Goodmorning
+7
studiebol
Lejow
Kqip
Error
Middleme
SparklingEyes
Lady4
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goodmorning
Goedemorgen,
Lekker geslapen allemaal? En wat zijn jullie plannen vandaag?
Het is nog vroeg, maar ik moet zometeen gewoon werken. Ik werd om vijf uur wakker van heel veel sirenes, ambu, brandweer en politie. Een woningbrand hier verderop. Ik had de brandlucht zelfs in mijn slaapkamer hangen. Hopelijk zijn de bewoners ontkomen en anders zal ik ze zo treffen op mijn werk. Vandaag tevens de fiets- en motorelfstedentocht, dus het belooft een drukke dag te worden.
Vanavond ga ik waarschijnlijk nog even afspreken met een vriendin.
Fijne dag all!
Lekker geslapen allemaal? En wat zijn jullie plannen vandaag?
Het is nog vroeg, maar ik moet zometeen gewoon werken. Ik werd om vijf uur wakker van heel veel sirenes, ambu, brandweer en politie. Een woningbrand hier verderop. Ik had de brandlucht zelfs in mijn slaapkamer hangen. Hopelijk zijn de bewoners ontkomen en anders zal ik ze zo treffen op mijn werk. Vandaag tevens de fiets- en motorelfstedentocht, dus het belooft een drukke dag te worden.
Vanavond ga ik waarschijnlijk nog even afspreken met een vriendin.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goodmorning
Goedmorgen!
Ik ben er ook redelijk op tijd bij!
Ik werd om een uur of 5 wakker van een helikopter die steeds over vloog, en omdat ik mijn raam open had staan, werd ik daar flink wakker van .. dat was dan weer jammer!
Om half zeven begon mijn zoontje ineens te huilen (in zijn slaap) en toen was het helemaal gedaan! ..
Hij zit nu ondertussen (wel wakker )te spelen met zijn auto's, knuffels, boekjes en blokjes om zich heen en ik lekker aan tafel met een ontbijtje en zometeen een kop thee.
Vanmiddag even lekker ontspannen en voor de rest: NIKKES NAKKES NADA vandaag
Ook wel eens lekker!
Fijne dag iedereen!!!
SE
Ik ben er ook redelijk op tijd bij!
Ik werd om een uur of 5 wakker van een helikopter die steeds over vloog, en omdat ik mijn raam open had staan, werd ik daar flink wakker van .. dat was dan weer jammer!
Om half zeven begon mijn zoontje ineens te huilen (in zijn slaap) en toen was het helemaal gedaan! ..
Hij zit nu ondertussen (wel wakker )te spelen met zijn auto's, knuffels, boekjes en blokjes om zich heen en ik lekker aan tafel met een ontbijtje en zometeen een kop thee.
Vanmiddag even lekker ontspannen en voor de rest: NIKKES NAKKES NADA vandaag
Ook wel eens lekker!
Fijne dag iedereen!!!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Mogguh!
Ik heb ook bestnlekker geslapen en ben, na nog geen 6uur slasp gewwon voor de wekker wakker.
Zo de boel hierbooruimen, ontbijten en dan te werk van 10 tot 5, hopelijk wordt het heel druk. Vanavond weer lekker thuis zijn
Fijne dag!
Ik heb ook bestnlekker geslapen en ben, na nog geen 6uur slasp gewwon voor de wekker wakker.
Zo de boel hierbooruimen, ontbijten en dan te werk van 10 tot 5, hopelijk wordt het heel druk. Vanavond weer lekker thuis zijn
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen !
Ik moet zo ook werken van 9.00 tot 13.00. Vanmiddag even naar m'n ouders en voor de rest eigenlijk helemaal niks.
Ik hoop dat vanavond onze kleine man op tijd wil gaan slapen. Want dan kan ik ook een keer vroeg naar bed !
Verder heb ik goed geslapen (alleen een beetje kort voor mijn gevoel)
Fijne dag allemaal !
Ik moet zo ook werken van 9.00 tot 13.00. Vanmiddag even naar m'n ouders en voor de rest eigenlijk helemaal niks.
Ik hoop dat vanavond onze kleine man op tijd wil gaan slapen. Want dan kan ik ook een keer vroeg naar bed !
Verder heb ik goed geslapen (alleen een beetje kort voor mijn gevoel)
Fijne dag allemaal !
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb gewerkt, net thuis en lig nu lekker in bed! Ga slapen tot een uur of 4-5 denk ik. Drukke nacht gehad, dus even me hoofd leegmaken nu met forum en domme spelletjes.
Fijne dag nog allen!
Ik heb gewerkt, net thuis en lig nu lekker in bed! Ga slapen tot een uur of 4-5 denk ik. Drukke nacht gehad, dus even me hoofd leegmaken nu met forum en domme spelletjes.
Fijne dag nog allen!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Goodmorning! Ik werk vandaag van 10 tot ? (kan 14, 16 of 18 uur zijn). Zie het wel..wordt hopelijk een beetje druk, maar het weer ziet er nog niet zo lekker uit, We gaan het zien.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Succes Lady! Levensreddend werk, ik heb echt heel veel bewondering voor jou!
En wat heb ik? Mimosa Monday! Ha! Zo eerst mijn kat halen (ouders gaan op vakantie en mijn kat woont bij hun) en dan rond 11.00 komen vrienden om hier te brunchen (burrito breakfast) en mimosa te drinken. Ik ben benieuwd! Vanavond komen mijn ouders nog eten en dan denk ik dat ik vroeg naar bed ga. Ik ben nu al gesloopt haha!
Fijne dag allemaal!
En wat heb ik? Mimosa Monday! Ha! Zo eerst mijn kat halen (ouders gaan op vakantie en mijn kat woont bij hun) en dan rond 11.00 komen vrienden om hier te brunchen (burrito breakfast) en mimosa te drinken. Ik ben benieuwd! Vanavond komen mijn ouders nog eten en dan denk ik dat ik vroeg naar bed ga. Ik ben nu al gesloopt haha!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Wat lief dat je dat zegt Zusje, net zoals je reactie in het date-topic.
De mensen van de brand zijn hier niet geweest, misschien waren ze wel niet thuis. Kwam vanochtend langs het huis, de bovenverdieping is compleet verwoest.
Hier de eerste elfstedentochtfietser binnen, er zullen er nog wel veel volgen!
De mensen van de brand zijn hier niet geweest, misschien waren ze wel niet thuis. Kwam vanochtend langs het huis, de bovenverdieping is compleet verwoest.
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Wat lief dat je dat zegt Zusje, net zoals je reactie in het date-topic.
Oh ik wist niet dat dat vandaag was, wat leuk! Behalve dan dat er eentje in het ziekenhuis is nu. En ja brand, pfff. Heb weleens gehad bij t.mo toen ik daar werkte dat een hele verdieping uitgebrand was. Wij keken daar precies op uit, echt vreselijk om te zien... En die lucht, bah!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben lekker uitgeslapen. Vandaag met m'n vriend even het een en ander in het huishouden doen en dan aan de studie. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goede morgen allemaal!
Iedereen die moet werken, werkze en Zusje, drinkze!
Hier vandaag een heerlijk dagje vrij! Mijn collega komt zo de ado taart halen voor haar schoonvader en mijn vriend moet werken van 12tot5. Ik ga verder een relax dagje houden denk ik.
Wat rapporten maken voor mn werk, de huiskamer beetje afstoffen en verder niet zo veel!
Ondertussen dag 28 van mijn cyclus en nog niets te bekennen... Wordt er maar nerveus van!
Iedereen die moet werken, werkze en Zusje, drinkze!
Hier vandaag een heerlijk dagje vrij! Mijn collega komt zo de ado taart halen voor haar schoonvader en mijn vriend moet werken van 12tot5. Ik ga verder een relax dagje houden denk ik.
Wat rapporten maken voor mn werk, de huiskamer beetje afstoffen en verder niet zo veel!
Ondertussen dag 28 van mijn cyclus en nog niets te bekennen... Wordt er maar nerveus van!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Vandaag zijn mijn vriend en ik lekker vrij. M'n vriend zit nog aan het water, want hij ging nachtvissen met een vriend. Hij zal straks wel thuis komen en dan kijken we even wat we gaan doen.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag zijn mijn vriend en ik lekker vrij. M'n vriend zit nog aan het water, want hij ging nachtvissen met een vriend. Hij zal straks wel thuis komen en dan kijken we even wat we gaan doen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Eindelijk weer eens wat uitgeslapen (ja 9.00 is uitslapen voor mij Very Happy)
Ik wil eigenlijk straks gaan wandelen, maar weet niet zo goed wat het weer gaat doet. Het kijkt nu nog niet zo geweldig. We zien wel, iig moet ook echt het huishouden gedaan worden hahah Very Happy Maar dat doen mijn vriend en ik samen straks.
Fijne dag!
Eindelijk weer eens wat uitgeslapen (ja 9.00 is uitslapen voor mij Very Happy)
Ik wil eigenlijk straks gaan wandelen, maar weet niet zo goed wat het weer gaat doet. Het kijkt nu nog niet zo geweldig. We zien wel, iig moet ook echt het huishouden gedaan worden hahah Very Happy Maar dat doen mijn vriend en ik samen straks.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goodmorning!
Ik heb wel meer dan 12 uur geslapen vannacht! Had het nodig zeg maar
Straks komt Bliss een stoel brengen die ik van haar over heb gekocht (zij is vandaag aan het verhuizen), en vanmiddag heb ik een date Moet alleen nog kijken waar we afspreken. Het is nou niet echt terrasjes weer.
Ik heb wel meer dan 12 uur geslapen vannacht! Had het nodig zeg maar
Straks komt Bliss een stoel brengen die ik van haar over heb gekocht (zij is vandaag aan het verhuizen), en vanmiddag heb ik een date Moet alleen nog kijken waar we afspreken. Het is nou niet echt terrasjes weer.
Gast- Gast
Ik sliep heel lekker tot mijn vriend zijn bed uit moest, hij deed heel zachtjes, maar ik werd er toch wakker van.. en daarna kon ik niet meer zo lekker in slaap komen. En nu werd ik wakker met koppijn... erg irritant.
Gelukkig niet veel plannen vandaag!
Fijne dag allemaal!!
Gelukkig niet veel plannen vandaag!
Fijne dag allemaal!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Goedemorgen.
Ik lig nog lekker in bed vandaag weinig in de planning wou even kijken bij deelfstedentocht maar het regent
Fijne dag allemaal
Ik lig nog lekker in bed vandaag weinig in de planning wou even kijken bij deelfstedentocht maar het regent
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Lejow, spannend!
Ja pff en ik heb ook geen idee waar ik aan toe ben. Ik heb jaren de pil geslikt en ben in januari 2 maanden gestopt geweest, toen had ik 2 keer een cyclus van 26 dagen. Omdat het vanwege de auto toch nog even niet uit kwam, weer voor 3 maanden aan de pil gegaan en zit nu dus op dag 28 van de eerste cyclus weer na 3 maanden pil...
Dus, ben ik nu overtijd? of is deze cyclus gewoon wat langer? De test gister was in ieder geval negatief..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik neem aan dat je probeert zwanger te worden? Want dan zou ik je willen aanraden om niet te snel te gaan testen. En maak je ook niet te zenuwachtig, want daardoor zou het namelijk juist nog wat later kunnen komen. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want stiekem zou ik zelf (mocht ik bezig zijn met zwanger worden) er ook helemaal nerveus van worden.
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Saxy schreef:Ik neem aan dat je probeert zwanger te worden? Want dan zou ik je willen aanraden om niet te snel te gaan testen. En maak je ook niet te zenuwachtig, want daardoor zou het namelijk juist nog wat later kunnen komen. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want stiekem zou ik zelf (mocht ik bezig zijn met zwanger worden) er ook helemaal nerveus van worden.
Jup, ik heb me ook voorgenomen niet eerder te testen dan volgend weekend (zolang ik nie ongesteld word natuurlijk), dan ist een week over tijd (met 26 dagen geregeld)
En het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Goed zo! En vooral lekker door gaan met alle dagelijkse dingen!! En vooral niet aan denken
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ja, heb een drukke week op de planning staan, dus komt helemaal goed
Lejow- Lady Post-a-lot
Veel plezier vanmiddag Marin!
Lady4- Ratel
Goedemorgen,
Hier wel lekker geslapen, ik ben alleen wel goed misselijk van de AD en ben behoorlijk duizelig.
Mas is ook ziek, die haalde ik vanmorgen uit bed met ruim 39 graden koorts.
Hier helemaal niks gepland vandaag, dus lekker rustig aan.
Fijne dag all!
Hier wel lekker geslapen, ik ben alleen wel goed misselijk van de AD en ben behoorlijk duizelig.
Mas is ook ziek, die haalde ik vanmorgen uit bed met ruim 39 graden koorts.
Hier helemaal niks gepland vandaag, dus lekker rustig aan.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Hooi ladies!
Ik had verwacht dat ik vandaag moest werken bij Landal ( bungalows schoonmaken ), dus ik was er om 8u uit, maar om 6u al wakker. Meermaals gebeld of ik ingepland was, maar er neemt niemand op. Ik ga er maar vanuit dat ik vrij ben vandaag, het uzb kan ik sowieso niet bellen. Morgen zal ik wel moeten
Wel brak nu , had gisteren een verjaardag in Rotterdam en ben lang op pad geweest plus weinig geslapen vanacht ivm snurkende man naast me.
Diezelfde man is nu op pad, iets met een trekhaak onder een auto monteren ofzo.
Wat zal ik eens gaan doen? Ik wil er eigenlijk even uit, maar alles zit hier dicht. En NO WAY dat ik me aan woonboulevards oid ga wagen vandaag Ik dacht nog aan de tattooshop, ik wil er nog één laten zetten en moet inspiratie op doen. Maar alleen is dat ook niet zo gezellig natuurlijk.
Iedereen een fijne dag! En beterschap voor de zieken onder ons!
Ik had verwacht dat ik vandaag moest werken bij Landal ( bungalows schoonmaken ), dus ik was er om 8u uit, maar om 6u al wakker. Meermaals gebeld of ik ingepland was, maar er neemt niemand op. Ik ga er maar vanuit dat ik vrij ben vandaag, het uzb kan ik sowieso niet bellen. Morgen zal ik wel moeten
Wel brak nu , had gisteren een verjaardag in Rotterdam en ben lang op pad geweest plus weinig geslapen vanacht ivm snurkende man naast me.
Diezelfde man is nu op pad, iets met een trekhaak onder een auto monteren ofzo.
Wat zal ik eens gaan doen? Ik wil er eigenlijk even uit, maar alles zit hier dicht. En NO WAY dat ik me aan woonboulevards oid ga wagen vandaag Ik dacht nog aan de tattooshop, ik wil er nog één laten zetten en moet inspiratie op doen. Maar alleen is dat ook niet zo gezellig natuurlijk.
Iedereen een fijne dag! En beterschap voor de zieken onder ons!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: