakken.
Er staat dus veel op het programma hier.
Werk met zin vandaag!
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Vandaag ga ik eerst even hardlopen. Dan douchen en stofzuigen, dweilen, ramenlappen. Lekkere klusjes dus allemaal. En vanavond komt mijn vriend eten en blijft misschien slapen. Wel erg gezellig dus!
Vandaag ga ik eerst even hardlopen. Dan douchen en stofzuigen, dweilen, ramenlappen. Lekkere klusjes dus allemaal. En vanavond komt mijn vriend eten en blijft misschien slapen. Wel erg gezellig dus!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen allemaal!!
Bij mij is het D-day!
Ik ga zo naar mijn werk, tot 17 uur werken. Daarna een vaccinatie halen en daarna......
Heb ik een DATE!!!! Ik ben zenuwachtig!! Maar tevreden over mijn outfit en zal nog even wat make up en haarlak meenemen naar m'n werk... oh en een tandenborstel niet te vergeten
Bij mij is het D-day!
Ik ga zo naar mijn werk, tot 17 uur werken. Daarna een vaccinatie halen en daarna......
Heb ik een DATE!!!! Ik ben zenuwachtig!! Maar tevreden over mijn outfit en zal nog even wat make up en haarlak meenemen naar m'n werk... oh en een tandenborstel niet te vergeten
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Goeiemorgen!
Ik ga zo naar de Etos, ik heb nog wat kortingsbonnen voor maandverband, shampoo en luiers, dus die ga ik besteden. Daarna vast wat kleine inkopen voor mijn verjaardag donderdag, dan komt een klein beetje bezoek. Ik wil ook nog naar de Gamma voor een vlag. Misschien dat ik een stuk ga fietsen met A., als het weer werkelijk zo is als het eruit ziet.
Fijne dag dames!
Ik ga zo naar de Etos, ik heb nog wat kortingsbonnen voor maandverband, shampoo en luiers, dus die ga ik besteden. Daarna vast wat kleine inkopen voor mijn verjaardag donderdag, dan komt een klein beetje bezoek. Ik wil ook nog naar de Gamma voor een vlag. Misschien dat ik een stuk ga fietsen met A., als het weer werkelijk zo is als het eruit ziet.
Fijne dag dames!
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Zininzon heel veel plezier met je DATE Wat gaan jullie doen?
Ik vandaag weer aan het werk tot 17:00 uur dan even gauw langs de action.. Dan lekker chili eten Vanavond nog even een potje darten.
Have a nice day!
Zininzon heel veel plezier met je DATE Wat gaan jullie doen?
Ik vandaag weer aan het werk tot 17:00 uur dan even gauw langs de action.. Dan lekker chili eten Vanavond nog even een potje darten.
Have a nice day!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Zininzon: Veel plezier op je date!! Ik heb nog niet zoveel plannen voor vandaag, wat in huis doen & heb om 14uur een sollicitatie..
Fijne dag allemaal!!
Fijne dag allemaal!!
Gast- Gast
Ik ga vandaag stagelopen tot 5 uur. En vanavond lekker zwemmen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb vandaag ook niet veel op de planning. Huishouden etc. Ik had zo gehoopt dat ik per 1 mei kon beginnen met mijn nieuwe job maar dat wordt pas 1 juni, dus ik moet nog even geduld hebben.
Vanavond komt mijn schoonmoeder ff kopje thee drinken.
Have a nice day
Have a nice day
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik heb vandaag ook niet veel op de planning. Huishouden etc. Ik had zo gehoopt dat ik per 1 mei kon beginnen met mijn nieuwe job maar dat wordt pas 1 juni, dus ik moet nog even geduld hebben.
Have a nice day
Wat ga je doen? (qua werk )
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Ik heb vandaag ook niet veel op de planning. Huishouden etc. Ik had zo gehoopt dat ik per 1 mei kon beginnen met mijn nieuwe job maar dat wordt pas 1 juni, dus ik moet nog even geduld hebben.
Have a nice day
Ik ga werken in een woonwinkel. Ik heb zo'n mazzel want het is maar 10 minuten fietsen, lekker dichtbij. Mijn vorige werk was ook in een woonwinkel. En jij succes met je sollicitatie, voor wat heb je gesolliciteerd?
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Ik heb vandaag ook niet veel op de planning. Huishouden etc. Ik had zo gehoopt dat ik per 1 mei kon beginnen met mijn nieuwe job maar dat wordt pas 1 juni, dus ik moet nog even geduld hebben.
Have a nice day
Bij een thuiszorg bureau! (De zoveelste..) en ze zeggen allemaal we hebben zsm mogelijk werk! Dus ik denk niet dat dit op korte termijn ook los loopt, maar ik wil niet meer in de Detailhandel werrken (heb ik mn papieren in) dat heb ik een beetje afgeschreven...tenzij ik iets tegen kom wat ik super leuk vind zoals drogisterij..mja..heb alle etos, kruidvat en DA filialen hier aangeschreven haha!
Ik ga werken in een woonwinkel. Ik heb zo'n mazzel want het is maar 10 minuten fietsen, lekker dichtbij. Mijn vorige werk was ook in een woonwinkel. En jij succes met je sollicitatie, voor wat heb je gesolliciteerd?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Ik heb vandaag ook niet veel op de planning. Huishouden etc. Ik had zo gehoopt dat ik per 1 mei kon beginnen met mijn nieuwe job maar dat wordt pas 1 juni, dus ik moet nog even geduld hebben.
Have a nice day
Bij een thuiszorg bureau! (De zoveelste..) en ze zeggen allemaal we hebben zsm mogelijk werk! Dus ik denk niet dat dit op korte termijn ook los loopt, maar ik wil niet meer in de Detailhandel werrken (heb ik mn papieren in) dat heb ik een beetje afgeschreven...tenzij ik iets tegen kom wat ik super leuk vind zoals drogisterij..mja..heb alle etos, kruidvat en DA filialen hier aangeschreven haha!
Nou, ik hoop voor je dat het wat wordt! De laatste maanden maakte het mijn geen fluit meer uit waar ik op solliciteerde ( behalve schoonmaakwerk en productiewerk ) Ik wou zo graag aan het werk. Ik kan echt niet thuis zitten. Het enige wat ik heerlijk vindt om thuis te zijn is mijn dochtertje. Anders zou ik helemaal gek worden. Laat maar weten of het wat geworden is of niet
Mida4you- Ratel
Goedemorgen!
Ik ga me zo eens aankleden en een stukje lopen. Wil wat leuke (natuur)foto's maken dus hopen dat het lukt. Daarna voor de zoveelste keer een poging voor mn schoolwerk wagen (haha) en vanavond sporten.
Hoop dat ik nog wat hoor van iemand van wie ik het graag wil haha.
Zinizon: veel plezier!
Fijne dag
Ik ga me zo eens aankleden en een stukje lopen. Wil wat leuke (natuur)foto's maken dus hopen dat het lukt. Daarna voor de zoveelste keer een poging voor mn schoolwerk wagen (haha) en vanavond sporten.
Hoop dat ik nog wat hoor van iemand van wie ik het graag wil haha.
Zinizon: veel plezier!
Fijne dag
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Mirjam4you schreef:Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Ik heb vandaag ook niet veel op de planning. Huishouden etc. Ik had zo gehoopt dat ik per 1 mei kon beginnen met mijn nieuwe job maar dat wordt pas 1 juni, dus ik moet nog even geduld hebben.
Have a nice day
Nou, ik hoop voor je dat het wat wordt! De laatste maanden maakte het mijn geen fluit meer uit waar ik op solliciteerde ( behalve schoonmaakwerk en productiewerk ) Ik wou zo graag aan het werk. Ik kan echt niet thuis zitten. Het enige wat ik heerlijk vindt om thuis te zijn is mijn dochtertje. Anders zou ik helemaal gek worden. Laat maar weten of het wat geworden is of niet
Ik laat het je wel weten, de enige reden dat ik in de schoonmaak/thuiszorg is dat ik dan ongeveer 20uur kan werken en in detailhandel (uurloon ligt stukje lager) zou het 32uur gaan ofzo, nou dat vind ik te veel..het enige wat ik ok vind aan het thuis zitten is dat ik alle dagen idd met de kleine meid bezig kan zijn!
Gast- Gast
Dan heb ik nog de mazzel dat ik straks 20 uren heb in de winkel. Maar je hebt wel gelijk hoor. Of ze zoeken mensen voor 34 of 40 uur en dat is voor mij ook veel te veel!!
Mida4you- Ratel
goedemorgen,
ik heb wel lekker geslapen, alleen wat te kort. ga zo dadelijk naar de kapper.
vanmiddag van 12.00 tot 14.30 even naar het werk. even kijken hoe dat gaat. en daarna nog een paar boodschapjes doen.
verder een lekker rustig dagje. fijne dag allemaal.
ik heb wel lekker geslapen, alleen wat te kort. ga zo dadelijk naar de kapper.
vanmiddag van 12.00 tot 14.30 even naar het werk. even kijken hoe dat gaat. en daarna nog een paar boodschapjes doen.
verder een lekker rustig dagje. fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen!
Ik ben vandaag begonnen met zwemmen, dus voel me nu heerlijk fit Nu aan het werk en vanavond heb ik een vijfgangendiner
Fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag begonnen met zwemmen, dus voel me nu heerlijk fit Nu aan het werk en vanavond heb ik een vijfgangendiner
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
goedemorgen
ik heb onwijs kut geslapen, heb erg last van mijn arm waar ik hechtingen in heb, en ik slaap juist altijd op die arm heel handig
Ik zou vandaag heel veel doen tot nu toen 2 wassen gedraaid die nog opgehangen moeten worden. Verder huis beneden poetsen en boodschappen halen en om 12 uur lunchen met een vriendin. Even wat anders aan mijn hoofd
fijne dag allemaal
ik heb onwijs kut geslapen, heb erg last van mijn arm waar ik hechtingen in heb, en ik slaap juist altijd op die arm heel handig
Ik zou vandaag heel veel doen tot nu toen 2 wassen gedraaid die nog opgehangen moeten worden. Verder huis beneden poetsen en boodschappen halen en om 12 uur lunchen met een vriendin. Even wat anders aan mijn hoofd
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
oww hechtingen in je arm? das lastig> wat heb je gedaan als ik vragen mag?Paris1985 schreef:goedemorgen
fijne dag allemaal
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik moest gister nog aan je denken Zininzon! Spannend! Hebben jullie in E. afgesproken?
Ik heb een vrije dag vandaag. Lekker uitgeslapen tot 09.30u en daarna op laag tempo wat klusjes gedaan Nu sta ik op het punt om even naar de stad te gaan, even snel wat dingen halen die ik gister ben vergeten.
Vanmiddag moet ik eigenlijk aan de slag met mijn scriptie, maar we zullen zien wat er van komt
Fijne dag allemaal!
Ik heb een vrije dag vandaag. Lekker uitgeslapen tot 09.30u en daarna op laag tempo wat klusjes gedaan Nu sta ik op het punt om even naar de stad te gaan, even snel wat dingen halen die ik gister ben vergeten.
Vanmiddag moet ik eigenlijk aan de slag met mijn scriptie, maar we zullen zien wat er van komt
Fijne dag allemaal!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Ben weer aangenomen bij een thuiszorgbedrijf dus laat de clienten maar binnen stromen (sta ook bij 5 andere ingeschreven) maar hopen dat deze wel op zeeer korte termijn mensen kan bieden!
Gast- Gast
ik heb 2 moedervlekken die de arts niet vertrouwde die zijn weggehaaldpatjuhhh schreef:oww hechtingen in je arm? das lastig> wat heb je gedaan als ik vragen mag?Paris1985 schreef:goedemorgen
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: